Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Net gelakt met P2 Rich, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet met meer licht.. vind 'm nu wat donker. Daph_, ze is er hoor! De buurvrouw was zo lief de envelop er van buiten af (!!) uit te halen zodat iemand anders niet op dat idee kwam. Stomme tnt! MiMu, de Catrice is er ook, zal het geld nog overmaken naar je.
Ze is zo mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te worden
Mooi hequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is zo mooi.. ga denk ik van het weekend met haar lakken. Heb nog teveel ongebruikte lakjes staan, ook die ik volgens mij nooit ga dragen
.
Leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:
Crappy telefoon foto en nog niet bijgewerkt, maar gaat om het idee![]()
Catrice royal petrole+ essence glitter tip painter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Knip
NOTD gelijk nog even (nu enorm gechipt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zonder cleanup
Niet? Hm, ik vind Zoya altijd wel leuk, dit is de eerste die me niet bevalt - vooral doordat de lak zo stroperig was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
@Daph: ik ben ook niet gek op zoya.
ze hebben veel toffe duochromes en mooie mattes hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie maar weinig moois van zoya, vind ze nogal saai.
Welke heb je allemaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo maar eens een p2 lakje doen....maar kan niet kiezenhalp
Sja, Zoya doet niet aan blubberkleuren hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie maar weinig moois van zoya, vind ze nogal saai.
Je had ook dangerous toch? Die moet je doen!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo maar eens een p2 lakje doen....maar kan niet kiezenhalp
Leuke kleuren combinatie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
hallo allemaal.
alles goed met jullie?
mooi gave lakjes kwamen er weer voorbij zeg
mooi gedaan hoor obli![]()
ik heb mijn korte stompies ook maar weer eens gelakt (gesponst) wilde het ook proberen
heb alles maar gevijld toen er nog meer nagels sneuvelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh heb echt met je te doen, dat je ze allemaal moest afvijlen, maar het zijn nog lang geen stompies hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
hallo allemaal.
alles goed met jullie?
mooi gave lakjes kwamen er weer voorbij zeg
mooi gedaan hoor obli![]()
ik heb mijn korte stompies ook maar weer eens gelakt (gesponst) wilde het ook proberen
heb alles maar gevijld toen er nog meer nagels sneuvelde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |