Oh, die heb ik dus net niet, bedankt voor het posten Linnie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Linnie20v het volgende:
@ Obli:
Gorgeous nr. 171
Fancy nr. 190
Rebel nr. 200
Shockful nr. 232
Dangerous nr. 249
Ik had niet eens gezien dat ik de laatste post hadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dus net niet, bedankt voor het posten Linnie!
Bamba!![]()
Skrn en ik waren al aan het bakkeleien over wie de laatste post moest doen en toen kwam jij!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooie nagels weer allemaal.
Misschien dat jullie dit weten. Ik wil de opleiding voor nagelstyliste gaan doen (acryl nagels). Kan ik dan zo'n thuisstudie doen, of zou een opleiding bij een nagelstyliste zelf beter zijn? Het gaat mij vooral om, om bij mezelf acrylnagels te zetten en eventueel later bij andere mensen ook.
Tja, dat is iets wat je helemaal zelf moet weten.quote:
Ik heb nu acrylnagels jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, dat is iets wat je helemaal zelf moet weten.
Heb je zelf wel eens acryl nagels gehad?
Heb wel foto's gezien, maar weet het 1,2,3 niet meer...
tsja ik zit op het moment ook erg in twijfel! Ben zelf van plan om een starterskit te kopen via marktplaats om zo eerst eens te oefenen (kost 60 euro),,,Het is een vrij beroep, je kunt op i-net heel veel how to's vinden in de vorm van beschrijvingen en filmpjs dus om nou direct een cursus te gaan volgenquote:
Zoiets heb ik dus ook. Al ben ik nog wat huiverig wat betreft acryl. Met het oog op het uitharden, lijkt beginnen met gel mij beter, maar ik ben er ook nog niet over uit....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef springlover het volgende:
[..]
tsja ik zit op het moment ook erg in twijfel! Ben zelf van plan om een starterskit te kopen via marktplaats om zo eerst eens te oefenen (kost 60 euro),,,Het is een vrij beroep, je kunt op i-net heel veel how to's vinden in de vorm van beschrijvingen en filmpjs dus om nou direct een cursus te gaan volgen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Mijn eerste post hier.
Heb alles gelezen (Alles!! duurde dááágen) en mèèn wat ben ik verliefd op sommige nagels en lakjes hier, maar mag nog niks van mezelf bestellen tot het eind van deze maand.
Dan eerst eens een gelsetje aanschaffen (ben wel erg van de DIY) want mijn nagels scheuren steeds in, komt vast omdat ik de zijkantjes altijd (nu natuurlijk niet meer hè) vijl (de), heb nu ook een nagel a la MacGyver geplakt met een stukje theezak en nagellijm
(Nee, ziet er niet echt gelikt uit..).
Heb nu van Essence chocolate shake op, gisteren op gedaan..nu al gechiptzucht..nu weet ik ook weer waarom ik ooit gestopt ben met nagels lakken.
Iig..kijken of ik jullie een beetje bij kan houden (en hopen dat het eind van januari héél snel in zicht komt)
Wat zij zegt!!! Welkomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles gelezen?? Respect
![]()
En welkom
Tis net als bij een Soap, heb je een aflevering gezien dan ben je hookedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles gelezen?? Respect
![]()
En welkom
Ik heb op marktplaats een acrylpakket gezien voor ¤60,- en koop denk ik daar een oefenhand bij om eerst eens flink te gaan oefenen voordat ik ze op mezelf ga zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef tass het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook. Al ben ik nog wat huiverig wat betreft acryl. Met het oog op het uitharden, lijkt beginnen met gel mij beter, maar ik ben er ook nog niet over uit....
Ik zie die rode zweem niet echt, maar als het erin getrokken is, heb ik zo 1 2 3 geen goede tips. Ken er wel een hoop, poetsen met whitening tandpasta, in de waterstof peroxide weken, soda, steradent.. werkte bij mij allemaal niet om een verkleuring ongedaan te maken. Goede base coat gebruiken dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:14 schreef tonja het volgende:
De kleuren van dit plaatje zijn veranderd na de upload. Maar goed misschien zie je de rode zweem nog wel in mijn nagels, vooral de rechter. Die kleur rood is alweer 3 kleuren geleden maar is nogal hardnekkig. Hebben jullie tips om het eruit te krijgen?
Ik heb nogal brokkelige nagelriemen, ze staan nu goed in de olie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Tis net als bij een Soap, heb je een aflevering gezien dan ben je hooked
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Oeh even snel want ik móét eigenlijk weer verder met mn dagelijkse bezighedenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat zij zegt!!! Welkom
Vertel eens, welke lakjes vind je mooi?
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeatquote:
Dank je wel. Ik wilde eigenlijk gewoon alles een beetje doornemen en vooral plaatjes kijken maar uiteindelijk toch ook alles wel gelezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Welkom! En inderdaad respect dat je alles gelezen hebt!
Vast niet ook in NLquote:essence die trend edition "go snow" ist jetzt im handel erhältlich. infos zur trend edition "go snow" gibt es auch in unserem essence trendforum
Inderdaad! Alleen is hij niet te koop in Nederland toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeat
Komt alleen met flits niet zo goed over, als ik mijn nagels langs het scherm hou is hij bijne exact hetzelfde.
[ afbeelding ]
Dat dus!! Welkomquote:
Volgens mij niet in NL, van wat ik van de essence-site begreep... hufters...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vast niet ook in NL.Komt er vandaag iemand bij de Kruidvat, ga dan eens gluren
.
Weet je al welke kleurtjes? Of heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En over twee uurtjes de CG-lakjes van marktplaats ophalen
Kom er nét vandaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vast niet ook in NL.Komt er vandaag iemand bij de Kruidvat, ga dan eens gluren
.
Welkom ZHD.
Die lijkt inderdaad erg goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeat
Komt alleen met flits niet zo goed over, als ik mijn nagels langs het scherm hou is hij bijne exact hetzelfde.
[ afbeelding ]
En?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:05 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb gorgeous maar opgedaan
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dit er bij daglicht uitziet
Helemaal waar! Heb gister de eerste aflevering van Mercy gekeken, weer een geweldige ziekenhuisserie!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel zin in (zo'n gedoe) maar ik ga er wel achteraan ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG![]()
Ga je er nog verder achteraan? Want het kan natuurlijk niet dat er zomaar pakjes verdwijnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Maandag om 9.00u moet ik al beginnen! Ik heb bijna een jaar
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@MissJ: Mooooi kleurtje!
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Super voor jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Leuk setje!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine verwennerij, minisetje Essie gekocht:
Essie Pink Parka:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami:
[ afbeelding ]
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's, zijn van vampy varnish)
Zou ik wel doen inderdaad want nu waren het twee pakjes met niet echt dure dingen maar de volgende keer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan veuls te snel
[..]
Ik heb er niet veel zin in (zo'n gedoe) maar ik ga er wel achteraan ja.
3kwart flesje blanke lak en daarin een kwart potje Gosh effect poeder gegooid in de kleur butterlfy (paars) en daarna nog een beetje in de kleur sky (wit/parelmoer). Ik weet niet precies hoeveel poeder, heb zomaar wat gefrotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mee aan een wedstrijd..
Die meest opvallende nagels wedstrijd? Weet niet meer welk blog het was maar ze had gemarbled met goud geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nailjuice.com/2010/01/chocolatey-sweet.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???
HA! Dat is juist de reactie waar ik op wacht!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ikbenkoel, gefeliciteerd!
Die franken mattig paars dingetje is meuwj. Purple cold heart een ideetje als naam?
hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gemist!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
Ja echt, ik zat gewoon de kokhalzenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuke Frankies Loqi! Is die stank echt zo erg? Vond die bovenste namelijk best cool! Kun je er niet een etherisch olietje in gooien ofzo
Meestal niet maar soms kan je het treffen.....denk je wel aan een bak water en en wortel voor het lieve dier?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, maandag al geld overgemaakt naar viis.ee, ze hebben het nog steeds niet
het is maar estland, het hoeft toch zeker niet met paard en wagen gebracht te worden?
Fancyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
Voor alles eraf gaat nog even met Konad gestoeid!
[ afbeelding ]
Max-nails Purple/Konad m73
Wat een chique blauwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Chique!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Loqi het volgende:
Erg mooi Romika, jouw nagels zijn ook echt![]()
[..]
Ja echt, ik zat gewoon de kokhalzenik heb hem al weggegooid, durf er niet aan te ruiken om te kijken of een geurolietje werkt
mooie blauw! Ik heb echt te weinig leuke blauwe zelf, en alleen maar lichte. Ik zal ook eens op zoek gaan naar een mooie middel en donkere
Mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn mijn net opgehaalde CG lakjes!!![]()
[ afbeelding ]
vlrn: Trousseau, Ohh la la pink pearl, In awe of amber, LOL (), Spin me round (
)
Laatse twee zijn holo's, love them!!! Maar de andere zijn ook mooi. Ik ben blij
Mooi!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Spin me round heb ik besteld met m'n transdesign bestelling, die is zooooo mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn mijn net opgehaalde CG lakjes!!![]()
[ afbeelding ]
vlrn: Trousseau, Ohh la la pink pearl, In awe of amber, LOL (), Spin me round (
)
Laatse twee zijn holo's, love them!!! Maar de andere zijn ook mooi. Ik ben blij
Dit is trouwens gestempeld met Silver van Gosh! Doet het beter dan de zilveren Konad stempellakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Whoa, die roze. Heel, heel hoog HEBBUUUUUH gehalte. :$quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine verwennerij, minisetje Essie gekocht:
Essie Pink Parka:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami:
[ afbeelding ]
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's, zijn van vampy varnish)
Ik zie er nu niks tussenstaan waarvan ik denk...die moet ik hebben, de kleurenlijken erg op wat er al is.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |