Lol...gelijk werk voor carglass en coquote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Als je rechtsmensch was geweest had je er waarschijnlijk kokend water over gegooid
Duurde lang met dit topic vond je niet? In FB hoef je meestal niet zo lang te wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee hoe je een topic sticky maakt.
Trouwens remlof, het zal wel aan mijn beperkte denkvermogen liggen, maar ik snap je glappie niet
dat kan jij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee hoe je een topic sticky maakt.
Trouwens remlof, het zal wel aan mijn beperkte denkvermogen liggen, maar ik snap je glappie niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duurde lang met dit topic vond je niet? In FB hoef je meestal niet zo lang te wachten
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan jij ook niet
en de clou van Remlof zijn grapje is dat rechtse mensen veel slimmer zijn dan linkse mensen
die gaan niet lopen krabben, die koken gewoon een beetje water en dat gooien ze er zo tegenaan
Zoietsquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.
En als je nog meer rechts bent dan heb je iemand die voor jou de ramen krabt
en als je extreem rechts bent dan stel je kamervragen waarom zelfs autoruiten voorzien worden van doeken
domme arbeidersquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.
en als je extreem rechts bent dan stel je kamervragen waarom zelfs autoruiten voorzien worden van doeken
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe dat zo?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind
Daar waren ze snel achter.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef remlof het volgende:
Dit is precies de reden dat we niet alle bans in het banmeldtopic zetten.
Sommige accounts kunnen maar beter geruisloos voor altijd verdwijnen.quote:
CENSUUR!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Sommige accounts kunnen maar beter geruisloos voor altijd verdwijnen.
Die zijn de aandacht die er aan hun ban wordt besteed gewoon niet waard.
Ik zal verder maar niet met je in discussie gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
idd, beter van niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal verder maar niet met je in discussie gaan.
Deze linksmensch moest het gewoon bij een fiets laten, dan hoef je in elk geval niet te krabbenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Als je rechtsmensch was geweest had je er waarschijnlijk kokend water over gegooid
Haha ach het is voor mij verreweg de snelste en voordeligste manier om op m'n werk te komen. Heb zelfs collega's die op nog geen 100 meter van m'n huis hun auto parkeren en vervolgens lopen (want anders moeten ze betalenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef sp3c het volgende:
evt achter je oren want het was natuurlijk geen weer om te fietsen
Totdat je een ferme glijer maakt over de wegbelijning!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze linksmensch moest het gewoon bij een fiets laten, dan hoef je in elk geval niet te krabben
wat is een prepaid fok account?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef Biogarde het volgende:
RudiLens had een prepaid FOK! account welke per direct is verlopen en geblokkeerd.
Voornamelijk klinkers en meestal prima gestrooid. Dat is dus geen groot probleem.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Totdat je een ferme glijer maakt over de wegbelijning!
Hij had geen abo.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is een prepaid fok account?
Ze zijn leuk, lekker energiekquote:
Donker, geen zonnetje zoals gisteren, wel warmer dan gisteren. En vanavond de finale van Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Zow... donderdagochtend... tijd voor koffie
Zal ik ook niet snel doen...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Voor jou heeft het alleen geen zin vanavond nog te gaan kijken
Ik kijk ook niet naar al die dingen. Kijk überhaupt heel weinig tv. Maar ER gaat al seizoenen lang mee en heeft wel kwaliteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ik ook niet snel doen...![]()
De overkill aan reallife / live / afvalrace programma's op tv begint me de strot uit te komen![]()
Dan kijk ik nog liever naar Derer Ogilvie
ER is ook Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef Frutsel het volgende:
Nee hoor.. ik noemde maar wat, gezien de smiley die erachter staat...
Charlatan zegt het al in de naam.. Char... das pas erg![]()
ER? Das een ziekenhuisserie toch?![]()
Jeetje, en je kunt nu niet gaan slapen? Wel goed voor jezelf zorgen hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef tho_Omas het volgende:
Ristretto svp. De afgelopen 2 dagen in totaal slechts 5 uur geslapen. Dat gaat de hele dag goed, tot een uur of 8.
Dankje!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, en je kunt nu niet gaan slapen? Wel goed voor jezelf zorgen hoor.
Geen ristretto maar wel espresso in huis, alsjeblieft:
Okee, vanavond vroeg naar bed dan en bijslapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik kan nu wel gaan slapen, maar ik mis al de hele week colleges. Dat moet ik nu compenseren.
Aye sir.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, vanavond vroeg naar bed dan en bijslapen.
That's an order
Ook wakker gemaakt door de alarmbel zeker..quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
Heb een dag vrij dus rol net mn nest uit
Misschien de onze te snel... laat maarquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien werkt mn brein wat trager op de vroege middag, maar....
Dat plezier is het probleem niet. Wel vind ik het kut dat er extra werk komt als bepaalde dingen gewoon eerder hadden kunnen worden voorkomen. Maar goed, it comes with the job zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Werken dus? Dat is vervelend voor jeHoewel ikzelf altijd met veel plezier naar mn werk ga eerlijk gezegd.
Ja, frustraties op je werk houd je natuurlijk altijd. Maar zoals je zelf al zegt: dat is het risico van het vak.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat plezier is het probleem niet. Wel vind ik het kut dat er extra werk komt als bepaalde dingen gewoon eerder hadden kunnen worden voorkomen. Maar goed, it comes with the job zullen we maar zeggen
ja toenet.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
en je wordt nu pas wakker, wou je zeggen?
Jep, rechtstreeks het gevang inquote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Raar moment om af te studeren![]()
En daarna in de bak?
Je weet het maar nooit met die fokkersquote:
Ach, is alleen maar lekker. Effe een half jaartje niks. Beetje op adem komen en dan met frisse moed weer in de schoolbankenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja dat komt omdat ik versneld heb, dus er valt anderhalf jaar af.
en ik denk dat ik nog verder ga naar het HBO, maar dan moet ik eerst een half jaar wachten omdat de scholen alleen bij het nieuwe schooljaar studenten aannemen.
dus, ik ga wel een half jaartje in een computerwinkel werken o.i.d.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, is alleen maar lekker. Effe een half jaartje niks. Beetje op adem komen en dan met frisse moed weer in de schoolbanken
Het eerste seizoen was het idee nog wel origineel maar nu heb ik er niet zoveel meer meequote:Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Voor jou heeft het alleen geen zin vanavond nog te gaan kijken
Vorig jaar met die 100 kandidaten was behoorlijk onder de maat. Dit jaar is het wel onderhoudend.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was het idee nog wel origineel maar nu heb ik er niet zoveel meer mee.
Klinkt gek, maar dat was zo ongeveer ook wat ik dacht. Ik ben er wel, maar heb dingen aan mijn hoofd.quote:
Tijd om je innerlijke zelf wat op te warmen Koos!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het is hier net zo doods als op mars
Oei dat ziet er ook goed uitquote:
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oei dat ziet er ook goed uit. Moet toch binnenkort m'n slijter weer eens bezoeken.
Ik kom vaker bij de slijter dan bij de groothandelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.
De meeste dagen werk ik niet zoveel in elk gevalquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Overwerken op vrijdag, da's inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
Is ook zo
Alleen overwerken is niet bepaald een hobby
op vrijdag?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu al? Tis tien uur man
Met appelgebak?
Daar ging mn ontbijtquote:
lekker vroegquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.
Ik was trouwens al om 6 uur wakker, dus voor mij is het middag
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaandersquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker vroeg... Toen ging mijn wekker voor de eerste keer en draaide ik me nog ff lekker om
Straks sinterklaasborrel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaanders
quote:
Uitpakken en foto plaatsen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef KoosVogels het volgende:Net een sinterklaascadeau ontvangen met de complimenten van onze opperbaas!
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tactvolle hint
![]()
En ik ben zelden dronken eigenlijk... en ik moet nog twee uur rijden vanavond dus nee no alcohol
Het zijn pepernoten en spekjesquote:
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Frutsel het volgende:
Heb gister de laatste aflevering van seizoen 4 van Battlestar Galactica afgekekenJammer dat het nu weer 'op' is
![]()
Nog één van de films bekijken en dan weer wat nieuws uitzoeken
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.
Dus je wordt nu afgescheept met de Sint? Kerst zit er helemaal niet meer in?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Hoever hangen je schoenen er nog uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoor
Hoeveel azijn staat er in je keukenkastje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoever hangen je schoenen er nog uit?
Leuke info... Heb Sanctuary, Eureka, Painkiller Jane nog liggen. Farscape vond ik niets. Andromeda heb ik nog niet compleet. SG Universe hoor ik erg verschillende verhalen over. Roswell weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_films
Als het net als vorig jaar is wordt het straks 100 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en hophop ik ga weer naar school.
doei.
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een stilte zo ineens. Moet ik werkelijk alles zelf doen?
Goed ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
Op POL kiezen ze beste politicus en ze delen awards uit aan users, etc.
Kunnen we geen NWS-verkiezingen houden?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?![]()
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Leuk idee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Nee, niet via pm. Er is niks geheimzinnigs aan. Gewoon openlijk discussiëren over rubrieken, titels, onderwerpen, etc.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijn
APK'tje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Idd, er komt er spontaan 1 in me opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
- Meest halsstarrige user (daar komen heel wat users voor in aanmerking)
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.quote:
Dat weet ik nog niet. Dit was gewoon een proefballonnetje. Je kunt best via een voorbereidingstopic met allerlei suggesties komen tot een definitief plan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wie gaat dat ding maken dan?
Die kans is toch al nihil?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef isogram het volgende:
[..]
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.
Ja duh... paddy wint tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
- beste mod!
maar das een inkoppertje natuurlijk
Meest talentvolle mod-wannabe is beter. Die keuze is veel groterquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
- beste mod!
maar das een inkoppertje natuurlijk
fuck if I carequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja duh... paddy wint toch![]()
Maar die zit ook al in de fokverkiezing en is een beperkte keuze... van mij hoeft die niet, maar de zaken die Iso aanhaalt vind ik wel okay. Wil je dan bijv bij Beste Topic dat als 'open' keuze laten of een keuze uit bijv tien?
Meeste shoarma bezorgingen userquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck if I care
ik wil gewoon een categorie die ik sowieso win
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sichquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Kom op mod-mensen, hop hop aan de slag!
Ik voel me niet geroepen, vrijdag is voor mij druk druk druk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sich![]()
Ik moet ook al voor DE een jaaroverzicht in elkaar flansen VoosKogels !
Duidelijke zaak: Lor.... - oh, wacht... je zei talentvolquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Meest talentvolle mod-wannabe is beter. Die keuze is veel groter
Wat de hell is DE?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sich![]()
Ik moet ook al voor DE een jaaroverzicht in elkaar flansen VoosKogels !
forum.fok.nl/DEquote:
Ja dan kan ik ook wel tot 6 uur werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
En we zijn klaar en trekken een biertje open op kantoor
quote:
Jij ook. Dat je maar veel mooie cadeautjes mag krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owja... fijne sinterklaas vast peepz ^^
Niets hoeft hoor, het magquote:
Op poster selecteer ik niet. Kijk puur het bericht na.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Disana het volgende:
Best moeilijk om bepaalde berichten terug te halen. En zo lang zit ik hier nog niet. Wel weet ik posters van wie ik vind dat ze zinnige dingen zeggen, maar dat is weer wat anders.
Ik neem het mee ter overweging in het weekend
de naaktfoto's van die ene BN'er?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Op poster selecteer ik niet. Kijk puur het bericht na.
Ik kan me herinneren dat er een user was die een scoop had, maar kan me niet meer herinneren waar het over ging
Heel erg bedankt![]()
Ik ben niet zo'n ster in zoeken, maar onder 'zeilen' vond ik een paar delen. Helaas gaat de zoekfunctie niet terug tot deel 1 en links staan er niet in de OP's.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
De serie van Laura, het zeilmeisje.
Die hoort er ook wel in denk ik.
Kan alleen de link niet vinden.
Ik heb het gevonden in mijn posthistorie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ster in zoeken, maar onder 'zeilen' vond ik een paar delen. Helaas gaat de zoekfunctie niet terug tot deel 1 en links staan er niet in de OP's.
Ik geloof dat ik deel I heb gevonden:quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden in mijn posthistorie.
Yes! Wat een boekwerk is het geworden he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik deel I heb gevonden:
Zeilmeisje Laura: zelfs het kabinet bemoeit zich ermee
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yes! Wat een boekwerk is het geworden he?
Misschien de hele reeks aan Paddy geven? Die geeft het dan door aan de ER.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
We zijn trouwens pas gaan tellen bij deel 5, wil je een overzicht van de hele reeks?
Hele reeks zal wel niet gaan lukken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien de hele reeks aan Paddy geven? Die geeft het dan door aan de ER.
Maar ja, ik wil het zelf ook wel graag, leuk om het nog eens door te lezen
Hoe ga je naar een jaar terug Paddy? Ik zit nu voor Lavenderr in mijn historie te kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Hele reeks zal wel niet gaan lukken.
Verschillende berichten zijn welkom. Je ziet topics onder elkaar (dus ook de gesloten) wanneer je terug gaat naar een jaar terug. Dan kun je uit die berichten kiezen
Top Disana, bedankt!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Disana het volgende:
Zeilmeisje Laura: zelfs het kabinet bemoeit zich ermee
13-jarige zeilster wil de wereld rond deel 5
Dertienjarige zeilster wil de wereld rond deel 6
Klein meisje wil de wereld rond #7
Dertienjarige zeilster wil de wereld rond #9
Dertienjarige zeilster wil de wereld over deel 10
Dertienjarige zeilster wil de wereld over deel 11
Deel 12: Dertienjarige zeilster wil de wereld over
13-jarig meisje wil solo de wereld rond zeilen deel 13
Blaag van13 wil de wereld rondzeilen - Deel 14
13-jarige wil alleen de wereldzeeën bevaren # 15
13-jarige wil alleen de wereldzeeën bevaren # 16
13-jarige wil alleen de wereldzeeën bevaren deel 17
13-jarige wil alleen de wereldzeeën bevaren deel 18
13- jarige wil rond de wereld zeilen - Deel 19
13-jarige wil wereld over zeilen #20
Deel 8 staat niet in mijn historie.
Nee, het is een combinatie van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:23 schreef Sjaakz het volgende:
Komt er ook een echt NWS-jaaroverzicht?
Ben er toch mee bezig en hoeft geen vijftig stuks te worden ofzo hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef Hukkie het volgende:
Voor volgend jaar zou dat inderdaad een leuk idee zijn, maar dan moet dat consequent bijgehouden worden. Nu achteraf het nieuws van dit jaar bijeen gaan zoeken lijkt me niet te doen in twee weken.
Is het een idee om dit als inspiratie te gebruiken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef paddy het volgende:
Oké, hoor net dat die tijdslijn niet doorgaat. Lekker op tijd weer, maar ga het proberen in een soort van bericht. (twee maanden gemist omdat ik geen intetrnet had)
Knetterwerk, maar krijg hulp van Ferdo (die heeft dit al vaker gedaan)
Zal niet zo uitgebreid worden, maar probeer er wat van te maken.
Volgend jaar dan maar gewoon zelf wat bedenkenPer maand bijhouden dan maar.
Jullie hulp is nu helemaal gewenst dus.
Knap gedaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Heb de ontbrekende delen van het Laura-epos gevonden:
13-jarige wil zeilend alleen de wereld over, deel 8 alweer
13-jarige zeilster wil de wereld rond deel 4
13-jarige zeilster wil de wereld rond
13-jarige zeilster wil de wereld rond #2
Allemaal een fijne Sinterklaasavond toegewenst.quote:
Dat zegt me zo niets qua topic titel. Ik zal eens op moussie zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal een fijne Sinterklaasavond toegewenst.
Disana, dat topic over de bijstand, kun jij dat nog vinden? Dat was ook wel een stormlooptopic dacht ik.
Krijgen we sneeuw?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef Disana het volgende:
Volgende week wordt het echt winter. Kruikenweer
Nee, er werd niets over sneeuw gezegd maar de temperatuur wordt er wel naar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen we sneeuw?
Ik hoop op een echte winter, wil graag weer eens schaatsen op natuurijs .
Katten vinden het in het algemeen niks geloof ik. Lijkt me ook geen pretje, die nattigheid aan je pootjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er werd niets over sneeuw gezegd maar de temperatuur wordt er wel naar.
Ja leuk, schaatsen. En ik wil wel eens zien hoe mijn nieuwe jonge kat op sneeuw reageert
Nou ik had eens een andere jonge kat die het prachtig vond, dus vandaar dat ik nu ook nieuwsgierig ben. Safaa (ja van DGKquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Katten vinden het in het algemeen niks geloof ik. Lijkt me ook geen pretje, die nattigheid aan je pootjes.
Dat is het leuke van katten he, ze zijn allemaal anders. Zal dus inderdaad een verrassing zijn om te zien hoe ze reageertquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik had eens een andere jonge kat die het prachtig vond, dus vandaar dat ik nu ook nieuwsgierig ben. Safaa (ja van DGK) is nog geen winter buiten geweest, ze is 1,5.
Er was ook tenminste één KLB en POL-topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die! Gek,in mijn herinnering was het een topic met vele delen..Niet dus.
Perfect, alleen hoe krijg ik die linkjes weer in een link?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is het een idee om dit als inspiratie te gebruiken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/2009
Ik snap het niet... is het de bedoeling dat we voor elke maan een bericht uitzoeken? Moet ik wat ik hier postte naar het andere sticky topic kopiëren?quote:
Ja doe dat maar. Berichten die je bijgebleven zijn aub posten in het sticky topic. Heb jouw bijdragen uit mijn lijstje weggelaten, zo komen we hopelijk tot een redelijk sluitend geheel.quote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het niet... is het de bedoeling dat we voor elke maan een bericht uitzoeken? Moet ik wat ik hier postte naar het andere sticky topic kopiëren?
Oh okee dan.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja doe dat maar. Berichten die je bijgebleven zijn aub posten in het sticky topic. Heb jouw bijdragen uit mijn lijstje weggelaten, zo komen we hopelijk tot een redelijk sluitend geheel.
Het is ook wel een lastige opdracht. Er wordt niet gevraagd om nieuws dat er voor je uit sprong, er wordt gevraagd om specifieke posts. Als ik het tenminste goed heb begrepen. En ga dat maar eens terugzoeken.quote:
Er wordt dus niet gevraagd naar posts, maar naar nieuwsberichtenquote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook wel een lastige opdracht. Er wordt niet gevraagd om nieuws dat er voor je uit sprong, er wordt gevraagd om specifieke posts. Als ik het tenminste goed heb begrepen. En ga dat maar eens terugzoeken.
Jaaroverzicht van users voor usersquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Hukkie het volgende:
Ah oke, dat is niet wat ik ervan begrepen heb, ik dacht juist dat de user zelf nieuwsfeiten kon aandragen die hem of haar bijgebleven zijn. Misschien maar ff vragen in het andere topic wat precies de bedoeling is.
Ja nou, erg duidelijk was het niet voor mij, ik dacht dat er eerst om iets anders werd gevraagd. Maar goed, ik heb wat bijgedragen, kijk maar wat je ermee doetquote:Op maandag 7 december 2009 09:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Er wordt dus niet gevraagd naar posts, maar naar nieuwsberichten
Vandaar je reactie met al die reacties
Ben er ook blij mee hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, erg duidelijk was het niet voor mij, ik dacht dat er eerst om iets anders werd gevraagd. Maar goed, ik heb wat bijgedragen, kijk maar wat je ermee doet
Geen idee. Zal zijn onleesbare stukken niet missen in ieder geval.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:.
Heeft telavivnick het nu echt te bont gemaakt?
Ik hoop het.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:.
Heeft telavivnick het nu echt te bont gemaakt?
900km rondom Moskou door sneeuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
Sneeuw? Frutsel, ben jij vanochtend soms uit je bed gerold en op je hoofd gevallen?![]()
En natuurlijk: morguh
Nee dat nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Ga je skieën? Tof!
En daar zit jij nu?quote:
Nee daar zit ik niet nuquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daar zit jij nu?![]()
Ik ga lekker wel skien over anderhalve week
Ooohquote:
Mij ookquote:Maar een oerhollands sneeuwballengevecht lijkt me wel weer eens lachen![]()
Was het maar zo'n feest. Nee, we hebben zegmaar een familieweek. Kan alleen niet skienquote:Toemaar... op kosten van de lezers zeker?
Ik heb een week skiles gehad, destijds met school. Aan het eind van de week zat ik met 2 anderen nog altijd in het kneuzengroepje. Nu heb ik verdomd zwakke enkels en ben als de dood dat ik ze breek ofzo. Schaatsen kan ik ook niet. Ondanks dat je moervast zit, is het meer angst denk ik. Maar ik zal d'r wel geen aanleg voor hebben. langlaufen dan maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh![]()
[..]
Mij ookWie haalden vroeger altijd gemene geintjes uit met sneeuw
![]()
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, we hebben zegmaar een familieweek. Kan alleen niet skien
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb een week skiles gehad, destijds met school. Aan het eind van de week zat ik met 2 anderen nog altijd in het kneuzengroepje. Nu heb ik verdomd zwakke enkels en ben als de dood dat ik ze breek ofzo. Schaatsen kan ik ook niet. Ondanks dat je moervast zit, is het meer angst denk ik. Maar ik zal d'r wel geen aanleg voor hebben. langlaufen dan maar
Rolschaatsen kan ik ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je niet kan skien is een ding, maar niet kunnen schaatsen? Wat ben je nou voor een Nederlander man?
Maar goed, langlaufen is natuurlijk ook hartstikke leuk. En ook in de apres-ski bar is het goed toeven met zwakke enkels.
Ben een keer wezen skien. Heb toen twee dagen les gehad en dat ging me aardig af. Dat was overigens wel op kosten van de zaak. Liep toen stage bij een reisblad.
Of gewoon sleetjerijden, is ook leuk en het belast de enkels nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's pas goed voor zwakke enkels.
Ga jij maar Nordic walken.
Zul je net zien dat ie over de kop gaat. Doe maar niet, Frutsel is een teer mannetje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of gewoon sleetjerijden, is ook leuk en het belast de enkels niet
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ie over de kop gaat. Doe maar niet, Frutsel is een teer mannetje.
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je niet kan skien is een ding, maar niet kunnen schaatsen? Wat ben je nou voor een Nederlander man?
Maar goed, langlaufen is natuurlijk ook hartstikke leuk. En ook in de apres-ski bar is het goed toeven met zwakke enkels.
Ben een keer wezen skien. Heb toen twee dagen les gehad en dat ging me aardig af. Dat was overigens wel op kosten van de zaak. Liep toen stage bij een reisblad.
jij wel dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?
Nee? Jij wel? Vertel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?
Fotoquote:
Wat leuk, ik was vroeger heel trots op mijn witte kunstschaatsen al deed ik er niet veel anders mee dan ik met mijn oude doorlopertjes deed: gewoon rechttoe rechtaan. En ik zou het nu ook niet meer durvenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielIk durfde echt niet meer
So be it... ik merk dat niet eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
Er zijn weer twee bans in NWS gevallen. Ik denk dat ik mezelf maar preventief ruim voor ik aan de beurt ben
Whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is dit een ideetje Frutsel?
![]()
![]()
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
So be it... ik merk dat niet eensLaat staan dat ik het bij hou wie er gebanned worden
[..]
Het is niet raar denk ik... maar ik doe het zeldenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.
Maar dan mis je mooie dingen zoals dit:quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is niet raar denk ik... maar ik doe het zelden
Kunstschaatsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielIk durfde echt niet meer
Wat is MED?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.
Ik mis wel meer op fokquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan mis je mooie dingen zoals dit:
Kerstverhalen schrijfwedstrijd weer van start
Hoe toepasselijk, de teloorgang van kerst
Tsja, in die zin krijg je me niet terug. Het klimaat van Spanje is een stuk beter. Zon schijnt volop vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef Frutsel het volgende:
De Elementen: Onstuimige Aarde
Het klimaatforum van fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |