abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75963066
pssssssst! 8713 voor 10% korting op sale artikelen.
Ik heb hem zelf niet gekregen, maar ga em toch gebruiken Zul je zien dat ik em pas volgende wek krijg wanneer alle toffe sale zooi al uitverkocht is...
know'm sayin?
word? word.
pi_75963757

Weet iemand of deze mooi valt en van goeie kwaliteit is?
pi_75964932
Kun je een giftcard ook online besteden?
pi_75965097
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond hem nogal raar breed vallen, voelde me net een Klazien, alleen de klompen ontbraken nog . Maar dat kan ook aan mijn bouw liggen .
Tap tap tap
pi_75965130
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je een giftcard ook online besteden?
Volgens mij niet, helaas.
Tap tap tap
pi_75965579
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij niet, helaas.
hmm jammer.. ik lees het nu ook idd aan de binnenkant. Zijn net alle leuke dingen van de sale alleen online te vinden.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:05:09 #67
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_75971411
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Banaanaapje het volgende:
[ afbeelding ]

Heb 'm vorige week binnen gekregen en gelijk weer retour gestuurd. Vond het een soepjurk, vrij vormloos.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_75971796
Chauffeur is onderweg 23-12-2009
pi_75978665
Jeetje, vorige week een bestelling geplaatst en nu al bezorgd. Daar stond ik wel even van te kijken.
pi_75979501
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef P.F het volgende:
Chauffeur is onderweg 23-12-2009
Same here, maar ik denk niet dat hij vandaag nog komt
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_75980109
Ik heb ook weer een bestelling geplaatst! Ben alleen benieuwd hoe het valt, en/of het staat.
Nu maar wachten tot het weer geleverd wordt.

pi_75980293
Bestelling onderweg, maar geen Track&Trace
pi_75982889
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Bestelling onderweg, maar geen Track&Trace
ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...

edit: oh nu opeens wel en issie ook al gesorteerd. Vanmiddag kon ie nog niks vinden...
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:56:00 #74
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75983158
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef alors het volgende:

[..]

code's gebruikt?

Dit is iig niet normaal, want alles voor 17 dec is in behandeling genomen.
nee, vandaag gebeld maar het schijnt dat ik na de 17e nog ergens iets eruit heb gegooid en nu word het begin januari geleverd. pfft..
pi_75983610
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef alors het volgende:

[..]

ja dat heb ik dus ook... al 4 dagen ofzo... dus ik denk dat ie zonder komt...

edit: oh nu opeens wel en issie ook al gesorteerd. Vanmiddag kon ie nog niks vinden...
Bij mij nog steeds niet.
Als het pakketje er volgende week nog niet is, dan stuur ik wel even een mailtje.
pi_75983995
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ahh, toch wel, het is zelfs een doos
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_75986316
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Sooph het volgende:

[..]

Bij mij kwam hij om 19.00 of zo !
pi_75987759
Ook al had ik een giftcard voor in de winkel.. kon het toch niet laten dit te bestellen:

allemaal uit de sale, normaal zou het in totaal 80 euro zijn, nu is het samen net 32. Professioneel sloeber.
pi_75988607
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef keepwalking het volgende:
Mijn bestelling met allemaal voorjaarsspul is ook in behandeling genomen, op een armband na (die staat nog wel op begin januari), maar het bedrag is veel lager. Ben benieuwd wat er allemaal uitgegooid is.
Wel lame dat het voorjaarsspul nu al niet helemaal leverbaar is.
En het bedrag is nu dus nog lager geworden.
pi_75989435
Ik ben de acceptgiro kwijt van mijn bestelling bij H&M. Naar welk rekeningnummer kan ik het verschuldigde bedrag nu alsnog over maken?
pi_75989747
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik ben de acceptgiro kwijt van mijn bestelling bij H&M. Naar welk rekeningnummer kan ik het verschuldigde bedrag nu alsnog over maken?
231412
pi_75996037
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

231412
Danke.
pi_76004077
ging ik een keer vroeg opstaan, stond er wel op alsof er bijgevuld was, maar alles was zogenaamd uitverkocht. Dus en nu hebben ze het nog steeds niet gefixt
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:34:05 #84
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76004472
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze worden steeds gemakzuchtiger die TNT pakketbezorgers. Laatst had ik hetzelfde; pakket afgeleverd bij de buren volgens de site. Welke buren? Ik heb er zo'n 30...

Vaak zijn het trouwens de ingehuurde pakketbezorgers. Tenminste hier wel.
Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horen Heb aan TNT gemeld dat ik de service heel beroerd vond, want hoe lang duurt het nou om een chauffeur te bellen. Daar was mw. van TNT het niet mee eens, want H&M laat de pakketjes leveren met zo min mogelijk service dus het ligt aan H&M. What the fuck! Je betaald toch gewoon aan TNT om iets te laten leveren, dan moeten ze dat ook maar doen ook! En een briefje in de bus doen als ze het ergens anders afgeven. Heb daarna meteen H&M gebeld en die namen het goed op, maar vonden het wel lekker makkelijk van TNT om het bij hen neer te leggen. Zij raken dat pakket toch kwijt, H&M niet. Heb de schoenen maar opnieuw in de bestelling gezet maar ze komen nu pas begin januari Heb dus geen fatsoenlijke schoenen voor de kerst helaas... Vanmiddag nog even mijn andere buren vragen, die waren er niet toen ik aanbelde. Wie weet hebben die mijn pakket, maar ik hoop nergens meer op eigenlijk.
To infinity…and beyond!
pi_76006399
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:34 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb met TNT gebeld en het enige wat die kunnen doen is de chauffeur contacten of die nog weet waar hij het geleverd heeft. En ik moest er vooral niet op hopen dat de chauffeur mij iets liet weten voor de kerst. Als ie al iets liet weten, want als hij niet meer wist waar hij het afgeleverd had zou ik ook gewoon niet horen Heb aan TNT gemeld dat ik de service heel beroerd vond, want hoe lang duurt het nou om een chauffeur te bellen. Daar was mw. van TNT het niet mee eens, want H&M laat de pakketjes leveren met zo min mogelijk service dus het ligt aan H&M. What the fuck! Je betaald toch gewoon aan TNT om iets te laten leveren, dan moeten ze dat ook maar doen ook! En een briefje in de bus doen als ze het ergens anders afgeven. Heb daarna meteen H&M gebeld en die namen het goed op, maar vonden het wel lekker makkelijk van TNT om het bij hen neer te leggen. Zij raken dat pakket toch kwijt, H&M niet. Heb de schoenen maar opnieuw in de bestelling gezet maar ze komen nu pas begin januari Heb dus geen fatsoenlijke schoenen voor de kerst helaas... Vanmiddag nog even mijn andere buren vragen, die waren er niet toen ik aanbelde. Wie weet hebben die mijn pakket, maar ik hoop nergens meer op eigenlijk.
Nah! Wat belachelijk!

Ik heb een keer met TNT gebeld en toen kreeg ik een hele vriendelijke en begripvolle medewerker die me precies wist te vertellen ook waar m'n pakketje afgeleverd was en dat ze mijn klacht zouden doorspelen betreffende de bezorger. Nu weet ik niet of ze dat ook echt gedaan hebben natuurlijk, maar ik hing in ieder geval volledig tevreden op...

Wat doet H&M nu dan? Wordt je rekening weggestreept?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 december 2009 @ 11:03:13 #86
11458 ivetje
pi_76006574
De rekening wordt idd weggestreept. Zij nemen contact op met TNT en leggen daar een klacht neer. Kan zijn dat ik nog een klachtenformulier moet invullen van TNT, maar ik heb iig beide bedrijven gebeld dus volgens mij heb ik alles goed gedaan. H&M zei zelf dat de rekening werd afgeboekt en ik krijg mijn nieuwe schoenen begin januari dus ergens.
To infinity…and beyond!
pi_76006719
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef ivetje het volgende:
De rekening wordt idd weggestreept. Zij nemen contact op met TNT en leggen daar een klacht neer. Kan zijn dat ik nog een klachtenformulier moet invullen van TNT, maar ik heb iig beide bedrijven gebeld dus volgens mij heb ik alles goed gedaan. H&M zei zelf dat de rekening werd afgeboekt en ik krijg mijn nieuwe schoenen begin januari dus ergens.
Dat is wel netjes van H&M!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 december 2009 @ 11:18:01 #88
11458 ivetje
pi_76007078
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is wel netjes van H&M!
Vond ik ook idd. Die man bij de klantenservice zei zelf ook al dat het altijd hetzelfde was met TNT. Hij was ook niet te spreken over de service daar. Ze hadden vaker dit soort dingen blijkbaar. Maar H&M heeft echt een hele nette service. Geen gedoe en geloofden ook gewoon dat het pakketje weg was. Sommige bedrijven kunnen daar nog wel eens moeilijk over doen. Het is zo moeilijk te bewijzen dat ik het niet heb gehad, maar het is toch echt zo.
To infinity…and beyond!
pi_76007329
Er was ooit een topic op Fok met iemand die hetzelfde had (niet bij de H&M dan), en daar hadden ze het in dezelfde straat + verkeerde nabijgelegen dorp afgeleverd, de TomTom kende de straat niet en nam dus maar aan dat het een dorpje verder was...
  donderdag 24 december 2009 @ 11:34:01 #90
11458 ivetje
pi_76007601
Haha, hoe kom je daar dan ooit achter zeg! Nou, ik heb de hoop opgegeven dat ze nog komen of dat de buren ze hebben ofzo. Denk dat ik maar gewoon moet wachten tot ik dat andere paar krijg.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')