Oh okee dan.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja doe dat maar. Berichten die je bijgebleven zijn aub posten in het sticky topic. Heb jouw bijdragen uit mijn lijstje weggelaten, zo komen we hopelijk tot een redelijk sluitend geheel.
Het is ook wel een lastige opdracht. Er wordt niet gevraagd om nieuws dat er voor je uit sprong, er wordt gevraagd om specifieke posts. Als ik het tenminste goed heb begrepen. En ga dat maar eens terugzoeken.quote:
Er wordt dus niet gevraagd naar posts, maar naar nieuwsberichtenquote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook wel een lastige opdracht. Er wordt niet gevraagd om nieuws dat er voor je uit sprong, er wordt gevraagd om specifieke posts. Als ik het tenminste goed heb begrepen. En ga dat maar eens terugzoeken.
Jaaroverzicht van users voor usersquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Hukkie het volgende:
Ah oke, dat is niet wat ik ervan begrepen heb, ik dacht juist dat de user zelf nieuwsfeiten kon aandragen die hem of haar bijgebleven zijn. Misschien maar ff vragen in het andere topic wat precies de bedoeling is.
Ja nou, erg duidelijk was het niet voor mij, ik dacht dat er eerst om iets anders werd gevraagd. Maar goed, ik heb wat bijgedragen, kijk maar wat je ermee doetquote:Op maandag 7 december 2009 09:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Er wordt dus niet gevraagd naar posts, maar naar nieuwsberichten
Vandaar je reactie met al die reacties
Ben er ook blij mee hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, erg duidelijk was het niet voor mij, ik dacht dat er eerst om iets anders werd gevraagd. Maar goed, ik heb wat bijgedragen, kijk maar wat je ermee doet
Geen idee. Zal zijn onleesbare stukken niet missen in ieder geval.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:.
Heeft telavivnick het nu echt te bont gemaakt?
Ik hoop het.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:.
Heeft telavivnick het nu echt te bont gemaakt?
900km rondom Moskou door sneeuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
Sneeuw? Frutsel, ben jij vanochtend soms uit je bed gerold en op je hoofd gevallen?![]()
En natuurlijk: morguh
Nee dat nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Ga je skieën? Tof!
En daar zit jij nu?quote:
Nee daar zit ik niet nuquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daar zit jij nu?![]()
Ik ga lekker wel skien over anderhalve week
Ooohquote:
Mij ookquote:Maar een oerhollands sneeuwballengevecht lijkt me wel weer eens lachen![]()
Was het maar zo'n feest. Nee, we hebben zegmaar een familieweek. Kan alleen niet skienquote:Toemaar... op kosten van de lezers zeker?
Ik heb een week skiles gehad, destijds met school. Aan het eind van de week zat ik met 2 anderen nog altijd in het kneuzengroepje. Nu heb ik verdomd zwakke enkels en ben als de dood dat ik ze breek ofzo. Schaatsen kan ik ook niet. Ondanks dat je moervast zit, is het meer angst denk ik. Maar ik zal d'r wel geen aanleg voor hebben. langlaufen dan maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh![]()
[..]
Mij ookWie haalden vroeger altijd gemene geintjes uit met sneeuw
![]()
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, we hebben zegmaar een familieweek. Kan alleen niet skien
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb een week skiles gehad, destijds met school. Aan het eind van de week zat ik met 2 anderen nog altijd in het kneuzengroepje. Nu heb ik verdomd zwakke enkels en ben als de dood dat ik ze breek ofzo. Schaatsen kan ik ook niet. Ondanks dat je moervast zit, is het meer angst denk ik. Maar ik zal d'r wel geen aanleg voor hebben. langlaufen dan maar
Rolschaatsen kan ik ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je niet kan skien is een ding, maar niet kunnen schaatsen? Wat ben je nou voor een Nederlander man?
Maar goed, langlaufen is natuurlijk ook hartstikke leuk. En ook in de apres-ski bar is het goed toeven met zwakke enkels.
Ben een keer wezen skien. Heb toen twee dagen les gehad en dat ging me aardig af. Dat was overigens wel op kosten van de zaak. Liep toen stage bij een reisblad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |