@ Chipsquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
Welke maat heb je dan..?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ah dankjewel. Heb m uiteindelijk maar gewoon besteld in een S, ik zie het wel. De XS was toch uitverkochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...quote:Op woensdag 23 december 2009 06:35 schreef ivetje het volgende:
Mijn kerstoutfit zal er wel weer niet in zitten dit jaar. Heb gisteren de Track & trace in de gaten gehouden en halverwege de dag stond er "zending is uitgereikt". Dus ik kom thuis, zoek tussen de post naar een briefje van TNT dat het bij d buren is afgegeven....niet. De buren weten van niets en ik kon TNT gisteren niet meer bereiken. Ga vandaag dus maar even bellen met ze. Geen idee waar dat pakje heen is en vind het echt heel vreemd. Ben dus bang dat het ergens anders is afgegeven en dat die persoon het gewoon niet naar ons is komen brengen. Of dat er een verkeerd huisnummer op stond ofzo. Heb echt alle gegevens gecontroleerd en het adres enzo staat goed ingevoerd op de site van H&M. Maar geen pakje dus...en dus ook geen schoenen voor de kerst.
Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nogquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Volgens mij niet, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je een giftcard ook online besteden?
hmm jammer.. ik lees het nu ook idd aan de binnenkant. Zijn net alle leuke dingen van de sale alleen online te vinden.quote:
Heb 'm vorige week binnen gekregen en gelijk weer retour gestuurd. Vond het een soepjurk, vrij vormloos.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komtquote:
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling onderweg, maar geen Track&Trace
nee, vandaag gebeld maar het schijnt dat ik na de 17e nog ergens iets eruit heb gegooid en nu word het begin januari geleverd. pfft..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
code's gebruikt?
Dit is iig niet normaal, want alles voor 17 dec is in behandeling genomen.
Bij mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...
edit: oh nu opeens wel en issie ook al gesorteerd. Vanmiddag kon ie nog niks vinden...
Ahh, toch wel, het is zelfs een doosquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komt
Bij mij kwam hij om 19.00 of zoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:
[..]
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komt
En het bedrag is nu dus nog lager geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef keepwalking het volgende:
Mijn bestelling met allemaal voorjaarsspul is ook in behandeling genomen, op een armband na (die staat nog wel op begin januari), maar het bedrag is veel lager. Ben benieuwd wat er allemaal uitgegooid is.
Wel lame dat het voorjaarsspul nu al niet helemaal leverbaar is.
231412quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik ben de acceptgiro kwijt van mijn bestelling bij H&M. Naar welk rekeningnummer kan ik het verschuldigde bedrag nu alsnog over maken?
Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...
Vaak zijn het trouwens de ingehuurde pakketbezorgers. Tenminste hier wel.
Nah! Wat belachelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horenHeb aan TNT gemeld dat ik de service heel beroerd vond, want hoe lang duurt het nou om een chauffeur te bellen. Daar was mw. van TNT het niet mee eens, want H&M laat de pakketjes leveren met zo min mogelijk service dus het ligt aan H&M. What the fuck! Je betaald toch gewoon aan TNT om iets te laten leveren, dan moeten ze dat ook maar doen ook! En een briefje in de bus doen als ze het ergens anders afgeven. Heb daarna meteen H&M gebeld en die namen het goed op, maar vonden het wel lekker makkelijk van TNT om het bij hen neer te leggen. Zij raken dat pakket toch kwijt, H&M niet. Heb de schoenen maar opnieuw in de bestelling gezet maar ze komen nu pas begin januari
Heb dus geen fatsoenlijke schoenen voor de kerst helaas... Vanmiddag nog even mijn andere buren vragen, die waren er niet toen ik aanbelde. Wie weet hebben die mijn pakket, maar ik hoop nergens meer op eigenlijk.
Dat is wel netjes van H&M!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef ivetje het volgende:
De rekening wordt idd weggestreept. Zij nemen contact op met TNT en leggen daar een klacht neer. Kan zijn dat ik nog een klachtenformulier moet invullen van TNT, maar ik heb iig beide bedrijven gebeld dus volgens mij heb ik alles goed gedaan. H&M zei zelf dat de rekening werd afgeboekt en ik krijg mijn nieuwe schoenen begin januari dus ergens.
Vond ik ook idd. Die man bij de klantenservice zei zelf ook al dat het altijd hetzelfde was met TNT. Hij was ook niet te spreken over de service daar. Ze hadden vaker dit soort dingen blijkbaar. Maar H&M heeft echt een hele nette service. Geen gedoe en geloofden ook gewoon dat het pakketje weg was. Sommige bedrijven kunnen daar nog wel eens moeilijk over doen. Het is zo moeilijk te bewijzen dat ik het niet heb gehad, maar het is toch echt zo.quote:
Het ene pakket wordt vandaag bezorgd, het andere is manco (ook al zijn ze dus op dezelfde dag vesrtuurdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik had een bestelling van 255,56 en dit hebben ze gedaan:
- een pakket met een waarde van 183,46 opgestuurd op 21/12, staat op onderweg maar niet manco
- een pakket met een waarde van 94,55 opgestuurd op 21/12, staat op in behandeling
- een setje armbandjes als enige niet verstuurd en daar staat nu bij dat ze die gaan annuleren omdat mn bestelbedrag te laag is
Dus ze sturen voor 278,01 op, terwijl ik voor 255,56 had besteld, en ze een set armbanden van 4,45 annuleren. Oftewel ik krijg voor 26,90 aan spullen opgestuurd die ik niet besteld heb?
Selectvracht is daar heel goed in! Die zijn al regelmatig in de achtertuin van m'n vader geweest om daar een pakketje neer te leggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog mazzel gehad vorige week, stond ook geen nummer op het briefje waar ze het hadden afgeleverd. Gelukkig kwamen zij zelf al heel snel het pakketje brengen. Maar van de week ook, was iets van Bol. Staat er weer niet op waar het dan wel was afgeleverd.
Onze straat staat trouwens ook niet op de TomTom, maar de straat om de hoek wel, dus ze hebben ook een keer iets in een heel andere straat afgeleverd. Maar die zijn het ook zelf komen brengen. Heb trouwens ook wel eens geen briefje gehad en staan stond er op de site van H&M 'pakje uitgereikt'
.
Maar ik heb ook verhalen van Lush gehoord, ik weet niet of dat ook TNT is, maar dat er pakketjes over de schutting worden geflikkerd, of door een raampje worden gefrot of gewoon voor de deur worden neergezet, in de regen.
Dat zijn de vriendelijke vrienden van de DHL. Ik kreeg laatst nog een pakket met een gat ter grootte van een meloen er in en de helft van de producten 'kwijtgeraakt'. Iemand anders dr pakket werd leeggeroofd en vervolgens werden de restanten teruggestuurd naar Lush (in de UK dus) met de mededeling dat het pakket te beschadigd was om af te geven bij de geadresseerde.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb ook verhalen van Lush gehoord, ik weet niet of dat ook TNT is, maar dat er pakketjes over de schutting worden geflikkerd, of door een raampje worden gefrot of gewoon voor de deur worden neergezet, in de regen.
Alstuquote:
Heeft een klasgenoot gehad met Van Dijk boeken (geleverd door Centraal Boekhuis). Schoolboeken moesten afgeleverd worden, maar ze waren op vakantie. Niet bij de buren ofzo afgegeven maar voor de deur neer gezet en vier weken later toen ze terugkwamen verregende boekenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik nog mazzel gehad vorige week, stond ook geen nummer op het briefje waar ze het hadden afgeleverd. Gelukkig kwamen zij zelf al heel snel het pakketje brengen. Maar van de week ook, was iets van Bol. Staat er weer niet op waar het dan wel was afgeleverd.
Onze straat staat trouwens ook niet op de TomTom, maar de straat om de hoek wel, dus ze hebben ook een keer iets in een heel andere straat afgeleverd. Maar die zijn het ook zelf komen brengen. Heb trouwens ook wel eens geen briefje gehad en staan stond er op de site van H&M 'pakje uitgereikt'
.
Bedankt, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nog. Maar dat kan ook aan mijn bouw liggen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |