@ Chipsquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?
[ afbeelding ]
Welke maat heb je dan..?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ah dankjewel. Heb m uiteindelijk maar gewoon besteld in een S, ik zie het wel. De XS was toch uitverkochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chips
ik heb deze ook, weinig boobs maar kan goed door het loszittend effect.
Ben 1.70 en qua lengte is het een net jurkje....over de kont maar niet al te lang.
* duikt in fotoarchief
[ afbeelding ]
Heb er een shirt met lange mouwen onder omdat het anders te koud is, maar kan prima want als je de mouwen omhoog propt zie je het niet
Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...quote:Op woensdag 23 december 2009 06:35 schreef ivetje het volgende:
Mijn kerstoutfit zal er wel weer niet in zitten dit jaar. Heb gisteren de Track & trace in de gaten gehouden en halverwege de dag stond er "zending is uitgereikt". Dus ik kom thuis, zoek tussen de post naar een briefje van TNT dat het bij d buren is afgegeven....niet. De buren weten van niets en ik kon TNT gisteren niet meer bereiken. Ga vandaag dus maar even bellen met ze. Geen idee waar dat pakje heen is en vind het echt heel vreemd. Ben dus bang dat het ergens anders is afgegeven en dat die persoon het gewoon niet naar ons is komen brengen. Of dat er een verkeerd huisnummer op stond ofzo. Heb echt alle gegevens gecontroleerd en het adres enzo staat goed ingevoerd op de site van H&M. Maar geen pakje dus...en dus ook geen schoenen voor de kerst.
Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nogquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Volgens mij niet, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je een giftcard ook online besteden?
hmm jammer.. ik lees het nu ook idd aan de binnenkant. Zijn net alle leuke dingen van de sale alleen online te vinden.quote:
Heb 'm vorige week binnen gekregen en gelijk weer retour gestuurd. Vond het een soepjurk, vrij vormloos.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komtquote:
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling onderweg, maar geen Track&Trace
nee, vandaag gebeld maar het schijnt dat ik na de 17e nog ergens iets eruit heb gegooid en nu word het begin januari geleverd. pfft..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
code's gebruikt?
Dit is iig niet normaal, want alles voor 17 dec is in behandeling genomen.
Bij mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...
edit: oh nu opeens wel en issie ook al gesorteerd. Vanmiddag kon ie nog niks vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |