ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beīnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Nooit, nooit, nooit, nooit, NOOIT meer doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Diconnected het volgende:
Tvp.
Ik ga volgende week naar Amsterdam, zijn er nog leuke winkels met mooie lakjes?
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef PartyHardy het volgende:
Inderdaadleuk idee om het zo te doen !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef mmascha het volgende:
Mooi Romika! Goed bedacht zo schuin langs 2 kanten. Superchic!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Loqi het volgende:
Erg mooi Romika, jouw nagels zijn ook echt![]()
[..]
quote:
quote:
Allemaal weer bedankt voor de complimentenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemen, vergeet de Kruidvatten niet.. Verder zijn er niet echt speciale winkels ofzo, voor zover ik weet
Mooi die onderstequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Mooi zo'n duochroomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
net in de stad geweest met mama, troostkopen
Glasvijl van Koh en een prachtige groenblauwe duochrome lak van Herome WIC
Geen gewone camera bij de hand dus maar even zo
[ afbeelding ]
Mooi IJsdraakjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
Dank je Daph, nee het is er alweer af.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat een sjieke konad! Mooi hoor. Zit er inmiddels wat anders op, of heb je dit laten zitten?
Snkr-xxx wauw! Dat staat je echt prachtig! Ik zou hem zelf alleen nooit dragen denk ik
IJsdraakje mooi! Harmony is mooi he?
Hoop dat ik niemand vergeten ben! Zag weer zoveel mooie nagels voorbij komen waar ik nog niet op gereageerd had..
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
[ afbeelding ]
Verkleurd, ik weet het.
En mannen motten uit m'n nagellak blijven. Heb ooit eens een keer voor een festival de nagels van een vriend moeten lakken, wat een ramp was die vent.(Wel lollig, hij had geen nagellakremover en moest na dat weekend weer naar kantoor. Mét nagellak
)
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef romika het volgende:
[..]
Mooi zo'n duochroomHoe heet deze SQ?
Wat zit er nu op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je Daph, nee het is er alweer af.
Had hem over mijn oude mani gedaan om te oefenen.
Op mijn andere hand had ik op elke nagel iets anders gefrobeld.![]()
Maar dat zag er niet uit om op hier neer te zetten.
Is altijd lastig om je recherhand netjes te krijgen met nailart enzo.
Waarom zou ik die nog dunner willen maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto maken
Niks, blote nagels nu, ik wilde even in een badje en een handmaskertje en dan morgen lakken, met die van Herome denk ik. Kijken hoe die eruit ziet.quote:
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goudquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef romika het volgende:
[..]
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordt
Bij die lak moet ik aan Dethklok denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nice, Staat je mooi!
Ik heb hem al een poosje maar niet heel goed onder een lamp gekeken en ik ben een beetje kippig, moet wel het brilletje erbij op doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |