Ohhhh die onderste foto de rechtse (blauw)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
@ Oblivion laat je ons in maart weten wanneer we op je snoepvingers mogen stemmen? Die M&M's van jou zijn een optreden in een M&M's reclame waard!
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laatste keer was zo'n 3 weken geleden, voor kerst.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Nu al laten bijvullen! Bevallen ze goed? Blijft de lak goed zitten?
Jaaaah! Grape Going! en daarnaast In-a-blink blue.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Rechtsonder, is dat die Scrangie dupe?
Een hele week!! Drie weken dat is goed te doen, dacht dat het korter geleden was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laatste keer was zo'n 3 weken geleden, voor kerst.
heb nog niet gelakt, komt later vanavond, maar vooralsnog zeker geen klachten, kan er altijd lang mee doen.
medaillon zat een week prima.
Ik vind die zwart-witte heel mooi!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn voorbeelden? Denk dat 1 van deze het gaat worden aankomende dinsdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!! Ik vind die paarse heel tofquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
@ Oblivion laat je ons in maart weten wanneer we op je snoepvingers mogen stemmen? Die M&M's van jou zijn een optreden in een M&M's reclame waard!
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf Puckzzz!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe spullekesik heb met opzet de prijsstickertjes ff laten zitten
[ afbeelding ]
Mijn vorige lak, Holo WTF![]()
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
En nu de 2True die ik vanmiddag heb gekocht
[ afbeelding ]
Gaaf! Mooie kleurtjes zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zwarte is erg mooi!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn voorbeelden? Denk dat 1 van deze het gaat worden aankomende dinsdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hè, zo goedkoop nagellak scoren! Leuke kleurtjes en mooie holo!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat goed met miniquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
Allebei mooi
Hoe is het met Le/La Bebé?
Hoe ver ben je nu? En tsja, die kwaaltjes...horen er een beetje bij he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gaat goed met minihelaas wel veel last van rug en heupen de laatste tijd thanks
Zal het morgen fotograferen ±Y Omdat die P2 heel donker bordeaux-paarsig is, is de hoofdkleur van de glitter een heel mooie kleur rood. Doet me denken aan herfstblaadjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! ik hou erg van dit soort combo's. Vaak doe ik de twee dag een laagje glitter of Nfu-oh erover heen. Ziet er gelijk heel anders uit.
Waarom? Daarom!quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2true is 7,50 voor 3 flesjes hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook al de opruimbak van het Kruidvat geplunderdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier hadden ze heul niet zo'n bakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik vanmiddag naar de Kuidvat, voor weer een rondje rommelbak (alles 25 ct!!), hebben ze die bak gewoon weggehaald!!
Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!!
De 19e heb ik de 20wkn echo,het gaat echt zo snel!We zijn lekker aan het babyshoppen geslagen en afgelopen week m'n 1e positiekleding gekocht,was afgelopen week uit m'n broek gescheurd dus tja dan word het wel tijd he!?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu? En tsja, die kwaaltjes...horen er een beetje bij he?
Ahhh....quote:
whoaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nu heb ik er even genoeg van...
OMG!!!!! Té erg dit...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nu heb ik er even genoeg van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |