Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Ik kocht vandaag iets bij de H&M en ik had nog maar 2 dagen om het terug te brengen, vanaf 2 januari kreeg ik een tegoedbon ipv cash geld?!!!!!!!!!!!
Ja ik breng het gewoon ergens anders terug hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mij
Huh? Je brengt je H&M spullen ergens anders terug?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik breng het gewoon ergens anders terug hoor
Toen ik vroeg WAAROM het zo was legde ze 10x uit WAT de regeling was.
Toen zei ik maar op de vraag of ik het nou begreep: Ja.. En liep ik weg
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo isquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Je brengt je H&M spullen ergens anders terug?
Nja ik gok dat het, als het klopt, een landelijke regel is. Volgens mij zijn de H&M winkels weinig tot geen zelfstandig opererende organisaties.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo is!!
Ik hoorde eergister aan de kassa iemand vragen of ze het terug kon brengen en na 1 janurari ofzo kreeg ze geen geld meer terug als ik het goed verstaan heb dus het kan best kloppenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja in een andere vestiging. Ik neem aan dat dat niet overal zo is!!
Dat mag wel, ruilen in een gunst van de winkel, dus als zij je een tegeodbon willen geven ipv geld, dan mogen ze dat doen. Gebeurt volgens mij steeds vaker in winkels.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien helemaal niet volgens mij
Klopt, dat mag wettelijk gezien gewoon....quote:Op woensdag 30 december 2009 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dat mag wel, ruilen in een gunst van de winkel, dus als zij je een tegeodbon willen geven ipv geld, dan mogen ze dat doen. Gebeurt volgens mij steeds vaker in winkels.
Inderdaad,quote:Op woensdag 30 december 2009 12:25 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik denk dat de H&M zich daar nog best mee in de vingers kan snijden. Ik zal in ieder geval nog wel twee keer nadenken voor ik daar iets koop waar ik niet helemaal zeker van ben. En dat doe ik juist vaak bij de H&M
Gaat dit om 'niet-online' aankopen? Want volgens mij is het bij de webshop bestellingen toch al een hele tijd dat je zo'n pasje met krediet krijgt ipv cash.quote:Op woensdag 30 december 2009 07:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoorde eergister aan de kassa iemand vragen of ze het terug kon brengen en na 1 janurari ofzo kreeg ze geen geld meer terug als ik het goed verstaan heb dus het kan best kloppenWel vreemd overigens
Ja precies, dat doe ik ook. Ga nooit in zo'n giga rij bij de paskamer staan..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Keroppi het volgende:
Als het echt zo is dat je bij je 'gewone' aankopen alleen maar tegoed krijgt dan vind ik dat wel erg zonde. Vooral met die drukte bij de H&M neem ik vaak dingen op de gok mee om ze evt later terug te brengen.
Waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen....Het geldt alleen voor afgeprijsde artikelen. En het gaat pas per 1 januari in. Dus voor alle sale artikelen die je voor 1 januari koopt krijg je gewoon je geld terug, ook als je het na 1 januari terug brengt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
Ik kocht vandaag iets bij de H&M en ik had nog maar 2 dagen om het terug te brengen, vanaf 2 januari kreeg ik een tegoedbon ipv cash geld?!!!!!!!!!!!
Bij mij is 'ie nog steeds niet in behandelingquote:Op woensdag 30 december 2009 17:11 schreef Enfermera het volgende:
Damn, wat is dat ineens met de H&M? Normaal staat mijn bestelling er minstens 2 maanden met doorschuifgedoe &all, en nu heb ik maandag iets erin gegooid wat vandaag al in behandeling is? xD Kan ik er niet eens meer wat bijgooien!![]()
![]()
Mja, wel mooi dat ze zo snel zijn. Of ben ik de enige?
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb je die van superman ook?
Ja.quote:
Voor 400 euro zou ik andere mooiere dingen kopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef pinquit het volgende:
oei oei, mijn bestelling was nog niet in behandelingstaat voor 400 nu. das geloof ik nog nooit voorgekomen bij mij
Nee dat zei ze niet!!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Jurk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen....Het geldt alleen voor afgeprijsde artikelen. En het gaat pas per 1 januari in. Dus voor alle sale artikelen die je voor 1 januari koopt krijg je gewoon je geld terug, ook als je het na 1 januari terug brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |