bronquote:Een 19-jarige jongen is vanmorgen omgekomen op station Rotterdam Alexander. Hij werd aangereden door een intercitytrein. Een tweede slachtoffer, een 21-jarige man uit Oegstgeest, raakte zwaargewond en is overgebracht naar het ziekenhuis, meldt de politie.
De politie onderzoekt de zaak. Agenten zijn direct begonnen met het verhoren van getuigen. Het trein- en metroverkeer ligt in verband met het onderzoek stil. De jongen overleed op de treinbaan. Slachtofferhulp is ingeschakeld voor de getuigen.
Het AD meldt dat de jongens wegrenden voor een groep achtervolgende jongeren. De politie wil hierover nog niets zeggen. "Wij kennen ook die verhalen, maar we hebben op dit moment 25 mensen op het bureau zitten en we willen de treinmachinist spreken. Hun verklaringen moeten meer duidelijkheid geven."
Het is nog niet bekend wat er gebeurd is voorafgaand aan het ongeval. De politie is de zaak nog aan het onderzoeken.
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
bron
Ik kan me toch ook niet voorstellen dat je met z'n tweetjes voor de trein springt. 1 januari en weer twee families in de ellende gestort.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Reactie bij het AD:
http://www.ad.nl/rotterda(...)epen_door_trein.html
[ Citeer ] ooooo - oegstgeest - 01/01/09 - 22:07:55 2882809
Vieze klootzakken, als dit waar is...
De schobbejakkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Reactie bij het AD:
http://www.ad.nl/rotterda(...)epen_door_trein.html
[ Citeer ] ooooo - oegstgeest - 01/01/09 - 22:07:55 2882809
Vieze klootzakken, als dit waar is...
Als het zo is dan kunnen de daders in ieder geval een forse werkstraf tegemoet zien.quote:
Dat ze maar veel vaat mogen gaan wassen in de keuken bij de bejaarden van Zorgvliet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen de daders in ieder geval een forse werkstraf tegemoet zien.
quote:mensen, kevin leeft nog, zijn achilles hiel word verplaast met plastische chirurgie en hi j is alleen een stuk vlees van ze been kwijt. hij zal kunnen lopen, dus al die verhalen die rond lopen zijn niet waar. jullie zull;en hem niet kunnen bereiken want hij heeft zijn tijd nodig.
bedankt voor je bezorghied maar het komt allemaal goed.
De tijd maakt natuurlijk niet uit maar toch je zult nooit meer normaal oud en nieuw kunnen vieren denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef capricia het volgende:
Jakkes, wat een naar bericht. Vooral voor de betrokkenen en nabestaanden om zo het nieuwe jaar te beginnen.
Inderdaad. Wat een rampzalig begin van je nieuwe jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De tijd maakt natuurlijk niet uit maar toch je zult nooit meer normaal oud en nieuw kunnen vieren denk ik.
Lijkt me logisch volgens het opblaasprincipe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoe komt dat nieuws de wereld in vraag ik me dan af..
Ja idd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een rampzalig begin van je nieuwe jaar.
Beetje slordig, dat wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me logisch volgens het opblaasprincipe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |