1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1. Paffett McLaren 1m18.718s 80 2. Hulkenberg Williams 1m19.184s + 0.466s 94 3. Ricciardo Red Bull 1m19.243s + 0.526s 93 4. Di Resta Force India 1m19.411s + 0.693s 58 5. Gutierrez Sauber 1m20.190s + 1.472s 68 6. Conway Brawn 1m20.222s + 1.504s 83 7. Ericsson Brawn 1m20.440s + 1.722s 37 8. Hildebrand Force India 1m20.517s + 1.799s 50 9. Bianchi Ferrari 1m20.585s + 1.868s 113 10. Di Grassi Renault 1m20.898s + 2.180s 55 11. Tung Renault 1m21.492s + 2.774s 67 12. Bortolotti Toro Rosso 1m21.761s + 3.043s 69 |
Wat lijkt die neus verschrikkelijk op die van Toyota...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:57 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
Model van de Lotus, met smalle voorbanden als ik het goed zie.
quote:Bianchi signs long-term Ferrari deal
Ferrari has signed Formula 3 Euro Series champion Jules Bianchi to a long-term deal.
The 20-year-old Frenchman has been given an undefined role within the team, but could become test and reserve driver following his maiden Formula 1 outing at Jerez this week.
"We are very happy to do this long-term deal, which was completed a short time ago," Bianchi's manager Nicolas Todt told AUTOSPORT.
"His role is undefined for the moment, but from now on, he will be at Ferrari's disposal. His first Ferrari drive is obviously at this young driver test."
Ferrari is yet to announce its test and reserve driver for 2010, although it has Giancarlo Fisichella, Luca Badoer and Marc Gene under contract in addition to its race drivers Felipe Massa and Fernando Alonso.
"I am more than happy," said Bianchi, whose race programme next year will be in the GP2 Series with multiple champion team ART. "It is very difficult to explain how I feel, but it is something very special.
"I know this is the first step on a journey that could turn out very nicely, but I'm equally aware that there is still a long way to go to Formula 1."
Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.
Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.
Waarschijnlijk wel, maar voor zover ik weet heeft geen enkel nieuw team een wagen klaar. En verder was deze test niet om de auto te testen, maar om jonge coureurs een kans te geven met een F1 wagen te rijden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.
Wel grappig, in het ene lijstje is het bmw, dan ineens sauber
Brawn is bij sommige al Mercedes gp
Mochten de nieuwe teams hier eigenlijk aan meedoen (aangezien het erop lijkt dat alleen degene van het vorige seizoen mogen meedoen bmw/sauber doet tenslotte mee terwijl die volgend jaar wellicht niet op de grid verschijnen).
dan nog is 2,7 sec langzaam, zelfs in een Renaultquote:Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.
http://www.formula1.com/quote:Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.
Dat is ook echt wel een racertje hoor
Ik kan al niet wachten tot het nieuwe seizoen.
Is er niet een website met een teller ofzo hoeveel dagen het nog duurt?
Hülkenberg was langzamer op het moment dat Tung al klaar was:quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dan nog is 2,7 sec langzaam, zelfs in een Renault
Zeker met Barrichello met zijn ervaring als teamgenootquote:Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.
Dat is ook echt wel een racertje hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.
Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Renault de F1 wil verlaten. Blijkbaar wordt er onderzocht of een deal met Prodrive mogelijk is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe.
quote:Nu Ferrari nog.
dude?quote:Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.
Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.
Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
ga je mond eens spoelenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |