quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Oeh, is volgens mij al een oudere....quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOET deze!
waar heb je 'm gekocht?
Ik ging TD checken, maar daar hebben ze 'm nie?
Hallo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef tass het volgende:
Ik heb mezelf vorige week getrakteerd op een manicure bij de lokale (chinese) nagelsalon.
Heb nu 2 acryl wijsvinger nagels![]()
Hebben ze met hun gebrabbel alleen mijn andere nagels korter geknipt, nou moet ik weer wachten tot ze lang zijn!!
Ben gelakt met Opi, en vind het werkelijk geweldige lak!
Heb nu via Marktplaats 4 kleintjes van de Holiday kleuren en 1 normaal flesje voor 15 euro gekocht,
Oja en ook een Konad setje besteld, wil het toch eens gaan proberen. Ook de konad topcoat.
Hoop dat ik er goed aan heb gedaan allemaal...
Oow ok dank je voor het zoeken!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oeh, is volgens mij al een oudere....![]()
http://cgi.ebay.com.sg/OP(...)581933QQcmdZViewItem
Misschien deze?
En 4 kleintjes, lees ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hallo!![]()
15 euro voor een potje OPI?
Dat moet je niet meer doen hoor...
Zijn in de winkel 13. En niet duurder, tenzij het een lak is die moeilijk te krijgen is.
En foto's!!!
Graag gedaan, maar zoek nou zelf ook even bij google, want ze zijn ook goedkoper te vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oow ok dank je voor het zoeken!
Heb net nog veel meer mooie DS-jes gezien![]()
mijn verlanglijstje groeit en groeitStaan er nu 13 van CG op en 14 van Opi.
Als mijn salaris van januari binnen is ga ik los op TD![]()
![]()
![]()
Ik moet een brilletje.. sttt...quote:
Ik zal niks zeggen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar zoek nou zelf ook even bij google, want ze zijn ook goedkoper te vinden.
[..]
Ik moet een brilletje.. sttt...
Ik ben niet zo van geel..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef tonja het volgende:
Hoe krijgen jullie je nagelriemen zo netjes? En de nagellak is ook allemaal zo superstrak gelakt. Lukt me niet echt
Net even zitten fröbelen..
[ afbeelding ]
Die royal petrol staat er bij jou mooier op dan bij mij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Haaa Misstique met de mooie nagels is er weer![]()
En er wordt hier toch geflaunt met DSjes, heerlijk![]()
Sarabi, nette Konad hoor, ik kan het niet![]()
Tonja, cute, die hartjes. Strak lakken, weet het niet, volgens mij ligt het ook vooral aan de lak, of ie meewerkt of niet. En je kan ook geknoeide lak weer weghalen achteraf met een kwastje als je dat bedoelt
. Of gewoon heel geduldig en rustig lakken
![]()
Ik heb vanavond echt lopen klungelen met Catrice - Royal Petrol. Formule viel me een klein beetje tegen, hij 'dragt', maar goed, ik vind het wel weer een mooie kleur, en dat voor dat geld![]()
[ afbeelding ]
Drie dagen elke dag andere lak op gehad, lijk Obli wel![]()
mooi kleurtjequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Haaa Misstique met de mooie nagels is er weer![]()
En er wordt hier toch geflaunt met DSjes, heerlijk![]()
Sarabi, nette Konad hoor, ik kan het niet![]()
Tonja, cute, die hartjes. Strak lakken, weet het niet, volgens mij ligt het ook vooral aan de lak, of ie meewerkt of niet. En je kan ook geknoeide lak weer weghalen achteraf met een kwastje als je dat bedoelt
. Of gewoon heel geduldig en rustig lakken
![]()
Ik heb vanavond echt lopen klungelen met Catrice - Royal Petrol. Formule viel me een klein beetje tegen, hij 'dragt', maar goed, ik vind het wel weer een mooie kleur, en dat voor dat geld![]()
[ afbeelding ]
Drie dagen elke dag andere lak op gehad, lijk Obli wel![]()
Tnx!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja nagelriemen,
Handcreme, nagelriem creme, nagelriem olie, nog meer creme. Minstens 2 keer per dag. Gewoon goed hydrateren![]()
En regelmatig even terugduwen, liefst nadat je uit de douche komt, of even lekker een handbadje voor je nieuwe lakbeurt begint.
Niet aan trekken en frummelen enzo!
Laaat maar 's zien dan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die royal petrol staat er bij jou mooier op dan bij mij!
Maarja... dat komt door jouw perfecte nagels...(
)
Bij lakt ie wel normaal volgens mij... ik zal morgen eens kijken, en een foto voor je postenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Laaat maar 's zien dan!![]()
![]()
Maarre lakte ie bij jou ook raar?
Ahh shit, die breaks!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij lakt ie wel normaal volgens mij... ik zal morgen eens kijken, en een foto voor je posten
(twee van mij nagels zijn afgebroken en de rest moest ik dus bij vijlen... maat ik maak morgen een foto voor j, nu zit mijn nfu oh nog te netjes...)
Ik ben ook wel heel blij met mijn Nfu Oh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahh shit, die breaks!Maar je Nfu Oh mag niet wijken voor Royal Petrol hoor, stond heel mooi namelijk
Mooie subtiele creatie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
Jullie zijn bijna niet meer bij te houden zeg!!!
Even een creatie van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf! Hoe lang ben je daar nou mee bezig? En hoeveel handelingen verricht je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Leuk veels!
Nou de opdracht van Skrn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Mooi! Nog nooit gezien zoiets. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Sponzen..quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef Oblivion het volgende:
In het echt is het veeeeeeeeeeeeel mooier.
Zal ik eens kijken of ik een filmpje kan maken?![]()
(Nog nooit gedaan, dus als het niet lukt, niet boos worden..)
Idd heel fijntjes, mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe lang ben je daar nou mee bezig? En hoeveel handelingen verricht je?
Het is ook in een film niet te zien...quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog gelukt ook! Net een mega glow zo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Smilies voor Tonja!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
Obli!!!!!!!!!!! Leer mij hoe ik dat moet doen. Supergaaf!
.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef veels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan beginnen met sponzen...
En dan komt er dit uit:
Want ik heb er de pee over in dat je die duochromes zich zo slecht laten fotografen, nou dan doen we het zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je eigenlijk zo namaken met nagellak, een plakring en een beetje resin oftewel kunsthars.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef snakelady het volgende:
Wat gaaf gemaakt zeg, hier een aantal op een rijtje.
http://www.flickr.com/photos/gingerkittydesigns/4008552189/
En toen ging ik net naar bed...quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef bernies het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een mooie nagels zijn er gisteravond weer voorbij gekomen!
Is er iemand helemaal ingesneeuwd of valt het wel mee? Hier vers laagje gevallen vannacht en het sneeuwt nu weer.
Ik ben al op het werk, en ben veilig aangekomen, ik vind het ook maar niks, al weet ik dat mijn auto hele mooie pirouettes kan maken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was ik maar ingesneeuwd, nu moet ik in zo'n enge glibber bus naar het werk, vind het maar niks![]()
*schijterd*
Jij ook naar 't werk vandaag?
Wat gaaf!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur snkr!![]()
Smilies voor Tonja!![]()
Leuk veels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik geslaagd?
Mijn andere hand moest ook nog!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En toen ging ik net naar bed...
Ik had geen zin om te slapen... wat deed jij nog zo laat op?
En kan iemand mij zeggen hoe ik dat hier het beste kan doen?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef tass het volgende:
[..]
En kan iemand mij zeggen hoe ik dat hier het beste kan doen?
Ik zie dat de meeste een fotobucket account hebben, maar die heb ik niet, want zoveel foto's doe ik nooit uoloaden... Kan dat ook met Imageschack???
quote:
En over nagelriemen: zelf gebruik ik al jaren gewoon vaseline 2x op een dag.
Niet over mijn nagels, maar echt over de riemen met een wattenstaafje![]()
quote:
Kunnen jullie mij vertellen wat voor base coat of ridgefiller ik het beste kan gebruiken?
quote:
Oja, als ik deze lak eraf wil halen, moest ik een acetonvrije remover hebben was mij gezegd.
Ook daarvoor; enig tips van jullie????
Nou hup, account aanmaken, en posten!quote:
(De foto's van mijn nagels al genomen)
Ah, vandaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn andere hand moest ook nog!
Nu alleen de zon nog.
Paar foto's maken, op blog gooien, want zoonlief heeft ijsvrij en waarschijnlijk komt vandaag zijn lego bestelling binnen, dus die zit al voor het raam.![]()
Bedankt allemaal voor de complimentjes..
Live Forever uit de Moonlight collectie inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
.
Iemand trouwens enig idee welke kleur dit is?
[ afbeelding ]
Live forever?
Aaahquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:37 schreef romika het volgende:
[..]
TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST KNUFFEL voor jou hoor Daph!!!!! Zo gaat dat nu eenmaal, mensen hebben vaak geen inlevingsvermogen en als je niets aan de buitenkant van iemand ziet dan zul je je wel aanstellenMaar kop op hoor!!
En hier mag je altijd komen lakken hoor!!!!
Hetzelfde wil ik tegen MiMu zeggen!!!!
http://thenailfarm.blogspot.com/quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, vandaar!
Ik hoop voor zoonlief dat z'n lego snel komt dan, hoeft ie niet meer voor het raam te zitten...
(wat is jouw blog?)
Dit is inderdaad live forever van de essence moonlight collectie. Heb hem nu op en ik hou ervan! Lakt makkelijk, droogt snel en blijft lang zitten! Nu ben ik hopeloos op zoek naar de andere 2 kleuren maar die zijn dan weer niet te vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:21 schreef Nieners het volgende:
.
Iemand trouwens enig idee welke kleur dit is?
[ afbeelding ]
Live forever?
Dankjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://thenailfarm.blogspot.com/
Whehe, heb je geprobeerd die zwarte dop er eerst opwaarts af te trekken? Er zit nog zon dopje in verscholen, a la Chanelquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Jee! Ik heb Royal Petrol binnen! Hij kan alleen niet open![]()
![]()
Ik zal je nog even een PM sturen voor het betalen MiMu
Edit! Ineens ging ie wel open![]()
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.quote:
Staat als het goed is op de onderkantquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.
Der zit nu dus ook een glitterlaagje overheen, maar wat was er gezegd over aceton en aluminiumfolie??
Hoe werkt dat?
Wat ik altijd doe met glitterlak:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Das dus ook een Opi, maar ik heb geen flauw idee welke, het is een beetje roze paarsig na 2x lakken.
Der zit nu dus ook een glitterlaagje overheen, maar wat was er gezegd over aceton en aluminiumfolie??
Hoe werkt dat?
Staat het niet op de onderkant van het flesje Tass,de naam van het kleurtje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef tass het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ik heb geen flesjequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Staat het niet op de onderkant van het flesje Tass,de naam van het kleurtje?
Soms wordt dat streperig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het kloppen dat een creme moeilijker lakt??
Kan maar hoeft niet, erg afhankelijk van het merk en dan heb je per merk ook nog verschil in hoe een lak lakt. Als de lak te dik is, is het lakken sowieso moeilijker, beetje verdunnen wilt dan nog wel eens helpen. Niet verdunnen met remover! Maar met een nagellakverdunner.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan het kloppen dat een creme moeilijker lakt??
he, klotequote:
Hoeveel is de waarde van je pakje? Onder de 20 euro? Dan sowieso niet. Wellicht alleen BTW. Al zou je verwachten dat je dat mag betalen bij ontvangst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, klote
ik zie net dat het pakje van m'n ultraglitters is geopend door tnt i.v.m. douaneafhandeling en inklaring, kan ik nog een naheffing verwachten? nee toch?
heb dat (gelukkig) nog niet eerder gehad met m'n nagellak pakketjes
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoeveel is de waarde van je pakje? Onder de 20 euro? Dan sowieso niet. Wellicht alleen BTW. Al zou je verwachten dat je dat mag betalen bij ontvangst.
Maar vertel eens wat er in zat!
Denk dat je dan geen naheffing krijgt, maar toch, nooit leuk als ze je pakje openmaken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.![]()
op de invoice staat 7 dollar per stuk, dus da's wel onder de 20 euro, en er staat ook bij dat het voor 'demo' doeleinden is.
het is me een raadsel waarom er 4 invoiceforumlieren bijzitten ook, maargoed
Ik denk ook niet dat je nog een naheffing krijgt. Wel vervelend dat het pakje is opengemaakt, maar ach, als de bestelling maar compleet is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 zoya lakjes maar, nova, astra en luna.![]()
op de invoice staat 7 dollar per stuk, dus da's wel onder de 20 euro, en er staat ook bij dat het voor 'demo' doeleinden is.
het is me een raadsel waarom er 4 invoiceforumlieren bijzitten ook, maargoed
Leuk kleurtje is dat ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb nu CG GR8 op. Echt een onwijs mooi kleurtje, heel lieflijk. Helaas ben ik zo bleek dat het eruit ziet alsof mijn handen terminaal zijn maar ik laat hem toch zitten
bij transdesign is het toch niet zo duur?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand enig idee waar Seche Vite het goedkoopst te krijgen is?
Superspul, ben alleen wel bang dat ik een flesje per maand ga verslijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |