Tja, geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk wel te verwachten dat de gemiddelde illegaal wanneer hij eenmaal de keuze heeft tussen een uitkering en werken voor dezelfde netto bestedingsruimte zal kiezen voor de uitkering.
Bij deze.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:48 schreef LXIV het volgende:
Het bij het GS-artikel behorende geluidsfragment (van de VPRO) is briljant. Dat moet je eerst eens lezen.
Waarbij het systeem het UWV daar ook toe dwingt kennelijk...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:48 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het UWV dat feitelijk frauduleus te werk gaat.
Het is wel wat meer dan dat. Ze schrijven je gewoon daarop in, omdat je toch nog niet klaar bent om te gaan werken... Dat bepalen ze even voor je. Of je nu zelf wil werken of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef Repeat het volgende:
Ik vind het wel stuitend dat het UWV hier gewoon aan meewerkt of sterker nog, het gewoon bedenkt en aanmoedigt...
Dat doen we toch ook? We werken er in ieder geval hard aan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef waht het volgende:
Waarom geven we gewoon niet de hele wereld een uitkering? Voor niets gaat de zon op.
Het geluidsfragment komt van de VPRO. Dat moet jou als LinkseFrieseVegetariër toch enigzins aanspreken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Heb je ook een echte bron i.p.v. een GeenStijl-artikeltje waarin een non-permalink naar een weblog en een geluidsfragment zonder bronvermelding als bronnen worden aangedragen?
Geluidsfragment is met bronvermelding...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Heb je ook een echte bron i.p.v. een GeenStijl-artikeltje waarin een non-permalink naar een weblog en een geluidsfragment zonder bronvermelding als bronnen worden aangedragen?
Misschien, maar ik zou wel de ambitie hebben om wat te bereiken met m'n leven. Ik ga als Nederlander ook niet m'n hele leven van een bijstand genieten 'omdat het kan'.quote:
Bijstand is alleen voor mensen die een verblijfsvergunning hebben gekregen? Die wetswijziging heb ik gemist. Heb je een bron?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef LXIV het volgende:
Helaas is er maar één zo land en geld die regeling niet voor de eigen bevolking.
Daar sta je dan in de groenvoorziening, als pardon illegaal. Met je ambities.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zou wel de ambitie hebben om wat te bereiken met m'n leven. Ik ga als Nederlander ook niet m'n hele leven van een bijstand genieten 'omdat het kan'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |