abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:13:47 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_76572423
net in de stad geweest met mama, troostkopen
Glasvijl van Koh en een prachtige groenblauwe duochrome lak van Herome WIC

Geen gewone camera bij de hand dus maar even zo

disclaimer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:54 #102
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76573052
Ach, troostkopen mag toch ook wel eens op zijn tijd als je je maar vermaakt hebt
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie franken! Had hem helemaal gemist.
Dank je wel
Knoei
pi_76573750
Stormqueen: Loooovely!
Obli: Ahhh die m&m's! Ik wil ze eten!
Snkr: Super super mooie blauw!

*en de rest ben ik even vergeten, ben een vergiet vandaag srry*

Er zijnbij mij 2 nagels afgebroken vandaag op het werk
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76573848
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week

Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]

Dating A Royal, heet ze
Die is mooi
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:02:27 #105
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76574017
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die is mooi
idd zeker op wishlist zet
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:04:32 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_76574100
Ow, en ik heb gewoon een complimentje gekregen van een Douglasmevrouw Meestal kijken Douglasmevrouwen me aan alsof ik kom jatten en deze was helemaal weg van mijn nagellak (Over the Taupe van OPI)
disclaimer
pi_76574149
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik heb gewoon een complimentje gekregen van een Douglasmevrouw Meestal kijken Douglasmevrouwen me aan alsof ik kom jatten en deze was helemaal weg van mijn nagellak (Over the Taupe van OPI)
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:07:43 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_76574204
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
ja he Ze keek ook in eerste instantie wel alsof ik kwam jatten, en toen vroeg ik waar de glasvijlen lagen, en toen ik een vijl van 18 euro kocht was ik ineens tof
disclaimer
pi_76574315
Ik was vandaag in de etos.. beetje bij nagellakjes aan het snuffelen enzo.
Stond er een medewerkster met een klant te praten. Ze vertelde de klant dat ze remover moest gebruiken om de nagellak te verdunnen
Maar ik bemoeide me er maar niet mee, omdat ik niet weet waarom dat niet mag
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:10:40 #110
244933 trovey
Nachtoele
pi_76574328
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topic ...gisteren bij Ici Paris XL geweest en net zo snel weer naar buiten (ja ook dezelfde blik van de verkoper en verkoopster ) ....wat een prijzen daar voor een lakje ...heb ik lekker bij de Voordeelshop ingeslagen...3 voor 3 euro van het merk Paris memories....en die lakt in ieder geval heel prettig ....houdbaarheid is nog even afwachten maar ja bij mij is de boel na 1 dag toch vaak al beschadigd met die werkzaamheden voor de beestjes hier in huis
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:12:59 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_76574415
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topic ...gisteren bij Ici Paris XL geweest en net zo snel weer naar buiten (ja ook dezelfde blik van de verkoper en verkoopster ) ....wat een prijzen daar voor een lakje ...heb ik lekker bij de Voordeelshop ingeslagen...3 voor 3 euro van het merk Paris memories....en die lakt in ieder geval heel prettig ....houdbaarheid is nog even afwachten maar ja bij mij is de boel na 1 dag toch vaak al beschadigd met die werkzaamheden voor de beestjes hier in huis
een man die werkt bij een ICI Paris?
Dat moet wel een oppernicht zijn
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:14:46 #112
244933 trovey
Nachtoele
pi_76574501
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een man die werkt bij een ICI Paris?
Dat moet wel een oppernicht zijn

Dat kon ik zelfs van de andere kant van de winkel zien.....volgens mij had hij meer make-up op dan ik (alhoewel ik niet zo'n plamuurder ben ...hij zo te zien wel )

[ Bericht 16% gewijzigd door trovey op 08-01-2010 19:21:42 ]
Optimist tot in de kist
pi_76574516
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef MissJ het volgende:

[..]

En?

Ik heb um van de week ook op gehad en in het daglicht vond ik 'm paarsig.
Moet zeggen dat ik 'm de avond ervoor mooier vond want toen leek ie dus grijzer
Paars
Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder zilver/grijs hij is!
Beetje jammer inderdaad vond het met een tikkeltje meer grijs mooier
pi_76574536
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef Joysa het volgende:
Ik was vandaag in de etos.. beetje bij nagellakjes aan het snuffelen enzo.
Stond er een medewerkster met een klant te praten. Ze vertelde de klant dat ze remover moest gebruiken om de nagellak te verdunnen
Maar ik bemoeide me er maar niet mee, omdat ik niet weet waarom dat niet mag
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.

Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76574698
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.

Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.

Ahhh zo, dankje!
Nah ik kan dan meestal ook niet mijn mond houden, maar omdat ik de reden niet wist deed ik dat maar wel, anders kom ik zo dom over
pi_76575023
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ahhh zo, dankje!
Nah ik kan dan meestal ook niet mijn mond houden, maar omdat ik de reden niet wist deed ik dat maar wel, anders kom ik zo dom over
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:28:37 #117
244933 trovey
Nachtoele
pi_76575085

Essence ultimate pink met de zilveren tip painter van hetzelfde merk (dat plekje onder de tip is iets raars van de flits of zo )

Trouwens bij die Voordeelshop wilden ze net van die plastic dozen wegdoen van Huggies waarin je de verpakkingen babydoekjes kunt bewaren tijdens gebruik (de verpakkingen die erin hoorden waren er blijkbaar uitgejat )....nou als u ze toch wegdoet....ik wil ze dan wel hebben voor het opbergen van mijn nagellakken....ben nu drie van die doosjes rijker en ze werken uitstekend .
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:30:24 #118
244933 trovey
Nachtoele
pi_76575141
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.

Hier is nergens die verdunner te krijgen....kan ik alle winkels wel de pokke volschelden
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:33:31 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76575261
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week

Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]

Dating A Royal, heet ze
Hehehe, ik kijk nog eens door mn wishlist heen, staat deze er al lang op tis ook zo'n enorme lijst aan het worden
Knoei
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:35:26 #120
244933 trovey
Nachtoele
pi_76575331
Zo...nu even lopende de wekelijkse boodschappen doen....eens kijken of nagellak ook tegen bittere kou kan
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:37:44 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_76575416
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier is nergens die verdunner te krijgen....kan ik alle winkels wel de pokke volschelden
Bij de douglas en ICI paris wel
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:44:35 #122
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76575680
Tvp .

Ik ga volgende week naar Amsterdam, zijn er nog leuke winkels met mooie lakjes?
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:44:56 #123
244933 trovey
Nachtoele
pi_76575699
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij de douglas en ICI paris wel

Moet ik er toch weer heen ...kunnen ze me alsnog wegkijken . Waar moet ik dat spul zoeken trouwens...heb gisteren een beetje rondgekeken bij de diverse make-upmerken maar zag het daar niet zo 1,2,3 liggen......zal wel weer achter de kassa liggen neem ik aan dus mag ik ubernicht het vragen of hij verdunner heeft....kan ik meteen kijken of zijn nageltjes ook gelakt zijn
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:47:29 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_76575817
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ik er toch weer heen ...kunnen ze me alsnog wegkijken . Waar moet ik dat spul zoeken trouwens...heb gisteren een beetje rondgekeken bij de diverse make-upmerken maar zag het daar niet zo 1,2,3 liggen......zal wel weer achter de kassa liggen neem ik aan dus mag ik ubernicht het vragen of hij verdunner heeft....kan ik meteen kijken of zijn nageltjes ook gelakt zijn
neeeh bij de nagelfrotjes!
meestal hebben die een apart hoekje...
er zijn best veel nagellakmerken die tegenwoordig een mannenlijn hebben
disclaimer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:50:22 #125
244933 trovey
Nachtoele
pi_76575925
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

neeeh bij de nagelfrotjes!
meestal hebben die een apart hoekje...
er zijn best veel nagellakmerken die tegenwoordig een mannenlijn hebben
Als de temperaturen het toelaten dan maar weer even zoeken in de stad....en op naar ICI Paris en Douglas bij de nagelfrobelhoek .......en mannen met nagellak....alleen een excuus als die man een Goth is en dan nog maar alleen zwarte lak.

Heb zelf trouwens wel de glitter gevonden bij de Action...alleen zijn die potjes wel heel belabberd om open te maken.....niet goed voor je nagels
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')