Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie franken! Had hem helemaal gemist.![]()
Die is mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik heb gewoon een complimentje gekregen van een DouglasmevrouwMeestal kijken Douglasmevrouwen me aan alsof ik kom jatten
en deze was helemaal weg van mijn nagellak
(Over the Taupe van OPI)
ja hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topicquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
een man die werkt bij een ICI Paris?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topic...gisteren bij Ici Paris XL geweest en net zo snel weer naar buiten (ja ook dezelfde blik van de verkoper en verkoopster
) ....wat een prijzen daar voor een lakje
...heb ik lekker bij de Voordeelshop ingeslagen...3 voor 3 euro van het merk Paris memories....en die lakt in ieder geval heel prettig
....houdbaarheid is nog even afwachten maar ja bij mij is de boel na 1 dag toch vaak al beschadigd met die werkzaamheden voor de beestjes hier in huis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een man die werkt bij een ICI Paris?
Dat moet wel een oppernicht zijn
Paarsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
En?
Ik heb um van de week ook op gehad en in het daglicht vond ik 'm paarsig.
Moet zeggen dat ik 'm de avond ervoor mooier vond want toen leek ie dus grijzer
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef Joysa het volgende:
Ik was vandaag in de etos.. beetje bij nagellakjes aan het snuffelen enzo.
Stond er een medewerkster met een klant te praten. Ze vertelde de klant dat ze remover moest gebruiken om de nagellak te verdunnen![]()
Maar ik bemoeide me er maar niet mee, omdat ik niet weet waarom dat niet mag
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh zo, dankje!
Nah ik kan dan meestal ook niet mijn mond houden, maar omdat ik de reden niet wist deed ik dat maar wel, anders kom ik zo dom over
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.
Hehehe, ik kijk nog eens door mn wishlist heen, staat deze er al lang opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Bij de douglas en ICI paris welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier is nergens die verdunner te krijgen....kan ik alle winkels wel de pokke volschelden
quote:
neeeh bij de nagelfrotjes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik er toch weer heen...kunnen ze me alsnog wegkijken
. Waar moet ik dat spul zoeken trouwens...heb gisteren een beetje rondgekeken bij de diverse make-upmerken maar zag het daar niet zo 1,2,3 liggen......zal wel weer achter de kassa liggen neem ik aan dus mag ik ubernicht het vragen of hij verdunner heeft....kan ik meteen kijken of zijn nageltjes ook gelakt zijn
Als de temperaturen het toelaten dan maar weer even zoeken in de stad....en op naar ICI Paris en Douglas bij de nagelfrobelhoekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeh bij de nagelfrotjes!
meestal hebben die een apart hoekje...
er zijn best veel nagellakmerken die tegenwoordig een mannenlijn hebben
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Nooit, nooit, nooit, nooit, NOOIT meer doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Diconnected het volgende:
Tvp.
Ik ga volgende week naar Amsterdam, zijn er nog leuke winkels met mooie lakjes?
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef PartyHardy het volgende:
Inderdaadleuk idee om het zo te doen !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef mmascha het volgende:
Mooi Romika! Goed bedacht zo schuin langs 2 kanten. Superchic!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Loqi het volgende:
Erg mooi Romika, jouw nagels zijn ook echt![]()
[..]
quote:
quote:
Allemaal weer bedankt voor de complimentenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemen, vergeet de Kruidvatten niet.. Verder zijn er niet echt speciale winkels ofzo, voor zover ik weet
Mooi die onderstequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Mooi zo'n duochroomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
net in de stad geweest met mama, troostkopen
Glasvijl van Koh en een prachtige groenblauwe duochrome lak van Herome WIC
Geen gewone camera bij de hand dus maar even zo
[ afbeelding ]
Mooi IJsdraakjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
Dank je Daph, nee het is er alweer af.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat een sjieke konad! Mooi hoor. Zit er inmiddels wat anders op, of heb je dit laten zitten?
Snkr-xxx wauw! Dat staat je echt prachtig! Ik zou hem zelf alleen nooit dragen denk ik
IJsdraakje mooi! Harmony is mooi he?
Hoop dat ik niemand vergeten ben! Zag weer zoveel mooie nagels voorbij komen waar ik nog niet op gereageerd had..
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
[ afbeelding ]
Verkleurd, ik weet het.
En mannen motten uit m'n nagellak blijven. Heb ooit eens een keer voor een festival de nagels van een vriend moeten lakken, wat een ramp was die vent.(Wel lollig, hij had geen nagellakremover en moest na dat weekend weer naar kantoor. Mét nagellak
)
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef romika het volgende:
[..]
Mooi zo'n duochroomHoe heet deze SQ?
Wat zit er nu op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je Daph, nee het is er alweer af.
Had hem over mijn oude mani gedaan om te oefenen.
Op mijn andere hand had ik op elke nagel iets anders gefrobeld.![]()
Maar dat zag er niet uit om op hier neer te zetten.
Is altijd lastig om je recherhand netjes te krijgen met nailart enzo.
Waarom zou ik die nog dunner willen maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto maken
Niks, blote nagels nu, ik wilde even in een badje en een handmaskertje en dan morgen lakken, met die van Herome denk ik. Kijken hoe die eruit ziet.quote:
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goudquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef romika het volgende:
[..]
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordt
Bij die lak moet ik aan Dethklok denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nice, Staat je mooi!
Ik heb hem al een poosje maar niet heel goed onder een lamp gekeken en ik ben een beetje kippig, moet wel het brilletje erbij op doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goud
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
dames, ik heb hier een sally hansen nail prisms-bronze ruby die ik graag zou willen ruilen voor iets leuks. wie heeft interesse en wat leuks in de aanbieding?
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had op TD een Misa - Im going to love myself besteld....nu staat er op de invoice een andere Misa - wishing on a star(die ook wel mooi is hoor, maar die wilde ik heul niet!)
Mooi IJsdraakje!
Snkr, die Dating a Royal heb ik ook al lang als die-moet-ik-bestellen-lak staan....alleen ik krijg het steeds voor elkaar andere lakken voor te laten gaanErg mooie kleur en weer super gelakt
Hmm niet mijn kleur geloof ik.. al weet ik dat zij vaak niet echt kleur accurate swatches heeftquote:
okquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam die Sally Hansen is niks voor mij.. Sorry aan mij kun je hem niet slijten
leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb David al een mail gestuurd, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakEven afwachten denk ik dus..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
Maandag om 9.00u moet ik al beginnen! Ik heb bijna een jaar
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@MissJ: Mooooi kleurtje!
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Grappig! Macro is hel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava ziequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Tof Romika!
En die M&M's zien er jummie uit![]()
Nu eerst even heel hard denken wat er op m'n nagels gaat gaan, ze zijn nu wel heel erg naakt. Maf hoe snel je eraan gewend raakt om kleurtjes op je nagels te hebben.
Heh, ja zeer confronterend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok
[..]
leuk!
ga eens je nagelriemen insmeren jij!![]()
erg he, die macro's? every flaw...
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Handjes vertroetelen![]()
Lemony Flutter, Smitten.. Dan even de nagelriemen zachtjes terugduwen met een bokkenpootje.. Dan zijn ze weer helemaal zacht
Ja, hier ziet het er van een afstandje ook best puntgaaf uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappig! Macro is hel inderdaad.![]()
Ik dacht afgelopen week dat mijn nagelriemen er best ok uitzagen. OK, ze mochten wat creme hebben maar slecht was het toch niet. Tot ik de uitvergrote macro foto's zag.![]()
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!![]()
Mijn nagelriemen zijn nog nooit zo droog geweest als sinds ik die gebruik.Dus afgelopen week de proef op de som genomen en weer terug gegaan naar mijn pre-lemony flutter tijd en mijn nagelriemen zien er nu weer perfect uit. Er zit iets in wat mijn handen en nagelriemen uitdroogt. Wat weet ik niet maar hoe meer ik het smeer, hoe droger mijn vingers.
Ordinaire uiercreme.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolen![]()
Wat gebruik je nu dan? *nieuwsgierig*
Bwehehe. Die vent is nog enger als je de rest van het plaatje ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava zie
Ik vind 'm erg mooi!quote:
quote:
Ik heb precies hetzelfde! Maar het ruikt wel heerlijk, dus ik blijf het gebruiken voor mijn ellebogen en benen. Werkt wel goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!![]()
Mijn nagelriemen zijn nog nooit zo droog geweest als sinds ik die gebruik.Dus afgelopen week de proef op de som genomen en weer terug gegaan naar mijn pre-lemony flutter tijd en mijn nagelriemen zien er nu weer perfect uit. Er zit iets in wat mijn handen en nagelriemen uitdroogt. Wat weet ik niet maar hoe meer ik het smeer, hoe droger mijn vingers.
Moooi! Zachte french en die CG is ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
Nu China Glaze Draped in Velvet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben heel blij met mijn Out the Door topcoatNa 48 uur nog steeds mooie chiploze nagellak
INM staat erop..quote:
Mooi Guessquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto gemaakt en snel de remover gepakt..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef tonja het volgende:
Ja, dat dan weer wel
Ik neem aan dat je daar niet echt mee rond kan lopen zeg maar?
Maar het is suikerzoet, geen twijfel over mogelijk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r OPI Peru B Ruby, Action lak - pink, OPI La Paz-itivily Hot -matte
Vond 't wel grappig, heb zo'n Action lak, lijkt aardig op la paz-tivily hot van OPI, de matte versie dan, met top coat.
Vind die Action best mooi. Obli vindt die zweem niet mooi en juist verraden dat ie cheap ass is, call me cheap, but I kinda like it
Whehe, mee eens, maar ik ken je niet enzo. Het was best wel artistiekerig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Foto gemaakt en snel de remover gepakt..![]()
WHOEHAHAHAHA! WIl je toch niet dood mee gevonden worden?
Oh..mijn..god, ik neem het helemaal terug dat ik de laatste tijd foute mani's hebquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tonja, heb vanavond ook maar even 12 konad plates besteld..![]()
Okat, de wedstrijd, alles wat met suikerzoet te maken heeft.
Nou dat kunnen ze krijgen...![]()
[ afbeelding ]
Het is ook van de zotte...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vandaag in de drogist en daar hadden ze like een heel rek met OPI en ik wilde bijna een hele mooie diep donkerblauwe kopen (I'm bad at names), maar ik vond 14 euro op dit moment teveel voor mijn budget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |