Hoezo dat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een tvp'tje wachtend op kerst.
Daarna weet ik pas wat ik moet bestellen
dat, en deze link mist nog in de lijst van topics H&M #87 - De sale is begonnen!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met het plaatje?
[ code verwijderd ]
Dit werkt gewoon.
Omdat ik niet weet wat ik van de kerstman krijgquote:
Er is slechts matig aangevuldquote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef Qarinx het volgende:
Hmm.. is er vandaag aangevuld? Heb vanmorgen een paar keer gekeken maar het leek er niet op?
Mooi hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstjurkje.
Ik draag hem alleen strapless, vind ik mooier.
Ik draag er een vestje overheen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mooi hoor!Maar ik boycot kerstkleding zonder mouwen.
![]()
![]()
Ik gooi het maar op het slechte weer dan.. half H&M kon niet op het werk komen?quote:
Ik had de zilvergrijze besteld, maar ik vond 'm in het echt niet mooi. Dat bovenstuk zag er heel verwassen uit, beetje raar. Denk dat ie in het zwart idd wel mooier is..quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstjurkje.
Ik draag hem alleen strapless, vind ik mooier.
Ik vind hem in het zwart zelf heel mooi. Maar ik vond grijs er ook niet zo mooi uitzien.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik had de zilvergrijze besteld, maar ik vond 'm in het echt niet mooi. Dat bovenstuk zag er heel verwassen uit, beetje raar. Denk dat ie in het zwart idd wel mooier is..
dat was 17 decquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
Was het nou zo dat als je voor een bepaalde datum besteld hebt, dat je het dan nog voor de kerst binnen hebt?
quote:
Ik vind hem groot vallen, omdat het een wijd loszittend model is. Maar ik heb dan ook niet zoveel borst, dus heb een XS, zodat ie niet al te laag hangt bovenin.. Onderin zit ie dan gewoon, niet strak ofzo. Die band is aardig rekbaar..quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
'k heb het enkele keren in dit topic zien voorbij kopen, een korte little black dress, bovenaan met kant, helemaal tot de hals, en idem voor de armenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn wel meerdere jurkjes met kant.. hoe zag ie er ongeveer uit?
Ikzelf heb wel een kanten jurkje van de h&m, van 29,95, maar die zie ik niet meer online staan iig.
Ja dat denk ik eigenlijk wel.. ik ben nl. ook niet zo groot (1,60 cm)..quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook niet zoveel borst, maar wordt hij niet korter dan als je een XS neemt?
Want ik ben 1,75m en hij moet wel over mn kont heen
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:14 schreef Qarinx het volgende:
Huh?!!!?!?!?!! Vanmorgen 7 u besteld en nu al in behandeling...
Och, ik zie eerst wel wat er in het pakket zit. Wie weet hebben ze voor de eerste keer in een jaar besloten een nazending te doen van een van de dingen waarvan ik heb aangegeven dat ze de verkeerde items hadden gestuurd. Er was bijv een maand geleden een broek van rond dat bestelbedrag en toen kreeg ik een bikiniquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook alleen dan besteld rond 10:00.
Oh wat een mooie broekenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een zwarte gebreide jurk die nu uitverkocht is.
code's gebruikt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef RandomMoron het volgende:
mijn sonya rykiel van 5!! december is nog steeds niet in behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |