Jep, rechtstreeks het gevang inquote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Raar moment om af te studeren![]()
En daarna in de bak?
Je weet het maar nooit met die fokkersquote:
Ach, is alleen maar lekker. Effe een half jaartje niks. Beetje op adem komen en dan met frisse moed weer in de schoolbankenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja dat komt omdat ik versneld heb, dus er valt anderhalf jaar af.
en ik denk dat ik nog verder ga naar het HBO, maar dan moet ik eerst een half jaar wachten omdat de scholen alleen bij het nieuwe schooljaar studenten aannemen.
dus, ik ga wel een half jaartje in een computerwinkel werken o.i.d.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, is alleen maar lekker. Effe een half jaartje niks. Beetje op adem komen en dan met frisse moed weer in de schoolbanken
Het eerste seizoen was het idee nog wel origineel maar nu heb ik er niet zoveel meer meequote:Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Voor jou heeft het alleen geen zin vanavond nog te gaan kijken
Vorig jaar met die 100 kandidaten was behoorlijk onder de maat. Dit jaar is het wel onderhoudend.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was het idee nog wel origineel maar nu heb ik er niet zoveel meer mee.
Klinkt gek, maar dat was zo ongeveer ook wat ik dacht. Ik ben er wel, maar heb dingen aan mijn hoofd.quote:
Tijd om je innerlijke zelf wat op te warmen Koos!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het is hier net zo doods als op mars
Oei dat ziet er ook goed uitquote:
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oei dat ziet er ook goed uit. Moet toch binnenkort m'n slijter weer eens bezoeken.
Ik kom vaker bij de slijter dan bij de groothandelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze zijn ook te krijgen bij de groothandel. Handgeschreven etiketje is wel een leuke bijkomstigheid.
De meeste dagen werk ik niet zoveel in elk gevalquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Overwerken op vrijdag, da's inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
Is ook zo
Alleen overwerken is niet bepaald een hobby
op vrijdag?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VAN HALF 9 TOT 6 ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu al? Tis tien uur man
Met appelgebak?
Daar ging mn ontbijtquote:
lekker vroegquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. En dan een kop heel sterke koffie erbij.
Ik was trouwens al om 6 uur wakker, dus voor mij is het middag
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaandersquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker vroeg... Toen ging mijn wekker voor de eerste keer en draaide ik me nog ff lekker om
Straks sinterklaasborrel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig. Niet dronken komen modden hè, er vallen al genoeg spaanders
quote:
Uitpakken en foto plaatsen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef KoosVogels het volgende:Net een sinterklaascadeau ontvangen met de complimenten van onze opperbaas!
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Tactvolle hint
![]()
En ik ben zelden dronken eigenlijk... en ik moet nog twee uur rijden vanavond dus nee no alcohol
Het zijn pepernoten en spekjesquote:
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn pepernoten en spekjes![]()
Omdat we het zo zwaar hebben gehad het afgelopen jaar
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef Frutsel het volgende:
Heb gister de laatste aflevering van seizoen 4 van Battlestar Galactica afgekekenJammer dat het nu weer 'op' is
![]()
Nog één van de films bekijken en dan weer wat nieuws uitzoeken
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bummer. Je verwacht toch meer als het ingepakt is. Afijn, deel maar uit dan, vergeet ik die slagroom tenminste.
Dus je wordt nu afgescheept met de Sint? Kerst zit er helemaal niet meer in?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik had ook liever een dikke kerstbonus.
Hoever hangen je schoenen er nog uit?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een verantwoordelijk mens. Wist ik ook wel hoor
Hoeveel azijn staat er in je keukenkastje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoever hangen je schoenen er nog uit?
Leuke info... Heb Sanctuary, Eureka, Painkiller Jane nog liggen. Farscape vond ik niets. Andromeda heb ik nog niet compleet. SG Universe hoor ik erg verschillende verhalen over. Roswell weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Goede SF is moeilijk te vinden maar Wikipedia heeft er ondanks dat een lijst van:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |