Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).quote:
Op sportief vlak hebben ze een zeer goede tijd achter de rug. Dit was echter niet alleen het doel. McLaren zou overgenomen worden door Mercedes, maar hier heeft Ron Dennis altijd een stok voor gestoken. Doordat er nooit een volledige overname plaats heeft gevonden, is het niet naar de zin geweest van Mercedes zelf. Waarom zouden ze anders nu in zee gaan met een team wat nu 1 seizoen ontzetten goed gepresteerd heeft, maar nog geen indicatie op herhaling kan laten zien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik noem twee wereldtitels met McLaren niet echt mislukt.
Laat Button maar naar McLaren gaan. Een volledig Duits team tegen een volledig Brits team. Twee wereldkampioenen in een team is historisch gezien een droomquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).
die poging bestaat uit emotionele chantage en een steek onder waterquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang het niet officieel bevestigd is is niets zeker. De geruchten zijn wel zo, maar ook dat Nick Fry nog een laatste poging doet om Button te behouden voor Mercedes (v/h Brawn).
quote:Hij moet nu besluiten hoe zwaar zijn loyaliteit, en alles wat we hem hebben gegeven, telt en hoeveel geld hij elders kan krijgen. En daar heb ik trouwens mijn twijfels over."
Fry is een echte goorlap. Dit is echt geen poging om hem aan boord te houden: integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die poging bestaat uit emotionele chantage en een steek onder water![]()
quote:
[..]
Ik vraag me wel af of Button nog zo mag praten op de radio als dat hij bij Brawn deed. Bij Mclaren zijn ze nogal streng daarop volgens mij. Daarnaast hoop ik niet dat Button helemaal aan gort wordt gereden door Hamilton, zoals dat gebeurde met Kovalainen. Meer een Alonso vs Hamilton hoop ik op. Dan kan het wel eens interessant worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef LeXX het volgende:
[..]
Op sportief vlak hebben ze een zeer goede tijd achter de rug. Dit was echter niet alleen het doel. McLaren zou overgenomen worden door Mercedes, maar hier heeft Ron Dennis altijd een stok voor gestoken. Doordat er nooit een volledige overname plaats heeft gevonden, is het niet naar de zin geweest van Mercedes zelf. Waarom zouden ze anders nu in zee gaan met een team wat nu 1 seizoen ontzetten goed gepresteerd heeft, maar nog geen indicatie op herhaling kan laten zien?
Je hebt helemaal gelijk op sportief vlak, op commercieel vlak laat Mercedes zien met het risico wat ze durven nemen dat ze bij McLaren niet kunnen krijgen wat ze willen hebben
[..]
Laat Button maar naar McLaren gaan. Een volledig Duits team tegen een volledig Brits team. Twee wereldkampioenen in een team is historisch gezien een droom![]()
Hij heeft het over een long term development met het team. Ik ga er van uit dat hij de komende jaren gebakken zit en dat hij, mocht het team overgenomen worden, genoeg ervaring heeft om te blijven of door te stromen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef Burnie88 het volgende:
Glock had ik niet verwacht bij Manor. Doodsteek voor zijn carriere? Vrees van wel...
Nee per definitie niet, maar Manor moet wel helemaal vanaf 0 beginnen. En Glock heeft nou ook weer niet zoveel ervaring, een race of 40 schat ik. Maargoed, hij heeft in ieder geval wel een zitje en dat is leuk voor hem. Had het wel jammer gevonden als hij er niet bij zou zijn volgend seizoen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij heeft het over een long term development met het team. Ik ga er van uit dat hij de komende jaren gebakken zit en dat hij, mocht het team overgenomen worden, genoeg ervaring heeft om te blijven of door te stromen.
Riskante maar geen slechte zet per definitie.
erg jammerquote:Kimi Raikkonen neemt sabbatical in 2010
18 november 2009
Kimi Raikkonen zal volgend seizoen niet actief zijn in de Formule 1. De Fin is er niet in geslaagd om een competitief stoeltje te bemachtigen en zal er een jaartje tussenuit gaan. Dat maakte zijn manager bekend. Het is wel de bedoeling dat Raikkonen in 2011 weer op de grid zal staan.
Later meer.
Heel heel heelheeeeeeeeeeel erg jammer.quote:
Erg voorspelbaar. Een uitspraak als "Ik race zelfs voor de helft van m'n oude salaris" zal je uit deze man nooit horen.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Goed nieuws voor Spa:
Spa gains new racing license
Mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Goed nieuws voor Spa:
Spa gains new racing license
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |