En vanavond reactie op het Jeugdjournaal...vanaf de Noordzee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef Falco het volgende:
Ze is aan het zeilen... Al begonnen al aan die tocht misschien?
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het verzoek van de Raad op grote punten is afgewezen. Het verzoek had ook een dermate draconisch gehalte. Daarnaast zie ik dit meer als een aanhouding van de zaak. Het is niet verwonderlijk dat de rechtbank hier een deskundige wil benoemen. Dan hoeven zij immers die beslissing niet geheel zelfstandig te nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat ze nu mag vertrekken en dat ze niet onder toezicht is gesteld?
Waarom .. er is nog niets gewonnen hoor, behalve in jouw fantasie .. er is vastgesteld dat zij het zeil-technisch aan kan en of zij het emotioneel aan kan wordt onderzocht ..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had wel een felicitatie met de uitspraak verwacht
Ze heeft niet gewonnen want ze kan haar record niet zeilen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het verzoek van de Raad op grote punten is afgewezen. Het verzoek had ook een dermate draconisch gehalte. Daarnaast zie ik dit meer als een aanhouding van de zaak. Het is niet verwonderlijk dat de rechtbank hier een deskundige wil benoemen. Dan hoeven zij immers die beslissing niet geheel zelfstandig te nemen.
Dus het primaire verzoek is op bijna alle punten afgewezen.
De meeste kinderen gaan naar het VMBO.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef -sebastiaan- het volgende:
Het is toch van de zotte. De meeste kinderen van die leeftijd moeten bij wijze van spreken voor het donker thuis zijn en dan mag een pubertje een wereldreis maken.
Waar jij een overwinning ziet voor het kamp Dekkers moeten zij het doen met een oordeel van de rechter dat ze nu niet mag zeilen. En dat is het enige waar het de Dekkers om te doen is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het verzoek van de Raad op grote punten is afgewezen. Het verzoek had ook een dermate draconisch gehalte. Daarnaast zie ik dit meer als een aanhouding van de zaak. Het is niet verwonderlijk dat de rechtbank hier een deskundige wil benoemen. Dan hoeven zij immers die beslissing niet geheel zelfstandig te nemen.
Dus het primaire verzoek is op bijna alle punten afgewezen.
Zij wilde in september starten aan haar reis, dat zit er dus op zeker niet in. Dus de felicitatie is wel op zn plaats. Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom .. er is nog niets gewonnen hoor, behalve in jouw fantasie .. er is vastgesteld dat zij het zeil-technisch aan kan en of zij het emotioneel aan kan wordt onderzocht ..
dus ik zou de champagneglazen nog even in kast laten staan, naast je glazen bol .. misschien blijkt wel dat zij het uitstekend aan kan
Ach dat hangt van zoveel meer af dan alleen deze uitspraak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ze heeft niet gewonnen want ze kan haar record niet zeilen.
Wanneer het verzoek is om de ouders uit het ouderlijk gezag te ontheffen en daarnaast om een uithuisplaatsing te vragen. Dan is deze uitspraak winst voor het kamp Dekker ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar jij een overwinning ziet voor het kamp Dekkers moeten zij het doen met een oordeel van de rechter dat ze nu niet mag zeilen. En dat is het enige waar het de Dekkers om te doen is.
De familie krijgt een dikke tien voor hoe ze dit publicitair hebben aangepakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
Laura is al benaderd voor het maken van een boek en een film.
Missie geslaagd lijkt me zo...
Nee hoor...ze zou op 1 september/begin september moeten beginnen om dat record te zeilen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ach dat hangt van zoveel meer af dan alleen deze uitspraak.
nou hiep hoi, dan gaat ze 2 maanden later en is de route op het begin een stuk minder veilig dan gepland en de pauzes korter .. vette winst hoor, het kind aan extra gevaar bloot stellen 'voor haar eigen veiligheid', hoop dat je blij bent met je 'overwinning'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij wilde in september starten aan haar reis, dat zit er dus op zeker niet in. Dus de felicitatie is wel op zn plaats. Dank je
Serieus? Of zit je te dollenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
nou hiep hoi, dan gaat ze 2 maanden later en is de route op het begin een stuk minder veilig dan gepland en de pauzes korter .. vette winst hoor, het kind aan extra gevaar bloot stellen 'voor haar eigen veiligheid', hoop dat je blij bent met je 'overwinning'
Dus met gevaar mag ze weg van jouw, maar bij extra gevaar trek je de grens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
nou hiep hoi, dan gaat ze 2 maanden later en is de route op het begin een stuk minder veilig dan gepland en de pauzes korter .. vette winst hoor, het kind aan extra gevaar bloot stellen 'voor haar eigen veiligheid', hoop dat je blij bent met je 'overwinning'
Nee hoor, dan wil ze niet meer want dan is er geen record meer te halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verzoek was om de ouders gedeeltelijk uit hun macht te ontheffen. (Dus onder toezicht plaatsen van een gezinsvoogd) Het was toch nooit de eis om de ouders compleet uit de ouderlijke macht te ontheven? Dat kan alleen als er echt sprake is van misbruik/mishandeling etc. iig een stuk ernstiger dan wat er nu gebeurd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wanneer het verzoek is om de ouders uit het ouderlijk gezag te ontheffen en daarnaast om een uithuisplaatsing te vragen. Dan is deze uitspraak winst voor het kamp Dekker ja.
Zonder happy end geen bezoekersaantallen voor die film.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
Wtf, een boek en een film?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |