Het is natuurlijk ook een beetje raar dat ze met een gepimpte honda rondrijden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:39 schreef kepler het volgende:
Ik lees ook net in de krant dat het OR van Mercedes er totaal niet blij mee is. Die hadden liever gezien dat Mercedes uit de F1 was gestapt...
Als Haug teambaas wordt doet hij een stapje terug.... Hij is nu motorsportdirecteur van Mercedes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef LeXX het volgende:
Mercedes heeft het eindelijk voor elkaar na een 'mislukt' avontuur met McLaren en Sauber. Beide teams kregen erg veel steun van Mercedes met als doel overgenomen te worden. Bij beide mislukte het, resp. Te geringe prestaties en politieke drempels. Brawn heeft een zeer goede zet gedaan om zijn mensen hun baan in de F1 te houden. Dat is volgens mij zijn voornaamste zorg geweest, zeker ook gezien zijn eigen reddingsactie vorig jaar.
Ik denk dat Haug op termijn teambaas wordt. Hij is de perfecte opvolger van Neubauer![]()
Good times revive... Het zou haast niet typischer kunnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Als Haug teambaas wordt doet hij een stapje terug.... Hij is nu motorsportdirecteur van Mercedes.
ze houden dezelfde kleurstelling, helaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef LeXX het volgende:
[..]
Good times revive... Het zou haast niet typischer kunnen
Ik ben trouwens best blij dat McLaren hierdoor een privetam wordt, zoals ze altijd geweest zijn... Hopelijk in het oranje!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, heeft Schumacher niet nog banden bij Mercedes?
En houdt hij niet op bij Ferrari als F1-adviseur?
Ja liever een A klasse dan dit.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel maar.
Misschien heeft-ie er eindelijk genoeg van in een Croma rond te rijden.
Ik noem twee wereldtitels met McLaren niet echt mislukt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef LeXX het volgende:
Mercedes heeft het eindelijk voor elkaar na een 'mislukt' avontuur met McLaren en Sauber. Beide teams kregen erg veel steun van Mercedes met als doel overgenomen te worden. Bij beide mislukte het, resp. Te geringe prestaties en politieke drempels. Brawn heeft een zeer goede zet gedaan om zijn mensen hun baan in de F1 te houden. Dat is volgens mij zijn voornaamste zorg geweest, zeker ook gezien zijn eigen reddingsactie vorig jaar.
Ik denk dat Haug op termijn teambaas wordt. Hij is de perfecte opvolger van Neubauer![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:24 schreef Tarado het volgende:
Schumacher gaat echt niet weg bij Ferrari, hij krijgt altijd zoveel aandacht dat als ze hem officieel als F1 adviseur aanhouden en er gaat wat fout hij het gedaan heeft, nu kan hij vrijblijvend naar de GP's die hij zelf wil en Alonso en Massa als die het willen met advies bijstaan
quote:Schumacher niet langer adviseur Ferrari F1
Michael Schumacher is niet langer betrokken bij de Formule 1-activiteiten van Ferrari. De zevenvoudig wereldkampioen gaat zich in plaats daarvan tot 2012 richten op de straatauto's van het merk.
De vraag bij de contractverlenging voor Schumi was of hij bij het Formule 1-team betrokken zou blijven. De Spaanse krant Diario AS meldt dat dit niet het geval is. Wel zal de Duitser races gaan bezoeken, maar dit zullen er minder zijn dan in het verleden.
Bron.
3quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik noem twee wereldtitels met McLaren niet echt mislukt.
Inderdaadquote:
Ik was hier de eerste.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef sasquatsch het volgende:
Inderdaad
Maar slechts 1 constructeurstitel.
Maar misschien kan Schumi daar verandering in brengen. HIj wordt in ieder geval door meerdere Internet sites gelinked aan een terugkeer bij Mercedes.
Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).quote:
Op sportief vlak hebben ze een zeer goede tijd achter de rug. Dit was echter niet alleen het doel. McLaren zou overgenomen worden door Mercedes, maar hier heeft Ron Dennis altijd een stok voor gestoken. Doordat er nooit een volledige overname plaats heeft gevonden, is het niet naar de zin geweest van Mercedes zelf. Waarom zouden ze anders nu in zee gaan met een team wat nu 1 seizoen ontzetten goed gepresteerd heeft, maar nog geen indicatie op herhaling kan laten zien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik noem twee wereldtitels met McLaren niet echt mislukt.
Laat Button maar naar McLaren gaan. Een volledig Duits team tegen een volledig Brits team. Twee wereldkampioenen in een team is historisch gezien een droomquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).
die poging bestaat uit emotionele chantage en een steek onder waterquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).
quote:Hij moet nu besluiten hoe zwaar zijn loyaliteit, en alles wat we hem hebben gegeven, telt en hoeveel geld hij elders kan krijgen. En daar heb ik trouwens mijn twijfels over."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |