TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST KNUFFEL voor jou hoor Daph!!!!! Zo gaat dat nu eenmaal, mensen hebben vaak geen inlevingsvermogen en als je niets aan de buitenkant van iemand ziet dan zul je je wel aanstellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookMijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.
Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"
[/klaag]
Tijd voor een eigen stekkie
Leuk! Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Ikbenkoel het volgende:
Even een tvp! Ik ga mn vent vanavond vragen of hij mn nagels wél normaal en zonder overbelichting op de foto kan krijgen! Ze zijn nu paars en ik ben nu al verslaafd aan nagels lakken, haha.
Mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
Ik moest m'n nagels nog posten dus bij deze:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze in het echt een stuk meer pink.
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor het potje trouwens, want de kleuren liggen heel dicht bij elkaar.
CG Emotion.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de nagellakjes uit Duitsland ook binnen. Bedankt Lindytje! Ik heb nu gorgeous erop zitten en ze lakken echt ontzettend fijn en drogen ook nog eens heel snel! Ik kan alleen geen foto maken nu
Wat ik heb onthouden van vorige topics, worden de verzendkosten da 54 euro... Maar ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, want ik heb zelf nog nooit bij TD besteld...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
quote:
Ik vind 'm niet zo, al staat 'ie jou wel erg mooi! Maar de kleur i.c.m. voornamelijk gouden gloed.. not myquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
OPI DS limited is de mooiste kleur evaaaaaah, hail for the king onder de lakken!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto geeft het echt totaal niet goed weer, omfg wat een heerlijke geweldige mooie übertoffe sexy kleur is dit
Van de TD site:quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef romika het volgende:
Hallo dames! Goedenavond allemaal.![]()
Ik heb een vraagje mbt bestellen bij Transdesign?
Als je meer dan 9 pojes besteld en er bv iets groters bij doet hoe verhoudt zich dat tot de verzendkosten?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Alvast bedank!
Thanksquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo, al staat 'ie jou wel erg mooi! Maar de kleur i.c.m. voornamelijk gouden gloed.. not my!
Haha het is ook wel echt een kleur die goed bij jouw huidskleur past, waarschijnlijk als ik zoiets op doe, word ik spierwit en flets enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
ThanksHet is irl niet echt goud eigenlijk, maar regenboog glimmertjes, en een bronzenoranjerozigeginger gloed en ok een beetje goud misschien maar I loves it so
,O+.
Dnak je Lindytje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ik heb onthouden van vorige topics, worden de verzendkosten da 54 euro... Maar ik weet niet zeker of ik dat goed heb onthouden, want ik heb zelf nog nooit bij TD besteld...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Van de TD site:
•SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days.
(maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR (maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz. (5.4 ml)
•MEDIUM FLAT RATE BOX ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
•LARGE FLAT RATE BOX ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
het ligt er denk aan hoe groot het is ( niet te dik/lang voor de flat box) anderes even mailen naar hun wat je wil hebben met de vraag of het in een flatbox past?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dnak je Lindytje!
[..]
Bernies dank je, dit heb ik inderdad ook gelezen op TD.
Maar wat ik eigenllijk bedoel is (ben vast blond) of je bv ook 4 nagellakken kan doen en dan iets anders erbij wat ook in een flat rate box kan. Of moeten het echt 9 lakken zijn?
Snap je hem nog
Wat moooi!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, zoo... dat weet ik niet.. sorry...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef romika het volgende:
[..]
Dnak je Lindytje!
[..]
Bernies dank je, dit heb ik inderdad ook gelezen op TD.
Maar wat ik eigenllijk bedoel is (ben vast blond) of je bv ook 4 nagellakken kan doen en dan iets anders erbij wat ook in een flat rate box kan. Of moeten het echt 9 lakken zijn?
Snap je hem nog
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ligt er denk aan hoe groot het is ( niet te dik/lang voor de flat box) anderes even mailen naar hun wat je wil hebben met de vraag of het in een flatbox past?
Ik mail ze even!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, zoo... dat weet ik niet.. sorry...
Moi Mistiquequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor het potje trouwens, want de kleuren liggen heel dicht bij elkaar.
Prachtige kleur PeRi! Staat je mooi.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks voor mij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh! En de vorige die je had gepost (met sneeuw in je handen) was ook zo mooi, Ik heb nu alle DS op mn lijstje staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Hebbuh, hebbuh!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Yeah go for it girlquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet...![]()
Meet raw sex on nails!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI DS Ruby....
Peri, Deze zal jou ook heel erg mooi staan:quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhh! En de vorige die je had gepost (met sneeuw in je handen) was ook zo mooi, Ik heb nu alle DS op mn lijstje staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Deze konad was niet helemaal goed gelukt
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh ik wil het!!!!! Hoe kom ik er aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Peri, Deze zal jou ook heel erg mooi staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is niet te fotograferen...
MAAR..ik heb een niet zo'n goede foto genomen en wat bleek, je ziet op de nagel weer dezelfde kleur als hierboven, maar je moet eronder kijkn...
Op mijn tip dus.
Dat is dus de kleur... met een vleug rood erin
[ afbeelding ]
Cute! Vrolijk en past toch ook wel bij de winter vind ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Maar toch wel schattig
[ afbeelding ]
Told ya...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh ik wil het!!!!! Hoe kom ik er aan. *vliegt ebay op*
Yes, I doquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]Cute! Leuke kleuren...
![]()
Holiday!!!!
-Edit_ hey jij hebt een hamer duim!![]()
Ik zie 'm niet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
kijk nou wat grappig
[ afbeelding ]
is gemaakt met dorothy who
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |