abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74796378
Glock had ik niet verwacht bij Manor. Doodsteek voor zijn carriere? Vrees van wel...
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_74798883
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef Burnie88 het volgende:
Glock had ik niet verwacht bij Manor. Doodsteek voor zijn carriere? Vrees van wel...
Hij heeft het over een long term development met het team. Ik ga er van uit dat hij de komende jaren gebakken zit en dat hij, mocht het team overgenomen worden, genoeg ervaring heeft om te blijven of door te stromen.

Riskante maar geen slechte zet per definitie.
Calm down, please!
pi_74799448
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hij heeft het over een long term development met het team. Ik ga er van uit dat hij de komende jaren gebakken zit en dat hij, mocht het team overgenomen worden, genoeg ervaring heeft om te blijven of door te stromen.

Riskante maar geen slechte zet per definitie.
Nee per definitie niet, maar Manor moet wel helemaal vanaf 0 beginnen. En Glock heeft nou ook weer niet zoveel ervaring, een race of 40 schat ik. Maargoed, hij heeft in ieder geval wel een zitje en dat is leuk voor hem. Had het wel jammer gevonden als hij er niet bij zou zijn volgend seizoen.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 18 november 2009 @ 09:14:13 #106
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74806189
quote:
Kimi Raikkonen neemt sabbatical in 2010

18 november 2009

Kimi Raikkonen zal volgend seizoen niet actief zijn in de Formule 1. De Fin is er niet in geslaagd om een competitief stoeltje te bemachtigen en zal er een jaartje tussenuit gaan. Dat maakte zijn manager bekend. Het is wel de bedoeling dat Raikkonen in 2011 weer op de grid zal staan.

Later meer.
erg jammer
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74806405
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef bodylotion het volgende:

[..]

erg jammer
Heel heel heelheeeeeeeeeeel erg jammer.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2009 @ 11:15:46 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74809536
Het is weliswaar GP2, maar wel goed nieuws: [GP2] Van der Garde krijgt topstoeltje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74810363
Goed nieuws voor Spa:

Spa gains new racing license
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74810867
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef bodylotion het volgende:

[..]

erg jammer
Erg voorspelbaar. Een uitspraak als "Ik race zelfs voor de helft van m'n oude salaris" zal je uit deze man nooit horen.
Calm down, please!
pi_74810883
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Goed nieuws voor Spa:

Spa gains new racing license
Calm down, please!
pi_74812508
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Goed nieuws voor Spa:

Spa gains new racing license
Mooi
  woensdag 18 november 2009 @ 13:48:13 #113
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74814870
quote:
Jenson Button zal vandaag gepresenteerd worden als coureur voor McLaren in 2010. Een woordvoerder van het team bevestigde tegenover GPUpdate.net dat de aankondiging spoedig zal volgen.
Volgens F1racing.nl
The line is a dot to you!
pi_74815438
VODAFONE McLAREN MERCEDES SIGNS REIGNING WORLD CHAMPION JENSON BUTTON TO MULTI-YEAR DEAL
quote:
18th November 2009

Sensational double World Champion driver line-up created as Jenson Button joins Lewis Hamilton at Vodafone McLaren Mercedes
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 18 november 2009 @ 14:10:01 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74815586
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:18:32 #116
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_74815849
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef sanger het volgende:
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang.
Voor Mercedes waren ze al een topteam en dat zullen ze erna ook nog zijn. En voorlopig zijn ze nog niet van elkaar af want Mercedes is nog 5 jaar motorenleverancier van McLaren (wat een eeuwigheid is in F1-tijd). Tegen die tijd heeft McLaren wel andere, mogelijk zelfgebouwde, goeie motoren.
pi_74815866
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef sanger het volgende:
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang.
Mja, andersom kan het volgend seizoen natuurlijk ook kut gaan bij voorheen Brawn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:20:08 #118
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74815898
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef sanger het volgende:
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang.
mclaren kan ook wel zonder steun een top team blijven. zaak is een goede motor leverancier te vinden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 18 november 2009 @ 14:34:23 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74816384
Ik zie een beetje het Williams scenario voor me Maar misschien ben ik wel te pessimistisch
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74817356
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef LeXX het volgende:
Twee wereldkampioenen in een team is historisch gezien een droom
Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten).
  woensdag 18 november 2009 @ 15:08:50 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74817765
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten).
Senna / Prost inderdaad. Maar toch is dit nog iets specialer omdat het de twee meest recente kampioenen zijn. En ook omdat het twee Britten zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:12:13 #122
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74817904
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef sanger het volgende:
Slechte zet van Button imo. Voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam, maar zonder de steun van Mercedes zal het toch langzaam afzakken ben ik bang.
Brawn heeft het chassis voor volgend jaar met relatief beperkte middelen moeten ontwerpen, McLaren daarintegen heeft flink wat meer geld beschikbaar gehad voor R&D.
Nou wil dat natuurlijk niet alles zeggen, maar de kans dat Brawn zo soeverein op kop zal rijden, zoals begin 2009, is uiterst gering.
pi_74818085
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Brawn heeft het chassis voor volgend jaar met relatief beperkte middelen moeten ontwerpen, McLaren daarintegen heeft flink wat meer geld beschikbaar gehad voor R&D.
Nou wil dat natuurlijk niet alles zeggen, maar de kans dat Brawn zo soeverein op kop zal rijden, zoals begin 2009, is uiterst gering.
Volgens mij is Brawn wel vrij vroeg begonnen met de ontwikkeling van het nieuwe chassis.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:24:21 #124
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74818437
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef sanger het volgende:
Ik zie een beetje het Williams scenario voor me Maar misschien ben ik wel te pessimistisch
Wel leuk voor de kijkers
The line is a dot to you!
  woensdag 18 november 2009 @ 15:24:23 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74818439
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Brawn heeft het chassis voor volgend jaar met relatief beperkte middelen moeten ontwerpen, McLaren daarintegen heeft flink wat meer geld beschikbaar gehad voor R&D.
Nou wil dat natuurlijk niet alles zeggen, maar de kans dat Brawn zo soeverein op kop zal rijden, zoals begin 2009, is uiterst gering.
Zoals je in mijn quote kunt lezen: voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74818862
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten).
Jim Clark en Graham Hill bij Lotus in 1967
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74819120
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Zoals je in mijn quote kunt lezen: voor komend seizoen schat ik McLaren nog wel in als topteam
Zelfs de komende jaren, want zelfs zonder Mercedes is McLaren een van de rijkste teams op de grid. Zeker als ze een andere investeerder vinden die (een deel van) het Mercedes aandeel wil overnemen. En beide teams zullen hun budgetten de komende jaren naar beneden moeten brengen om te voldoen aan de budget regels die zijn afgesproken voor de komende jaren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 18 november 2009 @ 15:47:21 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74819230
McLaren blijft altijd een topteam, dat hebben ze ook afgelopen seizoen weer bewezen, er is geen enkel team met de progressie die McLaren heeft gemaakt in seconden, ze moesten wel van ver komen maar doen het toch maar even. Ze zijn nog tot 2015 verzekerd van Mercedes motoren dus tijd genoeg voor alternatieven

Mercedes GP moet laten zien dat Brawn GP geen eendagsvlieg was maar ik denk dat ook zij sterk voor de dag zullen komen.

Dan hebben we nog Red Bull met Newey die eigenlijk de beste single diffuser auto had gebouwd, genoeg financiële middelen, dus ook een blijvertje in de top.

Last but not least Ferrari die het aan hun stand verplicht zijn mee te doen om de prijzen en die van alle bovengenoemde teams als eerste volledig zich op de ontwikkeling van de 2010 auto hebben gestort.

Nog 113 dagen, ik kan niet wachten....let the battle begin
  woensdag 18 november 2009 @ 15:48:15 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74819280
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zelfs de komende jaren, want zelfs zonder Mercedes is McLaren een van de rijkste teams op de grid. Zeker als ze een andere investeerder vinden die (een deel van) het Mercedes aandeel wil overnemen. En beide teams zullen hun budgetten de komende jaren naar beneden moeten brengen om te voldoen aan de budget regels die zijn afgesproken voor de komende jaren.
We zullen zien. Laten we het hopen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74820114
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten).
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor idd. Senna-Prost in 1989, verder zou ik zo niet weten (misschien in de jaren 50, als Farina en Fangio na 1951 nog eens in hetzelfde team hebben gezeten).
Button maakt deal met McLaren
quote:
...

Dat Button naar de Britse renstal gaat, is uniek: het is de eerste keer in de Formule 1-historie dat twee opeenvolgende wereldkampioenen bij één team zitten. En het is voor het eerst sinds Graham Hill (in 1962 en 1968 kampioen) en Jim Clark (in 1963 en 1965) bij Lotus in 1968 dat twee Britse wereldkampioenen bij een team zitten.

...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74820169
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jim Clark en Graham Hill bij Lotus in 1967
Ik heb 1968 uit het Vodafone McLaren-persbericht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 18 november 2009 @ 16:18:07 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74820383
Ik leest net op Wikipedia dat USF1 een deal heeft met Goodby, Silverstein & Partners, een advertising agency die een hele waslijst aan merknamen vertegenwoordigd. Oa. Adobe Systems, Cheetos, ComCast, Doritos, Häagen-Dazs, Hewlett-Packard, Pizza Hut, Sprint, Quaker etc.

Nou weten we sinds '99 dat twee verschillende liveries binnen 1 team niet toegestaan is in de Formule 1. Maar is het wel toegestaan om op allebei de auto's iedere Grand Prix een nieuwe livery te presenteren? Zoals je dat bijvoorbeeld ziet in IndyCar en NASCAR.
Dat zou het, zeker voor de kleine teams, een stuk makkelijker maken om het sponsorbudget voor een seizoen rond te krijgen. Ze zouden niet langer op zoek hoeven naar 1 titelsponsor en een aantal hoofdsponsoren.

Misschien iets om over na te denken voor de FIA, ik zou er als kijker iig geen bezwaar tegen hebben. Twee liveries per team zou ook moeten kunnen imo.
pi_74820493
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik leest net op Wikipedia dat USF1 een deal heeft met Goodby, Silverstein & Partners, een advertising agency die een hele waslijst aan merknamen vertegenwoordigd. Oa. Adobe Systems, Cheetos, ComCast, Doritos, Häagen-Dazs, Hewlett-Packard, Pizza Hut, Sprint, Quaker etc.

Nou weten we sinds '99 dat twee verschillende liveries binnen 1 team niet toegestaan is in de Formule 1. Maar is het wel toegestaan om op allebei de auto's iedere Grand Prix een nieuwe livery te presenteren? Zoals je dat bijvoorbeeld ziet in IndyCar en NASCAR.
Dat zou het, zeker voor de kleine teams, een stuk makkelijker maken om het sponsorbudget voor een seizoen rond te krijgen. Ze zouden niet langer op zoek hoeven naar 1 titelsponsor en een aantal hoofdsponsoren.

Misschien iets om over na te denken voor de FIA, ik zou er als kijker iig geen bezwaar tegen hebben. Twee liveries per team zou ook moeten kunnen imo.
Wikipedia is helaas niet betrouwbaar genoeg.

Even wachten op een andere bron.


En ik heb geen idee wat de regels zijn wat betreft die liveries.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 18 november 2009 @ 16:28:04 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74820734
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik leest net op Wikipedia dat USF1 een deal heeft met Goodby, Silverstein & Partners, een advertising agency die een hele waslijst aan merknamen vertegenwoordigd. Oa. Adobe Systems, Cheetos, ComCast, Doritos, Häagen-Dazs, Hewlett-Packard, Pizza Hut, Sprint, Quaker etc.

Nou weten we sinds '99 dat twee verschillende liveries binnen 1 team niet toegestaan is in de Formule 1. Maar is het wel toegestaan om op allebei de auto's iedere Grand Prix een nieuwe livery te presenteren? Zoals je dat bijvoorbeeld ziet in IndyCar en NASCAR.
Dat zou het, zeker voor de kleine teams, een stuk makkelijker maken om het sponsorbudget voor een seizoen rond te krijgen. Ze zouden niet langer op zoek hoeven naar 1 titelsponsor en een aantal hoofdsponsoren.

Misschien iets om over na te denken voor de FIA, ik zou er als kijker iig geen bezwaar tegen hebben. Twee liveries per team zou ook moeten kunnen imo.
Het moet niet teveel verschillen, anders kan niemand ze meer uitelkaar houden
The line is a dot to you!
  woensdag 18 november 2009 @ 16:30:38 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74820828
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Sally het volgende:

[..]


En ik heb geen idee wat de regels zijn wat betreft die liveries.
F1 rules dictate that liveries must remain essentially the same throughout the complete season, but a major change would be permitted with the unanimous support of all other competing teams.
pi_74821990
Best verrassend van Button, maar tegelijkertijd ook een slimme deal. McLaren zal volgend jaar, samen met Ferrari, weer meedoen om de ereplekken. Ik vrees dat Brawn zonder de input van Rubens en Jenson wat terrein moeten gaan inleveren.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 18 november 2009 @ 17:13:10 #137
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74822336
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Burnie88 het volgende:
Best verrassend van Button, maar tegelijkertijd ook een slimme deal. McLaren zal volgend jaar, samen met Ferrari, weer meedoen om de ereplekken. Ik vrees dat Brawn zonder de input van Rubens en Jenson wat terrein moeten gaan inleveren.
Vergeet Rosberg niet. Er is een reden dat Williams hem graag wilde behouden en dat is niet alleen om zijn pure snelheid. Die is technisch ook goed onderlegd

Ik verwacht dat Heidfeld gaat instappen bij Brawn en die heeft ook een hele berg ervaring
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74823607
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Vergeet Rosberg niet. Er is een reden dat Williams hem graag wilde behouden en dat is niet alleen om zijn pure snelheid. Die is technisch ook goed onderlegd

Ik verwacht dat Heidfeld gaat instappen bij Brawn en die heeft ook een hele berg ervaring
Dat Rosberg een talent is, is onomstreden. Van Heidfeld ben ik iets minder overtuigd. Inderdaad een berg ervaring, maar nog nooit echt gepresteerd. Anderzijds heeft hij wel bijna altijd z'n teammaat verslagen.

Ben benieuwd waar Kovolainen gaat rijden. Zal wel bij Campos of Manor zijn.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 18 november 2009 @ 17:49:29 #139
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_74823679
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef beantherio het volgende:

[..]

Voor Mercedes waren ze al een topteam en dat zullen ze erna ook nog zijn. En voorlopig zijn ze nog niet van elkaar af want Mercedes is nog 5 jaar motorenleverancier van McLaren (wat een eeuwigheid is in F1-tijd). Tegen die tijd heeft McLaren wel andere, mogelijk zelfgebouwde, goeie motoren.
McLaren is idd al een behoorlijke tijd een van de te kloppen teams, maar vergeet niet wie er al die jaren aan het roer van het team heeft gestaan. De vraag is of Whitmarsh hetzelfde kan bereiken met het team wat Ron Dennis heeft bereikt destijds door respectievelijk Porshe, Honda en Mercedes aan te trekken als fabrieksmotor. Als Mclaren de steun gaat verliezen van een fabrieksmotor kunnen ze nog wel eens gaan terugzakken, al hebben ze zich er altijd weer weten uit te trekken door telkens weer 'n goede motor te vinden. Het zou me iig niets verbazen als Dennis toch weer een dikke vinger in de pap gaat steken, als ie die er überhaupt wel heeft uitgehaald
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_74823994
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik heb 1968 uit het Vodafone McLaren-persbericht
Beiden hebben gelijk. 1968 was idd het laatste jaar met 2 britse wk-en in hetzelfde team (alleen reed Clark natuurlijk maar één race voor Lotus dat jaar in de F1, de reden hoef ik niet te zeggen, neem ik aan).
Hill en Clark reden in 1967 ook al voor Lotus.
  woensdag 18 november 2009 @ 18:26:54 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74824930
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Dat Rosberg een talent is, is onomstreden.
Zeker weten.
quote:
Van Heidfeld ben ik iets minder overtuigd. Inderdaad een berg ervaring, maar nog nooit echt gepresteerd. Anderzijds heeft hij wel bijna altijd z'n teammaat verslagen.
En die teammaats waren ook niet altijd de minsten... Raikkonen, Massa, Kubica o.a.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:02:59 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74826182
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Burnie88 het volgende:
Best verrassend van Button, maar tegelijkertijd ook een slimme deal. McLaren zal volgend jaar, samen met Ferrari, weer meedoen om de ereplekken. Ik vrees dat Brawn zonder de input van Rubens en Jenson wat terrein moeten gaan inleveren.
Als Button Hamilton zowel off als on track gaat verslaan zal ik diep voor hem buigen, dieper dan voor het behalen van de wereldtitel dit jaar.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:20:12 #143
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74826830
Off track wordt moeilijk, zeker in een eerste jaar bij McLaren.

On track moet kunnen als hij wel gelijkwaardig materiaal krijgt. En dat is waar ik over twijfel, zeker na vorig seizoen toen Heikki steeds met ouder materiaal rondreed.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74828266
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:20 schreef sanger het volgende:
Off track wordt moeilijk, zeker in een eerste jaar bij McLaren.

On track moet kunnen als hij wel gelijkwaardig materiaal krijgt. En dat is waar ik over twijfel, zeker na vorig seizoen toen Heikki steeds met ouder materiaal rondreed.
Maar Heikki was niet de regerend wereldkampioen. Ik denk dat McLaren gelijke kansen zal geven, maar slimmer zal zijn dan in 2007. Dat hoop ik althans voor ze.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 18 november 2009 @ 20:09:18 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74828786
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Maar Heikki was niet de regerend wereldkampioen. Ik denk dat McLaren gelijke kansen zal geven, maar slimmer zal zijn dan in 2007. Dat hoop ik althans voor ze.
Als ik Button was had ik dat contractueel bedongen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 november 2009 @ 20:37:37 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74830010
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Als ik Button was had ik dat contractueel bedongen
Dan nog: Als het erop aankomt kunnen contracten in de formule 1 ineens volstrekt waardeloos blijken.
Vraag maar aan ene J. Verstappen.

Ik hoop wel dat McLaren ze gelijkwaardig materiaal geeft, al verwacht ik eerlijk gezegd dat Button dan flink om de oren gereden gaat worden.
pi_74831944
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Beiden hebben gelijk. 1968 was idd het laatste jaar met 2 britse wk-en in hetzelfde team (alleen reed Clark natuurlijk maar één race voor Lotus dat jaar in de F1, de reden hoef ik niet te zeggen, neem ik aan).
Hill en Clark reden in 1967 ook al voor Lotus.
Ah, dan klopt mijn uitspraak in het nieuwsbericht wel

Thnx
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 18 november 2009 @ 21:59:36 #148
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74833171
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dan nog: Als het erop aankomt kunnen contracten in de formule 1 ineens volstrekt waardeloos blijken.
Vraag maar aan ene J. Verstappen.

Ik hoop wel dat McLaren ze gelijkwaardig materiaal geeft, al verwacht ik eerlijk gezegd dat Button dan flink om de oren gereden gaat worden.
ik denk juist dat Button zorgvuldiger met het materiaal omgaat - gezien zijn rijstijl - ten opzicht van Hamilton. Dat gaat met de refuel-ban cruciaal worden.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74833585
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik denk juist dat Button zorgvuldiger met het materiaal omgaat - gezien zijn rijstijl - ten opzicht van Hamilton. Dat gaat met de refuel-ban cruciaal worden.
Niet noodzakelljk. Ook in 1988 en 1989 mocht je niet bijtanken en toen won Senna ook een WK ondanks zijn agressieve rijstijl. Prost won ook een WK door constanter te rijden, maar dat lag niet aan tekort aan brandstof van Senna.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74837675
Kimi

Ik ga je missen

Zo'n een goedlachse vent



Tabbee kerel en bedankt voor alles
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74842859
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef vosss het volgende:
Kimi

Ik ga je missen

Zo'n een goedlachse vent



Tabbee kerel en bedankt voor alles
goed nieuws vosss;
quote:
Manager: "Mercedes zou nog kunnen voor Kimi"

19 november 2009

Er bestaat nog een klein kansje dat Kimi Raikkonen volgend jaar toch nog op de Formule 1-grid zal staan. De Fin zou wel oren hebben naar een zitje bij Mercedes, mits het nieuwe team hem een auto kan leveren waarmee hij voor de titel kan strijden.

Volgens zijn manager Steve Robertson heeft Raikkonen weinig trek om te strijden voor de vijfde plaats en zal hij dan ook niet actief zijn in 2010 als hem geen goede auto gegeven kan worden. De laatste optie is Mercedes, maar er blijven twijfels. "Als Kimi geen competitief stoeltje kan krijgen in de Formule 1, waar hij races en het kampioenschap mee kan winnen, hoeft hij het niet voor het geld te doen", aldus Robertson tegen Autosport. "Hij rijdt omdat hij wil winnen. Hij zou liever een jaar aan de kant staan om in 2011 terug te keren."

"Als Mercedes GP ons kan overtuigen dat ze Kimi een kans kunnen geven waar hij tevreden mee is, als hij voelt dat hij er voor de titel kan gaan... Zeg nooit nooit. Er zijn altijd mogelijkheden."
en:
quote:
Fry: "Button zou bij ons meer hebben verdiend"

19 november 2009

Volgens Nick Fry gaat Jenson Button bij McLaren minder verdienen dan wat Brawn/Mercedes hem had geboden. Volgens de Brit was het bod dat het team aan de regerend wereldkampioen deed ook een stuk hoger dan zoals dat de afgelopen tijd in de media verscheen.

[...]

"Wij geloven ook dat ons aanbod hoger was dan wat McLaren bood en Jenson heeft me persoonlijk laten doorschemeren dat dat mogelijk ook waar is. We waren ook van plan hem een deal voor de langere termijn aan te bieden. Hij had namelijk een driejarige overeenkomst voor ons, waarvan 2009 het eerste jaar was. We waren graag de resterende twee jaar met hem doorgegaan.

Kimi wil 8 miljoen bijverdienen - want hij krijgt 17 milj. als hij niet en 10 milj. als hij wel racet van Ferrari + een competatieve auto.

er is nog hoop
Please, make yourself uncomfortable.
pi_74844696
[ ]
Voor mij is Kimi de laatste der Vliegende Finnen, na Rosberg en Hakkinen. Ga niet weg, de F1 heeft je nodig!
[/ ]



Edit, ik weet dat Kovalainen nog een optie is, dat is wel een Fin, maar geen vliegende imo
pi_74845874
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:12 schreef LeXX het volgende:
[ ]
Voor mij is Kimi de laatste der Vliegende Finnen, na Rosberg en Hakkinen. Ga niet weg, de F1 heeft je nodig!
[/ ]



Edit, ik weet dat Kovalainen nog een optie is, dat is wel een Fin, maar geen vliegende imo
Zelfs Rosberg is geen vliegende Fin ondanks zijn wereldtitel.

Alleen Hakkinen en Raikkonen kwalificeren zich daarvoor imo.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')