Ik zou er zo een hap uit willen nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nu heb ik er even genoeg van...
Wooow die is echt TE Obliquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zal eens kijken, want vind die studs ook erg gaafquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
Jullie gaan voor mij veuls te hard*snik*.
Maar wat ik me afvroeg... zouden we eventueel een GO kunnen doen @ dollar nail art,
ik heb namelijk studs op het oog die ik graag wil maar ik kom nooit aan de 25 dollar!
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Oeh!! Die zijn wel heel tof!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
Maar wat ik me afvroeg... zouden we eventueel een GO kunnen doen @ dollar nail art,
ik heb namelijk studs op het oog die ik graag wil maar ik kom nooit aan de 25 dollar!
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Valt mee, heb even alles opgehoogd naar de 25 dollar en dan staat er dit:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!! Die zijn wel heel tof!!
Maar waren de verzendkosten daar niet vre-se-lijk hoog naar NL?
Da's heul niet veel!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Nieners het volgende:
[..]
Valt mee, heb even alles opgehoogd naar de 25 dollar en dan staat er dit:
Subtotal: $25.00
Shipping: $10.40
Total: $35.40.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan de bestelling eventueel wel doen, heb zowel Paypal als Credit card.
Oh dat is echt gaaf!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Het was gewoon zo'n heel schap van 4 meterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook al de opruimbak van het Kruidvat geplunderd....ik heb alle winkels hier afgelopen (zijn er 5 of ik ben er eentje vergeten)....ik heb zelfs lak meegenomen voor 25 cent, van Gosh en Essence
en ook nog even van die french manicure stickers (van Herome), reparatiestickers van Essence etc...prijzen van 25 t/m 90 cent
WTF? hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
second that!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, want vind die studs ook erg gaaf.
Voetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
HYSTERISCH!!! Ik heb Pink Parka op mijn teennagels.... Ik krijg met mijn gsm niet goed vastgelegd hoe hyperroze dit is!!! Maar toch een poging (en ja, ik heb het schots en scheef gelakt, ik ben geen held in teennagellakken.... mijn ervaring is dat na een keer warm douchen de randjes vanzelf netjes worden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze van internet komt meer in de buurt van defelheid:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voetenweer eens wat anders dan al die handen. Al vind ik wel dat je het flesje tussen je tenen had moeten klemmen ofzo
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
Oeh die studs wil ik ook wel!!! (verder niks eigenlijk)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef Nieners het volgende:
[..]
http://www.dollarnailart.com/cat_pages/studs.htmlwoohoo! Hoe meer mensen, hoe beter
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |