'k heb het enkele keren in dit topic zien voorbij kopen, een korte little black dress, bovenaan met kant, helemaal tot de hals, en idem voor de armenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn wel meerdere jurkjes met kant.. hoe zag ie er ongeveer uit?
Ikzelf heb wel een kanten jurkje van de h&m, van 29,95, maar die zie ik niet meer online staan iig.
Ja dat denk ik eigenlijk wel.. ik ben nl. ook niet zo groot (1,60 cm)..quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook niet zoveel borst, maar wordt hij niet korter dan als je een XS neemt?
Want ik ben 1,75m en hij moet wel over mn kont heen
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Qarinx het volgende:
Huh?!!!?!?!?!! Vanmorgen 7 u besteld en nu al in behandeling...
Och, ik zie eerst wel wat er in het pakket zit. Wie weet hebben ze voor de eerste keer in een jaar besloten een nazending te doen van een van de dingen waarvan ik heb aangegeven dat ze de verkeerde items hadden gestuurd. Er was bijv een maand geleden een broek van rond dat bestelbedrag en toen kreeg ik een bikiniquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.
Oh wat een mooie broekenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een zwarte gebreide jurk die nu uitverkocht is.
code's gebruikt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef RandomMoron het volgende:
mijn sonya rykiel van 5!! december is nog steeds niet in behandeling.
@ Chipsquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
Welke maat heb je dan..?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ah dankjewel. Heb m uiteindelijk maar gewoon besteld in een S, ik zie het wel. De XS was toch uitverkochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...quote:Op woensdag 23 december 2009 06:35 schreef ivetje het volgende:
Mijn kerstoutfit zal er wel weer niet in zitten dit jaar. Heb gisteren de Track & trace in de gaten gehouden en halverwege de dag stond er "zending is uitgereikt". Dus ik kom thuis, zoek tussen de post naar een briefje van TNT dat het bij d buren is afgegeven....niet. De buren weten van niets en ik kon TNT gisteren niet meer bereiken. Ga vandaag dus maar even bellen met ze. Geen idee waar dat pakje heen is en vind het echt heel vreemd. Ben dus bang dat het ergens anders is afgegeven en dat die persoon het gewoon niet naar ons is komen brengen. Of dat er een verkeerd huisnummer op stond ofzo. Heb echt alle gegevens gecontroleerd en het adres enzo staat goed ingevoerd op de site van H&M. Maar geen pakje dus...en dus ook geen schoenen voor de kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |