abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 11:57:14 #276
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75207278


Model van de Lotus, met smalle voorbanden als ik het goed zie.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75217845
Tijden tweede test dag Jerez

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Pos  Driver      Car          Time       Gap       Laps
 1.  Paffett     McLaren      1m18.718s            80
 2.  Hulkenberg  Williams     1m19.184s  + 0.466s  94
 3.  Ricciardo   Red Bull     1m19.243s  + 0.526s  93
 4.  Di Resta    Force India  1m19.411s  + 0.693s  58
 5.  Gutierrez   Sauber       1m20.190s  + 1.472s  68
 6.  Conway      Brawn        1m20.222s  + 1.504s  83
 7.  Ericsson    Brawn        1m20.440s  + 1.722s  37
 8.  Hildebrand  Force India  1m20.517s  + 1.799s  50
 9.  Bianchi     Ferrari      1m20.585s  + 1.868s  113
10.  Di Grassi   Renault      1m20.898s  + 2.180s  55
11.  Tung        Renault      1m21.492s  + 2.774s  67
12.  Bortolotti  Toro Rosso   1m21.761s  + 3.043s  69
pi_75218145
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.

Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75218374
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:57 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]

Model van de Lotus, met smalle voorbanden als ik het goed zie.
Wat lijkt die neus verschrikkelijk op die van Toyota...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75219036
Of de hele auto lijkt gewoon verschrikkelijk op de Force India
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_75220539
quote:
Bianchi signs long-term Ferrari deal

Ferrari has signed Formula 3 Euro Series champion Jules Bianchi to a long-term deal.

The 20-year-old Frenchman has been given an undefined role within the team, but could become test and reserve driver following his maiden Formula 1 outing at Jerez this week.

"We are very happy to do this long-term deal, which was completed a short time ago," Bianchi's manager Nicolas Todt told AUTOSPORT.

"His role is undefined for the moment, but from now on, he will be at Ferrari's disposal. His first Ferrari drive is obviously at this young driver test."

Ferrari is yet to announce its test and reserve driver for 2010, although it has Giancarlo Fisichella, Luca Badoer and Marc Gene under contract in addition to its race drivers Felipe Massa and Fernando Alonso.

"I am more than happy," said Bianchi, whose race programme next year will be in the GP2 Series with multiple champion team ART. "It is very difficult to explain how I feel, but it is something very special.

"I know this is the first step on a journey that could turn out very nicely, but I'm equally aware that there is still a long way to go to Formula 1."
pi_75220727
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.

Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.
Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.

Wel grappig, in het ene lijstje is het bmw, dan ineens sauber
Brawn is bij sommige al Mercedes gp

Mochten de nieuwe teams hier eigenlijk aan meedoen (aangezien het erop lijkt dat alleen degene van het vorige seizoen mogen meedoen bmw/sauber doet tenslotte mee terwijl die volgend jaar wellicht niet op de grid verschijnen).
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75222861
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.

Wel grappig, in het ene lijstje is het bmw, dan ineens sauber
Brawn is bij sommige al Mercedes gp

Mochten de nieuwe teams hier eigenlijk aan meedoen (aangezien het erop lijkt dat alleen degene van het vorige seizoen mogen meedoen bmw/sauber doet tenslotte mee terwijl die volgend jaar wellicht niet op de grid verschijnen).
Waarschijnlijk wel, maar voor zover ik weet heeft geen enkel nieuw team een wagen klaar. En verder was deze test niet om de auto te testen, maar om jonge coureurs een kans te geven met een F1 wagen te rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 2 december 2009 @ 22:35:59 #284
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75230322
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Test zegt weinig, daarbij heeft hij alleen in de ochtend gereden met koudere termp dus langzamere rondes.
dan nog is 2,7 sec langzaam, zelfs in een Renault
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75233036
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.

Dat is ook echt wel een racertje hoor

Ik kan al niet wachten tot het nieuwe seizoen.
Is er niet een website met een teller ofzo hoeveel dagen het nog duurt?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75234198
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.

Dat is ook echt wel een racertje hoor

Ik kan al niet wachten tot het nieuwe seizoen.
Is er niet een website met een teller ofzo hoeveel dagen het nog duurt?
http://www.formula1.com/
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75235766
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef bodylotion het volgende:

[..]

dan nog is 2,7 sec langzaam, zelfs in een Renault
Hülkenberg was langzamer op het moment dat Tung al klaar was:

Tung was al voor 1 uur kllaar, dit zijn de tijden van 1 uur:
13:00cet

1. G. Paffett_____1:18.718__44
2. D. Ricciardo___1:19.243__45
3. P. di Resta____1:19.411__58
4. M. Conway____1:20.267__55
5. E. Gutierrez___1:20.450__38
6. H. Tung______1:21.492__67
7. M. Bortolotti__1:21.761__23
8. N. Hülkenberg__1:21.814__53
9. J. Bianchi_____1:23.340__63

Maja hij is daar gewoon al te langzaam vergeleken Paffett
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75236409
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:25 schreef Sally het volgende:

[..]

http://www.formula1.com/
OMG
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75236814
nog 98 lange dagen
  donderdag 3 december 2009 @ 09:12:37 #290
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75237547
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.

Dat is ook echt wel een racertje hoor

Zeker met Barrichello met zijn ervaring als teamgenoot
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75239259
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.

Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.

Dat Tung niet goed genoeg is voor de F1 was al veel langer duidelijk. Kijk zijn cv maar eens na. Hij heeft een F3 kampioenschap op zijnn naam weten te schrijven, maar pas in het derde f3 jaar en ook nog eens het zwakste. Namenlijk het Duits f3 kampioenschap. Ook in de A1 was ie geen hoogvlieger. Nee, die andere Chinees waarvan ik de naam niet meer weet beviel me veel beter in die A1 auto....oh ja, Con Fu Cheng of zoiets.
pi_75239765
Het lijkt er steeds meer op dat Renault de F1 wil verlaten. Blijkbaar wordt er onderzocht of een deal met Prodrive mogelijk is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_75246868
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Renault de F1 wil verlaten. Blijkbaar wordt er onderzocht of een deal met Prodrive mogelijk is.

Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
  donderdag 3 december 2009 @ 14:37:12 #294
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75247052
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:

Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe.
quote:
Nu Ferrari nog.
quote:
Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
dude?
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:38:28 #295
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75247103
Ja ik snap die post ook niet helemaal
The line is a dot to you!
pi_75247309
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.

Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75247396
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
  donderdag 3 december 2009 @ 14:51:38 #298
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75247612
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.

Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
dat.
ik juich het deelnemen van nieuwe teams wel toe, als het maar professioneel blijft.
zou wat zijn als ze de 107% regel weer moeten invoeren volgend jaar
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75247932
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.

Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien! Tuurlijk hoort Ferrari erbij, maar de rest meen ik wel. Begin jaren 90 reden er heel veel privateers rond en waren de budgetten kleiner. Er was gewoon veel meer actie op de baan. Meer uitvallers, ook rare clowns(paydrivers) als coureur die soms de meest vreemde acties uithaalden en er waren meer markante figuren die de sport kleur gaven.
pi_75247975
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
ga je mond eens spoelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')