Klinkt gek, maar dat was zo ongeveer ook wat ik dacht. Ik ben er wel, maar heb dingen aan mijn hoofd.quote:
Tijd om je innerlijke zelf wat op te warmen Koos!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het is hier net zo doods als op mars
Oei dat ziet er ook goed uitquote:
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oei dat ziet er ook goed uit. Moet toch binnenkort m'n slijter weer eens bezoeken.
Ik kom vaker bij de slijter dan bij de groothandelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.
De meeste dagen werk ik niet zoveel in elk gevalquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Overwerken op vrijdag, da's inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
Is ook zo
Alleen overwerken is niet bepaald een hobby
op vrijdag?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu al? Tis tien uur man
Met appelgebak?
Daar ging mn ontbijtquote:
lekker vroegquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.
Ik was trouwens al om 6 uur wakker, dus voor mij is het middag
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaandersquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker vroeg... Toen ging mijn wekker voor de eerste keer en draaide ik me nog ff lekker om
Straks sinterklaasborrel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaanders
quote:
Uitpakken en foto plaatsen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef KoosVogels het volgende:Net een sinterklaascadeau ontvangen met de complimenten van onze opperbaas!
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tactvolle hint
![]()
En ik ben zelden dronken eigenlijk... en ik moet nog twee uur rijden vanavond dus nee no alcohol
Het zijn pepernoten en spekjesquote:
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Frutsel het volgende:
Heb gister de laatste aflevering van seizoen 4 van Battlestar Galactica afgekekenJammer dat het nu weer 'op' is
![]()
Nog één van de films bekijken en dan weer wat nieuws uitzoeken
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.
Dus je wordt nu afgescheept met de Sint? Kerst zit er helemaal niet meer in?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Hoever hangen je schoenen er nog uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoor
Hoeveel azijn staat er in je keukenkastje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoever hangen je schoenen er nog uit?
Leuke info... Heb Sanctuary, Eureka, Painkiller Jane nog liggen. Farscape vond ik niets. Andromeda heb ik nog niet compleet. SG Universe hoor ik erg verschillende verhalen over. Roswell weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_films
Als het net als vorig jaar is wordt het straks 100 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en hophop ik ga weer naar school.
doei.
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een stilte zo ineens. Moet ik werkelijk alles zelf doen?
Goed ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
Op POL kiezen ze beste politicus en ze delen awards uit aan users, etc.
Kunnen we geen NWS-verkiezingen houden?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?![]()
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Leuk idee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Nee, niet via pm. Er is niks geheimzinnigs aan. Gewoon openlijk discussiëren over rubrieken, titels, onderwerpen, etc.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijn
APK'tje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Idd, er komt er spontaan 1 in me opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
- Meest halsstarrige user (daar komen heel wat users voor in aanmerking)
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.quote:
Dat weet ik nog niet. Dit was gewoon een proefballonnetje. Je kunt best via een voorbereidingstopic met allerlei suggesties komen tot een definitief plan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wie gaat dat ding maken dan?
Die kans is toch al nihil?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef isogram het volgende:
[..]
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.
Ja duh... paddy wint tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
- beste mod!
maar das een inkoppertje natuurlijk
Meest talentvolle mod-wannabe is beter. Die keuze is veel groterquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
- beste mod!
maar das een inkoppertje natuurlijk
fuck if I carequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja duh... paddy wint toch![]()
Maar die zit ook al in de fokverkiezing en is een beperkte keuze... van mij hoeft die niet, maar de zaken die Iso aanhaalt vind ik wel okay. Wil je dan bijv bij Beste Topic dat als 'open' keuze laten of een keuze uit bijv tien?
Meeste shoarma bezorgingen userquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
fuck if I care
ik wil gewoon een categorie die ik sowieso win
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sichquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Kom op mod-mensen, hop hop aan de slag!
Ik voel me niet geroepen, vrijdag is voor mij druk druk druk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sich![]()
Ik moet ook al voor DE een jaaroverzicht in elkaar flansen VoosKogels !
Duidelijke zaak: Lor.... - oh, wacht... je zei talentvolquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Meest talentvolle mod-wannabe is beter. Die keuze is veel groter
Wat de hell is DE?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor het iniaitief van de users an sich![]()
Ik moet ook al voor DE een jaaroverzicht in elkaar flansen VoosKogels !
forum.fok.nl/DEquote:
Ja dan kan ik ook wel tot 6 uur werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
En we zijn klaar en trekken een biertje open op kantoor
quote:
Jij ook. Dat je maar veel mooie cadeautjes mag krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owja... fijne sinterklaas vast peepz ^^
Niets hoeft hoor, het magquote:
Op poster selecteer ik niet. Kijk puur het bericht na.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Disana het volgende:
Best moeilijk om bepaalde berichten terug te halen. En zo lang zit ik hier nog niet. Wel weet ik posters van wie ik vind dat ze zinnige dingen zeggen, maar dat is weer wat anders.
Ik neem het mee ter overweging in het weekend
de naaktfoto's van die ene BN'er?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Op poster selecteer ik niet. Kijk puur het bericht na.
Ik kan me herinneren dat er een user was die een scoop had, maar kan me niet meer herinneren waar het over ging
Heel erg bedankt![]()
Ik ben niet zo'n ster in zoeken, maar onder 'zeilen' vond ik een paar delen. Helaas gaat de zoekfunctie niet terug tot deel 1 en links staan er niet in de OP's.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
De serie van Laura, het zeilmeisje.
Die hoort er ook wel in denk ik.
Kan alleen de link niet vinden.
Ik heb het gevonden in mijn posthistorie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ster in zoeken, maar onder 'zeilen' vond ik een paar delen. Helaas gaat de zoekfunctie niet terug tot deel 1 en links staan er niet in de OP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |