SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Niet 7 en 8?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis een Ferrari met nummer 8 en 9?
dan heeft ie vast getekend - waarom zou je anders helemaal naar die fabriek gaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.nusport.nl/for(...)ikkonen-mclaren.html
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:30 schreef Sally het volgende:
Ik mis ng 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix
Done.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:34 schreef Sally het volgende:
En de stand in het kampioenschap, is dat nog wat voor de OP?
Eindstanden in het Formule 1-kampioenschap
Voorlopig wel. Kan volgens mij ook nog wijzigen mocht Button richting bijvoorbeeld McLaren vertrekken. Maar dit zeg ik even heel snel uit mijn hoofd, dus ik kan er naast zitten.quote:
Hier is de berging te zien: http://news.bbc.co.uk/2/hi/8360095.stm?lsquote:
Had Button niet zo'n wagen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hier is de berging te zien: http://news.bbc.co.uk/2/hi/8360095.stm?ls
De ogenschijnlijke schade lijkt mee te vallen, en als ze hem goed afspoelen dan zal het zoute water ook weinig last veroorzaken. Het is alleen erg gênant.
http://www.brandbroadcast.net/f1/article/3252/quote:Nov.16 (GMM) A major new collaboration between Brawn and Mercedes-Benz is expected to be announced officially this week.
It has been rumoured and reported for some time that the German carmaker wants to step back from its long association with McLaren in order to buy a larger share of Brawn.
According to speculation, the deal could see Brawn renamed Mercedes and race with silver cars in 2010, even though McLaren's contract with the marque through to 2011 will likely runs its course.
Mercedes is reportedly keen on the deal because it will cost less than the McLaren collaboration in the long term, but give it a stronger voice on matters such as driver choice.
The Mirror newspaper said an announcement is "only days" away, the Daily Mail carried similar information about Brawn being "taken over by Mercedes this week".
Similarly, Martin Brundle wrote in his Sunday Times column: "This week it will be announced that Mercedes-Benz has sold its shareholding in McLaren and will be taking a majority stake in Brawn GP."
Cool - komt er toch weer een fabrieksteam bijquote:Op maandag 16 november 2009 09:13 schreef Tarado het volgende:
1 - 2009 - Tests - Off Season
Brawn/Mercedes deal to be announced this week
GMMf1NET -- November 16th - 7:42am
[..]
http://www.brandbroadcast.net/f1/article/3252/
En na 2011 een priveteamquote:Op maandag 16 november 2009 09:40 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Cool - komt er toch weer een fabrieksteam bij
Het punt is dat Mercedes juist af wil van een partner zoals McLaren, ze waren daar een grote minderheids aandeelhouder, kortom veel kosten en weinig te vertellen, ze hebben nu gezien dat het met veel minder kan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Echt een stomme zet van Mercedes. Zo lang gaan ze niet meer in de F1 blijven en Brawn zal nooit een partner kunnen worden als McLaren dat is (ook buiten de baan).
Mensen die geloven dat Mercedes en Ferrari de enigen zijn die zich F1 (Bernie) kunnen veroorloven terwijl elk ander fabrieksteam de pijp aan Maarten heeft gegeven kunnen beter niet de adem er op inhouden.
http://www.jamesallenonf1.com/2009/11/mercedes-to-announce-f1-future-plans-this-morning/?utm_campaign=UA-7628173-1&utm_medium=twitter&utm_source=twitterquote:I’ve just been invited to take part in a conference call later this morning with Dr Dieter Zetsche, the CEO of Daimler which owns Mercedes Benz and Norbert Haug the head of Mercedes Benz motor sport.
The subject of the call is to discuss the future of Mercedes’ engagement in Formula 1.
Discussions have been ongoing for Mercedes to buy a controlling interest in Brawn GP and to leave McLaren at the end of the existing contract at the end of 2011.
McLaren has been seeking to extend its engine supply arrangement to the end of 2012, the final year of the current engine formula. In 2013 a whole new engine formula will come in, based on fuel economy.
As Mercedes has been a player in the current driver moves involving Jenson Button Nico Rosberg and Kimi Raikkonen we may get some answers about what line ups they would like to see at Brawn and McLaren.
I will post on this soon after I come off the call.
ik verwacht niet dat Mercedes op korte termijn (komende 5 jaar) uit de F1 zal stappen, maar voor hen is het geen corporate must om in F1te blijven dus ze zullen altijd de voordelen tegen de nadelen afwegen en als het laatste meer gaat wegen zullen ze eruit stappenquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef bodylotion het volgende:
Waarom verwachten jullie dat Mercedes uit de F1 zal gaan?
Button exit???quote:Officieel: Brawn GP verandert in Mercedes GP
Duitse fabrikant keert McLaren de rug toe
Alles is rond: Mercedes neemt een belang van 75 procent in Brawn GP waarmee de naam van het team verandert in Mercedes GP. Wat de coureurs betreft is nog niet veel duidelijk, wel dat zij vanaf 2010 zilverpijlen besturen.
Mercedes blijft McLaren voorzien van motoren.
Meer volgt.
wordt het dan niet nummer 0? Hoe zat dat toen met Damon Hill eigenlijk in '93?quote:Op maandag 16 november 2009 13:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stel nou dat Button niet gaat rijden bij Brawn/Mercedes/AMG/Team Haug/Bratwurst Superschnell en geen ander zitje kan vinden, dan gaat bijvoorbeeld Heidfeld dus met nummer 1 rijden?
Die ging toen naar dat team wat met Yamaha motoren reed.quote:Op maandag 16 november 2009 13:06 schreef bodylotion het volgende:
wordt het dan niet nummer 0? Hoe zat dat toen met Damon Hill eigenlijk in '93?
nee Hill reed in 93 met 0quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die ging toen naar dat team wat met Yamaha motoren reed.
Dus Damon nam de 1 gewoon mee.
Was ook zo bij Schumacher in '96 dacht ik.
ik heb het over 93quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die ging toen naar dat team wat met Yamaha motoren reed.
Dus Damon nam de 1 gewoon mee.
Was ook zo bij Schumacher in '96 dacht ik.
Mercedes wil meer zeggenschap die ze bij McLaren niet kunnen krijgen. Vandaar dat ze een team zoeken wat ze kunnen overnemen. Hetzelfde als BMW met Sauber deed, toen ze partner waren van Williams.quote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Echt een stomme zet van Mercedes. Zo lang gaan ze niet meer in de F1 blijven en Brawn zal nooit een partner kunnen worden als McLaren dat is (ook buiten de baan).
Mensen die geloven dat Mercedes en Ferrari de enigen zijn die zich F1 (Bernie) kunnen veroorloven terwijl elk ander fabrieksteam de pijp aan Maarten heeft gegeven kunnen beter niet de adem er op inhouden.
Zeer gewild die jongenquote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Tarado het volgende:
Toch verwonderlijk dat de wereldkampioen van 2009 nog geen stoeltje heeft
Ik zou me kunnen voorstellen dat het sluiten van contracten voor Button zo langzamerhand een erg frustrerende ervaring moet zijn. Bij elk team waar ie zat (of zou komen te zitten) heeft ie er problemen mee gehad. Soms door eigen schuld maar toch ook vaak door krachten van buitenaf.quote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Tarado het volgende:
Toch verwonderlijk dat de wereldkampioen van 2009 nog geen stoeltje heeft
zal wat zijn als Button gewoon te hoog heeft ingezet en BrawnMercedes met Rosberg en de goedkope Heidfeld in zee gaat, en McLaren met Raikkonen...quote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Tarado het volgende:
Toch verwonderlijk dat de wereldkampioen van 2009 nog geen stoeltje heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |