Zeker met Barrichello met zijn ervaring als teamgenootquote:Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Hulkenberg wat die gaat laten zien.
Dat is ook echt wel een racertje hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, lekker Tung! Oke, een test zegt niet zoveel, maar dit is vrij duidelijk. Tung is geen F1-materiaal.
Ricciardo daarentegen valt me erg mee. Netjes. Hij zit natuurlijk wel in de snelste bolide van het najaar 2009, oke.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Renault de F1 wil verlaten. Blijkbaar wordt er onderzocht of een deal met Prodrive mogelijk is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe.
quote:Nu Ferrari nog.
dude?quote:Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik juich het verdwijnenen van fabrikanten toe. Nu Ferrari nog. Terug naar kleinere budgetten en de charme van weleer!
dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.
Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ferrari is zo'n beetje de reden waarom F1 er nu nog is, bij het ontstaan van de F1 was Ferrari erbij.
Daarbij is er alweer een fabrikant bijgekomen.
Ik kijk liever naar fabrikanten dan naar privateers, als ik graag naar privateers keek dan keek ik wel gp2.
ga je mond eens spoelenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
het aantal uitvallers ligt tegenwoordig ook aan de uitontwikkelde geknepen v8-enquote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien!Tuurlijk hoort Ferrari erbij, maar de rest meen ik wel. Begin jaren 90 reden er heel veel privateers rond en waren de budgetten kleiner. Er was gewoon veel meer actie op de baan. Meer uitvallers, ook rare clowns(paydrivers) als coureur die soms de meest vreemde acties uithaalden en er waren meer markante figuren die de sport kleur gaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |