Ah dat meen je niet, wat klote zegquote:Op donderdag 24 december 2009 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Nou, te gek. Dat eerste pakket was er. Ik hou een paar wantjes en een shirtje.
Allemaal jeukbroeken en 3 (DRIE!!!!) producten verkeerd geleverd. Waaronder een mini armbandje wat zogenaamd een broek was.
dikke FAAAAL van H&M dus weer.
Ze doen er niet aan 2e kerstdag volgens mij...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ligt H&M qua online bestellingen verwerken plat tijdens de kerst of doen ze in Zweden niet aan 1e en 2e kerstdag?
Und?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Preview kimono-jurkje binnen!
Ik houd de blauwe!quote:
Aah, ben benieuwd... de zwarte staat nu manco voor mij. Ben idd wel bang dat het een dun stofje is..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik houd de blauwe!![]()
De stof is wel heel dun. Het rok-gedeelte heeft ook een voering want het schijnt wel door. Hij is echt heel mooi!
quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef alors het volgende:
Oeeh morgen Fasion View, volgens mij komt dan de voorjaarscollectie erop
Ik zie ook weinig leuks, op drie dingen oid na.quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Ik zie tot nu toe gelukkig nog niks wat ik leuk vind tussen de nieuwe collectie. Dat scheelt me een hoop geld
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef alors het volgende:
Dat ene ding terugsturen en het bedrag van de 2 artikelen plus verzendkosten en een euro betalen. Of alles betalen en naar de winkel om dat ene ding terug te brengen waarvoor je dan een tegoedbon zult krijgen.
Nee, maar 1 euroquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zienquote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Hoe zit het als je een hele grote bestelling plaatst? De vorige keer kreeg ik een briefje bij de post dat ik een deel van te voren moest betalen oid?!
Die wil ik!quote:
Ik begrijp het systeem nog niet helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zien
Ja maar mijn badkamer mag best roze zijn.quote:
Leuk!! Dat paarse vest is heel fijn!quote:
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begrijp het systeem nog niet helemaal!
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?quote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.
Volgens mij niet. Anders moet je even bellen. Hoewel ze misschien dergelijke informatie niet over de telefoon vertellen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?
www.polyvore.com ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef L0t.. het volgende:
Er was hier laatst iemand die een site had gepost waar je zo'n collage kon maken van je bestelde dingen maar ik kan 'm niet meer vinden, weet iemand welke site ik bedoel?
quote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of er nog meer mensen zijn die deze sandaaltjes bij hun previewbestelling hadden? Daar kostten ze 19,95 en nu staan ze op de site voor 9,95, even opnieuw besteld dus
Ja, ik heb meteen ook even de rest van m'n bestelling gechecktquote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef PeRi het volgende:
[..]! Idd! Nouja zeg! De previewsandalen komen er aan deze week, maar die gaan dus mooi terug
. Heb ze even opnieuw besteld, samen met deze jas:
[ afbeelding ]
Erg is dat hequote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik ga proberen voor een heeeeele lange tijd niet te bestellen. Mijn kledingkast begint uit zijn voegen te barsten. Ik moet leren nee zeggen.
Ja, dat doen ze wel vaker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Cyan het volgende:
Ik wilde een plaid bestellen uit de Home collectie met een kortingscode. Maar nu geeft ie steeds aan dat ik voor minimaal 19 euro moet bestellen, terwijl ik verder helemaal niets nodig heb! Iemand dit al eerder meegemaakt?
Dan ga ik nog maar een rondje H&M doenquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze wel vaker.
Je moet er dus eigs iets bijgooien tot je wel dat bedrag hebt.
Was het bij je previewbestelling niet gewoon al duidelijk dat je de artikelen pas in 2010 ontvangt?! Dat was voorgaande jaren namelijk wel aangegeven.quote:Op maandag 28 december 2009 16:29 schreef Chanty87 het volgende:
Gloeiende gloeiende... WEER wat uitgesteld, 3 artikelen uit een bestelling van 28 oktober![]()
Laatste keer dat ik wat uit die kutpreview bestel, dan maar geen 10% korting. Beetje 3 maanden wachten op je spullen, wtf man
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik heb meteen ook even de rest van m'n bestelling gecheckt
[ afbeelding ]
Mijn bestelling, ja ik hou van blauw
Weekje ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef K.Weenie het volgende:
Mijn bestelling is sinds vandaag in behandeling, hoe lang duurt het dan nog ongeveer tot ik het thuis heb?
I knowquote:
Ik wil die rok rechtsboven ook, maar dan de blauwe versiequote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
I knowKan niet wachten tot ik het in huis heb
Het is dan wel zomerspul maar ik combineer het gewoon met een dik vest.
Ja, ik heb 'm ook in het blauw besteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil die rok rechtsboven ook, maar dan de blauwe versie
Bij mij staan ze in beiden kleuren opt verlanglijstje ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook in het blauw besteldMaar dan werd het plaatje nog blauwer dus ik had 'm maar weg gelaten
Moet je even mailen dat je graag korting wilt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had die bloemenpanty besteld voor 12,95
Hij is nog in behandeling/onderweg. En nu staat ie voor 9,95
Moet ik daarvoor helemaal officieel die andere weer terugsturen zodra ie aankomt en deze bestellen of kan ik ook gewoon bij het geld overmaken 9,95 betalen ipv 12,95.
Hij is hier immers nog niet en dat ding staat denk ik al 2 dagen ofzo in de sale nu, dus ik betwijfel of ze het uberhaupt doorhebben dan.
Ik ben zo benieuwd hoe die jurkjes linksonder vallen! Ik vind ze erg leuk maar ben een beetje bang voor het hobbezak effectquote:
Ja ben ik ook benieuwd naar, maar ach, 6,95quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef Graftonst het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe die jurkjes linksonder vallen! Ik vind ze erg leuk maar ben een beetje bang voor het hobbezak effect
mag ik je ff vragen waar je die sjaal hebt besteld ,uit de internetshop of de catalogus ? zo ja ,welke . alvast thanxquote:
Oké, gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je even mailen dat je graag korting wilt.
Volgens mij heeft ze die uit de internetshop.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
mag ik je ff vragen waar je die sjaal hebt besteld ,uit de internetshop of de catalogus ? zo ja ,welke . alvast thanx
Ja voor dat geld kun je het bijna geen miskoop noemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ben ik ook benieuwd naar, maar ach, 6,95Als ik ze binnen heb zal ik wel een foto maken
oh nay! gaan ze dat doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Ik kocht vandaag iets bij de H&M en ik had nog maar 2 dagen om het terug te brengen, vanaf 2 januari kreeg ik een tegoedbon ipv cash geld?!!!!!!!!!!!
Ja of het is alleen voor het balansen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
oh nay! gaan ze dat doenDomme zet, nu denk ik wel 2 keer na voordat ik een impulsaankoop doe...
Moet ik er nu iets uitgooien of zo?quote:Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.
Hey, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
En ik twijfel of ik deze hou
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt heel wijdquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook.
Ik had hem wat strakker verwacht, maja. Houd hem toch.
Ik heb ook de S, maar hij is inderdaad een beetje wijd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel wijdIk heb maat S maar XS of XXS was ook goed
Heb je die van superman ook?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb een Star Wars onderbroek!
YEAHHHHHH!
Ik hou van de H&M!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |