Vertaald vanuit farsi:quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef Py het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk vastgezet:
[..]
[..]
quote:One hundred and eighty journalist by releasing a statement expressing worries about the status of country announced that due to pressure from the government, would be able to do not function
quote:Please tell the world that we protesters are not terrorists [as reported by state tv]. it's the other way around: they're terrorizing us!
17 minuten ago from web
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenl(...)t_van_Iraans_protest
Bekijk ook zeker even het video-interview met Thomas Erdbrink (via Skype).
quote:Toen de zes Baseej zich op iemand anders stortten, renden een buurman en zijn zoon naar buiten en sleepten Sadeghi, naar binnen. „Toen ik bij bewustzijn kwam hoorde ik mijn aanvallers op de deur bonken met hun knuppel. Geef hem terug, riepen ze.”
Ik hoop dat Thomas nog verslag mag blijven doen. Hier kan de NOS nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenl(...)t_van_Iraans_protest
Bekijk ook zeker even het video-interview met Thomas Erdbrink (via Skype).
Ja, lachen die NOS he? Ze smijten in elk bulletin ondertussen wel een onzin hype van het internet overgenomen, maar als het een keer echt nieuws is (zelfs als die video opzet was dan speelt hij nog een echte rol in de revolutie) dan laten ze het keihard afweten.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:17 schreef Meneer_Aart het volgende:
Heeft er iemand gezien dat er gisteren op de NOS site stond dat ze de video van Neda niet lieten zien omdat het "niet uitgesloten kan worden dat de video fake is en gemaakt om de Iraanse regering in een kwaad daglicht te stellen"?
If so (dacht niet dat ik het ooit zou zeggen), weg met de fucking Nederlandse staatsmedia. Wat een debielen.
Hij weet dat 'Where is my vote' ook voor ons geldt, en die' Bassij' dat lijkt em waarschijnlijk ook wel wat.quote:
Zijn er nog mensen die het hier niet mee eens zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef kringspier het volgende:
goeie avatar![]()
iets voor in de OP?
[ afbeelding ]
Heel veel Twitters roepen op de site van bultan news plat te gooien omdat ze oproepen demonstranten aan te geven:quote:RT Help stop this site http://www.bultannews.com They trying to identify and name protesters #iranelection iran #neda #stopahmadi
quote:A group of Dutch students and academics is setting up a project to encourage organisations to allow their computer servers to be used as proxy servers for people in Iran to get round Iranian restrictions.
"Since it is summer a lot of businesses and institutions like university's have their servers running at well beneath their normal capacity. This means that they have ample bandwidth," emails David Suurland, one of the organisers.
He adds: "It costs next to nothing to do and requires little effort but is of tremendous importance for the Iranians capability to organize themselves without the fear of detection.
"We have our ways of distributing the resulting anonymous proxy addresses to the people involved."
The South will rise again?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef kringspier het volgende:
![]()
kan iemand mij vertellen wat er op de achtergrond van Persiankiwi staat?
Go studenten van Nederland.quote:
Ik heb een betere baan dan jij wijsneus. Niet dat dat normaliter iets is om een ander op af te rekenen, maar jij vraagt er duidelijk om.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef .txt het volgende:
Eerste troll gesignaleerd. Lang je roes uitgeslapen zeker? Werkeloos?
quote:The Combatant Clergy Association (Jame'e-ye Rowhaniyat-e Mobarez) or (جامعه روحانیت مبارز in Persian), is a political party in Iran. It is a pragmatic-conservative clerical party, and was the majority party in the fourth and fifth parliaments after the Islamic revolution.[1] It was founded in 1977 by a group of clerics with intentions to use culture to overthrow the Shah. Its founding members were Ali Khamenei, Morteza Motahhari, Mohammad Beheshti, Bahonar, Ali Akbar Rafsanjani and Mofatteh[2] and its current members include Akbar Hashemi Rafsanjani, Mohammad-Reza Mahdavi Kani, Reza Akrami and Hassan Rohani. Not to be confused with the reformist Association of Combatant Clerics.
http://en.wikipedia.org/wiki/Association_of_Combatant_Clericsquote:The Association of Combatant Clerics (Persian: مجمع روحانیون مبارز; majma'-e rowhāniyūn-e mobārez), also translated as the Assembly of Combatant Clerics, is a reformist Iranian political party. It was established on March 16, 1988. It is not to be confused with the Combatant Clergy Association (Persian: جامعه روحانیت مبارز) which is a conservative political party.
quote:RT from Iran: Para 29 of Constitution allows unarmed public gatherings without permit if they do not insult Islam - RT RT RT
2 minuten ago from web
Dat kan niet, ze keek toch alleen maar toe? Nu geef je zelf toe dat ze actief meedeed aan de rellen.quote:
Is dat een reden dat ze met de dood moest bekopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze keek toch alleen maar toe? Nu geef je zelf toe dat ze actief meedeed aan de rellen.
Wat doet ze hier dan wat niet mag?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze keek toch alleen maar toe? Nu geef je zelf toe dat ze actief meedeed aan de rellen.
Nu leg je me woorden in de mond die ik niet gebruikt heb.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Is dat een reden dat ze met de dood moest bekopen?
WTFquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
Vandaag op YouTube gezet: gewonde studenten.
De regering weet daar vast wel iets op te vinden. Dat het bijv tegen Allah's wensen ingaat als je het beleid van Ayatollah Khamenei bekritiseert.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Py het volgende:
Ze denken een maas in de wet te hebben gevonden waardoor de demonstraties toch niet illegaal zijn, ook al is er geen vergunning afgegeven. Dat zou de legitimiteit van het regime opheffen om de demonstraties neer te slaan:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |