Lol...gelijk werk voor carglass en coquote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Als je rechtsmensch was geweest had je er waarschijnlijk kokend water over gegooid
Duurde lang met dit topic vond je niet? In FB hoef je meestal niet zo lang te wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee hoe je een topic sticky maakt.
Trouwens remlof, het zal wel aan mijn beperkte denkvermogen liggen, maar ik snap je glappie niet
dat kan jij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee hoe je een topic sticky maakt.
Trouwens remlof, het zal wel aan mijn beperkte denkvermogen liggen, maar ik snap je glappie niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duurde lang met dit topic vond je niet? In FB hoef je meestal niet zo lang te wachten
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan jij ook niet
en de clou van Remlof zijn grapje is dat rechtse mensen veel slimmer zijn dan linkse mensen
die gaan niet lopen krabben, die koken gewoon een beetje water en dat gooien ze er zo tegenaan
Zoietsquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.
En als je nog meer rechts bent dan heb je iemand die voor jou de ramen krabt
en als je extreem rechts bent dan stel je kamervragen waarom zelfs autoruiten voorzien worden van doeken
domme arbeidersquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon luier en vallen niet onder de hardwerkende Arbeidersklasse van de PVDA enzo.
en als je extreem rechts bent dan stel je kamervragen waarom zelfs autoruiten voorzien worden van doeken
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe dat zo?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind
Daar waren ze snel achter.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef remlof het volgende:
Dit is precies de reden dat we niet alle bans in het banmeldtopic zetten.
Sommige accounts kunnen maar beter geruisloos voor altijd verdwijnen.quote:
CENSUUR!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Sommige accounts kunnen maar beter geruisloos voor altijd verdwijnen.
Die zijn de aandacht die er aan hun ban wordt besteed gewoon niet waard.
Ik zal verder maar niet met je in discussie gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
idd, beter van niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal verder maar niet met je in discussie gaan.
Deze linksmensch moest het gewoon bij een fiets laten, dan hoef je in elk geval niet te krabbenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Als je rechtsmensch was geweest had je er waarschijnlijk kokend water over gegooid
Haha ach het is voor mij verreweg de snelste en voordeligste manier om op m'n werk te komen. Heb zelfs collega's die op nog geen 100 meter van m'n huis hun auto parkeren en vervolgens lopen (want anders moeten ze betalenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef sp3c het volgende:
evt achter je oren want het was natuurlijk geen weer om te fietsen
Totdat je een ferme glijer maakt over de wegbelijning!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze linksmensch moest het gewoon bij een fiets laten, dan hoef je in elk geval niet te krabben
wat is een prepaid fok account?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef Biogarde het volgende:
RudiLens had een prepaid FOK! account welke per direct is verlopen en geblokkeerd.
Voornamelijk klinkers en meestal prima gestrooid. Dat is dus geen groot probleem.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Totdat je een ferme glijer maakt over de wegbelijning!
Hij had geen abo.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is een prepaid fok account?
Ze zijn leuk, lekker energiekquote:
Donker, geen zonnetje zoals gisteren, wel warmer dan gisteren. En vanavond de finale van Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Zow... donderdagochtend... tijd voor koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |