Als het net als vorig jaar is wordt het straks 100 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en hophop ik ga weer naar school.
doei.
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een stilte zo ineens. Moet ik werkelijk alles zelf doen?
Goed ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
Op POL kiezen ze beste politicus en ze delen awards uit aan users, etc.
Kunnen we geen NWS-verkiezingen houden?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het lijkt erop.. nog een schepje slagroom Koos?![]()
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wél allerlei POL-verkiezingen, maar geen NWS-verkiezingen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Leuk idee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef isogram het volgende:
Nee, niet via pm. Er is niks geheimzinnigs aan. Gewoon openlijk discussiëren over rubrieken, titels, onderwerpen, etc.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou zeggen: pm eens een voorstel... waarom zou dat niet kunnen... moet zeker bespreekbaar zijn
APK'tje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
kut
ik heb mijn brood vergeten![]()
en mijn auto staat bij de garage... gvd
Idd, er komt er spontaan 1 in me opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
- Meest halsstarrige user (daar komen heel wat users voor in aanmerking)
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.quote:
Dat weet ik nog niet. Dit was gewoon een proefballonnetje. Je kunt best via een voorbereidingstopic met allerlei suggesties komen tot een definitief plan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wie gaat dat ding maken dan?
Die kans is toch al nihil?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef isogram het volgende:
[..]
Die zou ik maar niet posten als ik jou was, want anders zijn je kansen om verkozen te worden tot 'beste mod' ook meteen een stuk kleiner.
Ja duh... paddy wint tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
- beste mod!
maar das een inkoppertje natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |