ElmarO | vrijdag 13 november 2009 @ 20:58 | |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen '09 seizoen: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Toyota - Scuderia Toro Rosso - RedBull Racing - Williams - Brawn GP - Force India - Campos Grand Prix - Lotus F1 - Manor Grand Prix - USF1 Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF]2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema ![]() ![]() Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 01. TBA 02. TBA Red Bull Racing 03. Sebastian Vettel 04. Mark Webber McLaren 05. Lewis Hamilton 06. TBA Ferrari 07. Fernando Alonso 08. Felipe Massa Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. TBA Force India 14. TBA 15. TBA Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. TBA Campos Grand Prix 18. Bruno Senna 19. TBA Lotus F1 20. TBA 21. TBA Manor Grand Prix 22. Timo Glock 23. TBA Qadbak Sauber nog onzeker 24. TBA 25. TBA Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic De kalender voor 2010 met 19 races ![]() Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 (in het Duits) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. ![]() FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden [ Bericht 0% gewijzigd door ElmarO op 17-11-2009 17:41:27 ] | ||
Tarabass | vrijdag 13 november 2009 @ 21:00 | |
tvp | ||
4-elements | vrijdag 13 november 2009 @ 21:00 | |
Een schaamteloze TVP. En gelijk een mededeling: Ja, ik leef nog! ![]() | ||
Fir3fly | vrijdag 13 november 2009 @ 21:26 | |
Voor het eerst in de geschiedenis een Ferrari met nummer 8 en 9? | ||
Sally | zaterdag 14 november 2009 @ 00:30 | |
Ik mis ng 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix ![]() SPOILER | ||
Sally | zaterdag 14 november 2009 @ 00:34 | |
En de stand in het kampioenschap, is dat nog wat voor de OP? Eindstanden in het Formule 1-kampioenschap | ||
Sally | zaterdag 14 november 2009 @ 00:34 | |
quote:Niet 7 en 8? | ||
Fir3fly | zaterdag 14 november 2009 @ 01:02 | |
Klopt, ik ben blind. | ||
bodylotion | zaterdag 14 november 2009 @ 05:51 | |
quote: ![]() edit: oh, alleen z'n managers ![]() | ||
Tarado | zaterdag 14 november 2009 @ 08:18 | |
F1 gossip column With the Formula 1 season finished, BBC Sport will bring you a regular round-up of the gossip in newspapers and on specialist websites around the world. Jenson Button wants an £8m salary in his new contract with Brawn, considerably less than earned by Lewis Hamilton, Fernando Alonso and Kimi Raikkonen, and his management are puzzled by comments made by team boss Ross Brawn. Full story: Daily Express Kimi Raikkonen's management team visited McLaren's Technology Centre on Wednesday as guests of team boss Martin Whitmarsh. Full story: ITV-F1.com Motor racing's international governing body has robustly defended its handling of the World Motor Sport Council meeting which led to Flavio Briatore, the former Renault Formula 1 team principal, being handed a lifetime ban from involvement in any FIA-sanctioned competition. Full story: guardian.co.uk The FIA has condemned the leaking of documents from Flavio Briatore's legal case against Formula 1's ruling body. Full story: autosport.com Felipe Massa has insisted that he has no concerns about the possibility that he might end up playing second fiddle to the incoming Fernando Alonso at Ferrari in F1 2010 - contending that whichever of the two puts in the most work will ultimately come out on top. Full story: crash.net Manor has moved into the frame to sign Timo Glock for 2010. In the Abu Dhabi paddock earlier this month, it seemed the then Toyota driver would almost certainly be switching to Renault to become Robert Kubica's team-mate. Full story: F1-live.com While most of France was on holiday, remembering the Armistice at the end of World War I, the FIA was busy with an international seminar to examine the issue of overtaking in motor sport. Full story: grandprix.com Although Jarno Trulli has already stated his upcoming Nascar test is for fun, the Michael Waltrip Racing team owner insists his outfit is taking it seriously. Full story: planet-f1.com With this weekend marking 17 weeks until the 2010 season kicks off in Bahrain, the new Lotus F1 team is on the lookout for sponsors to help it through the campaign. Full story: gpupdate.net Czech capital Prague is bidding for its own Formula 1 street race. The country, which hosts a round of MotoGP's championship at Brno, is yet to welcome F1 but hopes to do so at the urban Prague Sport and Car Centrum circuit. Full story: gpupdate.net Formula Two runner-up Robert Wickens has revealed that has spoken "off the record" with a number of teams about making the move into F1 for the 2010 season. Full story: Toronto Globe and Mail Bulgarian organisers have scrapped their Formula 1 plans. The organising body Bulgarian Motorcycling Federation (BMF) had held meetings with Bernie Ecclestone and reportedly even received a race contract for 2011-2015 but BMF chief Bogdan Nikolov has announced that the plans, as well as the federation, have been suspended. Full story: F1-live.com tvp dus | ||
Automatic_Rock | zaterdag 14 november 2009 @ 08:45 | |
Hoop dat Button bij Brawn blijft ![]() tvp.. | ||
Sinister-D- | zaterdag 14 november 2009 @ 10:15 | |
![]() | ||
Tarado | zaterdag 14 november 2009 @ 10:32 | |
vosss | zaterdag 14 november 2009 @ 10:44 | |
![]() | ||
ElmarO | zaterdag 14 november 2009 @ 11:09 | |
quote: quote:Done. ![]() quote:Voorlopig wel. Kan volgens mij ook nog wijzigen mocht Button richting bijvoorbeeld McLaren vertrekken. Maar dit zeg ik even heel snel uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten. ![]() | ||
bodylotion | zaterdag 14 november 2009 @ 14:37 | |
Button en Raikkonen hebben allebei een tour gehad in de McLaren fabriek, staat op Jake Humphrey's twitter | ||
Googolplexian | zaterdag 14 november 2009 @ 20:06 | |
tvp, natuurlijk, trouwens, btw. | ||
Trystar | zaterdag 14 november 2009 @ 20:21 | |
tvp | ||
beantherio | zaterdag 14 november 2009 @ 21:57 | |
quote:Hier is de berging te zien: http://news.bbc.co.uk/2/hi/8360095.stm?ls De ogenschijnlijke schade lijkt mee te vallen, en als ze hem goed afspoelen dan zal het zoute water ook weinig last veroorzaken. Het is alleen erg gênant. | ||
kepler | zaterdag 14 november 2009 @ 21:58 | |
Twee Engelsen bij McLaren? ![]() | ||
Trystar | zaterdag 14 november 2009 @ 22:00 | |
quote:Had Button niet zo'n wagen? ![]() | ||
beantherio | zaterdag 14 november 2009 @ 22:01 | |
quote:Ja en die heeft hem verkocht. | ||
ArcticBlizzard | zondag 15 november 2009 @ 23:48 | |
tvp | ||
LeXX | maandag 16 november 2009 @ 00:20 | |
quote:You said it! ![]() | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 09:13 | |
1 - 2009 - Tests - Off Season Brawn/Mercedes deal to be announced this week GMMf1NET -- November 16th - 7:42am quote:http://www.brandbroadcast.net/f1/article/3252/ | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 09:40 | |
quote:Cool - komt er toch weer een fabrieksteam bij ![]() | ||
LeXX | maandag 16 november 2009 @ 10:07 | |
quote:En na 2011 een priveteam ![]() | ||
Googolplexian | maandag 16 november 2009 @ 10:12 | |
Echt een stomme zet van Mercedes. Zo lang gaan ze niet meer in de F1 blijven en Brawn zal nooit een partner kunnen worden als McLaren dat is (ook buiten de baan). Mensen die geloven dat Mercedes en Ferrari de enigen zijn die zich F1 (Bernie) kunnen veroorloven terwijl elk ander fabrieksteam de pijp aan Maarten heeft gegeven kunnen beter niet de adem er op inhouden. | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 10:38 | |
quote:Het punt is dat Mercedes juist af wil van een partner zoals McLaren, ze waren daar een grote minderheids aandeelhouder, kortom veel kosten en weinig te vertellen, ze hebben nu gezien dat het met veel minder kan. Zo positief is McLaren niet in het nieuws geweest met die spionage affaire en "Lie gate" allemaal zaken waar Mercedes niets aan kon doen. Het eigen motoren project van McLaren MP4-12C en de Mercedes SLS AMG zullen hier toch ook wel een rol in gespeeld hebben. Wat wel zo is dat McLaren net zoals Williams voor altijd in F1 zal blijven,dat moeten we van Mercedes natuurlijk maar afwachten, al ik zie dat niet zo somber in als jij nog een toevoeging MERCEDES TO ANNOUNCE F1 FUTURE PLANS THIS MORNING Posted on | November 16, 2009 | by James Allen | No Comments quote:http://www.jamesallenonf1.com/2009/11/mercedes-to-announce-f1-future-plans-this-morning/?utm_campaign=UA-7628173-1&utm_medium=twitter&utm_source=twitter | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 11:22 | |
Waarom verwachten jullie dat Mercedes uit de F1 zal gaan? | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 11:41 | |
quote:ik verwacht niet dat Mercedes op korte termijn (komende 5 jaar) uit de F1 zal stappen, maar voor hen is het geen corporate must om in F1te blijven dus ze zullen altijd de voordelen tegen de nadelen afwegen en als het laatste meer gaat wegen zullen ze eruit stappen | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 12:54 | |
quote:Button exit??? | ||
ElmarO | maandag 16 november 2009 @ 12:58 | |
Volgens deze bron zouden de coureurs Rosberg en Heidfeld worden bij Brawn/Mercedes. | ||
nils7 | maandag 16 november 2009 @ 13:01 | |
Tvp | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 13:02 | |
Volgens automotorundsport.de zijn de rijders Button en Rosberg | ||
JohnnyKnoxville | maandag 16 november 2009 @ 13:02 | |
Stel nou dat Button niet gaat rijden bij Brawn/Mercedes/AMG/Team Haug/Bratwurst Superschnell en geen ander zitje kan vinden, dan gaat bijvoorbeeld Heidfeld dus met nummer 1 rijden? | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 13:06 | |
quote:wordt het dan niet nummer 0? edit: Mansell vertrok uit de F1 toen hij wereldkampioen werd bij Williams en werd opgevolgd door Hill, die met startnummer 0 ging rijden. | ||
JohnnyKnoxville | maandag 16 november 2009 @ 13:08 | |
quote:Die ging toen naar dat team wat met Yamaha motoren reed. Dus Damon nam de 1 gewoon mee. Was ook zo bij Schumacher in '96 dacht ik. -edit- oh sorry, ben ik de war met toen DH kampioen was geworden. | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 13:09 | |
quote:nee Hill reed in 93 met 0 | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 13:09 | |
quote:ik heb het over 93 ![]() zie mijn edit | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 13:11 | |
quote: | ||
JohnnyKnoxville | maandag 16 november 2009 @ 13:11 | |
quote:Zie ook mijn edit. ![]() | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 13:27 | |
wellicht volgend jaar dus deze kleur, maar dan met Vodafone ![]() ![]() | ||
Peterselieman | maandag 16 november 2009 @ 13:28 | |
tvp ![]() | ||
sasquatsch | maandag 16 november 2009 @ 13:34 | |
quote:Mercedes wil meer zeggenschap die ze bij McLaren niet kunnen krijgen. Vandaar dat ze een team zoeken wat ze kunnen overnemen. Hetzelfde als BMW met Sauber deed, toen ze partner waren van Williams. Als Mercedes besluit om de F1 te verlaten, zal Brawn zijn Honda-truc dus nog een keer moeten opvoeren. ![]() Oh, ja: TVP! | ||
beantherio | maandag 16 november 2009 @ 13:41 | |
Hier is het volledige persbericht van Mercedes en Brawn te vinden. De nieuwe naam van het team zal Mercedes Grand Prix worden. | ||
sasquatsch | maandag 16 november 2009 @ 13:43 | |
Mercedes blijft wel tot 2015 motoren leveren aan McLaren. Die zullen voorlopig dus niet met een eigen motor komen zoals in de nieuwe sportwagen. | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 13:45 | |
Toch verwonderlijk dat de wereldkampioen van 2009 nog geen stoeltje heeft | ||
nils7 | maandag 16 november 2009 @ 13:51 | |
quote:Zeer gewild die jongen ![]() | ||
beantherio | maandag 16 november 2009 @ 13:55 | |
quote:Ik zou me kunnen voorstellen dat het sluiten van contracten voor Button zo langzamerhand een erg frustrerende ervaring moet zijn. Bij elk team waar ie zat (of zou komen te zitten) heeft ie er problemen mee gehad. Soms door eigen schuld maar toch ook vaak door krachten van buitenaf. ![]() | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 14:13 | |
quote:zal wat zijn als Button gewoon te hoog heeft ingezet en ![]() Al vrees ik dat die laatste niet gaat rijden - niet in de F1 althans. | ||
sasquatsch | maandag 16 november 2009 @ 14:18 | |
quote:Kan Button waarschijnlijk wel bij een van de nieuwe teams terecht (Lotus, Manor of USF1). | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 14:26 | |
Aardig stukje over Button's situatie | ||
beantherio | maandag 16 november 2009 @ 14:31 | |
quote:Als de berichten over z'n salaris kloppen dan zou ik niet durven zeggen dat ie te hoog heeft ingezet. Raikkonen zou ongeveer het 5-voudige krijgen van wat Button vraagt. De meningen mogen verschillen over het verschil in rijderskwaliteiten, maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat Kimi niet een 5x betere coureur is. ![]() Ik denk trouwens niet dat McLaren voor Kimi gaat kiezen. Feitelijk hebben ze (met Hamilton) alleen nog maar een 2e rijder nodig. En Kimi is niet bepaald het "2-rijder-type". Z'n salaris nog minder zelfs. | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 14:35 | |
quote:ik zou als mclaren inzetten op heidfeld, en anders heiki | ||
sasquatsch | maandag 16 november 2009 @ 14:38 | |
quote: | ||
beantherio | maandag 16 november 2009 @ 14:47 | |
Interressant. Zou Schumacher plannen hebben om na 2012 iets in de F1 te doen buiten Ferrari om? | ||
Googolplexian | maandag 16 november 2009 @ 14:55 | |
quote:Mischien dat hij ingaat op Todt's uitspraak dat voor Schumi wel een plek binnen de FIA zou zijn? | ||
sasquatsch | maandag 16 november 2009 @ 16:00 | |
quote: Nee, gewoon zilver met rood zoals dit jaar. quote: | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 16:07 | |
quote:waarom zouden ze dat doen ![]() STR doet dat ook niet. | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 16:10 | |
keukenvraagjes | maandag 16 november 2009 @ 16:16 | |
begrijp ik goed, dat McLaren Automotive word afgesplitst van de mclaren holding, en onderdeel word van mercedes. En dat mercedes zijn 40 procent in de mclaren holding(waar ook mclaren racing onder hangt ) verkoopt? | ||
Peterselieman | maandag 16 november 2009 @ 16:19 | |
quote:Bijna goed. McLaren Automotive wordt een apartbedrijf dat los komt te staan van de McLaren Group en niets te maken zal hebben met Mercedes. | ||
keukenvraagjes | maandag 16 november 2009 @ 16:22 | |
quote:maar de mclaren holding komt ook apart van mercedes te staan toch? Is dat niet raar, je zou zeggen dat beide bedrijven elkaar nodig hebben. | ||
Peterselieman | maandag 16 november 2009 @ 16:26 | |
McLaren Group komt idd los te staan van Mercedes. Mja, waarom zou dat moeten? Via goede contracten kan veel geregeld worden. | ||
JohnnyKnoxville | maandag 16 november 2009 @ 16:31 | |
quote:Ik vermoed dat wanneer die autotak failliet zou gaan, dan kan de F1-tak gewoon door. | ||
ArcticBlizzard | maandag 16 november 2009 @ 16:39 | |
quote:Mooi voorbeeld is Spyker | ||
beantherio | maandag 16 november 2009 @ 16:57 | |
Trouwens een heeeeeeeeeel ander onderwerp: hoe staat het met de Britse grand prix? 2 weken geleden gaf Ecclestone een deadline aan Silverstone en daarna hebben we er niets meer over gehoord. | ||
Waffle | maandag 16 november 2009 @ 17:55 | |
quote:Op zich wel leuk. Mooier dan de Brawn GP kleurstelling. Alleen wel een beetje jammer dat we straks 2 van die zilveren teams hebben. Mclaren weer terug naar de rood wit zoals toen met de Marlboro sponsoring? ![]() | ||
vosss | maandag 16 november 2009 @ 18:27 | |
quote:Die deadline is verlopen voor zover ik weet ![]() | ||
Schunckelstar | maandag 16 november 2009 @ 19:15 | |
quote:ik hoop dat ie zo blijft ![]() | ||
Tarado | maandag 16 november 2009 @ 19:27 | |
quote:Er komt natuurlijk nog reclame op, uiteraard Mobil 1 en ik las ergens BECK'S bier en BWIN, die laatste 2 zijn niet bevestigd | ||
Schunckelstar | maandag 16 november 2009 @ 19:31 | |
quote:ja jammer genoeg wel, vind hem zo zonder juist mooi ![]() ik vond (volgens mij als enige ![]() ![]() | ||
bodylotion | maandag 16 november 2009 @ 20:04 | |
quote:ja ik ook los van de 'velgen' | ||
Trystar | maandag 16 november 2009 @ 20:10 | |
quote: | ||
rubbereend | dinsdag 17 november 2009 @ 01:05 | |
![]() en de winnaar is Brawn zelf neem ik aan. Hij zal nu meer gevangen hebben dan hij voor Brawn GP betaalde toen hij het kocht ![]() | ||
kepler | dinsdag 17 november 2009 @ 10:39 | |
Ik lees ook net in de krant dat het OR van Mercedes er totaal niet blij mee is. Die hadden liever gezien dat Mercedes uit de F1 was gestapt... | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 17 november 2009 @ 10:47 | |
quote:Het is natuurlijk ook een beetje raar dat ze met een gepimpte honda rondrijden. Het is een project wat heel veel geld kost en waar je heel makkelijk kan verliezen. | ||
LeXX | dinsdag 17 november 2009 @ 11:31 | |
Mercedes heeft het eindelijk voor elkaar na een 'mislukt' avontuur met McLaren en Sauber. Beide teams kregen erg veel steun van Mercedes met als doel overgenomen te worden. Bij beide mislukte het, resp. Te geringe prestaties en politieke drempels. Brawn heeft een zeer goede zet gedaan om zijn mensen hun baan in de F1 te houden. Dat is volgens mij zijn voornaamste zorg geweest, zeker ook gezien zijn eigen reddingsactie vorig jaar. Ik denk dat Haug op termijn teambaas wordt. Hij is de perfecte opvolger van Neubauer ![]() ![]() | ||
sanger | dinsdag 17 november 2009 @ 11:35 | |
quote:Als Haug teambaas wordt doet hij een stapje terug.... Hij is nu motorsportdirecteur van Mercedes. | ||
bodylotion | dinsdag 17 november 2009 @ 11:45 | |
Manor Grand Prix strikt Glock voor 2010 | ||
LeXX | dinsdag 17 november 2009 @ 11:49 | |
quote:Good times revive... Het zou haast niet typischer kunnen ![]() Ik ben trouwens best blij dat McLaren hierdoor een privetam wordt, zoals ze altijd geweest zijn... Hopelijk in het oranje! ![]() | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 17 november 2009 @ 11:52 | |
Hey, heeft Schumacher niet nog banden bij Mercedes? En houdt hij niet op bij Ferrari als F1-adviseur? | ||
bodylotion | dinsdag 17 november 2009 @ 11:53 | |
quote:ze houden dezelfde kleurstelling, helaas quote: ![]() ja, van heel heel vroeger ![]() | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 17 november 2009 @ 12:01 | |
Ik bedoel maar. Misschien heeft-ie er eindelijk genoeg van in een Croma rond te rijden. | ||
Tarado | dinsdag 17 november 2009 @ 12:24 | |
quote:Ja liever een A klasse dan dit..... ![]() Schumacher gaat echt niet weg bij Ferrari, hij krijgt altijd zoveel aandacht dat als ze hem officieel als F1 adviseur aanhouden en er gaat wat fout hij het gedaan heeft, nu kan hij vrijblijvend naar de GP's die hij zelf wil en Alonso en Massa als die het willen met advies bijstaan | ||
sasquatsch | dinsdag 17 november 2009 @ 12:38 | |
quote:Ik noem twee wereldtitels met McLaren niet echt mislukt. | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 17 november 2009 @ 12:58 | |
quote: quote: | ||
bodylotion | dinsdag 17 november 2009 @ 13:08 | |
quote:3 ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 17 november 2009 @ 13:18 | |
quote:Inderdaad ![]() Maar slechts 1 constructeurstitel. Maar misschien kan Schumi daar verandering in brengen. HIj wordt in ieder geval door meerdere Internet sites gelinked aan een terugkeer bij Mercedes. | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 17 november 2009 @ 13:20 | |
quote:Ik was hier de eerste. ![]() | ||
bodylotion | dinsdag 17 november 2009 @ 13:45 | |
gevalletje té mooi om waar te zijn ![]() | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 17 november 2009 @ 14:13 | |
Dus Mercedes gp gaat met Schumacher en Raikonen rijden ![]() ![]() | ||
beantherio | dinsdag 17 november 2009 @ 14:14 | |
Schumacher blijft de komende jaren nog betrokken bij de ontwikkeling van wegauto's bij Ferrari: no way dat ie dan bij Mercedes gaat racen. ![]() Ander nieuwtje: 'Di Montezemolo treedt af als FOTA-president' | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 17 november 2009 @ 14:15 | |
Nee, ik bedoelde ook niet racen voor Schumacher. Maar wél als mogelijke teambaas. Kan-ie weer fijn samenwerken met Brawn, die hem dan de eerste twee jaar ofzo op weg helpt. | ||
bodylotion | dinsdag 17 november 2009 @ 14:18 | |
ik vrees dat het voor Raikkonen voorbij is | ||
nils7 | dinsdag 17 november 2009 @ 14:22 | |
button voor 3jr naar mclaren toch? | ||
sasquatsch | dinsdag 17 november 2009 @ 14:44 | |
quote:Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn). | ||
LeXX | dinsdag 17 november 2009 @ 16:35 | |
quote:Op sportief vlak hebben ze een zeer goede tijd achter de rug. Dit was echter niet alleen het doel. McLaren zou overgenomen worden door Mercedes, maar hier heeft Ron Dennis altijd een stok voor gestoken. Doordat er nooit een volledige overname plaats heeft gevonden, is het niet naar de zin geweest van Mercedes zelf. Waarom zouden ze anders nu in zee gaan met een team wat nu 1 seizoen ontzetten goed gepresteerd heeft, maar nog geen indicatie op herhaling kan laten zien? Je hebt helemaal gelijk op sportief vlak, op commercieel vlak laat Mercedes zien met het risico wat ze durven nemen dat ze bij McLaren niet kunnen krijgen wat ze willen hebben ![]() quote:Laat Button maar naar McLaren gaan. Een volledig Duits team tegen een volledig Brits team. Twee wereldkampioenen in een team is historisch gezien een droom ![]() | ||
Schunckelstar | dinsdag 17 november 2009 @ 17:30 | |
quote:die poging bestaat uit emotionele chantage en een steek onder water ![]() quote: quote: | ||
beantherio | dinsdag 17 november 2009 @ 19:20 | |
quote:Fry is een echte goorlap. Dit is echt geen poging om hem aan boord te houden: integendeel zelfs. ![]() | ||
Waffle | dinsdag 17 november 2009 @ 19:58 | |
quote:Ik vraag me wel af of Button nog zo mag praten op de radio als dat hij bij Brawn deed. Bij Mclaren zijn ze nogal streng daarop volgens mij. Daarnaast hoop ik niet dat Button helemaal aan gort wordt gereden door Hamilton, zoals dat gebeurde met Kovalainen. Meer een Alonso vs Hamilton hoop ik op. Dan kan het wel eens interessant worden. | ||
Burnie88 | dinsdag 17 november 2009 @ 21:45 | |
Glock had ik niet verwacht bij Manor. Doodsteek voor zijn carriere? Vrees van wel... | ||
Googolplexian | dinsdag 17 november 2009 @ 22:43 | |
quote:Hij heeft het over een long term development met het team. Ik ga er van uit dat hij de komende jaren gebakken zit en dat hij, mocht het team overgenomen worden, genoeg ervaring heeft om te blijven of door te stromen. Riskante maar geen slechte zet per definitie. | ||
Burnie88 | dinsdag 17 november 2009 @ 22:58 | |
quote:Nee per definitie niet, maar Manor moet wel helemaal vanaf 0 beginnen. En Glock heeft nou ook weer niet zoveel ervaring, een race of 40 schat ik. Maargoed, hij heeft in ieder geval wel een zitje en dat is leuk voor hem. Had het wel jammer gevonden als hij er niet bij zou zijn volgend seizoen. | ||
bodylotion | woensdag 18 november 2009 @ 09:14 | |
quote:erg jammer ![]() | ||
ArcticBlizzard | woensdag 18 november 2009 @ 09:26 | |
quote:Heel heel heelheeeeeeeeeeel erg jammer. | ||
Peterselieman | woensdag 18 november 2009 @ 11:15 | |
Het is weliswaar GP2, maar wel goed nieuws: [GP2] Van der Garde krijgt topstoeltje | ||
sasquatsch | woensdag 18 november 2009 @ 11:37 | |
Goed nieuws voor Spa: Spa gains new racing license | ||
Googolplexian | woensdag 18 november 2009 @ 11:50 | |
quote:Erg voorspelbaar. Een uitspraak als "Ik race zelfs voor de helft van m'n oude salaris" zal je uit deze man nooit horen. | ||
Googolplexian | woensdag 18 november 2009 @ 11:50 | |
quote: ![]() ![]() ![]() | ||
Trystar | woensdag 18 november 2009 @ 12:40 | |
quote:Mooi ![]() | ||
kepler | woensdag 18 november 2009 @ 13:48 | |
quote:Volgens F1racing.nl | ||
Sally | woensdag 18 november 2009 @ 14:05 | |
VODAFONE McLAREN MERCEDES SIGNS REIGNING WORLD CHAMPION JENSON BUTTON TO MULTI-YEAR DEALquote: | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 14:10 | |
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang. | ||
beantherio | woensdag 18 november 2009 @ 14:18 | |
quote:Voor Mercedes waren ze al een topteam en dat zullen ze erna ook nog zijn. En voorlopig zijn ze nog niet van elkaar af want Mercedes is nog 5 jaar motorenleverancier van McLaren (wat een eeuwigheid is in F1-tijd). Tegen die tijd heeft McLaren wel andere, mogelijk zelfgebouwde, goeie motoren. | ||
JohnnyKnoxville | woensdag 18 november 2009 @ 14:19 | |
quote:Mja, andersom kan het volgend seizoen natuurlijk ook kut gaan bij voorheen Brawn. | ||
WEST | woensdag 18 november 2009 @ 14:20 | |
quote:mclaren kan ook wel zonder steun een top team blijven. zaak is een goede motor leverancier te vinden. | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 14:34 | |
Ik zie een beetje het Williams scenario voor me ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | woensdag 18 november 2009 @ 14:57 | |
quote:Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten). | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 15:08 | |
quote:Senna / Prost inderdaad. Maar toch is dit nog iets specialer omdat het de twee meest recente kampioenen zijn. En ook omdat het twee Britten zijn ![]() | ||
Kleffe_Dop | woensdag 18 november 2009 @ 15:12 | |
quote:Brawn heeft het chassis voor volgend jaar met relatief beperkte middelen moeten ontwerpen, McLaren daarintegen heeft flink wat meer geld beschikbaar gehad voor R&D. Nou wil dat natuurlijk niet alles zeggen, maar de kans dat Brawn zo soeverein op kop zal rijden, zoals begin 2009, is uiterst gering. | ||
#ANONIEM | woensdag 18 november 2009 @ 15:15 | |
quote:Volgens mij is Brawn wel vrij vroeg begonnen met de ontwikkeling van het nieuwe chassis. | ||
kepler | woensdag 18 november 2009 @ 15:24 | |
quote:Wel leuk voor de kijkers ![]() | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 15:24 | |
quote:Zoals je in mijn quote kunt lezen: voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam ![]() | ||
sasquatsch | woensdag 18 november 2009 @ 15:36 | |
quote:Jim Clark en Graham Hill bij Lotus in 1967 | ||
sasquatsch | woensdag 18 november 2009 @ 15:43 | |
quote:Zelfs de komende jaren, want zelfs zonder Mercedes is McLaren een van de rijkste teams op de grid. Zeker als ze een andere investeerder vinden die (een deel van) het Mercedes aandeel wil overnemen. En beide teams zullen hun budgetten de komende jaren naar beneden moeten brengen om te voldoen aan de budget regels die zijn afgesproken voor de komende jaren. | ||
Tarado | woensdag 18 november 2009 @ 15:47 | |
McLaren blijft altijd een topteam, dat hebben ze ook afgelopen seizoen weer bewezen, er is geen enkel team met de progressie die McLaren heeft gemaakt in seconden, ze moesten wel van ver komen maar doen het toch maar even. Ze zijn nog tot 2015 verzekerd van Mercedes motoren dus tijd genoeg voor alternatieven Mercedes GP moet laten zien dat Brawn GP geen eendagsvlieg was maar ik denk dat ook zij sterk voor de dag zullen komen. Dan hebben we nog Red Bull met Newey die eigenlijk de beste single diffuser auto had gebouwd, genoeg financiële middelen, dus ook een blijvertje in de top. Last but not least Ferrari die het aan hun stand verplicht zijn mee te doen om de prijzen en die van alle bovengenoemde teams als eerste volledig zich op de ontwikkeling van de 2010 auto hebben gestort. Nog 113 dagen, ik kan niet wachten....let the battle begin ![]() | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 15:48 | |
quote:We zullen zien. Laten we het hopen ![]() | ||
Sally | woensdag 18 november 2009 @ 16:11 | |
quote: quote:Button maakt deal met McLaren quote: | ||
Sally | woensdag 18 november 2009 @ 16:12 | |
quote:Ik heb 1968 uit het Vodafone McLaren-persbericht ![]() | ||
Kleffe_Dop | woensdag 18 november 2009 @ 16:18 | |
Ik leest net op Wikipedia dat USF1 een deal heeft met Goodby, Silverstein & Partners, een advertising agency die een hele waslijst aan merknamen vertegenwoordigd. Oa. Adobe Systems, Cheetos, ComCast, Doritos, Häagen-Dazs, Hewlett-Packard, Pizza Hut, Sprint, Quaker etc. Nou weten we sinds '99 dat twee verschillende liveries binnen 1 team niet toegestaan is in de Formule 1. Maar is het wel toegestaan om op allebei de auto's iedere Grand Prix een nieuwe livery te presenteren? Zoals je dat bijvoorbeeld ziet in IndyCar en NASCAR. Dat zou het, zeker voor de kleine teams, een stuk makkelijker maken om het sponsorbudget voor een seizoen rond te krijgen. Ze zouden niet langer op zoek hoeven naar 1 titelsponsor en een aantal hoofdsponsoren. Misschien iets om over na te denken voor de FIA, ik zou er als kijker iig geen bezwaar tegen hebben. Twee liveries per team zou ook moeten kunnen imo. ![]() | ||
Sally | woensdag 18 november 2009 @ 16:21 | |
quote:Wikipedia is helaas niet betrouwbaar genoeg. Even wachten op een andere bron. En ik heb geen idee wat de regels zijn wat betreft die liveries. | ||
kepler | woensdag 18 november 2009 @ 16:28 | |
quote:Het moet niet teveel verschillen, anders kan niemand ze meer uitelkaar houden ![]() | ||
Tarado | woensdag 18 november 2009 @ 16:30 | |
quote:F1 rules dictate that liveries must remain essentially the same throughout the complete season, but a major change would be permitted with the unanimous support of all other competing teams. | ||
Burnie88 | woensdag 18 november 2009 @ 17:02 | |
Best verrassend van Button, maar tegelijkertijd ook een slimme deal. McLaren zal volgend jaar, samen met Ferrari, weer meedoen om de ereplekken. Ik vrees dat Brawn zonder de input van Rubens en Jenson wat terrein moeten gaan inleveren. | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 17:13 | |
quote:Vergeet Rosberg niet. Er is een reden dat Williams hem graag wilde behouden en dat is niet alleen om zijn pure snelheid. Die is technisch ook goed onderlegd ![]() Ik verwacht dat Heidfeld gaat instappen bij Brawn en die heeft ook een hele berg ervaring ![]() | ||
Burnie88 | woensdag 18 november 2009 @ 17:47 | |
quote:Dat Rosberg een talent is, is onomstreden. Van Heidfeld ben ik iets minder overtuigd. Inderdaad een berg ervaring, maar nog nooit echt gepresteerd. Anderzijds heeft hij wel bijna altijd z'n teammaat verslagen. Ben benieuwd waar Kovolainen gaat rijden. Zal wel bij Campos of Manor zijn. | ||
Sinister-D- | woensdag 18 november 2009 @ 17:49 | |
quote:McLaren is idd al een behoorlijke tijd een van de te kloppen teams, maar vergeet niet wie er al die jaren aan het roer van het team heeft gestaan. De vraag is of Whitmarsh hetzelfde kan bereiken met het team wat Ron Dennis heeft bereikt destijds door respectievelijk Porshe, Honda en Mercedes aan te trekken als fabrieksmotor. Als Mclaren de steun gaat verliezen van een fabrieksmotor kunnen ze nog wel eens gaan terugzakken, al hebben ze zich er altijd weer weten uit te trekken door telkens weer 'n goede motor te vinden. Het zou me iig niets verbazen als Dennis toch weer een dikke vinger in de pap gaat steken, als ie die er überhaupt wel heeft uitgehaald ![]() | ||
#ANONIEM | woensdag 18 november 2009 @ 17:57 | |
quote:Beiden hebben gelijk. 1968 was idd het laatste jaar met 2 britse wk-en in hetzelfde team (alleen reed Clark natuurlijk maar één race voor Lotus dat jaar in de F1, de reden hoef ik niet te zeggen, neem ik aan). Hill en Clark reden in 1967 ook al voor Lotus. | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 18:26 | |
quote:Zeker weten. quote:En die teammaats waren ook niet altijd de minsten... Raikkonen, Massa, Kubica o.a. | ||
Tarado | woensdag 18 november 2009 @ 19:02 | |
quote:Als Button Hamilton zowel off als on track gaat verslaan zal ik diep voor hem buigen, dieper dan voor het behalen van de wereldtitel dit jaar. | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 19:20 | |
Off track wordt moeilijk, zeker in een eerste jaar bij McLaren. On track moet kunnen als hij wel gelijkwaardig materiaal krijgt. En dat is waar ik over twijfel, zeker na vorig seizoen toen Heikki steeds met ouder materiaal rondreed. | ||
Burnie88 | woensdag 18 november 2009 @ 19:56 | |
quote:Maar Heikki was niet de regerend wereldkampioen. Ik denk dat McLaren gelijke kansen zal geven, maar slimmer zal zijn dan in 2007. Dat hoop ik althans voor ze. | ||
sanger | woensdag 18 november 2009 @ 20:09 | |
quote:Als ik Button was had ik dat contractueel bedongen ![]() | ||
Kleffe_Dop | woensdag 18 november 2009 @ 20:37 | |
quote:Dan nog: Als het erop aankomt kunnen contracten in de formule 1 ineens volstrekt waardeloos blijken. ![]() Vraag maar aan ene J. Verstappen. ![]() Ik hoop wel dat McLaren ze gelijkwaardig materiaal geeft, al verwacht ik eerlijk gezegd dat Button dan flink om de oren gereden gaat worden. | ||
Sally | woensdag 18 november 2009 @ 21:24 | |
quote:Ah, dan klopt mijn uitspraak in het nieuwsbericht wel ![]() Thnx ![]() | ||
bodylotion | woensdag 18 november 2009 @ 21:59 | |
quote:ik denk juist dat Button zorgvuldiger met het materiaal omgaat - gezien zijn rijstijl - ten opzicht van Hamilton. Dat gaat met de refuel-ban cruciaal worden. | ||
sasquatsch | woensdag 18 november 2009 @ 22:10 | |
quote:Niet noodzakelljk. Ook in 1988 en 1989 mocht je niet bijtanken en toen won Senna ook een WK ondanks zijn agressieve rijstijl. Prost won ook een WK door constanter te rijden, maar dat lag niet aan tekort aan brandstof van Senna. | ||
vosss | woensdag 18 november 2009 @ 23:52 | |
Kimi ![]() Ik ga je missen ![]() Zo'n een goedlachse vent ![]() Tabbee kerel en bedankt voor alles ![]() | ||
bodylotion | donderdag 19 november 2009 @ 10:04 | |
quote:goed nieuws vosss; quote:en: quote: Kimi wil 8 miljoen bijverdienen - want hij krijgt 17 milj. als hij niet en 10 milj. als hij wel racet van Ferrari + een competatieve auto. er is nog hoop ![]() | ||
LeXX | donderdag 19 november 2009 @ 11:12 | |
[ ![]() Voor mij is Kimi de laatste der Vliegende Finnen, na Rosberg en Hakkinen. Ga niet weg, de F1 heeft je nodig! [/ ![]() ![]() Edit, ik weet dat Kovalainen nog een optie is, dat is wel een Fin, maar geen vliegende imo ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 19 november 2009 @ 11:54 | |
quote:Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel. ![]() Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo. | ||
nils7 | donderdag 19 november 2009 @ 12:20 | |
Voor de liefhebbers... Nu in de winkel: ![]() | ||
Kleffe_Dop | donderdag 19 november 2009 @ 12:27 | |
Tja... Wii | ||
sasquatsch | donderdag 19 november 2009 @ 12:49 | |
quote:Jos Verstappen moest het afleggen tegen zijn zoon. | ||
ArcticBlizzard | donderdag 19 november 2009 @ 14:35 | |
Kimi kiest voor rally | ||
LeXX | donderdag 19 november 2009 @ 15:01 | |
quote:Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1 ![]() ![]() ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 19 november 2009 @ 15:38 | |
quote:Nee hij kijkt naar de mogelijkheid van rally omdat de deur bij McLaren is gesloten en hij niet verwacht dat de deur bij Mercedes voor hem opengaat (omdat ze in zijn ogen twee Duitsers willen). | ||
Sally | donderdag 19 november 2009 @ 16:11 | |
quote:Nee dus, wat sas hierboven zegt ![]() Räikkönen: "De deur staat open, maar..." quote: | ||
Sally | donderdag 19 november 2009 @ 16:12 | |
Brawn houdt Button aan contract | ||
bodylotion | donderdag 19 november 2009 @ 16:18 | |
quote:over Rosberg gesproken, quote: ![]() ![]() ![]() | ||
Kleffe_Dop | donderdag 19 november 2009 @ 16:53 | |
Dan weten we ook meteen de bijnaam van Nico onder collega coureurs. | ||
Googolplexian | donderdag 19 november 2009 @ 17:16 | |
Dus Nico "Britney" Rosberg wie doet er mee? Kimi "Fully Loaded" Raikkonen Lewis "Playstation Black Edition" Hamilton Felipe "Evil Eye" Massa Fernando "Sir-Bitch-A-Lot" Alonso Jenson "Lucky Strike" Button Mark "Robocop" Webber Timo "Walk Like a Lesbian" Glock wie biedt er meer? | ||
Burnie88 | donderdag 19 november 2009 @ 17:20 | |
Ik denk dat we Raikkonen nooit meer terug gaan zien in de F1. Om heel eerlijk te zijn kan ik er niet mee zitten; het was een retesnelle coureur, maar ik vond zijn uitstraling en manier van communiceren zodanig pauper, dat ik hem nooit een leuke courer heb gevonden. | ||
#ANONIEM | donderdag 19 november 2009 @ 18:08 | |
quote:Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten). | ||
#ANONIEM | donderdag 19 november 2009 @ 18:08 | |
quote:Rosberg was de eerste die vliegende fin werd genoemd. | ||
bodylotion | donderdag 19 november 2009 @ 21:22 | |
quote:ik vond Raikkonen een baas ![]() denk trouwens ook niet dat ie terug keert en Britney is wel master haha ![]() ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 19 november 2009 @ 21:40 | |
quote:Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn. | ||
bodylotion | donderdag 19 november 2009 @ 22:27 | |
quote:yeah, toen telde de 15(?) beste resultaten ook nog ofzo. geen gek idee om dat weer in te voeren trouwens.. dan kun je tenminste nog een keer risico nemen ![]() | ||
Trystar | donderdag 19 november 2009 @ 22:29 | |
quote:Rubens ''Oldtimer'' Barrichello Jarno ''The Train" Trulli Kazuki ''Captain zero'' Nakajima Robert ''The Nose'' Kubica | ||
LeXX | donderdag 19 november 2009 @ 22:36 | |
Nick "I thawt I saw a Puddycat" Heidfeld Heikki "The whining Finn" Kovalainen Giancarlo "It'sa Ferrari" Fisichella Sebastian "mom, can I play outside" Vettel | ||
Googolplexian | donderdag 19 november 2009 @ 23:07 | |
Rubens "Don't Cry Over Me" Barrichello Luca "Told ya so" Badoer Nelson "I'll suck for a Nick "Elmer Fudd" Heidfeld ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-11-2009 00:15:45 ] | ||
Peterselieman | donderdag 19 november 2009 @ 23:51 | |
Sébastien "Frankenstein" Buemi | ||
Sally | donderdag 19 november 2009 @ 23:52 | |
![]() | ||
vosss | vrijdag 20 november 2009 @ 00:22 | |
Even serieus weer. Ik ben van mening dat als Kimi komend jaar niet rijdt dat dat hoofdzakelijk Ferrari haar schuld is door hem 17 miljoen cadeau te doen als hij niet rijdt. Met de kostenbesparingen valt eik iedereen al per direct af als interessant voor Kimi. Stel nou dat iemand 25 miljoen biedt? Dat is toch best royaal, maar toch slechts net zoveel feitelijk om te rijden als de huidige wereldkampioen. Hij heeft immers sowieso al 17 miljoen. Kimi is ook wereldkampioen. Moet hij voor minder gaan rijden? Ik dacht het niet. Hoeveel teams is in staat en bereidt om 25 miljoen of meer op tafel te flikkeren? Ik denk vrij weinig. Ferrari heeft eigenhandig Kimi's carriere een doodsteek gegeven hiermee en dat reken ik ze zwaar aan ![]() Homo's; ik koop dus nooit meer een Ferrari ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 00:23 | |
Michael "Stallone" Schumacher Romain "Veni Vidi" Grosjean Adrian "Kimi-bait" Sutil Vitantonio "Forget me not" Liuzzi | ||
vosss | vrijdag 20 november 2009 @ 00:25 | |
Jos "The Rainman" Verstappen | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 00:28 | |
quote:Vanaf die zin ging het fout. Je weet dat Ferrari niet wil dat coureurs geheimpjes / strategiën doorspelen naar een volgend team. Dit was de hele reden dat alleen Fisi en Badoer geschikt waren voor het O-zo-gewilde Ferrari stoeltje van Massa. Ferrari had makkelijk 10x betere coureurs kunnen vinden maar Massa zou hoe dan ook terug komen ... dus het was een tijdelijke baan. Fisi en Badoer waren perfect omdat ze nergens naartoe zouden gaan na Ferrari. Kimi heeft schijt aan alles. Als hij 10 cent meer kan verdienen gaat hij niet stil zitten maar racen. Zat coureurs die er jaren lang geld op toe hebben gelegd om te mogen racen dus ik zeg : geef hun Kimi's plekje! Zo goed ik die uber-lul nou ook weer niet (enige titel in de schoot geworpen). Degene die Kimi's F1 carriere een doodsteek heeft gegeven is Kimi zelf... een paar jaar geleden al. | ||
vosss | vrijdag 20 november 2009 @ 00:32 | |
Ik ben dat niet met je eens. Verre van zelfs. ![]() Ferrari is in mijn ogen degene die de doodsteek geeft met die 17 miel. En die opmerking over 10 cent raakt kant noch wal, die vent hoeft het al jaren niet om het geld te doen en zeg nou zelf, als je al zoveel jaar in de F1 actief bent en je bent finaal binnen en je krijgt 17 miljoen om een jaar lekker even niks te doen of je krijgt 20 miljoen (wat komend seizoen ook al vrij weinig teams bereidt zijn om te betalen) dan ga jij ook even lekker een jaartje thuis zitten bij je vrouwtje ipv driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten en elke week de hele wereld overvliegen voor die lousy 3 miljoen extra. Ik wel iig. ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 00:35 | |
quote:Jij wel maar jij kunt nog iets anders dan een auto rond een circuit sturen. Vergeet niet dan deze mensen voor niets anders leven dan racen ... dat zie je zelfs jaren nadat ze uit de F1 zijn gestapt. Behalve bij Kimi ... bij hem kon je zelfs tijdens races al zien dat hij meer interesse had in de champagne op de jachten dan in de races. | ||
vosss | vrijdag 20 november 2009 @ 00:40 | |
Onzin. Kimi ziet er ongeinteresseert uit, maar er is maar 1 ding wat hij wilt en dat is winnen. Je kan een Schumacher ook in een knakenbak zetten en dan rijdt ie ook kleurloos rond in het achterveld. Ik snap niet dat Kimi zo wordt afgezeken door alles en iedereen alleen omdat ie niet zo goed is in verbale communicatie op tv enzo. Die gast weet echt wel wat stampen is. Sterker nog, als het hele veld in dezelfde auto zou zitten denk ik dat Kimi 1ste zou worden en een Vettel 2de en Lewis gedeeld derde met Alonso. Kimi heeft een hoop mooie dingen laten zien wmb en ik mis hem nu al ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 00:45 | |
quote:Nou ... ik heb jaren geleden al aangegeven waarom ik Kimi niet mag (scooter wedstrijd enzo). Het is echt een lul ... ik heb 'm zelf niet ontmoet maar mensen die ik heb gesproken en in dat wereldje zaten (remember Fok!F1 meet) wel. Uit die verhalen maak ik op dat ik 'm nooit hoef te ontmoeten. P.S.: Je hebt zo'n hoge dunkt van Kimi maar wat heeft hij nou eigenlijk laten zien dat -bijvoorbeeld- een Jenson Button niet heeft laten zien? | ||
vosss | vrijdag 20 november 2009 @ 00:55 | |
WTF heeft Button laten zien dan? ![]() Button is een van de meest overrated coureurs van het hele circus ![]() | ||
kepler | vrijdag 20 november 2009 @ 00:56 | |
quote:Ik denk dat Kimi gewoon klaar is met de F1... Hij had makkelijk ergens anders kunnen racen, maar pakt dus liever het grote geld door niet te racen... Beetje onlogische keus voor een echte racer | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 01:02 | |
quote:My point exactly P.S.: Je geeft Kimi groot gelijk dat hij voor het geld gaat maar je geeft Ferrari de schuld dat ze hun geld gebruiken om hun geheimen uit de markt te houden? Jij gelooft in bepaalde soorten geld, dus? | ||
Automatic_Rock | vrijdag 20 november 2009 @ 08:44 | |
quote:Voor Massa knock-out ging was Massa de snellere van de twee. Massa is nooit sneller geweest dan Schumacher. Nadat Massa eruit was is Kimi inderdaad gaan stampen. En daar heb ik alle waardering voor. Maar anderhalf seizoen ervoor reed hij suf rondjes ![]() | ||
LeXX | vrijdag 20 november 2009 @ 09:17 | |
Kimi is imo als kroonprins van Hakkinen binnengkomen bij Mclaren. Die gast is enorm snel, maar is, helaas voor hem, ook gelijk omhooggevallen. Als je vanaf dag 1 met je neus in het geld en de champagne kan liggen doet dat geen goed voor je ego. Die raakt dan buiten alle proporties. Hamilton is een en hetzelfde, alleen heeft hij, door de "bloedband" die gekweekt is met Uncle Dennis, nog een norm om goed te presteren. Kimi heeft zijn schapen allang op het droge getrokken, dus hem verwijten dat hij geen inzet meer toont.. Ach, het is de aard van 't beestje denk ik. | ||
bodylotion | vrijdag 20 november 2009 @ 10:04 | |
iemand een idee wat een coureur krijgt als hij een race wint? | ||
sanger | vrijdag 20 november 2009 @ 10:39 | |
quote:10 WK punten ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 10:44 | |
hele grote koffiemok | ||
Peterselieman | vrijdag 20 november 2009 @ 10:45 | |
Een grote fles champagne en in de Arabische landen een fles van die zoete rotzooi | ||
bodylotion | vrijdag 20 november 2009 @ 10:51 | |
![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 20 november 2009 @ 11:11 | |
quote:Als Mercedes Kimi zou willen, zouden ze hem hetzelfde kunnen bieden als dat ze Button gedaan hebben. 8 miljoen pond per jaar en 4 miljoen extra aan bonussen. Met die 10 miljoen (euro?) van Ferrari zit hij dan zo boven die 17 miljoen (voor komend jaar) die hij zou krijgen als hij niet zou racen. Dus geld lijkt me het probleem niet. | ||
Peterselieman | vrijdag 20 november 2009 @ 11:23 | |
Silverstone is gelukkig nog niet buiten beeld: Ecclestone: \"Silverstone heeft weinig tijd meer\" | ||
rubbereend | vrijdag 20 november 2009 @ 14:21 | |
[Upd] Williams deels verkocht | ||
Googolplexian | vrijdag 20 november 2009 @ 16:56 | |
Brawn GP have told Jenson Button he will not be allowed to do any McLaren work until the start of the 2010 season. | ||
bodylotion | vrijdag 20 november 2009 @ 17:52 | |
Mercedes want Michael Schumacher to drive in F1 team EJ is er van overtuigd ![]() | ||
Burnie88 | vrijdag 20 november 2009 @ 23:12 | |
quote:Het zou zo geweldig zijn... Alleen zie ik hem liever in een Ferrari rijden, maar dat even terzijde. Als Schumi slim is, doet hij het niet. | ||
Kill_em_all | vrijdag 20 november 2009 @ 23:23 | |
quote:Ja man, want een miljoen of 10 daar kan je tegenwoordig toch ook niet fatsoenlijk meer voor leven. Schijnbaar vind ie geld belangrijker dan de sport want anders zou die niet zo moeilijk doen over een toch al meer dan riant salaris. Ik bedoel, we hebben het over iemand die al tientallen miljoenen heeft, en die ook weer had kunnen verdienen. Tis niet dat ie alleen maar droog brood kan eten ofzo. | ||
vosss | zaterdag 21 november 2009 @ 00:08 | |
Zeker, maar als jij tegen de 30 aan liep en ja was finaal binnen, zou jij dan nog de hele wereld over reizen om bv 20 miljoen te verdienen? Of zou je zeggen, hey wtf, als ik een sabatical neem heb ik er 17. Ik zou voor het laatste gaan. | ||
vosss | zaterdag 21 november 2009 @ 00:14 | |
quote:Salarrisen van afgelopen jaar. Komop zeg, zeg nou eerlijk, dit is toch gewoon niet interessant als je Kimi heet en 17 miel krijgt als je NIET rijdt?! Welk team betaald hem 17 miel, plus een bedrag hoog genoeg om ver weg van je vrienden en familie driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten? Geen enkel team op dit moment. Geen enkel. Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden. Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien ![]() | ||
Googolplexian | zaterdag 21 november 2009 @ 08:45 | |
quote:Voor jou is geld alles ... voor menig coureur in het veld niet. Kimi neemt lekker een jaartje sabbatical en als hij in 2011 weer wil racen heeft 'ie gewoon keiharde pech ![]() Op de lange termijn -en met Kimi's levensstijl- is 45 miljoen echt helemaal niets. Geen enkele topsporter, filmster of popster houdt het een leven uit met "maar" 45 miljoen. Zelfs Wacko Jacko niet en zoveel dronk die niet ![]() | ||
bodylotion | zondag 22 november 2009 @ 17:24 | |
Tarado | zondag 22 november 2009 @ 17:43 | |
Final deadline given to British GP | ||
rubbereend | zondag 22 november 2009 @ 19:27 | |
quote:en ondertussen lekker gaan rally rijden. | ||
Glijdt_licht | maandag 23 november 2009 @ 03:57 | |
Kobayashi mogelijk/wss naar Renault http://renault-f1.fr/Kamui-Kobayashi-chez-Renault-en | ||
Googolplexian | maandag 23 november 2009 @ 06:45 | |
quote:Ook alleen maar als 'ie een winnende auto onder z'n kont geschoven krijgt. | ||
ArcticBlizzard | maandag 23 november 2009 @ 09:36 | |
quote:Dat zou ik hem echt gunnen, hij heeft twee fantastische races gereden. Nu Kimi mogelijk niet aan de start staat volgend seizoen moet ik toch iemand kunnen aanmoedigen, kobauashi it is. | ||
kepler | maandag 23 november 2009 @ 11:23 | |
quote:Hopelijk gaat het hem echt niet om het geld, maar om de sport. Ik snap best dat hij niet bij een klein team wil rijden, maar ik zou het echt slecht vinden als hij gekozen heeft voor een sabbatical vanwege het geld... Zeker na dit seizoen zou je toch denken dat hij op wraak zint? | ||
Tarado | maandag 23 november 2009 @ 18:57 | |
Sauber's Qadbak takeover to collapse - report | ||
Kleffe_Dop | maandag 23 november 2009 @ 19:21 | |
quote: ![]() | ||
Googolplexian | maandag 23 november 2009 @ 20:16 | |
quote:Nee ... om de simpele reden dat er ook coureurs bestaan die zwaar geld neertellen om te mogen rijden. | ||
sanger | maandag 23 november 2009 @ 20:23 | |
quote:En die gaat het dus echt om de sport ![]() | ||
Googolplexian | maandag 23 november 2009 @ 20:56 | |
quote:Of om de investering ... laten we eerlijk wezen. Zat pikkies met een Raikkonen-instelling die zo snel mogelijk hun (merk)naam zo veel mogelijk waard zien willen worden om daarna te rentenieren. Reden dat Raikkonen doet wat 'ie doet is waarschijnlijk omdat hij al jaren in de F1 zit. Men vergeet dat door z'n baby-face en door z'n schijnbaar afwezige persoonlijke ontwikkeling maar als er iemand veel pech had voor z'n wereldkampioenschap dan was het Raikkonen wel. Maar wat maakt een waardig wereldkampioen? Iemand die met eer z'n titel verdedigd (ook na een paar jaar) of iemand die het allemaal bekijkt als de winst binnen is? | ||
sanger | maandag 23 november 2009 @ 21:51 | |
quote:True, die heb je er ook tussen. Wat dat betreft zie ik liever een Verstappen die altijd bergen geld meenam naar de teams om te mogen racen. quote:Mwah, alleen in 2005 (was het toch) was hij er echt dichtbij zeg ik zo uit mijn hoofd. In 2007 won hij (wellicht wat) onverwacht. In 2008 was hij de mindere van Massa en in 2009 was de Ferrari niet vooruti te branden. De grootste pech was natuurlijk de betrouwbaarheid van de McLarens in zijn tijd. Die was om te huilen natuurlijk. quote:Beiden natuurlijk. Wereldkampioen is wereldkampioen. Al kan ik meer respect opbrengen voor iemand die zijn titel bv. weer zou proberen te heroveren. | ||
Googolplexian | dinsdag 24 november 2009 @ 10:58 | |
gewoon voor de lol: | ||
kepler | dinsdag 24 november 2009 @ 11:02 | |
Wat denken jullie eigenlijk? Is Schumi echt bezig met een rentree? ![]() | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 24 november 2009 @ 11:20 | |
quote:Mercedes is achter de schermen wel ergens mee bezig. Er zijn namelijk al weken hardnekkige geruchten rond Nick Heidfeld, maar als hij daadwerkelijk eerste keuze was, dan was Nick gisteren wel gelijktijdig gepresenteerd met Rosberg. Heidfeld zou zo maar eens een back-up kunnen zijn voor Mercedes, die bezig zijn met een dark horse (Raikkonen? Schumacher?). Dat is wat je een beetje leest op internet. Ik verwacht persoonlijk trouwens niet dat Schumacher bezig is met een rentree. Wat heeft hij nog te bewijzen? | ||
JohnnyKnoxville | dinsdag 24 november 2009 @ 11:22 | |
Persoonlijk denk ik dat Schumacher dan eerder teambaasstagiaire wordt bij Brawn. | ||
Peterselieman | dinsdag 24 november 2009 @ 11:24 | |
Ik denk zelf ook niet dat het Schumacher wordt. Ik gok eerder dat de verrassing hem zit in de komst van Räikkönen of dat Adrian Sutil overkomt van Force India. Dit zou de weg vrij kunnen maken voor Gary Paffett of Paul di Resta om hun Formule 1-debuut te maken. Di Resta test binnenkort met een Force India, terwijl Paffett dat al eerder gedaan heeft. Daar zie ik een van de twee dus wel instappen. Maar goed, dat is speculaas natuurlijk. | ||
Googolplexian | dinsdag 24 november 2009 @ 11:24 | |
Ik denk persoonlijk dat Schumi de FIA ingaat, nu dat z'n maatje Todt heeft aangegeven dat hij welkom is. Ik denk dat dat de reden is dat hij z'n banden met Ferrari verbreekt (ogenschijnlijk in ieder geval). Schumi komt denk ik nooit meer terug in de F1 als coureur. Hij heeft inmiddels al z'n schapen op het droge, een gezin en hoeft zich qua werk nooit meer zorgen te maken. Hij zal meer betrokken zijn met z'n kids (en het managen ervan) dan dat hij de drang heeft om te racen. Ik denk dat z'n nek-blessure hem daar alleen maar bewuster van heeft gemaakt. | ||
bodylotion | dinsdag 24 november 2009 @ 11:25 | |
quote:Dat denk ik ook, Heidfeld kost ook geen klap. quote:Hij wil gewoon erg graag weer racen. | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 24 november 2009 @ 11:28 | |
quote:Precies, Heidfeld is niet verzekerd van een stoeltje voor 2010. En Sauber lijkt ook geen veilige gok. Hij zou zonder het contract gelezen te hebben nog tekenen bij Mercedes. ![]() quote:Sutil is inderdaad ook een kandidaat, maar die geruchten zijn de laatste tijd een beetje gestorven. De naam van Heidfeld hoor je meer. Maar dat heeft vast ook te maken met zijn Mercedes verleden. | ||
bodylotion | dinsdag 24 november 2009 @ 11:52 | |
quote: | ||
Googolplexian | dinsdag 24 november 2009 @ 19:18 | |
Peterselieman | woensdag 25 november 2009 @ 14:02 | |
Ik lees net dat Williams haar KERS-systeem dat gebaseerd is op het principe van het vliegwiel richting de straatauto's wil brengen. Via het project met de naam KinerStor willen ze het principe uitwerken, zodat het tegen lage kosten in nieuwe auto's ingebouwd kan worden. | ||
Googolplexian | woensdag 25 november 2009 @ 20:03 | |
Watch the Royal Television Society award-winning film from the opening race of the Formula 1 season in Australia. | ||
bodylotion | woensdag 25 november 2009 @ 20:23 | |
quote:"Coca Cola Zero presents..." | ||
Googolplexian | woensdag 25 november 2009 @ 20:30 | |
quote:Reclame heet dat ... filmpje komt erna ![]() | ||
TJDoornbos | woensdag 25 november 2009 @ 20:59 | |
Ik kwam wat tegen over Dino Toso en zag dat er geen NL-wiki over hem is. Heb er dus snel 1 gemaakt. Willen jullie helpen hem vullen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Toso | ||
ElmarO | donderdag 26 november 2009 @ 18:41 | |
quote: | ||
bodylotion | donderdag 26 november 2009 @ 18:45 | |
quote:vergelijken heet dat ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 26 november 2009 @ 21:43 | |
Sauber linked with US investorsquote: | ||
sasquatsch | donderdag 26 november 2009 @ 21:54 | |
Mercedes de beste motor, Toyota de slechtste en Renault de zuinigste. quote: | ||
vosss | donderdag 26 november 2009 @ 22:41 | |
Even wat heel anders. Gewoon een filmpje:quote:http://www.racexpress.com/index.php?nav=Video&video_cat=4 Ik ben echt benieuwd naar komend jaar hoe de kaarten geschud zijn. Een verg wissels, niet meer tanken, flink wat nieuwe teams en wie weet, wie weet komt der schumi nog wel terug. Het zou een giller zijn imo ![]() Ik heb er iig al zin in en ben de dagen alweer aant aftellen. ![]() | ||
Waffle | vrijdag 27 november 2009 @ 00:49 | |
Och wat waren die auto's toen mooi ![]() Ik heb nog altijd de poster van een Ferrari uit 2008 boven mijn bed hangen. Ook al ben ik niet echt een Ferrari fan, kon ik hem in Maranello niet laten liggen ![]() | ||
Peterselieman | vrijdag 27 november 2009 @ 11:43 | |
Volkswagen kan in 2012 wel eens zijn entree in de Formule 1 gaan maken Volkswagen wil mogelijk F1-motoren leveren | ||
ArcticBlizzard | vrijdag 27 november 2009 @ 12:27 | |
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ug-aan-peter-sauber/quote: | ||
LeXX | vrijdag 27 november 2009 @ 13:19 | |
quote: ![]() ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 27 november 2009 @ 13:41 | |
quote: quote: | ||
bodylotion | vrijdag 27 november 2009 @ 14:27 | |
edit: laat maar ![]() [ Bericht 29% gewijzigd door bodylotion op 27-11-2009 15:19:35 ] | ||
sasquatsch | vrijdag 27 november 2009 @ 15:17 | |
quote:Staat al een paar reacties hoger | ||
sasquatsch | vrijdag 27 november 2009 @ 15:43 | |
Ho Pin Tung test voor Renault | ||
Trystar | vrijdag 27 november 2009 @ 18:20 | |
quote:Bron: twitter Jon Noble. | ||
Schunckelstar | vrijdag 27 november 2009 @ 19:45 | |
quote: ![]() ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 27 november 2009 @ 21:50 | |
En het is officieel. ![]() ![]() ![]() quote: | ||
vosss | vrijdag 27 november 2009 @ 21:57 | |
![]() | ||
bodylotion | vrijdag 27 november 2009 @ 22:21 | |
quote: | ||
Trystar | vrijdag 27 november 2009 @ 22:25 | |
quote: | ||
Sinister-D- | vrijdag 27 november 2009 @ 22:52 | |
quote: | ||
rubbereend | zaterdag 28 november 2009 @ 14:18 | |
![]() | ||
Kleffe_Dop | zaterdag 28 november 2009 @ 15:00 | |
Montreal ![]() | ||
Schunckelstar | zondag 29 november 2009 @ 13:39 | |
quote:hij kan het dus nog steeds ![]() jammer dat dit soort dingen nooit worden uitgezonden | ||
Peterselieman | zondag 29 november 2009 @ 14:01 | |
Piquet jr. ![]() | ||
Trystar | zondag 29 november 2009 @ 22:16 | |
quote: | ||
bodylotion | maandag 30 november 2009 @ 10:33 | |
quote: | ||
sasquatsch | maandag 30 november 2009 @ 10:49 | |
Toyota, not Sauber, to appear on FIA entry listquote: | ||
bodylotion | maandag 30 november 2009 @ 10:52 | |
quote:Stefan Grand Prix ![]() op F1Fanatic schreef iemand over een overname door Nissan - kan daar echter niks over vinden. | ||
ArcticBlizzard | maandag 30 november 2009 @ 10:58 | |
quote:Lijkt me een heel sterk verhaal, zal waarschijnlijk doelen op renault die Nissan zal gaan heten/overgenomen zal worden. Renault heeft een aardige vinger in de pap bij Nissan, onwaarschijnlijk dat ze met zuster teams zullen deelnemen aan de F1. | ||
bodylotion | maandag 30 november 2009 @ 11:02 | |
quote:Waarschijnlijk is dat het | ||
sasquatsch | maandag 30 november 2009 @ 14:42 | |
quote:Las ook ergens dat Renault misschien volgend jaar onder de naam Gordini (oud F1 team en tegenwoordig een Renault merk) zou meedoen. | ||
bodylotion | maandag 30 november 2009 @ 20:15 | |
gaan die tests van deze week nog ergens uitgezonden worden? | ||
ArcticBlizzard | maandag 30 november 2009 @ 20:45 | |
Manor heet nu Virgin http://f1.gpupdate.net/nl(...)am-in-virgin-racing/ http://f1.gpupdate.net/nl(...)-deelnamelijst-2010/ quote: | ||
Glijdt_licht | dinsdag 1 december 2009 @ 02:23 | |
Mind your Manors! There's a Virgin on the grid! | ||
TJDoornbos | dinsdag 1 december 2009 @ 07:12 | |
quote:hahahaha | ||
Trystar | dinsdag 1 december 2009 @ 08:31 | |
quote: ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 1 december 2009 @ 12:36 | |
Live Update - Testsessie 01 december 2009 Massa becomes a father Renault reshuffles tech department 'Räikkönen tekent bij Citroën' | ||
bodylotion | dinsdag 1 december 2009 @ 12:38 | |
quote:toen we in Spa waren verkochten ze BrawnGP t-shirts op de tribunes voor iets van een tientje - maar dan liep je met heel groot 'Virgin' op je rug ![]() | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 december 2009 @ 12:47 | |
Kimi in 2011 bij redbull F1? Dat zou wel heel stoer zijn mits redbull nog steeds het sterke team is zoals ze dat dit jaar zijn geweest. | ||
bodylotion | dinsdag 1 december 2009 @ 13:29 | |
quote: ![]() ...en het gerucht gaat ook dat Mercedes slechts opvulling zoekt voor 1 seizoen om in 2011 Vettel binnen te halen. Vandaar dat Schumacher bij Mercedes genoemt wordt omdat die waarschijnlijk niet op een meerjarig contract zit te wachten. | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 december 2009 @ 18:06 | |
quote:Lijkt me ook erg cool, al denk ik persoonlijk niet dat schumacher zou moeten terugkeren naar de F1. Resultaten eerste training van de Rookies Circuito Permanente de Jerez - Spanje 1 december 2009 Pos. Rijder Team Banden Tijd Ronden 1 A. Soucek Williams Bridgestone 01:19.158 87 2 P. di Resta Force IndiBridgestone 01:19.369 46 3 G. Paffett McLaren Bridgestone 01:19.426 54 4 D. Ricciardo Red Bull Bridgestone 01:19.534 113 5 J. Bianchi Ferrari Bridgestone 01:19.626 91 6 M. Conway Brawn G Bridgestone 01:19.920 58 7 A. Rossi BMW Bridgestone 01:19.920 82 8 M. Ericsson Brawn G Bridgestone 01:20.227 82 9 B. Baguette Renault Bridgestone 01:20.511 105 10 Hildebrand Force Indi Bridgestone 01:20.537 49 11 O. Turvey McLaren Bridgestone 01:20.856 27 12 B. Hartley STR Bridgestone 01:21.325 69 | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 december 2009 @ 18:08 | |
Zag er allemaal zo mooi kaarsrecht in kolommen uit in mijn scherm...... | ||
ElmarO | dinsdag 1 december 2009 @ 18:36 | |
quote:Meestal werkt het om het tussen code-tags te zetten.
| ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 december 2009 @ 18:39 | |
quote: ![]() | ||
bodylotion | woensdag 2 december 2009 @ 11:57 | |
![]() Model van de Lotus, met smalle voorbanden als ik het goed zie. | ||
Trystar | woensdag 2 december 2009 @ 17:25 | |
Tijden tweede test dag Jerez
| ||
Burnie88 | woensdag 2 december 2009 @ 17:33 | |
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal. Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke. | ||
Glijdt_licht | woensdag 2 december 2009 @ 17:39 | |
quote:Wat lijkt die neus verschrikkelijk op die van Toyota... | ||
Waffle | woensdag 2 december 2009 @ 18:00 | |
Of de hele auto lijkt gewoon verschrikkelijk op de Force India ![]() | ||
ElmarO | woensdag 2 december 2009 @ 18:40 | |
quote: | ||
ArcticBlizzard | woensdag 2 december 2009 @ 18:46 | |
quote:Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes. Wel grappig, in het ene lijstje is het bmw, dan ineens sauber Brawn is bij sommige al Mercedes gp Mochten de nieuwe teams hier eigenlijk aan meedoen (aangezien het erop lijkt dat alleen degene van het vorige seizoen mogen meedoen bmw/sauber doet tenslotte mee terwijl die volgend jaar wellicht niet op de grid verschijnen). | ||
sasquatsch | woensdag 2 december 2009 @ 19:37 | |
quote:Waarschijnlijk wel, maar voor zover ik weet heeft geen enkel nieuw team een wagen klaar. En verder was deze test niet om de auto te testen, maar om jonge coureurs een kans te geven met een F1 wagen te rijden. | ||
bodylotion | woensdag 2 december 2009 @ 22:35 | |
quote:dan nog is 2,7 sec langzaam, zelfs in een Renault | ||
vosss | woensdag 2 december 2009 @ 23:48 | |
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien. Dat is ook echt wel een racertje hoor ![]() Ik kan al niet wachten tot het nieuwe seizoen. Is er niet een website met een teller ofzo hoeveel dagen het nog duurt? ![]() | ||
Sally | donderdag 3 december 2009 @ 00:25 | |
quote:http://www.formula1.com/ ![]() | ||
Glijdt_licht | donderdag 3 december 2009 @ 02:31 | |
quote:Hülkenberg was langzamer op het moment dat Tung al klaar was: Tung was al voor 1 uur kllaar, dit zijn de tijden van 1 uur: 13:00cet 1. G. Paffett_____1:18.718__44 2. D. Ricciardo___1:19.243__45 3. P. di Resta____1:19.411__58 4. M. Conway____1:20.267__55 5. E. Gutierrez___1:20.450__38 6. H. Tung______1:21.492__67 7. M. Bortolotti__1:21.761__23 8. N. Hülkenberg__1:21.814__53 9. J. Bianchi_____1:23.340__63 Maja hij is daar gewoon al te langzaam vergeleken Paffett | ||
vosss | donderdag 3 december 2009 @ 07:30 | |
quote:OMG ![]() ![]() | ||
TJDoornbos | donderdag 3 december 2009 @ 08:13 | |
nog 98 lange dagen | ||
bodylotion | donderdag 3 december 2009 @ 09:12 | |
quote:Zeker met Barrichello met zijn ervaring als teamgenoot ![]() | ||
Big-Ern | donderdag 3 december 2009 @ 10:29 | |
quote: Dat Tung niet goed genoeg is voor de F1 was al veel langer duidelijk. Kijk zijn cv maar eens na. Hij heeft een F3 kampioenschap op zijnn naam weten te schrijven, maar pas in het derde f3 jaar en ook nog eens het zwakste. Namenlijk het Duits f3 kampioenschap. Ook in de A1 was ie geen hoogvlieger. Nee, die andere Chinees waarvan ik de naam niet meer weet beviel me veel beter in die A1 auto....oh ja, Con Fu Cheng of zoiets. | ||
sasquatsch | donderdag 3 december 2009 @ 10:48 | |
Het lijkt er steeds meer op dat Renault de F1 wil verlaten. Blijkbaar wordt er onderzocht of een deal met Prodrive mogelijk is. | ||
Big-Ern | donderdag 3 december 2009 @ 14:31 | |
quote: Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer! ![]() | ||
bodylotion | donderdag 3 december 2009 @ 14:37 | |
quote: quote: quote:dude? | ||
kepler | donderdag 3 december 2009 @ 14:38 | |
Ja ik snap die post ook niet helemaal ![]() | ||
ArcticBlizzard | donderdag 3 december 2009 @ 14:43 | |
quote:Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij. Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen. Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2. | ||
Trystar | donderdag 3 december 2009 @ 14:45 | |
quote: ![]() | ||
bodylotion | donderdag 3 december 2009 @ 14:51 | |
quote:dat. ik juich het deelnemen van nieuwe teams wel toe, als het maar professioneel blijft. zou wat zijn als ze de 107% regel weer moeten invoeren volgend jaar | ||
Big-Ern | donderdag 3 december 2009 @ 15:01 | |
quote:Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien! ![]() | ||
TJDoornbos | donderdag 3 december 2009 @ 15:03 | |
quote:ga je mond eens spoelen | ||
bodylotion | donderdag 3 december 2009 @ 15:07 | |
quote:het aantal uitvallers ligt tegenwoordig ook aan de uitontwikkelde geknepen v8-en hier verder |