Jos Verstappen moest het afleggen tegen zijn zoon.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers...
Nu in de winkel:
[ afbeelding ]
Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1quote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.
Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
Nee hij kijkt naar de mogelijkheid van rally omdat de deur bij McLaren is gesloten en hij niet verwacht dat de deur bij Mercedes voor hem opengaat (omdat ze in zijn ogen twee Duitsers willen).quote:
Nee dus, wat sas hierboven zegtquote:
quote:Op de vraag wat hij dan zoal gaat doen in dat jaar vrij, antwoordde de Fin dat hij dat nog niet weet. Wel zei Räikkönen dat hij bekeek of hij in de rallysport gaat rijden. En dat hij ook daar een snelle wagen wil hebben. Als dat niet doorgaat, zal de voormalig Ferrari-coureur meer tijd met familie en vrienden doorbrengen. Of hij in 2011 weer in de F1 rijdt, hangt dus heel erg af van het materiaal: "Ik wil niet alleen racen om als onbekende rond te rijden. Daar ben ik niet in geïnteresseerd. Maar het duurt nog even tot die tijd, dus laten we zien wat er gebeurt de komende maanden."
over Rosberg gesproken,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:01 schreef LeXX het volgende:
[..]
Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet noodzakelljk. Ook in 1988 en 1989 mocht je niet bijtanken en toen won Senna ook een WK ondanks zijn agressieve rijstijl. Prost won ook een WK door constanter te rijden, maar dat lag niet aan tekort aan brandstof van Senna.
Rosberg was de eerste die vliegende fin werd genoemd.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.
Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
ik vond Raikkonen een baasquote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik denk dat we Raikkonen nooit meer terug gaan zien in de F1. Om heel eerlijk te zijn kan ik er niet mee zitten; het was een retesnelle coureur, maar ik vond zijn uitstraling en manier van communiceren zodanig pauper, dat ik hem nooit een leuke courer heb gevonden.
Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).
yeah,quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.
Rubens ''Oldtimer'' Barrichelloquote:Op donderdag 19 november 2009 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus
Nico "Britney" Rosberg
wie doet er mee?
Kimi "Fully Loaded" Raikkonen
Lewis "Playstation Black Edition" Hamilton
Felipe "Evil Eye" Massa
Fernando "Sir-Bitch-A-Lot" Alonso
Jenson "Lucky Strike" Button
Mark "Robocop" Webber
Timo "Walk Like a Lesbian" Glock
wie biedt er meer?
Vanaf die zin ging het fout. Je weet dat Ferrari niet wil dat coureurs geheimpjes / strategiën doorspelen naar een volgend team. Dit was de hele reden dat alleen Fisi en Badoer geschikt waren voor het O-zo-gewilde Ferrari stoeltje van Massa. Ferrari had makkelijk 10x betere coureurs kunnen vinden maar Massa zou hoe dan ook terug komen ... dus het was een tijdelijke baan. Fisi en Badoer waren perfect omdat ze nergens naartoe zouden gaan na Ferrari.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Even serieus weer.
Jij wel maar jij kunt nog iets anders dan een auto rond een circuit sturen.quote:
Nou ... ik heb jaren geleden al aangegeven waarom ik Kimi niet mag (scooter wedstrijd enzo).quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef vosss het volgende:
Onzin. Kimi ziet er ongeinteresseert uit, maar er is maar 1 ding wat hij wilt en dat is winnen.
Je kan een Schumacher ook in een knakenbak zetten en dan rijdt ie ook kleurloos rond in het achterveld.
Ik snap niet dat Kimi zo wordt afgezeken door alles en iedereen alleen omdat ie niet zo goed is in verbale communicatie op tv enzo. Die gast weet echt wel wat stampen is.
Sterker nog, als het hele veld in dezelfde auto zou zitten denk ik dat Kimi 1ste zou worden en een Vettel 2de en Lewis gedeeld derde met Alonso.
Kimi heeft een hoop mooie dingen laten zien wmb en ik mis hem nu al
Ik denk dat Kimi gewoon klaar is met de F1... Hij had makkelijk ergens anders kunnen racen, maar pakt dus liever het grote geld door niet te racen... Beetje onlogische keus voor een echte racerquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik ben dat niet met je eens. Verre van zelfs.
Ferrari is in mijn ogen degene die de doodsteek geeft met die 17 miel.
En die opmerking over 10 cent raakt kant noch wal, die vent hoeft het al jaren niet om het geld te doen en zeg nou zelf, als je al zoveel jaar in de F1 actief bent en je bent finaal binnen en je krijgt 17 miljoen om een jaar lekker even niks te doen of je krijgt 20 miljoen (wat komend seizoen ook al vrij weinig teams bereidt zijn om te betalen) dan ga jij ook even lekker een jaartje thuis zitten bij je vrouwtje ipv driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten en elke week de hele wereld overvliegen voor die lousy 3 miljoen extra.
Ik wel iig.
My point exactlyquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef vosss het volgende:
WTF heeft Button laten zien dan?!
Button is een van de meest overrated coureurs van het hele circus
Voor Massa knock-out ging was Massa de snellere van de twee. Massa is nooit sneller geweest dan Schumacher.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef vosss het volgende:
Onzin. Kimi ziet er ongeinteresseert uit, maar er is maar 1 ding wat hij wilt en dat is winnen.
Je kan een Schumacher ook in een knakenbak zetten en dan rijdt ie ook kleurloos rond in het achterveld.
10 WK puntenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:04 schreef bodylotion het volgende:
iemand een idee wat een coureur krijgt als hij een race wint?
Als Mercedes Kimi zou willen, zouden ze hem hetzelfde kunnen bieden als dat ze Button gedaan hebben. 8 miljoen pond per jaar en 4 miljoen extra aan bonussen. Met die 10 miljoen (euro?) van Ferrari zit hij dan zo boven die 17 miljoen (voor komend jaar) die hij zou krijgen als hij niet zou racen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Even serieus weer.
Ik ben van mening dat als Kimi komend jaar niet rijdt dat dat hoofdzakelijk Ferrari haar schuld is door hem 17 miljoen cadeau te doen als hij niet rijdt.
Met de kostenbesparingen valt eik iedereen al per direct af als interessant voor Kimi.
Stel nou dat iemand 25 miljoen biedt? Dat is toch best royaal, maar toch slechts net zoveel feitelijk om te rijden als de huidige wereldkampioen. Hij heeft immers sowieso al 17 miljoen.
Kimi is ook wereldkampioen. Moet hij voor minder gaan rijden? Ik dacht het niet.
Hoeveel teams is in staat en bereidt om 25 miljoen of meer op tafel te flikkeren? Ik denk vrij weinig.
Ferrari heeft eigenhandig Kimi's carriere een doodsteek gegeven hiermee en dat reken ik ze zwaar aan
Homo's; ik koop dus nooit meer een Ferrari
Het zou zo geweldig zijn... Alleen zie ik hem liever in een Ferrari rijden, maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Mercedes want Michael Schumacher to drive in F1 team
EJ is er van overtuigd
Ja man, want een miljoen of 10 daar kan je tegenwoordig toch ook niet fatsoenlijk meer voor leven. Schijnbaar vind ie geld belangrijker dan de sport want anders zou die niet zo moeilijk doen over een toch al meer dan riant salaris. Ik bedoel, we hebben het over iemand die al tientallen miljoenen heeft, en die ook weer had kunnen verdienen. Tis niet dat ie alleen maar droog brood kan eten ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Even serieus weer.
Ik ben van mening dat als Kimi komend jaar niet rijdt dat dat hoofdzakelijk Ferrari haar schuld is door hem 17 miljoen cadeau te doen als hij niet rijdt.
Met de kostenbesparingen valt eik iedereen al per direct af als interessant voor Kimi.
Stel nou dat iemand 25 miljoen biedt? Dat is toch best royaal, maar toch slechts net zoveel feitelijk om te rijden als de huidige wereldkampioen. Hij heeft immers sowieso al 17 miljoen.
Kimi is ook wereldkampioen. Moet hij voor minder gaan rijden? Ik dacht het niet.
Hoeveel teams is in staat en bereidt om 25 miljoen of meer op tafel te flikkeren? Ik denk vrij weinig.
Ferrari heeft eigenhandig Kimi's carriere een doodsteek gegeven hiermee en dat reken ik ze zwaar aan
Homo's; ik koop dus nooit meer een Ferrari
Salarrisen van afgelopen jaar. Komop zeg, zeg nou eerlijk, dit is toch gewoon niet interessant als je Kimi heet en 17 miel krijgt als je NIET rijdt?!quote:1 Kimi Raikkonen $45 million
2 Lewis Hamilton $18 million
3 Fernando Alonso $15 million
4 Nico Rosberg $8.5 million
5 Felipe Massa $8 million
6 Jarno Trulli $6.5 million
7 Sebastian Vettel $6 million
8 Mark Webber $5.5 million
9 Jenson Button $5 million
10 Robert Kubica $4.5 million
11 Heikki Kovalainen $3.5 million
12 Nick Heidfeld $2.8 million
13 Timo Glock $2 million
14 Giancarlo Fisichella $1.5 million
15 Sebastien Buemi $1.5 million
16 Rubens Barrichello $1 million
17 Jamie Alguersuari $0.5 million
18 Vitanonio Liuzzi $0
19 Adrian Sutil $0
20 Romain Grosjean $0
21 Kazuki Nakajima $0
Voor jou is geld alles ... voor menig coureur in het veld niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:14 schreef vosss het volgende:
Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden.
Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |