Ik kan je vertellen dat het hooooooog zomer moet ijn wil ik zo'n roze op doen....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Whehe, mee eens, maar ik ken je niet enzo. Het was best wel artistiekerig.
Whehhehe, I win..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh..mijn..god, ik neem het helemaal terug dat ik de laatste tijd foute mani's heb![]()
wat...eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, het is meer een parfumerie. Maar het heeft het uiterlijk van een drogist vind ik. Het is Pour Vous, maar dat lijkt hier in de verste verte niet op de de Douglas of Ici Paris.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is ook van de zotte...![]()
Dat het exclusief is okay, maar in de drogisterij...![]()
Ik snap dat niet echt...
Super leuk bedacht! Zoeter kan niet denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tonja, heb vanavond ook maar even 12 konad plates besteld..![]()
Okat, de wedstrijd, alles wat met suikerzoet te maken heeft.
Nou dat kunnen ze krijgen...![]()
*foto*
Die heb ik hier gisteren zien liggen bij een DA drogisterij of was het nou ICI Paris XLquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens,mijn moeder was vandaag hier en die kwam met een of ander verhaal dat ze iets gezien had op tv (die heb ik niet dus kan ik niks over zeggen), iets nieuws op nagellak gebied dat ze in Amerika al hebben maar hier nog niet, een soort velletjes, die je op je nagel kan plakken,op maat knippen (ze zijn op nagelformaat maar de randjes dus) en dat je dan niet meer hoeft te lakken,alleen maar zon velletje erop,en dat zou zelf hechten en zo...
Geen ideeeeeeeeee waar ze het over had,maar ik dacht, Even toch hier zeggen
Zijn vast de Minx nails?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens,mijn moeder was vandaag hier en die kwam met een of ander verhaal dat ze iets gezien had op tv (die heb ik niet dus kan ik niks over zeggen), iets nieuws op nagellak gebied dat ze in Amerika al hebben maar hier nog niet, een soort velletjes, die je op je nagel kan plakken,op maat knippen (ze zijn op nagelformaat maar de randjes dus) en dat je dan niet meer hoeft te lakken,alleen maar zon velletje erop,en dat zou zelf hechten en zo...
Geen ideeeeeeeeee waar ze het over had,maar ik dacht, Even toch hier zeggen
Hoewel het niet meer verplicht is vind ik het persoonlijk ERG onverstandig om aan de nagels van klanten te gaan prutsen zonder dat je precies weet wat je doet. Het risico op nare schimmels e.d. is gewoon te groot.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:58 schreef Bamba het volgende:
De reden dat ik wel een cursus wil doen in acryl, is omdat ik later ook een klantenkring wil opbouwen en ik denk dat je dan wel een crusus gedaan moet hebben of denken jullie van niet?
Doe je dat sponzen met konad lak? Zo ja, dan zou ik als ik jou was wat acrylverf kopen bij de hobbyzaak. Veeeeel goedkoper en werkt net zo goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
Super leuk bedacht! Zoeter kan niet denk ik.
Ik moet hier toch echt wat vaker posten, loop ook altijd zo achter.![]()
[ afbeelding ]
Links een beetje getest met konad sponge zooi.
Alleen is het een ramp als ik mijn rechterhand moet lakken(ben rechts)
Nou ja, dat dus! Ik heb met een bevriende nagelstyliste het erover gehad (zij heeft helaas geen tijd voor een opleiding voor mij) en waarschijnlijk ga ik de NTI opleiding doen. Die is toevallig nu goedkoper ook en is dus een mooie gulden middenweg en kan ik het mooi op mijn eigen tempo doen ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoewel het niet meer verplicht is vind ik het persoonlijk ERG onverstandig om aan de nagels van klanten te gaan prutsen zonder dat je precies weet wat je doet. Het risico op nare schimmels e.d. is gewoon te groot.
Ik zou dus ook niet naar een nagelstyliste gaan die geen opleiding heeft.
Die heb ik ook!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vqandaag P2 op mijn nagels.
Glory
[ afbeelding ]
En nu ga ik even teruglezen.
Oeh, mooie kleur!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Glory
[ afbeelding ]
Ik hou niet van groen, maar dit vind ik een toffe kleur!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
mooie kleur snakelady!
Ik kan mijn lakkie niet echt plaatsen, het is groen met goud, maar ook blauw soms
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel
We gaan toch niet. Het is hier spekglad en als ik de buienradar zo zie moeten we dwars door een enorm sneeuwgebied!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij gaan weer richting Enschede en ik moet een enoooorme berg P2 meenemen!![]()
Fijn weekend allemaal!
Heb je zo'n last van je vingertjes dat je niet terug kan smsen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
We gaan toch niet. Het is hier spekglad en als ik de buienradar zo zie moeten we dwars door een enorm sneeuwgebied!Dan volgende week maar.
![]()
snkr: gaaf!![]()
Mooie kleurtjes snakelady en Stormqueen.
You're welcome!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh, mooie kleur!!
SQ ook, toch maar 's pikken van mams
Ik heb vandaag Show Your Feetjes binnengekregen van Daph, Daph dank je wel![]()
En oh jaik ben ook maar op de blog bandwagon gekropen, na-apert die ik ben
![]()
http://lacquerized.blogspot.com
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je zo'n last van je vingertjes dat je niet terug kan smsen?![]()
Met het minisetje viel het wel mee vond ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:53 schreef Daph_ het volgende:
Hm die mumishop is wel erg prijzig hoor.. Vind ik althans.
Op je blog zeg: the picture on the rightquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh, mooie kleur!!
SQ ook, toch maar 's pikken van mams
Ik heb vandaag Show Your Feetjes binnengekregen van Daph, Daph dank je wel![]()
En oh jaik ben ook maar op de blog bandwagon gekropen, na-apert die ik ben
![]()
http://lacquerized.blogspot.com
Mooi dat 'ie duo is, maar vind de kleur groen persoonlijk niet zo.. je nagels zijn wel al heel mooi vergeleken met het beginquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
mooie kleur snakelady!
Ik kan mijn lakkie niet echt plaatsen, het is groen met goud, maar ook blauw soms
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel
Ook al zo'n kleur waarvan ik zoete trek krijg!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi kleurtje zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Glory
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op je blog zeg: the picture on the right
Maar hij staat left.
[..]
Wat deed jij om 5 uur vanacht op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht om 5 uur geschreven, whoops. Thanks!
En leuk, al die followers!!![]()
Mooi kleurtje zoeper!!
Het ziet er ook goed uit! MiMu blog vind ik ook altijd zo leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht om 5 uur geschreven, whoops. Thanks!
En leuk, al die followers!!![]()
Mooi kleurtje zoeper!!
Oeh ik volg je blog! niiiiice!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kon niet slapen en ben daarbij ook nog extreem nachtmens
Dat is een goed idee! ik hou erg van dit soort combo's. Vaak doe ik de twee dag een laagje glitter of Nfu-oh erover heen. Ziet er gelijk heel anders uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
1 laagje Nfu oh 51 over P2 Rich is! Morgen de rest ook zo doen
.
Wat nou morgen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
1 laagje Nfu oh 51 over P2 Rich is! Morgen de rest ook zo doen
.
JA! Leuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:17 schreef bernies het volgende:
Ik heb net mijn aller eerste swap binnen uit USA. Allemaal hele mooie Sally Hansen lakjes!
ik maak nog een foto!
Nu al laten bijvullen! Bevallen ze goed? Blijft de lak goed zitten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi kleurtje zeg!
vandaag mn nagels laten opvullen, ze zitten weer mooi. heb er ook een gelcoating overheen nu. geen idee of het wat extra's biedt, maar het glimt in ieder geval wel mooi.
wel vanavond even met een zachte (smooth) vijl een beetje vijlen, randjes zijn scherp hier en daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |