Jeumig wat doen ze bij jou thuis moeilijk! Je staat verdorie in de badkamer bij het open raam te lakken!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt allemaal
Mooie lakjes Sjeen!
Mijn zusje heeft net nijdig gegromd dat ik geen nagels meer mocht lakken en de deur dicht gesmeten. Leuk, zo'n zusje dat meeleeftToen ik thuis kwam van de huisarts en naar het ziekenhuis moest voor foto's gromde ze alleen maar "waarom ben je nou weer thuis?!" en "Daar gaat mijn rustige dagje studeren!".. Toen ik thuis kwam om 11.15 zat ze tv te kijken
![]()
Ben Zoya Barbie aan het lakken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op volgorde van lijstje ..
*moet de tafel nog even schoonmaken*
Omdat het stinkt. Ik doe het in de badkamer voor het wijd openstaande raam(=ijskoud!!) op verzoek, en nóg klagen mijn ouders en zusje erover dat het stinkt. Ik ga er toch echt niet mee stoppen hoor..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom mag je in godsnaam geen nagels meer lakken?
en de subvraag, hoe oud is je zusje?
Wat een zeikerds!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat het stinkt. Ik doe het in de badkamer voor het wijd openstaande raam(=ijskoud!!) op verzoek, en nóg klagen mijn ouders en zusje erover dat het stinkt. Ik ga er toch echt niet mee stoppen hoor..
Mijn zusje is 19
Oh!quote:
Dat idee heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jeumig wat doen ze bij jou thuis moeilijk! Je staat verdorie in de badkamer bij het open raam te lakken!
HOE kunnen ze daar nou nog last van hebben?
Een van de weinige dingen waar je nog wel lol aan hebt nu dat je lijf niet meewerkt. Dat ze het even lekker uitzoeken of zo.
In Amsterdam op Amstelstation afgesproken, dat was het makkelijkst voor ons allebeiquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh!Had ik dat maar gezien. Heb je ze gewoon bij iemand thuis gehaald of?
Hm.. beetje wel, maar dat geeft niet, want ze zijn allemaal leuk, en ik had alleen maar van die felle kleurtjes enzo, dus dan is dit wel handig ^^quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk, zeker voor dat geld, maar lijkt me wel veel van hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
dat is waar, en voor bijna niks hele goeie lakken!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.. beetje wel, maar dat geeft niet, want ze zijn allemaal leuk, en ik had alleen maar van die felle kleurtjes enzo, dus dan is dit wel handig ^^
*en nu ga ik lakken* tot later!
Ik las: en nu ga ik kakken, tot later!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm.. beetje wel, maar dat geeft niet, want ze zijn allemaal leuk, en ik had alleen maar van die felle kleurtjes enzo, dus dan is dit wel handig ^^
*en nu ga ik lakken* tot later!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Daar istie in daglicht!![]()
[ afbeelding ]OMG check dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bizar verschil met de indoorfotoPrachtig!
disclaimer
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef PeRi het volgende:
Lekkere buit Joysa!! Wat veel voor ¤ 25,- !
Ik heb ook wel eens (3x) wat OPI op marktplaats gekocht, maar die zijn niet voor minder dan ¤ 8,- per stuk inc verzenden geweest
.
[ afbeelding ]Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh zooo herkenbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ookMijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.
Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"
[/klaag]
Tijd voor een eigen stekkie
[ afbeelding ]Geweldige kleur!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** The Truth Is Out There ***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |