Heb je een foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
dames, ik heb hier een sally hansen nail prisms-bronze ruby die ik graag zou willen ruilen voor iets leuks. wie heeft interesse en wat leuks in de aanbieding?
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had op TD een Misa - Im going to love myself besteld....nu staat er op de invoice een andere Misa - wishing on a star(die ook wel mooi is hoor, maar die wilde ik heul niet!)
Mooi IJsdraakje!
Snkr, die Dating a Royal heb ik ook al lang als die-moet-ik-bestellen-lak staan....alleen ik krijg het steeds voor elkaar andere lakken voor te laten gaanErg mooie kleur en weer super gelakt
Hmm niet mijn kleur geloof ik.. al weet ik dat zij vaak niet echt kleur accurate swatches heeftquote:
okquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam die Sally Hansen is niks voor mij.. Sorry aan mij kun je hem niet slijten
leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb David al een mail gestuurd, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakEven afwachten denk ik dus..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
Maandag om 9.00u moet ik al beginnen! Ik heb bijna een jaar
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@MissJ: Mooooi kleurtje!
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Grappig! Macro is hel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava ziequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Tof Romika!
En die M&M's zien er jummie uit![]()
Nu eerst even heel hard denken wat er op m'n nagels gaat gaan, ze zijn nu wel heel erg naakt. Maf hoe snel je eraan gewend raakt om kleurtjes op je nagels te hebben.
Heh, ja zeer confronterend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok
[..]
leuk!
ga eens je nagelriemen insmeren jij!![]()
erg he, die macro's? every flaw...
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Handjes vertroetelen![]()
Lemony Flutter, Smitten.. Dan even de nagelriemen zachtjes terugduwen met een bokkenpootje.. Dan zijn ze weer helemaal zacht
Ja, hier ziet het er van een afstandje ook best puntgaaf uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappig! Macro is hel inderdaad.![]()
Ik dacht afgelopen week dat mijn nagelriemen er best ok uitzagen. OK, ze mochten wat creme hebben maar slecht was het toch niet. Tot ik de uitvergrote macro foto's zag.![]()
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!![]()
Mijn nagelriemen zijn nog nooit zo droog geweest als sinds ik die gebruik.Dus afgelopen week de proef op de som genomen en weer terug gegaan naar mijn pre-lemony flutter tijd en mijn nagelriemen zien er nu weer perfect uit. Er zit iets in wat mijn handen en nagelriemen uitdroogt. Wat weet ik niet maar hoe meer ik het smeer, hoe droger mijn vingers.
Ordinaire uiercreme.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolen![]()
Wat gebruik je nu dan? *nieuwsgierig*
Bwehehe. Die vent is nog enger als je de rest van het plaatje ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava zie
Ik vind 'm erg mooi!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |