TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST KNUFFEL voor jou hoor Daph!!!!! Zo gaat dat nu eenmaal, mensen hebben vaak geen inlevingsvermogen en als je niets aan de buitenkant van iemand ziet dan zul je je wel aanstellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookMijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.
Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"
[/klaag]
Tijd voor een eigen stekkie
Leuk! Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Ikbenkoel het volgende:
Even een tvp! Ik ga mn vent vanavond vragen of hij mn nagels wél normaal en zonder overbelichting op de foto kan krijgen! Ze zijn nu paars en ik ben nu al verslaafd aan nagels lakken, haha.
Mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moest m'n nagels nog posten dus bij deze:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze in het echt een stuk meer pink.
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moest m'n nagels nog posten dus bij deze:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze in het echt een stuk meer pink.
Geldt ook voor het potje trouwens, want de kleuren liggen heel dicht bij elkaar.
CG Emotion.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de nagellakjes uit Duitsland ook binnen. Bedankt Lindytje! Ik heb nu gorgeous erop zitten en ze lakken echt ontzettend fijn en drogen ook nog eens heel snel! Ik kan alleen geen foto maken nu
Wat ik heb onthouden van vorige topics, worden de verzendkosten da 54 euro... Maar ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, want ik heb zelf nog nooit bij TD besteld...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
quote:
Ik vind 'm niet zo, al staat 'ie jou wel erg mooi! Maar de kleur i.c.m. voornamelijk gouden gloed.. not myquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
Van de TD site:quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |