Ah dat meen je niet, wat klote zegquote:Op donderdag 24 december 2009 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Nou, te gek. Dat eerste pakket was er. Ik hou een paar wantjes en een shirtje.
Allemaal jeukbroeken en 3 (DRIE!!!!) producten verkeerd geleverd. Waaronder een mini armbandje wat zogenaamd een broek was.
dikke FAAAAL van H&M dus weer.
Ze doen er niet aan 2e kerstdag volgens mij...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ligt H&M qua online bestellingen verwerken plat tijdens de kerst of doen ze in Zweden niet aan 1e en 2e kerstdag?
Und?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Preview kimono-jurkje binnen!
Ik houd de blauwe!quote:
Aah, ben benieuwd... de zwarte staat nu manco voor mij. Ben idd wel bang dat het een dun stofje is..quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik houd de blauwe!![]()
De stof is wel heel dun. Het rok-gedeelte heeft ook een voering want het schijnt wel door. Hij is echt heel mooi!
quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef alors het volgende:
Oeeh morgen Fasion View, volgens mij komt dan de voorjaarscollectie erop
Ik zie ook weinig leuks, op drie dingen oid na.quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Ik zie tot nu toe gelukkig nog niks wat ik leuk vind tussen de nieuwe collectie. Dat scheelt me een hoop geld
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef alors het volgende:
Dat ene ding terugsturen en het bedrag van de 2 artikelen plus verzendkosten en een euro betalen. Of alles betalen en naar de winkel om dat ene ding terug te brengen waarvoor je dan een tegoedbon zult krijgen.
Nee, maar 1 euroquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat terug sturen kost weer 6,20 of dat niet?
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zienquote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Hoe zit het als je een hele grote bestelling plaatst? De vorige keer kreeg ik een briefje bij de post dat ik een deel van te voren moest betalen oid?!
Die wil ik!quote:
Ik begrijp het systeem nog niet helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hoe vaker je iets bestelt hoe groter je volgende bestelling mag zijn volgens mij.. Ik weet alleen niet waar je dat kunt zien
Ja maar mijn badkamer mag best roze zijn.quote:
Leuk!! Dat paarse vest is heel fijn!quote:
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik begrijp het systeem nog niet helemaal!
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?quote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op je rekeningoverzicht kun je zien wat je bestedingslimiet is. De mijne is 250 euro. Plaats ik een bestelling groter dan dat bedrag zal ik moeten bijbetalen.
Volgens mij niet. Anders moet je even bellen. Hoewel ze misschien dergelijke informatie niet over de telefoon vertellen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kun je dat rekeningoverzicht nog ergens op internet zien?
www.polyvore.com ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef L0t.. het volgende:
Er was hier laatst iemand die een site had gepost waar je zo'n collage kon maken van je bestelde dingen maar ik kan 'm niet meer vinden, weet iemand welke site ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |