abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74902742
Zeker, maar als jij tegen de 30 aan liep en ja was finaal binnen, zou jij dan nog de hele wereld over reizen om bv 20 miljoen te verdienen? Of zou je zeggen, hey wtf, als ik een sabatical neem heb ik er 17.

Ik zou voor het laatste gaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74902874
quote:
1 Kimi Raikkonen $45 million
2 Lewis Hamilton $18 million
3 Fernando Alonso $15 million
4 Nico Rosberg $8.5 million
5 Felipe Massa $8 million
6 Jarno Trulli $6.5 million
7 Sebastian Vettel $6 million
8 Mark Webber $5.5 million
9 Jenson Button $5 million
10 Robert Kubica $4.5 million
11 Heikki Kovalainen $3.5 million
12 Nick Heidfeld $2.8 million
13 Timo Glock $2 million
14 Giancarlo Fisichella $1.5 million
15 Sebastien Buemi $1.5 million
16 Rubens Barrichello $1 million
17 Jamie Alguersuari $0.5 million
18 Vitanonio Liuzzi $0
19 Adrian Sutil $0
20 Romain Grosjean $0
21 Kazuki Nakajima $0
Salarrisen van afgelopen jaar. Komop zeg, zeg nou eerlijk, dit is toch gewoon niet interessant als je Kimi heet en 17 miel krijgt als je NIET rijdt?!

Welk team betaald hem 17 miel, plus een bedrag hoog genoeg om ver weg van je vrienden en familie driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten?

Geen enkel team op dit moment. Geen enkel.

Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden.
Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74905753
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:14 schreef vosss het volgende:

Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden.
Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien
Voor jou is geld alles ... voor menig coureur in het veld niet.

Kimi neemt lekker een jaartje sabbatical en als hij in 2011 weer wil racen heeft 'ie gewoon keiharde pech

Op de lange termijn -en met Kimi's levensstijl- is 45 miljoen echt helemaal niets. Geen enkele topsporter, filmster of popster houdt het een leven uit met "maar" 45 miljoen. Zelfs Wacko Jacko niet en zoveel dronk die niet .
Calm down, please!
  zondag 22 november 2009 @ 17:24:46 #204
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74911563
Please, make yourself uncomfortable.
  zondag 22 november 2009 @ 17:43:28 #205
131800 Tarado
capô de fusca
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 november 2009 @ 19:27:47 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74915210
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:08 schreef vosss het volgende:
Zeker, maar als jij tegen de 30 aan liep en ja was finaal binnen, zou jij dan nog de hele wereld over reizen om bv 20 miljoen te verdienen? Of zou je zeggen, hey wtf, als ik een sabatical neem heb ik er 17.

en ondertussen lekker gaan rally rijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74930481
Kobayashi mogelijk/wss naar Renault

http://renault-f1.fr/Kamui-Kobayashi-chez-Renault-en
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_74930650
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en ondertussen lekker gaan rally rijden.
Ook alleen maar als 'ie een winnende auto onder z'n kont geschoven krijgt.
Calm down, please!
pi_74931983
quote:
Op maandag 23 november 2009 03:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kobayashi mogelijk/wss naar Renault

http://renault-f1.fr/Kamui-Kobayashi-chez-Renault-en
Dat zou ik hem echt gunnen, hij heeft twee fantastische races gereden.

Nu Kimi mogelijk niet aan de start staat volgend seizoen moet ik toch iemand kunnen aanmoedigen, kobauashi it is.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 23 november 2009 @ 11:23:30 #210
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74934341
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:08 schreef vosss het volgende:

Hopelijk gaat het hem echt niet om het geld, maar om de sport. Ik snap best dat hij niet bij een klein team wil rijden, maar ik zou het echt slecht vinden als hij gekozen heeft voor een sabbatical vanwege het geld... Zeker na dit seizoen zou je toch denken dat hij op wraak zint?
The line is a dot to you!
  maandag 23 november 2009 @ 18:57:21 #211
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 23 november 2009 @ 19:21:15 #212
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74945285
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:23 schreef kepler het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het hem echt niet om het geld, maar om de sport. Ik snap best dat hij niet bij een klein team wil rijden, maar ik zou het echt slecht vinden als hij gekozen heeft voor een sabbatical vanwege het geld... Zeker na dit seizoen zou je toch denken dat hij op wraak zint?
Het is sowieso altijd een combinatie van beide.
pi_74947474
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd een combinatie van beide.
Nee ... om de simpele reden dat er ook coureurs bestaan die zwaar geld neertellen om te mogen rijden.
Calm down, please!
  maandag 23 november 2009 @ 20:23:15 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74947778
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee ... om de simpele reden dat er ook coureurs bestaan die zwaar geld neertellen om te mogen rijden.
En die gaat het dus echt om de sport
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74949080
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:23 schreef sanger het volgende:

[..]

En die gaat het dus echt om de sport
Of om de investering ... laten we eerlijk wezen. Zat pikkies met een Raikkonen-instelling die zo snel mogelijk hun (merk)naam zo veel mogelijk waard zien willen worden om daarna te rentenieren.

Reden dat Raikkonen doet wat 'ie doet is waarschijnlijk omdat hij al jaren in de F1 zit. Men vergeet dat door z'n baby-face en door z'n schijnbaar afwezige persoonlijke ontwikkeling maar als er iemand veel pech had voor z'n wereldkampioenschap dan was het Raikkonen wel.

Maar wat maakt een waardig wereldkampioen? Iemand die met eer z'n titel verdedigd (ook na een paar jaar) of iemand die het allemaal bekijkt als de winst binnen is?
Calm down, please!
  maandag 23 november 2009 @ 21:51:52 #216
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74950398
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Of om de investering ... laten we eerlijk wezen. Zat pikkies met een Raikkonen-instelling die zo snel mogelijk hun (merk)naam zo veel mogelijk waard zien willen worden om daarna te rentenieren.
True, die heb je er ook tussen. Wat dat betreft zie ik liever een Verstappen die altijd bergen geld meenam naar de teams om te mogen racen.
quote:
Reden dat Raikkonen doet wat 'ie doet is waarschijnlijk omdat hij al jaren in de F1 zit. Men vergeet dat door z'n baby-face en door z'n schijnbaar afwezige persoonlijke ontwikkeling maar als er iemand veel pech had voor z'n wereldkampioenschap dan was het Raikkonen wel.
Mwah, alleen in 2005 (was het toch) was hij er echt dichtbij zeg ik zo uit mijn hoofd. In 2007 won hij (wellicht wat) onverwacht. In 2008 was hij de mindere van Massa en in 2009 was de Ferrari niet vooruti te branden.

De grootste pech was natuurlijk de betrouwbaarheid van de McLarens in zijn tijd. Die was om te huilen natuurlijk.
quote:
Maar wat maakt een waardig wereldkampioen? Iemand die met eer z'n titel verdedigd (ook na een paar jaar) of iemand die het allemaal bekijkt als de winst binnen is?
Beiden natuurlijk. Wereldkampioen is wereldkampioen. Al kan ik meer respect opbrengen voor iemand die zijn titel bv. weer zou proberen te heroveren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74961096
gewoon voor de lol:

Calm down, please!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:02:56 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74961258
Wat denken jullie eigenlijk? Is Schumi echt bezig met een rentree?
The line is a dot to you!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:20:31 #219
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74961879
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef kepler het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk? Is Schumi echt bezig met een rentree?
Mercedes is achter de schermen wel ergens mee bezig. Er zijn namelijk al weken hardnekkige geruchten rond Nick Heidfeld, maar als hij daadwerkelijk eerste keuze was, dan was Nick gisteren wel gelijktijdig gepresenteerd met Rosberg.

Heidfeld zou zo maar eens een back-up kunnen zijn voor Mercedes, die bezig zijn met een dark horse (Raikkonen? Schumacher?).
Dat is wat je een beetje leest op internet.

Ik verwacht persoonlijk trouwens niet dat Schumacher bezig is met een rentree. Wat heeft hij nog te bewijzen?
pi_74961938
Persoonlijk denk ik dat Schumacher dan eerder teambaasstagiaire wordt bij Brawn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 november 2009 @ 11:24:27 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74962020
Ik denk zelf ook niet dat het Schumacher wordt. Ik gok eerder dat de verrassing hem zit in de komst van Räikkönen of dat Adrian Sutil overkomt van Force India. Dit zou de weg vrij kunnen maken voor Gary Paffett of Paul di Resta om hun Formule 1-debuut te maken. Di Resta test binnenkort met een Force India, terwijl Paffett dat al eerder gedaan heeft. Daar zie ik een van de twee dus wel instappen.

Maar goed, dat is speculaas natuurlijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74962025
Ik denk persoonlijk dat Schumi de FIA ingaat, nu dat z'n maatje Todt heeft aangegeven dat hij welkom is. Ik denk dat dat de reden is dat hij z'n banden met Ferrari verbreekt (ogenschijnlijk in ieder geval).

Schumi komt denk ik nooit meer terug in de F1 als coureur. Hij heeft inmiddels al z'n schapen op het droge, een gezin en hoeft zich qua werk nooit meer zorgen te maken. Hij zal meer betrokken zijn met z'n kids (en het managen ervan) dan dat hij de drang heeft om te racen. Ik denk dat z'n nek-blessure hem daar alleen maar bewuster van heeft gemaakt.
Calm down, please!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:25:20 #223
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74962050
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mercedes is achter de schermen wel ergens mee bezig. Er zijn namelijk al weken hardnekkige geruchten rond Nick Heidfeld, maar als hij daadwerkelijk eerste keuze was, dan was Nick gisteren wel gelijktijdig gepresenteerd met Rosberg.
Dat denk ik ook, Heidfeld kost ook geen klap.
quote:
Ik verwacht persoonlijk trouwens niet dat Schumacher bezig is met een rentree. Wat heeft hij nog te bewijzen?
Hij wil gewoon erg graag weer racen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:28:50 #224
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74962166
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:25 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, Heidfeld kost ook geen klap.
Precies, Heidfeld is niet verzekerd van een stoeltje voor 2010. En Sauber lijkt ook geen veilige gok.
Hij zou zonder het contract gelezen te hebben nog tekenen bij Mercedes.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk zelf ook niet dat het Schumacher wordt. Ik gok eerder dat de verrassing hem zit in de komst van Räikkönen of dat Adrian Sutil overkomt van Force India. Dit zou de weg vrij kunnen maken voor Gary Paffett of Paul di Resta om hun Formule 1-debuut te maken. Di Resta test binnenkort met een Force India, terwijl Paffett dat al eerder gedaan heeft. Daar zie ik een van de twee dus wel instappen.

Maar goed, dat is speculaas natuurlijk.
Sutil is inderdaad ook een kandidaat, maar die geruchten zijn de laatste tijd een beetje gestorven.
De naam van Heidfeld hoor je meer. Maar dat heeft vast ook te maken met zijn Mercedes verleden.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:52:25 #225
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74962933
quote:
HAUG REFUSES TO CATEGORICALLY DENY SCHUMI RUMOURS
Tuesday 24th November 2009

Mercedes motorsport boss Norbert Haug has re-ignited rumours of Michael Schumacher's pending signing after refusing to deny that the German could race for Merc GP next season.

Following Mercedes' buy-out of the Brawn GP team and Jenson Button's defection to McLaren, reports surfaced that the German manufacturer would take an all-German line-up.

This soon led to rumours that Mercedes could pull of a surprise by signing seven-time World Champion Schumacher to partner Nico Rosberg next season.

However, earlier this week, team boss Ross Brawn attempted to put an end to the stories, telling the Bild: "The media are trying to put together a dream.

"Michael would have returned to the cockpit for Ferrari, but only temporarily. He has no ambitions to start a new career."

But despite Brawn's claims - and he is the man who has the final say on Rosberg's team-mate - Haug was coy when asked about Schumacher.

"I think that we have to live with these speculations," he said during Monday's press conference to announce Rosberg's signing. "What Ross pointed out, I think we have to respect that.

"I fully understand that these speculations are ongoing as long as we don't announce who is driving the other car but that's what we have to live with."

Pressed on the issue of whether Schumacher will drive for him next season, Haug added: "When will you ever say categorically anything in F1? Ross made it quite clear and I really have nothing to add."

Mercedes GP chief executive Nick Fry refused to weigh in on the matter. "I've got nothing to add to that," he said. "We are here to talk about Nico Rosberg and we should stick with that subject. Ross has answered the question extremely well."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')