Knap gedaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Heb de ontbrekende delen van het Laura-epos gevonden:
13-jarige wil zeilend alleen de wereld over, deel 8 alweer
13-jarige zeilster wil de wereld rond deel 4
13-jarige zeilster wil de wereld rond
13-jarige zeilster wil de wereld rond #2
Allemaal een fijne Sinterklaasavond toegewenst.quote:
Dat zegt me zo niets qua topic titel. Ik zal eens op moussie zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal een fijne Sinterklaasavond toegewenst.
Disana, dat topic over de bijstand, kun jij dat nog vinden? Dat was ook wel een stormlooptopic dacht ik.
Krijgen we sneeuw?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef Disana het volgende:
Volgende week wordt het echt winter. Kruikenweer
Nee, er werd niets over sneeuw gezegd maar de temperatuur wordt er wel naar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen we sneeuw?
Ik hoop op een echte winter, wil graag weer eens schaatsen op natuurijs .
Katten vinden het in het algemeen niks geloof ik. Lijkt me ook geen pretje, die nattigheid aan je pootjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er werd niets over sneeuw gezegd maar de temperatuur wordt er wel naar.
Ja leuk, schaatsen. En ik wil wel eens zien hoe mijn nieuwe jonge kat op sneeuw reageert
Nou ik had eens een andere jonge kat die het prachtig vond, dus vandaar dat ik nu ook nieuwsgierig ben. Safaa (ja van DGKquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Katten vinden het in het algemeen niks geloof ik. Lijkt me ook geen pretje, die nattigheid aan je pootjes.
Dat is het leuke van katten he, ze zijn allemaal anders. Zal dus inderdaad een verrassing zijn om te zien hoe ze reageertquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik had eens een andere jonge kat die het prachtig vond, dus vandaar dat ik nu ook nieuwsgierig ben. Safaa (ja van DGK) is nog geen winter buiten geweest, ze is 1,5.
Er was ook tenminste één KLB en POL-topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die! Gek,in mijn herinnering was het een topic met vele delen..Niet dus.
Perfect, alleen hoe krijg ik die linkjes weer in een link?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is het een idee om dit als inspiratie te gebruiken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/2009
Ik snap het niet... is het de bedoeling dat we voor elke maan een bericht uitzoeken? Moet ik wat ik hier postte naar het andere sticky topic kopiėren?quote:
Ja doe dat maar. Berichten die je bijgebleven zijn aub posten in het sticky topic. Heb jouw bijdragen uit mijn lijstje weggelaten, zo komen we hopelijk tot een redelijk sluitend geheel.quote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het niet... is het de bedoeling dat we voor elke maan een bericht uitzoeken? Moet ik wat ik hier postte naar het andere sticky topic kopiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |