lekker vroegquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.
Ik was trouwens al om 6 uur wakker, dus voor mij is het middag
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaandersquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker vroeg... Toen ging mijn wekker voor de eerste keer en draaide ik me nog ff lekker om
Straks sinterklaasborrel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaanders
quote:
Uitpakken en foto plaatsen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef KoosVogels het volgende:Net een sinterklaascadeau ontvangen met de complimenten van onze opperbaas!
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tactvolle hint
![]()
En ik ben zelden dronken eigenlijk... en ik moet nog twee uur rijden vanavond dus nee no alcohol
Het zijn pepernoten en spekjesquote:
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Frutsel het volgende:
Heb gister de laatste aflevering van seizoen 4 van Battlestar Galactica afgekekenJammer dat het nu weer 'op' is
![]()
Nog één van de films bekijken en dan weer wat nieuws uitzoeken
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.
Dus je wordt nu afgescheept met de Sint? Kerst zit er helemaal niet meer in?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Hoever hangen je schoenen er nog uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoor
Hoeveel azijn staat er in je keukenkastje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoever hangen je schoenen er nog uit?
Leuke info... Heb Sanctuary, Eureka, Painkiller Jane nog liggen. Farscape vond ik niets. Andromeda heb ik nog niet compleet. SG Universe hoor ik erg verschillende verhalen over. Roswell weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |