over Rosberg gesproken,quote:Op donderdag 19 november 2009 15:01 schreef LeXX het volgende:
[..]
Mee eens, maar Keke doet mee in de emo-factor omdat hij de eerste Fin was die een wereldtitel haalde in de F1
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet noodzakelljk. Ook in 1988 en 1989 mocht je niet bijtanken en toen won Senna ook een WK ondanks zijn agressieve rijstijl. Prost won ook een WK door constanter te rijden, maar dat lag niet aan tekort aan brandstof van Senna.
Rosberg was de eerste die vliegende fin werd genoemd.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.
Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
ik vond Raikkonen een baasquote:Op donderdag 19 november 2009 17:20 schreef Burnie88 het volgende:
Ik denk dat we Raikkonen nooit meer terug gaan zien in de F1. Om heel eerlijk te zijn kan ik er niet mee zitten; het was een retesnelle coureur, maar ik vond zijn uitstraling en manier van communiceren zodanig pauper, dat ik hem nooit een leuke courer heb gevonden.
Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Senna won zijn eerste WK-titel doordat Prost meer aftrekresultaten had (en Prost gedurende het seizoen in feite te laat realiseerde dat het aantal overwinningen de doorslag zou geven, niet het aantal punten).
yeah,quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat ik wilde aangeven was dat Senna ondanks zijn agressievere rijstijl geen brandstofproblemen had. Daarom zou dit voor Hamilton niet noodzakelijk een nadeel hoeven te zijn.
Rubens ''Oldtimer'' Barrichelloquote:Op donderdag 19 november 2009 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus
Nico "Britney" Rosberg
wie doet er mee?
Kimi "Fully Loaded" Raikkonen
Lewis "Playstation Black Edition" Hamilton
Felipe "Evil Eye" Massa
Fernando "Sir-Bitch-A-Lot" Alonso
Jenson "Lucky Strike" Button
Mark "Robocop" Webber
Timo "Walk Like a Lesbian" Glock
wie biedt er meer?
| Forum Opties | |