oh-oh....quote:
Heeft wie gezegd? Heb je kunstnagels? Anders is het onzin. Met aceton verwijder je je nagellak tien keer sneller, hoef je minder te boenen en omdat het er sneller en makkelijker af gaat droogt het uiteindelijk dus ook minder uit dan acetonvrije. Gewoon nadien je handen wassen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef tass het volgende:
Oja, als ik deze lak eraf wil halen, moest ik een acetonvrije remover hebben was mij gezegd.
Ook daarvoor; enig tips van jullie????
Mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!![]()
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het kloppen dat een creme moeilijker lakt??
Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Wat nou fout?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]
Hij lakt echt voor geen meter! Maarvond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat nou fout?![]()
Vind het prachtig!![]()
Toch eens proberen dan, thnxquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef moussy het volgende:
Leuke nagels allemaal!
[..]
Ik doe het wel met remover en om alles er uit te halen draai ik het volle flesje terwijl ik hem leeg laten lopen en dan loopt hij in 1x keurig leeg.
Waar heb je die gevonden? En wanneer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]
Hij lakt echt voor geen meter! Maarvond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat je mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze in Afterglow!
Mooi kleurtje!! En ik kwam er gisteravond in de douche achter waar hij echt PRECIES op lijkt: de glitters die onderin je Snow Fairy fles zittenHet zijn trouwens twee laagjes, maar volgende keer doe ik er drie op.
Het is trouwens wel een crappy foto.
Ik kon geen beter filmpje vinden, maar zo draaien dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel!
Wel een beetje fout toch?
[..]
Toch eens proberen dan, thnxmisschien ook een tips voor mengballetjes?
Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen in de kast gezet. Nu voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? En wanneer?![]()
Vind 'm mooi!
En ik heb t ook wel s gewoon met remover gedaangewoon ff naspoelen met water en laten drogen
Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenserquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij Sephora in Den Bosch, al een heeeeeeele tijd geleden. 1 keer gebruikt, beviel voor geen meter (geen duochrome, droogt slecht, trekt strepen), en toen ik de kast gezet. Nu voormaar weer eens geprobeerd, met een sneldrogende topcoat gaat het een stuk beter.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je er zwart of iets anders donkers onder doet, soms worden ze dan wat intenser
Ik heb die echt nooit gezien bij de Sephora, tsssk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel!
Wel een beetje fout toch?
Je zou kunnen proberen even naar een fietsenmaker te gaan en die lief aan te kijken, weet zeker dat zij die balletjes hebben.quote:
Toch eens proberen dan, thnxmisschien ook een tips voor mengballetjes?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef puntoortje het volgende:
Wat een leuke lakjes weer en kleurtjes
@ Loqi, niet fout hoor, ik vind ze leuk!
Deze dame heeft voor de verandering ook weer zin om te lakken
Fijn zulke collega's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Het is er gelukkig maar 1 en de 2 andere dames op kantoor heeft ze is het begin ook zo behandeldquote:
GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit of de hoeveelheid pigmenten. Normaal gesproken vind ik cremes juist fijner en egaler lakken. Welke was je mee bezig?
O nee die had bij mij ook spiksplinternieuw uit de doos al verdunner nodig. Stroperige streperige onlakbare bende zonder verdunner.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
GC Recycle misschien was ik wel te ongeduldig.
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruiktquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben sowieso niet echt onder de indruk van China Glaze trouwens. Het is dat ze zulke verdomd mooie kleuren hebben maar anders zou ik het nooit meer kopen.
Als ik een goed alternatief kan vinden bij een ander merk koop ik die.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruikt
Bij mij allen China Glaze Ginger, die doet het echt heeeel erg goed..... maar de OMG's zijn binnen een paar uur al gechipt en aan het afbaldderen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef TearsOfJoy het volgende:
CG is een beetje inconsistent qua formule volgens mij. De lakjes van de OMG collectie chipten bij mij al na een paar uurMaar anderen houden het wat langer. Heb er nog nooit één gehad die het indrukwekkend lang volhield (zeg meer dan 4 dagen ofzo)...
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef TearsOfJoy het volgende:
Het schijnt dat de Kaleidoscopes het beter doen, als je holo wilt, maar er gaat niets boven OPI DS, wat mij betreft
Er zijn ook fijne ChG lakken hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG
![]()
Even eenvoor puntoortje. Nare collega. Gelukkig heb je ook goeie.
Dat is waar, maar over het algemeen ben ik erg tevreden met ChG. Bij OPI kan ik vaak slecht omgaan met het kwastje dus dat vind ik altijd een nadeel.. Het kwastje van ChG vind ik veel fijner. De meeste lakken uit mijn 'collectie' zijn van China Glaze dus ze zullen wel iets goed doen ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef mmascha het volgende:
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
matchen met je kledingquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.
Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.
Dus euh. whaa, help?
Mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
GOSH: Froufrou met stripers.
[ afbeelding ]
nijsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
[ afbeelding ]
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :pquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!![]()
Leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, helemaal niet zo fout!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem gezien en gereageerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Ja, zal ik doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |