Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie franken! Had hem helemaal gemist.![]()
Die is mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik heb gewoon een complimentje gekregen van een DouglasmevrouwMeestal kijken Douglasmevrouwen me aan alsof ik kom jatten
en deze was helemaal weg van mijn nagellak
(Over the Taupe van OPI)
ja hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topicquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
een man die werkt bij een ICI Paris?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topic...gisteren bij Ici Paris XL geweest en net zo snel weer naar buiten (ja ook dezelfde blik van de verkoper en verkoopster
) ....wat een prijzen daar voor een lakje
...heb ik lekker bij de Voordeelshop ingeslagen...3 voor 3 euro van het merk Paris memories....en die lakt in ieder geval heel prettig
....houdbaarheid is nog even afwachten maar ja bij mij is de boel na 1 dag toch vaak al beschadigd met die werkzaamheden voor de beestjes hier in huis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een man die werkt bij een ICI Paris?
Dat moet wel een oppernicht zijn
Paarsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
En?
Ik heb um van de week ook op gehad en in het daglicht vond ik 'm paarsig.
Moet zeggen dat ik 'm de avond ervoor mooier vond want toen leek ie dus grijzer
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef Joysa het volgende:
Ik was vandaag in de etos.. beetje bij nagellakjes aan het snuffelen enzo.
Stond er een medewerkster met een klant te praten. Ze vertelde de klant dat ze remover moest gebruiken om de nagellak te verdunnen![]()
Maar ik bemoeide me er maar niet mee, omdat ik niet weet waarom dat niet mag
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh zo, dankje!
Nah ik kan dan meestal ook niet mijn mond houden, maar omdat ik de reden niet wist deed ik dat maar wel, anders kom ik zo dom over
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.
Hehehe, ik kijk nog eens door mn wishlist heen, staat deze er al lang opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Bij de douglas en ICI paris welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier is nergens die verdunner te krijgen....kan ik alle winkels wel de pokke volschelden
quote:
neeeh bij de nagelfrotjes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik er toch weer heen...kunnen ze me alsnog wegkijken
. Waar moet ik dat spul zoeken trouwens...heb gisteren een beetje rondgekeken bij de diverse make-upmerken maar zag het daar niet zo 1,2,3 liggen......zal wel weer achter de kassa liggen neem ik aan dus mag ik ubernicht het vragen of hij verdunner heeft....kan ik meteen kijken of zijn nageltjes ook gelakt zijn
Als de temperaturen het toelaten dan maar weer even zoeken in de stad....en op naar ICI Paris en Douglas bij de nagelfrobelhoekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeh bij de nagelfrotjes!
meestal hebben die een apart hoekje...
er zijn best veel nagellakmerken die tegenwoordig een mannenlijn hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |