Mmmm die vraag moet ik dan even aan de ER's en mijn medemods stellenquote:Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt enkel forumtopics of ook links naar FP-berichten (niet overal is een topic van) ?
quote:Steekpartij Dendermonde
Van Rompuy eerste EU president
Politieminister: meer bonnen meer gezag
Het debacle: de noord zuid lijn te amsterdam
Koninginnedag aanslag?
Wilders wordt vervolgt
Jongen uit Oegsgeest komt om op station Alexander
Vliegtuig ongeluk op Schiphol
Staatsloterij belazert de boel
Nieuw dodelijk virus opgedoken (varkensgriep)
Aanslag Koninginnedag?
Verbod verkoop gloeilamp definitief
Vliegtuig Air France van radar verdwenen
Hard bewijs voor doofpot in Catshuis affaire
Zanger lichte muziek
En zo actueel kon het zijn:quote:Op maandag 22 juni 2009 23:08 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat was een studentenopstand. In Iran is nu iets heel anders aan de hand. De meeste Iraniërs zijn onder de 30 en ze zijn woedend vanwege de 'gerigde' verkiezingen, het doden van demonstranten en het gebrek aan vrijheid. En ze willen betere betrekkingen met het Westen.
Een soort van generatiekloof dus...
En de protesten beperken zich niet tot één stad, maar ze vinden in elke stad in Iran plaats.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.tmz.com/2009/06/25/michael-jackson-dies-chat/
Op twitter algemeen beweerd. Maar bronnen in het ziekenhuis zeggen nog niks.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef paddy het volgende:
Hoor net op ook CNN dat hij in coma ligt.
Hoorde iets over slaappillen?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef kissaa het volgende:
CNN: MJ has died
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef lisettebooy het volgende:
Lullig voor n vriendin van me.
Heeft 200 pond betaald voor een kaartje voor z'n concert
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik schrik toch behoorlijk van dit nieuws. Dat zijn gezondheid broos was, was duidelijk, maar dit bericht is toch ronduit schokkend.
quote:
Wanneer er een reeks is? Het eerste bericht. Dat het een hele reeks is kan er misschien wel bij worden verteld.quote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef Hukkie het volgende:
Er schijnt wat verwarring te zijn over welk soort nieuwsberichten er gevraagd worden. Willen we eigen inbreng of specifieke post en topic reeksen?
quote:Op maandag 7 december 2009 09:17 schreef paddy het volgende:
Wanneer je nog niet weet of iets wel welkom is? Link gewoon het topic. We zitten hier op het forum, dus zo officieel en benauwd hoeft het niet.
quote:Op maandag 7 december 2009 09:21 schreef paddy het volgende:
Er wordt dus niet gevraagd naar posts, maar naar nieuwsberichten
Vandaar je reactie met al die reacties
Ah, mooi..dank je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef isogram het volgende:
Wat ik heb gepost, is gewoon een serie nieuwsgebeurtenissen. Ik heb gebruik gemaakt van Wikipedia, waar je mooie overzichten per maand kunt vinden. Ik zal kijken of ik er topics bij kan zoeken. Ik denk trouwens dat ook de topicreeks over het rookverbod mee kan; die discussie duurde voort in 2009.
Vandaar dan ook mijn zin in de OPquote:Verder is hier erg veel geschreven over Wilders. Veel meer dan echt nieuwswaardig was...
quote:Dus geen 30 topics over één politicus bijvoorbeeld
Nou het grootste gedeelte van dat topic gaat over andere zaken zoals lange christelijke feestdagen en winkelsluiting en of we feestdagen uit andere culturen zouden willen en kunnen toevoegen. Niet dom dus en niet geheel wat jij misschien verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
School 'te divers' voor kerstboom
Dit topic kan er bij wmb, is wel typerend voor hoe men hier reageert.
Hebben ze niet al de hele dag lopen huilen, en schelden op links en allochtonen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het grootste gedeelte van dat topic gaat over andere zaken zoals lange christelijke feestdagen en winkelsluiting en of we feestdagen uit andere culturen zouden willen en kunnen toevoegen. Niet dom dus en niet geheel wat jij misschien verwacht.
Nee, en erger nog, ik dacht nog, 'ben ik het een keer eens met hullie'quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hebben ze niet al de hele dag lopen huilen, en schelden op links en allochtonen dan?
Dan ben ik teleurgesteld.
Wat een zelfbeheersing dan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en erger nog, ik dacht nog, 'ben ik het een keer eens met hullie'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |