Hoezo dat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een tvp'tje wachtend op kerst.
Daarna weet ik pas wat ik moet bestellen
dat, en deze link mist nog in de lijst van topics H&M #87 - De sale is begonnen!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met het plaatje?
[ code verwijderd ]
Dit werkt gewoon.
Omdat ik niet weet wat ik van de kerstman krijgquote:
Er is slechts matig aangevuldquote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef Qarinx het volgende:
Hmm.. is er vandaag aangevuld? Heb vanmorgen een paar keer gekeken maar het leek er niet op?
Mooi hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstjurkje.
Ik draag hem alleen strapless, vind ik mooier.
Ik draag er een vestje overheen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mooi hoor!Maar ik boycot kerstkleding zonder mouwen.
![]()
![]()
Ik gooi het maar op het slechte weer dan.. half H&M kon niet op het werk komen?quote:
Ik had de zilvergrijze besteld, maar ik vond 'm in het echt niet mooi. Dat bovenstuk zag er heel verwassen uit, beetje raar. Denk dat ie in het zwart idd wel mooier is..quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstjurkje.
Ik draag hem alleen strapless, vind ik mooier.
Ik vind hem in het zwart zelf heel mooi. Maar ik vond grijs er ook niet zo mooi uitzien.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik had de zilvergrijze besteld, maar ik vond 'm in het echt niet mooi. Dat bovenstuk zag er heel verwassen uit, beetje raar. Denk dat ie in het zwart idd wel mooier is..
dat was 17 decquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
Was het nou zo dat als je voor een bepaalde datum besteld hebt, dat je het dan nog voor de kerst binnen hebt?
quote:
Ik vind hem groot vallen, omdat het een wijd loszittend model is. Maar ik heb dan ook niet zoveel borst, dus heb een XS, zodat ie niet al te laag hangt bovenin.. Onderin zit ie dan gewoon, niet strak ofzo. Die band is aardig rekbaar..quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
'k heb het enkele keren in dit topic zien voorbij kopen, een korte little black dress, bovenaan met kant, helemaal tot de hals, en idem voor de armenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn wel meerdere jurkjes met kant.. hoe zag ie er ongeveer uit?
Ikzelf heb wel een kanten jurkje van de h&m, van 29,95, maar die zie ik niet meer online staan iig.
Ja dat denk ik eigenlijk wel.. ik ben nl. ook niet zo groot (1,60 cm)..quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook niet zoveel borst, maar wordt hij niet korter dan als je een XS neemt?
Want ik ben 1,75m en hij moet wel over mn kont heen
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Qarinx het volgende:
Huh?!!!?!?!?!! Vanmorgen 7 u besteld en nu al in behandeling...
Och, ik zie eerst wel wat er in het pakket zit. Wie weet hebben ze voor de eerste keer in een jaar besloten een nazending te doen van een van de dingen waarvan ik heb aangegeven dat ze de verkeerde items hadden gestuurd. Er was bijv een maand geleden een broek van rond dat bestelbedrag en toen kreeg ik een bikiniquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.
Oh wat een mooie broekenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een zwarte gebreide jurk die nu uitverkocht is.
code's gebruikt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef RandomMoron het volgende:
mijn sonya rykiel van 5!! december is nog steeds niet in behandeling.
@ Chipsquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
Welke maat heb je dan..?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ah dankjewel. Heb m uiteindelijk maar gewoon besteld in een S, ik zie het wel. De XS was toch uitverkochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...quote:Op woensdag 23 december 2009 06:35 schreef ivetje het volgende:
Mijn kerstoutfit zal er wel weer niet in zitten dit jaar. Heb gisteren de Track & trace in de gaten gehouden en halverwege de dag stond er "zending is uitgereikt". Dus ik kom thuis, zoek tussen de post naar een briefje van TNT dat het bij d buren is afgegeven....niet. De buren weten van niets en ik kon TNT gisteren niet meer bereiken. Ga vandaag dus maar even bellen met ze. Geen idee waar dat pakje heen is en vind het echt heel vreemd. Ben dus bang dat het ergens anders is afgegeven en dat die persoon het gewoon niet naar ons is komen brengen. Of dat er een verkeerd huisnummer op stond ofzo. Heb echt alle gegevens gecontroleerd en het adres enzo staat goed ingevoerd op de site van H&M. Maar geen pakje dus...en dus ook geen schoenen voor de kerst.
Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nogquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Volgens mij niet, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je een giftcard ook online besteden?
hmm jammer.. ik lees het nu ook idd aan de binnenkant. Zijn net alle leuke dingen van de sale alleen online te vinden.quote:
Heb 'm vorige week binnen gekregen en gelijk weer retour gestuurd. Vond het een soepjurk, vrij vormloos.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komtquote:
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling onderweg, maar geen Track&Trace
nee, vandaag gebeld maar het schijnt dat ik na de 17e nog ergens iets eruit heb gegooid en nu word het begin januari geleverd. pfft..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
code's gebruikt?
Dit is iig niet normaal, want alles voor 17 dec is in behandeling genomen.
Bij mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...
edit: oh nu opeens wel en issie ook al gesorteerd. Vanmiddag kon ie nog niks vinden...
Ahh, toch wel, het is zelfs een doosquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komt
Bij mij kwam hij om 19.00 of zoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komt
En het bedrag is nu dus nog lager geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef keepwalking het volgende:
Mijn bestelling met allemaal voorjaarsspul is ook in behandeling genomen, op een armband na (die staat nog wel op begin januari), maar het bedrag is veel lager. Ben benieuwd wat er allemaal uitgegooid is.
Wel lame dat het voorjaarsspul nu al niet helemaal leverbaar is.
231412quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik ben de acceptgiro kwijt van mijn bestelling bij H&M. Naar welk rekeningnummer kan ik het verschuldigde bedrag nu alsnog over maken?
Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...
Vaak zijn het trouwens de ingehuurde pakketbezorgers. Tenminste hier wel.
Nah! Wat belachelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horenHeb aan TNT gemeld dat ik de service heel beroerd vond, want hoe lang duurt het nou om een chauffeur te bellen. Daar was mw. van TNT het niet mee eens, want H&M laat de pakketjes leveren met zo min mogelijk service dus het ligt aan H&M. What the fuck! Je betaald toch gewoon aan TNT om iets te laten leveren, dan moeten ze dat ook maar doen ook! En een briefje in de bus doen als ze het ergens anders afgeven. Heb daarna meteen H&M gebeld en die namen het goed op, maar vonden het wel lekker makkelijk van TNT om het bij hen neer te leggen. Zij raken dat pakket toch kwijt, H&M niet. Heb de schoenen maar opnieuw in de bestelling gezet maar ze komen nu pas begin januari
Heb dus geen fatsoenlijke schoenen voor de kerst helaas... Vanmiddag nog even mijn andere buren vragen, die waren er niet toen ik aanbelde. Wie weet hebben die mijn pakket, maar ik hoop nergens meer op eigenlijk.
Dat is wel netjes van H&M!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef ivetje het volgende:
De rekening wordt idd weggestreept. Zij nemen contact op met TNT en leggen daar een klacht neer. Kan zijn dat ik nog een klachtenformulier moet invullen van TNT, maar ik heb iig beide bedrijven gebeld dus volgens mij heb ik alles goed gedaan. H&M zei zelf dat de rekening werd afgeboekt en ik krijg mijn nieuwe schoenen begin januari dus ergens.
Vond ik ook idd. Die man bij de klantenservice zei zelf ook al dat het altijd hetzelfde was met TNT. Hij was ook niet te spreken over de service daar. Ze hadden vaker dit soort dingen blijkbaar. Maar H&M heeft echt een hele nette service. Geen gedoe en geloofden ook gewoon dat het pakketje weg was. Sommige bedrijven kunnen daar nog wel eens moeilijk over doen. Het is zo moeilijk te bewijzen dat ik het niet heb gehad, maar het is toch echt zo.quote:
Het ene pakket wordt vandaag bezorgd, het andere is manco (ook al zijn ze dus op dezelfde dag vesrtuurdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik had een bestelling van 255,56 en dit hebben ze gedaan:
- een pakket met een waarde van 183,46 opgestuurd op 21/12, staat op onderweg maar niet manco
- een pakket met een waarde van 94,55 opgestuurd op 21/12, staat op in behandeling
- een setje armbandjes als enige niet verstuurd en daar staat nu bij dat ze die gaan annuleren omdat mn bestelbedrag te laag is
Dus ze sturen voor 278,01 op, terwijl ik voor 255,56 had besteld, en ze een set armbanden van 4,45 annuleren. Oftewel ik krijg voor 26,90 aan spullen opgestuurd die ik niet besteld heb?
Selectvracht is daar heel goed in! Die zijn al regelmatig in de achtertuin van m'n vader geweest om daar een pakketje neer te leggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog mazzel gehad vorige week, stond ook geen nummer op het briefje waar ze het hadden afgeleverd. Gelukkig kwamen zij zelf al heel snel het pakketje brengen. Maar van de week ook, was iets van Bol. Staat er weer niet op waar het dan wel was afgeleverd.
Onze straat staat trouwens ook niet op de TomTom, maar de straat om de hoek wel, dus ze hebben ook een keer iets in een heel andere straat afgeleverd. Maar die zijn het ook zelf komen brengen. Heb trouwens ook wel eens geen briefje gehad en staan stond er op de site van H&M 'pakje uitgereikt'
.
Maar ik heb ook verhalen van Lush gehoord, ik weet niet of dat ook TNT is, maar dat er pakketjes over de schutting worden geflikkerd, of door een raampje worden gefrot of gewoon voor de deur worden neergezet, in de regen.
Dat zijn de vriendelijke vrienden van de DHL. Ik kreeg laatst nog een pakket met een gat ter grootte van een meloen er in en de helft van de producten 'kwijtgeraakt'. Iemand anders dr pakket werd leeggeroofd en vervolgens werden de restanten teruggestuurd naar Lush (in de UK dus) met de mededeling dat het pakket te beschadigd was om af te geven bij de geadresseerde.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb ook verhalen van Lush gehoord, ik weet niet of dat ook TNT is, maar dat er pakketjes over de schutting worden geflikkerd, of door een raampje worden gefrot of gewoon voor de deur worden neergezet, in de regen.
Alstuquote:
Heeft een klasgenoot gehad met Van Dijk boeken (geleverd door Centraal Boekhuis). Schoolboeken moesten afgeleverd worden, maar ze waren op vakantie. Niet bij de buren ofzo afgegeven maar voor de deur neer gezet en vier weken later toen ze terugkwamen verregende boekenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog mazzel gehad vorige week, stond ook geen nummer op het briefje waar ze het hadden afgeleverd. Gelukkig kwamen zij zelf al heel snel het pakketje brengen. Maar van de week ook, was iets van Bol. Staat er weer niet op waar het dan wel was afgeleverd.
Onze straat staat trouwens ook niet op de TomTom, maar de straat om de hoek wel, dus ze hebben ook een keer iets in een heel andere straat afgeleverd. Maar die zijn het ook zelf komen brengen. Heb trouwens ook wel eens geen briefje gehad en staan stond er op de site van H&M 'pakje uitgereikt'
.
Bedankt, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nog. Maar dat kan ook aan mijn bouw liggen
.
Ah dat meen je niet, wat klote zegquote:Op donderdag 24 december 2009 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Nou, te gek. Dat eerste pakket was er. Ik hou een paar wantjes en een shirtje.
Allemaal jeukbroeken en 3 (DRIE!!!!) producten verkeerd geleverd. Waaronder een mini armbandje wat zogenaamd een broek was.
dikke FAAAAL van H&M dus weer.
Ze doen er niet aan 2e kerstdag volgens mij...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ligt H&M qua online bestellingen verwerken plat tijdens de kerst of doen ze in Zweden niet aan 1e en 2e kerstdag?
Und?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Preview kimono-jurkje binnen!
Ik houd de blauwe!quote:
Aah, ben benieuwd... de zwarte staat nu manco voor mij. Ben idd wel bang dat het een dun stofje is..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik houd de blauwe!![]()
De stof is wel heel dun. Het rok-gedeelte heeft ook een voering want het schijnt wel door. Hij is echt heel mooi!
quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef alors het volgende:
Oeeh morgen Fasion View, volgens mij komt dan de voorjaarscollectie erop
Ik zie ook weinig leuks, op drie dingen oid na.quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Ik zie tot nu toe gelukkig nog niks wat ik leuk vind tussen de nieuwe collectie. Dat scheelt me een hoop geld
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef alors het volgende:
Dat ene ding terugsturen en het bedrag van de 2 artikelen plus verzendkosten en een euro betalen. Of alles betalen en naar de winkel om dat ene ding terug te brengen waarvoor je dan een tegoedbon zult krijgen.
Nee, maar 1 euroquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zienquote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Hoe zit het als je een hele grote bestelling plaatst? De vorige keer kreeg ik een briefje bij de post dat ik een deel van te voren moest betalen oid?!
Die wil ik!quote:
Ik begrijp het systeem nog niet helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zien
Ja maar mijn badkamer mag best roze zijn.quote:
Leuk!! Dat paarse vest is heel fijn!quote:
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begrijp het systeem nog niet helemaal!
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?quote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.
Volgens mij niet. Anders moet je even bellen. Hoewel ze misschien dergelijke informatie niet over de telefoon vertellen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?
www.polyvore.com ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef L0t.. het volgende:
Er was hier laatst iemand die een site had gepost waar je zo'n collage kon maken van je bestelde dingen maar ik kan 'm niet meer vinden, weet iemand welke site ik bedoel?
quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of er nog meer mensen zijn die deze sandaaltjes bij hun previewbestelling hadden? Daar kostten ze 19,95 en nu staan ze op de site voor 9,95, even opnieuw besteld dus
Ja, ik heb meteen ook even de rest van m'n bestelling gechecktquote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef PeRi het volgende:
[..]! Idd! Nouja zeg! De previewsandalen komen er aan deze week, maar die gaan dus mooi terug
. Heb ze even opnieuw besteld, samen met deze jas:
[ afbeelding ]
Erg is dat hequote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik ga proberen voor een heeeeele lange tijd niet te bestellen. Mijn kledingkast begint uit zijn voegen te barsten. Ik moet leren nee zeggen.
Ja, dat doen ze wel vaker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Cyan het volgende:
Ik wilde een plaid bestellen uit de Home collectie met een kortingscode. Maar nu geeft ie steeds aan dat ik voor minimaal 19 euro moet bestellen, terwijl ik verder helemaal niets nodig heb! Iemand dit al eerder meegemaakt?
Dan ga ik nog maar een rondje H&M doenquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze wel vaker.
Je moet er dus eigs iets bijgooien tot je wel dat bedrag hebt.
Was het bij je previewbestelling niet gewoon al duidelijk dat je de artikelen pas in 2010 ontvangt?! Dat was voorgaande jaren namelijk wel aangegeven.quote:Op maandag 28 december 2009 16:29 schreef Chanty87 het volgende:
Gloeiende gloeiende... WEER wat uitgesteld, 3 artikelen uit een bestelling van 28 oktober![]()
Laatste keer dat ik wat uit die kutpreview bestel, dan maar geen 10% korting. Beetje 3 maanden wachten op je spullen, wtf man
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik heb meteen ook even de rest van m'n bestelling gecheckt
[ afbeelding ]
Mijn bestelling, ja ik hou van blauw
Weekje ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef K.Weenie het volgende:
Mijn bestelling is sinds vandaag in behandeling, hoe lang duurt het dan nog ongeveer tot ik het thuis heb?
I knowquote:
Ik wil die rok rechtsboven ook, maar dan de blauwe versiequote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
I knowKan niet wachten tot ik het in huis heb
Het is dan wel zomerspul maar ik combineer het gewoon met een dik vest.
Ja, ik heb 'm ook in het blauw besteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil die rok rechtsboven ook, maar dan de blauwe versie
Bij mij staan ze in beiden kleuren opt verlanglijstje ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook in het blauw besteldMaar dan werd het plaatje nog blauwer dus ik had 'm maar weg gelaten
Moet je even mailen dat je graag korting wilt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had die bloemenpanty besteld voor 12,95
Hij is nog in behandeling/onderweg. En nu staat ie voor 9,95
Moet ik daarvoor helemaal officieel die andere weer terugsturen zodra ie aankomt en deze bestellen of kan ik ook gewoon bij het geld overmaken 9,95 betalen ipv 12,95.
Hij is hier immers nog niet en dat ding staat denk ik al 2 dagen ofzo in de sale nu, dus ik betwijfel of ze het uberhaupt doorhebben dan.
Ik ben zo benieuwd hoe die jurkjes linksonder vallen! Ik vind ze erg leuk maar ben een beetje bang voor het hobbezak effectquote:
Ja ben ik ook benieuwd naar, maar ach, 6,95quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef Graftonst het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe die jurkjes linksonder vallen! Ik vind ze erg leuk maar ben een beetje bang voor het hobbezak effect
mag ik je ff vragen waar je die sjaal hebt besteld ,uit de internetshop of de catalogus ? zo ja ,welke . alvast thanxquote:
Oké, gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je even mailen dat je graag korting wilt.
Volgens mij heeft ze die uit de internetshop.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
mag ik je ff vragen waar je die sjaal hebt besteld ,uit de internetshop of de catalogus ? zo ja ,welke . alvast thanx
Ja voor dat geld kun je het bijna geen miskoop noemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ben ik ook benieuwd naar, maar ach, 6,95Als ik ze binnen heb zal ik wel een foto maken
oh nay! gaan ze dat doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Ik kocht vandaag iets bij de H&M en ik had nog maar 2 dagen om het terug te brengen, vanaf 2 januari kreeg ik een tegoedbon ipv cash geld?!!!!!!!!!!!
Ja of het is alleen voor het balansen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
oh nay! gaan ze dat doenDomme zet, nu denk ik wel 2 keer na voordat ik een impulsaankoop doe...
Moet ik er nu iets uitgooien of zo?quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Hey, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
En ik twijfel of ik deze hou
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt heel wijdquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook.
Ik had hem wat strakker verwacht, maja. Houd hem toch.
Ik heb ook de S, maar hij is inderdaad een beetje wijd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel wijdIk heb maat S maar XS of XXS was ook goed
Heb je die van superman ook?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb een Star Wars onderbroek!
YEAHHHHHH!
Ik hou van de H&M!
Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Ik kocht vandaag iets bij de H&M en ik had nog maar 2 dagen om het terug te brengen, vanaf 2 januari kreeg ik een tegoedbon ipv cash geld?!!!!!!!!!!!
Ja ik breng het gewoon ergens anders terug hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mij
Huh? Je brengt je H&M spullen ergens anders terug?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik breng het gewoon ergens anders terug hoor
Toen ik vroeg WAAROM het zo was legde ze 10x uit WAT de regeling was.
Toen zei ik maar op de vraag of ik het nou begreep: Ja.. En liep ik weg
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo isquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Je brengt je H&M spullen ergens anders terug?
Nja ik gok dat het, als het klopt, een landelijke regel is. Volgens mij zijn de H&M winkels weinig tot geen zelfstandig opererende organisaties.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo is!!
Ik hoorde eergister aan de kassa iemand vragen of ze het terug kon brengen en na 1 janurari ofzo kreeg ze geen geld meer terug als ik het goed verstaan heb dus het kan best kloppenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo is!!
Dat mag wel, ruilen in een gunst van de winkel, dus als zij je een tegeodbon willen geven ipv geld, dan mogen ze dat doen. Gebeurt volgens mij steeds vaker in winkels.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mij
Klopt, dat mag wettelijk gezien gewoon....quote:Op woensdag 30 december 2009 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat mag wel, ruilen in een gunst van de winkel, dus als zij je een tegeodbon willen geven ipv geld, dan mogen ze dat doen. Gebeurt volgens mij steeds vaker in winkels.
Inderdaad,quote:Op woensdag 30 december 2009 12:25 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik denk dat de H&M zich daar nog best mee in de vingers kan snijden. Ik zal in ieder geval nog wel twee keer nadenken voor ik daar iets koop waar ik niet helemaal zeker van ben. En dat doe ik juist vaak bij de H&M
Gaat dit om 'niet-online' aankopen? Want volgens mij is het bij de webshop bestellingen toch al een hele tijd dat je zo'n pasje met krediet krijgt ipv cash.quote:Op woensdag 30 december 2009 07:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoorde eergister aan de kassa iemand vragen of ze het terug kon brengen en na 1 janurari ofzo kreeg ze geen geld meer terug als ik het goed verstaan heb dus het kan best kloppenWel vreemd overigens
Ja precies, dat doe ik ook. Ga nooit in zo'n giga rij bij de paskamer staan..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Keroppi het volgende:
Als het echt zo is dat je bij je 'gewone' aankopen alleen maar tegoed krijgt dan vind ik dat wel erg zonde. Vooral met die drukte bij de H&M neem ik vaak dingen op de gok mee om ze evt later terug te brengen.
Waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen....Het geldt alleen voor afgeprijsde artikelen. En het gaat pas per 1 januari in. Dus voor alle sale artikelen die je voor 1 januari koopt krijg je gewoon je geld terug, ook als je het na 1 januari terug brengt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Bij mij is 'ie nog steeds niet in behandelingquote:Op woensdag 30 december 2009 17:11 schreef Enfermera het volgende:
Damn, wat is dat ineens met de H&M? Normaal staat mijn bestelling er minstens 2 maanden met doorschuifgedoe &all, en nu heb ik maandag iets erin gegooid wat vandaag al in behandeling is? xD Kan ik er niet eens meer wat bijgooien!![]()
![]()
Mja, wel mooi dat ze zo snel zijn. Of ben ik de enige?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb je die van superman ook?
Ja.quote:
Voor 400 euro zou ik andere mooiere dingen kopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef pinquit het volgende:
oei oei, mijn bestelling was nog niet in behandelingstaat voor 400 nu. das geloof ik nog nooit voorgekomen bij mij
Nee dat zei ze niet!!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Jurk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen....Het geldt alleen voor afgeprijsde artikelen. En het gaat pas per 1 januari in. Dus voor alle sale artikelen die je voor 1 januari koopt krijg je gewoon je geld terug, ook als je het na 1 januari terug brengt.
Ik heb alleen dat fleurige tuniekje gehouden.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren was er plotseling een pakket van H&M en ik dacht "Huh? Ik heb toch niet besteld?" Is het mijn previewbestelling![]()
Beetje jammer dat bij sommige dingen die nog in het plastic zaten al dacht "Meh" dus ik hoop maar dat de spulletjes in het echt en aan leuker zijn..
Jij had ook best veel besteld, of niet? Bij mij zit er onder andere een pak bij, hoop eigenlijk wel dat dat goed zit want dat is wel een mooie..quote:Op woensdag 30 december 2009 18:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat fleurige tuniekje gehouden.
En ik zou niet meer bestellen voor een lange tijd maarja dan doen ze er weer zo'n 5 euro bon bij dus heb ik ondergoed besteld.Tsja ik moest wel echt nieuw ondergoed hebben.
Mwah viel mee mijn bestelling. Zat preview en kerst door elkaar. Heb een beha, een korset (die voor bovenop je kleding) en die tuniek behouden. Ik vind de spring collectie tegenvallen. Het is allemaal zo hetzelfde maar dan met e.a. printje en als ik van alles bestel bij de H&M dan ga ik niet meer IRL shoppen dat moet natuurlijk ook gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij had ook best veel besteld, of niet? Bij mij zit er onder andere een pak bij, hoop eigenlijk wel dat dat goed zit want dat is wel een mooie..
Dan heeft zij het niet goed begrepen. Het is echt zoals ik eerder zei. Trust me, ik werk bij H&M en heb er vandaag nog over gelezen.quote:
Sommige dingen zijn in de winkel te vinden, maar lang niet alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef Nashje het volgende:
Hmm, is alles wat in de catalogus staat enkel via de webshop te koop? Of is er ook spul dat in de winkels te vinden is..
Oke, thanks. Waarom staat dit niet in die klotecatalogus vermeldt? Hoe moet ik er nu achter komen wat wel en wat niet in de winkels te vinden is..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn in de winkel te vinden, maar lang niet alles.
Je zou dat kunnen proberen. Probleem is wel dat niet elke H&M dezelfde dingen heeft hangen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, thanks. Waarom staat dit niet in die klotecatalogus vermeldt? Hoe moet ik er nu achter komen wat wel en wat niet in de winkels te vinden is..Enige manier is om ze te mailen waarschijnlijk.
Ik vroeg me ook al af of ik de enige wasquote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb eigenlijk geen klachten m.b.t. bestellen en doe dat regelmatig. Af en toe bel ik en dan word ik ook wel snel en vriendelijk geholpen. Ik zal wel een uitzondering op de regel zijn.
De hele communicatie in de catalogus is ge-ent op bestellen via mailorder of postorder...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, thanks. Waarom staat dit niet in die klotecatalogus vermeldt? Hoe moet ik er nu achter komen wat wel en wat niet in de winkels te vinden is..Enige manier is om ze te mailen waarschijnlijk.
Ik geef je weinig hoop dat ze daar een duidelijk overzicht van hebben, wat in welke winkel ligt.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een boxer heeft langere pijpjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Wat is het verschil tussen een hipster en een boxer? En bij een hipster zie je toch ook geen ondergoedlijntjes door je kleding heen?
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb eigenlijk geen klachten m.b.t. bestellen en doe dat regelmatig. Af en toe bel ik en dan word ik ook wel snel en vriendelijk geholpen. Ik zal wel een uitzondering op de regel zijn.
Ik heb naast de soms lange levertijd verder ook nog nooit problemen gehad met H&M..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.
Als ik lees hoe users hier schelden op H&M met![]()
![]()
, dan bestelde ik er van mijn lang zal ze leven nooit meer maar no probs hier.
Het komt in vlagen. Net als dat ik bestel bij H&M, dat komt ook in vlagenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt klachten. Vind de levertijd soms wel erg lang maar that's it.
Als ik lees hoe users hier schelden op H&M met![]()
![]()
, dan bestelde ik er van mijn lang zal ze leven nooit meer maar no probs hier.
Jaa jammer dat die zo laat komt inderdaad.. Maar misschien dat ik hem (als ik hem nog eerder in de winkel zie) dan gewoon annuleerquote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat leuk pumpkin, ik heb die bikini ook besteld. Maar helaas komt ie pas eind januari.
En jaaa. Ook in de winter zwem ik.
Blijf je artikelen aan je bestelling toevoegen zolang het kan? Misschien is het opzet van H&M, dat ze het type klant wat elke ochtend weer iets toevoegt lekker de gelegenheid geven.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef L0t.. het volgende:
Mijn bestelling is nog nooit binnen een week in behandeling genomenIk moet eigenlijk altijd wel een maand wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |