abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76523320
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef TearsOfJoy het volgende:

*opent webshop voor Nfu Oh*
oh-oh....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:22 #206
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_76523925
Ik weet t Maar ik heb nog niet op de bestelknop gedrukt.... Nog niet...
Common sense is not so common
pi_76524350
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef tass het volgende:

Oja, als ik deze lak eraf wil halen, moest ik een acetonvrije remover hebben was mij gezegd.
Ook daarvoor; enig tips van jullie????
Heeft wie gezegd? Heb je kunstnagels? Anders is het onzin. Met aceton verwijder je je nagellak tien keer sneller, hoef je minder te boenen en omdat het er sneller en makkelijker af gaat droogt het uiteindelijk dus ook minder uit dan acetonvrije. Gewoon nadien je handen wassen.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!
Mooi!
Nu is de vraag alleen nog of het de eerste of de tweede set is. Heb je nog iets gehoord van TNT?
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het kloppen dat een creme moeilijker lakt??
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?

Wat een prachtige nagels komen er weer voorbij.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:20:39 #208
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76524480
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.

Hij lakt echt voor geen meter! Maar vond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)

Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Knoei
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:23:30 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_76524594
Leuke nagels allemaal!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76524602
quote:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]

Hij lakt echt voor geen meter! Maar vond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat nou fout?
Vind het prachtig!

donderdag 7 januari 2010 @ 15:25:27 #211
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76524667
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat nou fout?
Vind het prachtig!

Dank je wel!
Wel een beetje fout toch?
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef moussy het volgende:
Leuke nagels allemaal!
[..]

Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.
Toch eens proberen dan, thnx misschien ook een tips voor mengballetjes?
Knoei
pi_76524710
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Waar heb je die gevonden? En wanneer?

Vind 'm mooi!

En ik heb t ook wel s gewoon met remover gedaan gewoon ff naspoelen met water en laten drogen
pi_76524746
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]

China Glaze in Afterglow!

Mooi kleurtje!! En ik kwam er gisteravond in de douche achter waar hij echt PRECIES op lijkt: de glitters die onderin je Snow Fairy fles zitten Het zijn trouwens twee laagjes, maar volgende keer doe ik er drie op.

Het is trouwens wel een crappy foto.
Staat je mooi
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:27:44 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_76524764
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dank je wel!
[..]

Ik kon geen beter filmpje vinden, maar zo draaien dus

Mengballetjes heb ik geen idee van, ik heb alleen oude ingedroogde lillijke lakjes weggewerkt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:28:58 #215
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76524806
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Waar heb je die gevonden? En wanneer?

Vind 'm mooi!

En ik heb t ook wel s gewoon met remover gedaan gewoon ff naspoelen met water en laten drogen
Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen in de kast gezet. Nu voor maar weer eens geprobeerd, met een sneldrogende topcoat gaat het een stuk beter.
Knoei
pi_76524902
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef Loqi het volgende:

[..]

Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen ik de kast gezet. Nu voor maar weer eens geprobeerd, met een sneldrogende topcoat gaat het een stuk beter.
Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenser
Ik heb die echt nooit gezien bij de Sephora, tsssk
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:33:08 #217
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76524974
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenser
Ik heb die echt nooit gezien bij de Sephora, tsssk
dat ik daar niet aan gedacht heb dat doe ik bij andere lakken wel altijd. stom

Misschien verkopen ze hem niet meer. Ik weet eerlijk gezegd niet of het assortiment veranderd is na de laatste grote sale daar? Ik ben er sindsdien niet meer geweest.
Knoei
pi_76525013
Wat een leuke lakjes weer en kleurtjes

@ Loqi, niet fout hoor, ik vind ze leuk!

Deze dame heeft voor de verandering ook weer zin om te lakken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_76525061
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik vind het leuk.

Flesjes frankenready maken: pure aceton erin (kwastje er in laten) en even schudden. Voorzichtig en boven de gootsteen want aceton is veel lichter dan nagellak en dat kan dus spetteren! Even laten staan, nog een schudden en dan leeg gieten in een potje. NIET in de gootsteen want aceton lost de lijm en de pijpen op en dan zit je met lekkage!
Dan wat alcohol erin om de restjes aceton te verwijderen en weer even goed spoelen en schudden en wegzetten te drogen.

Als balletjes gebruik ik kogellagerkogeltjes van de fietsenmaker.
pi_76525176
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dank je wel!

Nou als het dan fout moet zijn, goed fout!
quote:

Je zou kunnen proberen even naar een fietsenmaker te gaan en die lief aan te kijken, weet zeker dat zij die balletjes hebben.
pi_76525286
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef puntoortje het volgende:
Wat een leuke lakjes weer en kleurtjes

@ Loqi, niet fout hoor, ik vind ze leuk!

Deze dame heeft voor de verandering ook weer zin om te lakken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn zulke collega's.
pi_76525488
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Fijn zulke collega's.
Het is er gelukkig maar 1 en de 2 andere dames op kantoor heeft ze is het begin ook zo behandeld Die weten dus gelukkig wel hoe ze is
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:51:44 #223
286089 TearsOfJoy
pi_76525704
Nou gelukkig dan maar puntoortje, maar ik zou dr in de gaten houden Sommige mensen...

Kan ik bij de eurodiscount ook een dotting tooltje krijgen? Ik kan t niet vinden... (Of heeft Kruidvat ze nog soms??)
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:54:31 #224
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76525814
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?

GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.
pi_76525963
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.
O nee die had bij mij ook spiksplinternieuw uit de doos al verdunner nodig. Stroperige streperige onlakbare bende zonder verdunner.
pi_76526009
Ik ben sowieso niet echt onder de indruk van China Glaze trouwens. Het is dat ze zulke verdomd mooie kleuren hebben maar anders zou ik het nooit meer kopen.
pi_76526123
Peacock feathers opgedaan Erg mooi, kan alleen geen swatches maken omdat mn camera kapot is
I had a signature once. It was awful.
pi_76526166
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben sowieso niet echt onder de indruk van China Glaze trouwens. Het is dat ze zulke verdomd mooie kleuren hebben maar anders zou ik het nooit meer kopen.
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruikt
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:03:50 #229
286089 TearsOfJoy
pi_76526188
CG is een beetje inconsistent qua formule volgens mij. De lakjes van de OMG collectie chipten bij mij al na een paar uur Maar anderen houden het wat langer. Heb er nog nooit één gehad die het indrukwekkend lang volhield (zeg meer dan 4 dagen ofzo)...
pi_76526224
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruikt
Als ik een goed alternatief kan vinden bij een ander merk koop ik die.
Uitzondering is tot nu toe RBL Mismas, doe mij dan maar China Glaze Grape Pop.
pi_76526260
Ik had er van de week 1 op van OMG collex, 's avonds gelakt, 's ochtends bij de bushalte bladderde de helft af, nog nooit zoiets meegemaakt Zelfs Essence flikt me dat niet
pi_76526302
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef TearsOfJoy het volgende:
CG is een beetje inconsistent qua formule volgens mij. De lakjes van de OMG collectie chipten bij mij al na een paar uur Maar anderen houden het wat langer. Heb er nog nooit één gehad die het indrukwekkend lang volhield (zeg meer dan 4 dagen ofzo)...
Bij mij allen China Glaze Ginger, die doet het echt heeeel erg goed..... maar de OMG's zijn binnen een paar uur al gechipt en aan het afbaldderen....
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:10:58 #233
286089 TearsOfJoy
pi_76526436
Het schijnt dat de Kaleidoscopes het beter doen, als je holo wilt, maar er gaat niets boven OPI DS, wat mij betreft
pi_76526458
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef TearsOfJoy het volgende:
Het schijnt dat de Kaleidoscopes het beter doen, als je holo wilt, maar er gaat niets boven OPI DS, wat mij betreft
Ja dat sowieso

Maar ik ben een OPI snob geloof ik
Niet helemaal waar, was erg verrast door P2 en Misa!
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:11:44 #235
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76526465
Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG

Even een voor puntoortje. Nare collega. Gelukkig heb je ook goeie.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76526634
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:
Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG

Even een voor puntoortje. Nare collega. Gelukkig heb je ook goeie.
Er zijn ook fijne ChG lakken hoor Ik heb er aardig wat en soms is lakken niet heel fijn zonder verdunner (blij dat ik restore heb besteld) maar met de meesten heb ik geen problemen gehad hoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:17:41 #237
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76526707
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76526719
Sorry even ego berichtje maar zit in bus, iphone typt toch niet zo lekker...
Ik heb een doe het zelf gel setje, maar kan ik ook de gel op doen zonder de tips? Alleen ter versteviging dus?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:21:39 #239
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76526894
Ja dat kan.
Ik heb het er toevallig net afgehaald. Na anderhalve week brokkelde het er bij mij af en vertoonde het scheurtjes. Lang leve degene die de aluminiumfolie-truck heeft bedacht. Het was er zo weer af. Ik twijfel of ik het nog eens zal proberen.

Ik heb deze http://www.broadwaynails.nl/index.php?product=64
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76527165
@mmascha. Ik heb dezelfde! De tips zijn niet handig met werk, dus ga ik dat ook maar eens doen dankje!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:32:57 #241
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76527397
Heb gelijkt maar verdunner besteld vind de creme kleurtjes zo fijn
pi_76527717
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef mmascha het volgende:
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
Dat is waar, maar over het algemeen ben ik erg tevreden met ChG. Bij OPI kan ik vaak slecht omgaan met het kwastje dus dat vind ik altijd een nadeel.. Het kwastje van ChG vind ik veel fijner. De meeste lakken uit mijn 'collectie' zijn van China Glaze dus ze zullen wel iets goed doen ook
pi_76527890
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.

Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE ), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.

Dus euh. whaa, help?
pi_76528289
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

mooi!
en wat betreft die balletjes; loop naar je fietsenmaker en vraag daar om die balletjes, de kleinste die hij heeft. ze hebben verschillende maten, die van mij was niet te beroerd me er een aantal gewoon zo mee te geven
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.

Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE ), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.

Dus euh. whaa, help?
matchen met je kleding
en niet te felle kleuren.

wie had er hier nou laatst stempelsetjes gekocht in beverijk (chinatown)?
was jij dat stormqueen? heb je ze al uitgeprobeerd?
ik vind ze vooralsnog wel ruk, krijg de lak niet goed op de stempel

ohja, vond bij de action De Paars.
meteen ook maar roze (die's ook mooi volgens mij ), wit, zwart en blanke lak meegenomen het vak was net bijgevuld, jeej
die zwarte is volgens mij geen slechte stempellak
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76528301
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French

Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes )
GOSH: Froufrou met stripers.

pi_76528448
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French

Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes )

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_76528594
ik zou ook voor een zo neutraal mogelijke kleur gaan. zachtroze, peach, nude, bruinig.... sowieso geen te gekke dingen (uitgaande van het feit dat je voor een nette functie solliciteert waar representatief uitzien wel gewenst is op je sollicitatie)
pi_76528611
quote:

[ afbeelding ]
nijs
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76528837
@_charlie , geweldige nagels!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:28:23 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76529324
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:29:43 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76529377
quote:

[ afbeelding ]
Leuk!
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, helemaal niet zo fout!

Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Don't come closer, I might hurt you
pi_76529597
Hmm.. Naturel dus. Okido, thx!
pi_76529848
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Ik heb hem gezien en gereageerd.
Ik vraag me af welke van de twee setjes je nu hebt want die nieuwe heb ik gisteren opgestuurd. Heb je al wat van TNT gehoord over die vermiste pakjes?
pi_76529872
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:46:45 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76529922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Nune het volgende:

[..]

Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
Ja, zal ik doen
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')