abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 12:20:16 #154
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_74846625
Voor de liefhebbers...
Nu in de winkel:

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 19 november 2009 @ 12:27:02 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74846831
Tja... Wii
pi_74847422
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers...
Nu in de winkel:

[ afbeelding ]
Jos Verstappen moest het afleggen tegen zijn zoon.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74850977
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74851830
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.

Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1

pi_74852989
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kimi kiest voor rally
Nee hij kijkt naar de mogelijkheid van rally omdat de deur bij McLaren is gesloten en hij niet verwacht dat de deur bij Mercedes voor hem opengaat (omdat ze in zijn ogen twee Duitsers willen).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74854102
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kimi kiest voor rally
Nee dus, wat sas hierboven zegt

Räikkönen: "De deur staat open, maar..."
quote:
Op de vraag wat hij dan zoal gaat doen in dat jaar vrij, antwoordde de Fin dat hij dat nog niet weet. Wel zei Räikkönen dat hij bekeek of hij in de rallysport gaat rijden. En dat hij ook daar een snelle wagen wil hebben. Als dat niet doorgaat, zal de voormalig Ferrari-coureur meer tijd met familie en vrienden doorbrengen. Of hij in 2011 weer in de F1 rijdt, hangt dus heel erg af van het materiaal: "Ik wil niet alleen racen om als onbekende rond te rijden. Daar ben ik niet in geïnteresseerd. Maar het duurt nog even tot die tijd, dus laten we zien wat er gebeurt de komende maanden."
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74854143
pi_74854363
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:01 schreef LeXX het volgende:

[..]

Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1
[ afbeelding ]

over Rosberg gesproken,
quote:
Mark Webber:

Q "Who is the worst dressed Formula One driver?"

"Britney (aka Nico Rosberg)."
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:53:26 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74855507
Dan weten we ook meteen de bijnaam van Nico onder collega coureurs.
pi_74856371
Dus

Nico "Britney" Rosberg

wie doet er mee?

Kimi "Fully Loaded" Raikkonen
Lewis "Playstation Black Edition" Hamilton
Felipe "Evil Eye" Massa
Fernando "Sir-Bitch-A-Lot" Alonso
Jenson "Lucky Strike" Button
Mark "Robocop" Webber
Timo "Walk Like a Lesbian" Glock

wie biedt er meer?
Calm down, please!
pi_74856506
Ik denk dat we Raikkonen nooit meer terug gaan zien in de F1. Om heel eerlijk te zijn kan ik er niet mee zitten; het was een retesnelle coureur, maar ik vond zijn uitstraling en manier van communiceren zodanig pauper, dat ik hem nooit een leuke courer heb gevonden.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_74857914
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet noodzakelljk. Ook in 1988 en 1989 mocht je niet bijtanken en toen won Senna ook een WK ondanks zijn agressieve rijstijl. Prost won ook een WK door constanter te rijden, maar dat lag niet aan tekort aan brandstof van Senna.
Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).
pi_74857928
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.

Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
Rosberg was de eerste die vliegende fin werd genoemd.
pi_74864884
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik denk dat we Raikkonen nooit meer terug gaan zien in de F1. Om heel eerlijk te zijn kan ik er niet mee zitten; het was een retesnelle coureur, maar ik vond zijn uitstraling en manier van communiceren zodanig pauper, dat ik hem nooit een leuke courer heb gevonden.
ik vond Raikkonen een baas

denk trouwens ook niet dat ie terug keert

en Britney is wel master haha
pi_74865721
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).
Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.
pi_74867870
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.
yeah,

toen telde de 15(?) beste resultaten ook nog ofzo.

geen gek idee om dat weer in te voeren trouwens.. dan kun je tenminste nog een keer risico nemen
pi_74867950
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus

Nico "Britney" Rosberg

wie doet er mee?

Kimi "Fully Loaded" Raikkonen
Lewis "Playstation Black Edition" Hamilton
Felipe "Evil Eye" Massa
Fernando "Sir-Bitch-A-Lot" Alonso
Jenson "Lucky Strike" Button
Mark "Robocop" Webber
Timo "Walk Like a Lesbian" Glock

wie biedt er meer?
Rubens ''Oldtimer'' Barrichello
Jarno ''The Train" Trulli
Kazuki ''Captain zero'' Nakajima
Robert ''The Nose'' Kubica
pi_74868310
Nick "I thawt I saw a Puddycat" Heidfeld
Heikki "The whining Finn" Kovalainen
Giancarlo "It'sa Ferrari" Fisichella
Sebastian "mom, can I play outside" Vettel
pi_74869965
Rubens "Don't Cry Over Me" Barrichello
Luca "Told ya so" Badoer
Nelson "I'll suck for a seat ride" Piquet
Nick "Elmer Fudd" Heidfeld (of Nick "I'm Wacing Fewwawi's" Heidfeld)

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-11-2009 00:15:45 ]
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 november 2009 @ 23:51:57 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74871842
Sébastien "Frankenstein" Buemi
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74871876
pi_74872907
Even serieus weer.

Ik ben van mening dat als Kimi komend jaar niet rijdt dat dat hoofdzakelijk Ferrari haar schuld is door hem 17 miljoen cadeau te doen als hij niet rijdt.

Met de kostenbesparingen valt eik iedereen al per direct af als interessant voor Kimi.

Stel nou dat iemand 25 miljoen biedt? Dat is toch best royaal, maar toch slechts net zoveel feitelijk om te rijden als de huidige wereldkampioen. Hij heeft immers sowieso al 17 miljoen.
Kimi is ook wereldkampioen. Moet hij voor minder gaan rijden? Ik dacht het niet.

Hoeveel teams is in staat en bereidt om 25 miljoen of meer op tafel te flikkeren? Ik denk vrij weinig.

Ferrari heeft eigenhandig Kimi's carriere een doodsteek gegeven hiermee en dat reken ik ze zwaar aan

Homo's; ik koop dus nooit meer een Ferrari
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74872930
Michael "Stallone" Schumacher
Romain "Veni Vidi" Grosjean
Adrian "Kimi-bait" Sutil
Vitantonio "Forget me not" Liuzzi
Calm down, please!
pi_74872979
Jos "The Rainman" Verstappen
vosss is de naam,
pi_74873066
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
Even serieus weer.
Vanaf die zin ging het fout. Je weet dat Ferrari niet wil dat coureurs geheimpjes / strategiën doorspelen naar een volgend team. Dit was de hele reden dat alleen Fisi en Badoer geschikt waren voor het O-zo-gewilde Ferrari stoeltje van Massa. Ferrari had makkelijk 10x betere coureurs kunnen vinden maar Massa zou hoe dan ook terug komen ... dus het was een tijdelijke baan. Fisi en Badoer waren perfect omdat ze nergens naartoe zouden gaan na Ferrari.

Kimi heeft schijt aan alles. Als hij 10 cent meer kan verdienen gaat hij niet stil zitten maar racen. Zat coureurs die er jaren lang geld op toe hebben gelegd om te mogen racen dus ik zeg : geef hun Kimi's plekje! Zo goed ik die uber-lul nou ook weer niet (enige titel in de schoot geworpen).

Degene die Kimi's F1 carriere een doodsteek heeft gegeven is Kimi zelf... een paar jaar geleden al.
Calm down, please!
pi_74873168
Ik ben dat niet met je eens. Verre van zelfs.

Ferrari is in mijn ogen degene die de doodsteek geeft met die 17 miel.
En die opmerking over 10 cent raakt kant noch wal, die vent hoeft het al jaren niet om het geld te doen en zeg nou zelf, als je al zoveel jaar in de F1 actief bent en je bent finaal binnen en je krijgt 17 miljoen om een jaar lekker even niks te doen of je krijgt 20 miljoen (wat komend seizoen ook al vrij weinig teams bereidt zijn om te betalen) dan ga jij ook even lekker een jaartje thuis zitten bij je vrouwtje ipv driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten en elke week de hele wereld overvliegen voor die lousy 3 miljoen extra.

Ik wel iig.
vosss is de naam,
pi_74873234
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:32 schreef vosss het volgende:

Ik wel iig.
Jij wel maar jij kunt nog iets anders dan een auto rond een circuit sturen.

Vergeet niet dan deze mensen voor niets anders leven dan racen ... dat zie je zelfs jaren nadat ze uit de F1 zijn gestapt.

Behalve bij Kimi ... bij hem kon je zelfs tijdens races al zien dat hij meer interesse had in de champagne op de jachten dan in de races.
Calm down, please!
pi_74873361
Onzin. Kimi ziet er ongeinteresseert uit, maar er is maar 1 ding wat hij wilt en dat is winnen.

Je kan een Schumacher ook in een knakenbak zetten en dan rijdt ie ook kleurloos rond in het achterveld.

Ik snap niet dat Kimi zo wordt afgezeken door alles en iedereen alleen omdat ie niet zo goed is in verbale communicatie op tv enzo. Die gast weet echt wel wat stampen is.

Sterker nog, als het hele veld in dezelfde auto zou zitten denk ik dat Kimi 1ste zou worden en een Vettel 2de en Lewis gedeeld derde met Alonso.

Kimi heeft een hoop mooie dingen laten zien wmb en ik mis hem nu al
vosss is de naam,
pi_74873450
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef vosss het volgende:
Onzin. Kimi ziet er ongeinteresseert uit, maar er is maar 1 ding wat hij wilt en dat is winnen.

Je kan een Schumacher ook in een knakenbak zetten en dan rijdt ie ook kleurloos rond in het achterveld.

Ik snap niet dat Kimi zo wordt afgezeken door alles en iedereen alleen omdat ie niet zo goed is in verbale communicatie op tv enzo. Die gast weet echt wel wat stampen is.

Sterker nog, als het hele veld in dezelfde auto zou zitten denk ik dat Kimi 1ste zou worden en een Vettel 2de en Lewis gedeeld derde met Alonso.

Kimi heeft een hoop mooie dingen laten zien wmb en ik mis hem nu al
Nou ... ik heb jaren geleden al aangegeven waarom ik Kimi niet mag (scooter wedstrijd enzo).

Het is echt een lul ... ik heb 'm zelf niet ontmoet maar mensen die ik heb gesproken en in dat wereldje zaten (remember Fok!F1 meet) wel. Uit die verhalen maak ik op dat ik 'm nooit hoef te ontmoeten.

P.S.: Je hebt zo'n hoge dunkt van Kimi maar wat heeft hij nou eigenlijk laten zien dat -bijvoorbeeld- een Jenson Button niet heeft laten zien?
Calm down, please!
pi_74873653
WTF heeft Button laten zien dan? !

Button is een van de meest overrated coureurs van het hele circus
vosss is de naam,
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:56:03 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74873677
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik ben dat niet met je eens. Verre van zelfs.

Ferrari is in mijn ogen degene die de doodsteek geeft met die 17 miel.
En die opmerking over 10 cent raakt kant noch wal, die vent hoeft het al jaren niet om het geld te doen en zeg nou zelf, als je al zoveel jaar in de F1 actief bent en je bent finaal binnen en je krijgt 17 miljoen om een jaar lekker even niks te doen of je krijgt 20 miljoen (wat komend seizoen ook al vrij weinig teams bereidt zijn om te betalen) dan ga jij ook even lekker een jaartje thuis zitten bij je vrouwtje ipv driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten en elke week de hele wereld overvliegen voor die lousy 3 miljoen extra.

Ik wel iig.
Ik denk dat Kimi gewoon klaar is met de F1... Hij had makkelijk ergens anders kunnen racen, maar pakt dus liever het grote geld door niet te racen... Beetje onlogische keus voor een echte racer
The line is a dot to you!
pi_74873779
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef vosss het volgende:
WTF heeft Button laten zien dan? !

Button is een van de meest overrated coureurs van het hele circus
My point exactly

P.S.: Je geeft Kimi groot gelijk dat hij voor het geld gaat maar je geeft Ferrari de schuld dat ze hun geld gebruiken om hun geheimen uit de markt te houden?

Jij gelooft in bepaalde soorten geld, dus?
Calm down, please!
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:44:06 #187
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74876230
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef vosss het volgende:

Voor Massa knock-out ging was Massa de snellere van de twee. Massa is nooit sneller geweest dan Schumacher.

Nadat Massa eruit was is Kimi inderdaad gaan stampen. En daar heb ik alle waardering voor. Maar anderhalf seizoen ervoor reed hij suf rondjes
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_74876875
Kimi is imo als kroonprins van Hakkinen binnengkomen bij Mclaren. Die gast is enorm snel, maar is, helaas voor hem, ook gelijk omhooggevallen. Als je vanaf dag 1 met je neus in het geld en de champagne kan liggen doet dat geen goed voor je ego. Die raakt dan buiten alle proporties.
Hamilton is een en hetzelfde, alleen heeft hij, door de "bloedband" die gekweekt is met Uncle Dennis, nog een norm om goed te presteren.
Kimi heeft zijn schapen allang op het droge getrokken, dus hem verwijten dat hij geen inzet meer toont.. Ach, het is de aard van 't beestje denk ik.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:04:47 #189
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74877842
iemand een idee wat een coureur krijgt als hij een race wint?
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:39:42 #190
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74878709
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:04 schreef bodylotion het volgende:
iemand een idee wat een coureur krijgt als hij een race wint?
10 WK punten
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74878846
hele grote koffiemok
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:54 #192
Maffe Fries
pi_74878904
Een grote fles champagne en in de Arabische landen een fles van die zoete rotzooi
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:51:29 #193
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74879087
pi_74879608
quote:
Even serieus weer.

Ik ben van mening dat als Kimi komend jaar niet rijdt dat dat hoofdzakelijk Ferrari haar schuld is door hem 17 miljoen cadeau te doen als hij niet rijdt.

Met de kostenbesparingen valt eik iedereen al per direct af als interessant voor Kimi.

Stel nou dat iemand 25 miljoen biedt? Dat is toch best royaal, maar toch slechts net zoveel feitelijk om te rijden als de huidige wereldkampioen. Hij heeft immers sowieso al 17 miljoen.
Kimi is ook wereldkampioen. Moet hij voor minder gaan rijden? Ik dacht het niet.

Hoeveel teams is in staat en bereidt om 25 miljoen of meer op tafel te flikkeren? Ik denk vrij weinig.

Ferrari heeft eigenhandig Kimi's carriere een doodsteek gegeven hiermee en dat reken ik ze zwaar aan

Als Mercedes Kimi zou willen, zouden ze hem hetzelfde kunnen bieden als dat ze Button gedaan hebben. 8 miljoen pond per jaar en 4 miljoen extra aan bonussen. Met die 10 miljoen (euro?) van Ferrari zit hij dan zo boven die 17 miljoen (voor komend jaar) die hij zou krijgen als hij niet zou racen.

Dus geld lijkt me het probleem niet.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 november 2009 @ 11:23:51 #195
Maffe Fries
pi_74879930
Silverstone is gelukkig nog niet buiten beeld: Ecclestone: \"Silverstone heeft weinig tijd meer\"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 november 2009 @ 14:21:54 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74885456
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:52:06 #198
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74891672
pi_74901046
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Mercedes want Michael Schumacher to drive in F1 team

EJ is er van overtuigd
Het zou zo geweldig zijn... Alleen zie ik hem liever in een Ferrari rijden, maar dat even terzijde.

Als Schumi slim is, doet hij het niet.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_74901425
quote:
Even serieus weer.

Ja man, want een miljoen of 10 daar kan je tegenwoordig toch ook niet fatsoenlijk meer voor leven. Schijnbaar vind ie geld belangrijker dan de sport want anders zou die niet zo moeilijk doen over een toch al meer dan riant salaris. Ik bedoel, we hebben het over iemand die al tientallen miljoenen heeft, en die ook weer had kunnen verdienen. Tis niet dat ie alleen maar droog brood kan eten ofzo.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_74902742
Zeker, maar als jij tegen de 30 aan liep en ja was finaal binnen, zou jij dan nog de hele wereld over reizen om bv 20 miljoen te verdienen? Of zou je zeggen, hey wtf, als ik een sabatical neem heb ik er 17.

Ik zou voor het laatste gaan.
vosss is de naam,
pi_74902874
quote:
1 Kimi Raikkonen $45 million
2 Lewis Hamilton $18 million
3 Fernando Alonso $15 million
4 Nico Rosberg $8.5 million
5 Felipe Massa $8 million
6 Jarno Trulli $6.5 million
7 Sebastian Vettel $6 million
8 Mark Webber $5.5 million
9 Jenson Button $5 million
10 Robert Kubica $4.5 million
11 Heikki Kovalainen $3.5 million
12 Nick Heidfeld $2.8 million
13 Timo Glock $2 million
14 Giancarlo Fisichella $1.5 million
15 Sebastien Buemi $1.5 million
16 Rubens Barrichello $1 million
17 Jamie Alguersuari $0.5 million
18 Vitanonio Liuzzi $0
19 Adrian Sutil $0
20 Romain Grosjean $0
21 Kazuki Nakajima $0
Salarrisen van afgelopen jaar. Komop zeg, zeg nou eerlijk, dit is toch gewoon niet interessant als je Kimi heet en 17 miel krijgt als je NIET rijdt?!

Welk team betaald hem 17 miel, plus een bedrag hoog genoeg om ver weg van je vrienden en familie driekwart jaar lang je leven op het spel te zetten?

Geen enkel team op dit moment. Geen enkel.

Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden.
Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien
vosss is de naam,
pi_74905753
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:14 schreef vosss het volgende:

Voor Kimi is het gewoon niet interessant om komend jaar te rijden.
Ik snap echt niet dat jullie dat niet zien
Voor jou is geld alles ... voor menig coureur in het veld niet.

Kimi neemt lekker een jaartje sabbatical en als hij in 2011 weer wil racen heeft 'ie gewoon keiharde pech

Op de lange termijn -en met Kimi's levensstijl- is 45 miljoen echt helemaal niets. Geen enkele topsporter, filmster of popster houdt het een leven uit met "maar" 45 miljoen. Zelfs Wacko Jacko niet en zoveel dronk die niet .
Calm down, please!
  zondag 22 november 2009 @ 17:24:46 #204
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74911563
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')