Of gewoon sleetjerijden, is ook leuk en het belast de enkels nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's pas goed voor zwakke enkels.
Ga jij maar Nordic walken.
Zul je net zien dat ie over de kop gaat. Doe maar niet, Frutsel is een teer mannetje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of gewoon sleetjerijden, is ook leuk en het belast de enkels niet
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ie over de kop gaat. Doe maar niet, Frutsel is een teer mannetje.
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je niet kan skien is een ding, maar niet kunnen schaatsen? Wat ben je nou voor een Nederlander man?
Maar goed, langlaufen is natuurlijk ook hartstikke leuk. En ook in de apres-ski bar is het goed toeven met zwakke enkels.
Ben een keer wezen skien. Heb toen twee dagen les gehad en dat ging me aardig af. Dat was overigens wel op kosten van de zaak. Liep toen stage bij een reisblad.
jij wel dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?
Nee? Jij wel? Vertel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel is een teer mannetje? Heb je hem wel eens gezien?
Fotoquote:
Wat leuk, ik was vroeger heel trots op mijn witte kunstschaatsen al deed ik er niet veel anders mee dan ik met mijn oude doorlopertjes deed: gewoon rechttoe rechtaan. En ik zou het nu ook niet meer durvenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielIk durfde echt niet meer
So be it... ik merk dat niet eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
Er zijn weer twee bans in NWS gevallen. Ik denk dat ik mezelf maar preventief ruim voor ik aan de beurt ben
Whehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is dit een ideetje Frutsel?
![]()
![]()
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
So be it... ik merk dat niet eensLaat staan dat ik het bij hou wie er gebanned worden
[..]
Het is niet raar denk ik... maar ik doe het zeldenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.
Maar dan mis je mooie dingen zoals dit:quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is niet raar denk ik... maar ik doe het zelden
Kunstschaatsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken. Ik deed vroeger kunstschaatsen als hobby. Ik ging voor een paar jaar terug op de schaatsen staan en....en....ik vielIk durfde echt niet meer
Wat is MED?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er dan raar aan, in MED kijken? Ik lees daar toch wel een keer per dag denk ik.
Ik mis wel meer op fokquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan mis je mooie dingen zoals dit:
Kerstverhalen schrijfwedstrijd weer van start
Hoe toepasselijk, de teloorgang van kerst
Tsja, in die zin krijg je me niet terug. Het klimaat van Spanje is een stuk beter. Zon schijnt volop vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef Frutsel het volgende:
De Elementen: Onstuimige Aarde
Het klimaatforum van fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |