quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Maandag om 9.00u moet ik al beginnen! Ik heb bijna een jaar
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@MissJ: Mooooi kleurtje!
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Super voor jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Leuk setje!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine verwennerij, minisetje Essie gekocht:
Essie Pink Parka:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami:
[ afbeelding ]
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's, zijn van vampy varnish)
Zou ik wel doen inderdaad want nu waren het twee pakjes met niet echt dure dingen maar de volgende keer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan veuls te snel
[..]
Ik heb er niet veel zin in (zo'n gedoe) maar ik ga er wel achteraan ja.
3kwart flesje blanke lak en daarin een kwart potje Gosh effect poeder gegooid in de kleur butterlfy (paars) en daarna nog een beetje in de kleur sky (wit/parelmoer). Ik weet niet precies hoeveel poeder, heb zomaar wat gefrotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mee aan een wedstrijd..
Die meest opvallende nagels wedstrijd? Weet niet meer welk blog het was maar ze had gemarbled met goud geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nailjuice.com/2010/01/chocolatey-sweet.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???
HA! Dat is juist de reactie waar ik op wacht!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ikbenkoel, gefeliciteerd!
Die franken mattig paars dingetje is meuwj. Purple cold heart een ideetje als naam?
hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |