quote:NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Wees jij maar heel trots op het feit dat jij alles kunt zeggen, mensen goedkoop en plat kunt uitschelden en beledigen en toch die eeuwige bescherming geniet. Sta er vooral ook echt nooit bij stil waarom dit zo is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets. ik spreek zoals marokkanen hier op fok! kunnen spreken en niet gebanned worden. jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken? fok! is overgenomen door laffe kutlinksen en moslims. nou dank je de koekoek dat ik daarmee blij ben.
Nogmaals ook even dit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Is hier eigenlijk wel moderatie? Of is dit allemaal maar normaal?
Dat weet ik nl. even wat hier de norm is.
Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
Ik vraag om een slotje voor mijn eigen topicquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
Owh ik interpreteerde het meer als, doe hier een slotje, want dit topic *link.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.
Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:48 schreef sp3c het volgende:
ugh ...
hier begin ik niet aan hoor![]()
dat is iets voor morgenochtend
Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vindenquote:
Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vinden
*kuch*quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.
En in het vorige deel van FB heb ik dit gemeld en daar was je niet.
Ga je nu serieus mij beschuldigen van baggeren in dat topic?
Donequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?
Ach, ben je verkouden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:12 schreef paddy het volgende:
[..]
*kuch*
[NWS FB] Waar de rust snel wederkeert!
En ja
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:17 schreef sp3c het volgende:
lol
vergeten een slotje te maken geloof ik
ja dronken ja, begin maar te zeuren Stali
Je bedoelt de scheldpartij in feedback? Of in dat topic?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach, ben je verkouden?
Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.
En nu verwijt je mij ook nog eens dat ik het topic heb laten verbaggeren?
Beterschap..
dat van die quiz is om 23:19 gewijzigdquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach, ben je verkouden?
Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.
En nu verwijt je mij ook nog eens dat ik het topic heb laten verbaggeren?
Beterschap..
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?
Als dat iedereen plat uitschelden is, prima, dan hou ik me daar voortaan aan.
In topics plat uitschelden? Liever niet. Deed je toch echt welquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?
Als dat iedereen plat uitschelden is, prima, dan hou ik me daar voortaan aan.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat van die quiz is om 23:19 gewijzigd
Of hij had idd even gekekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Jij weet echt niet wat schelden is?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bedoelt de scheldpartij in feedback? Of in dat topic?
Waar heb ik gescholden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef paddy het volgende:
[..]
In topics plat uitschelden? Liever niet. Deed je toch echt wel
In feedback van NWS grijp ik alleen maar in wanneer users volledig doordraaien. Heel vaak (is echt waar) lossen ze het onderling uiteindelijk wel op naar wat heen en weer gekijf.
In topics heb ik dat liever niet.
Of zoals sp3c het in één zin zegt
Sorry, mijn fout, jij hebt het topic enkel dichtgegooid. Paddy heeft het inderdaad allemaal verwijderd.quote:
je bent zelf een viswijf Zargon!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:50 schreef zarGon het volgende:
Je bent gewoon een viswijf, sp3csaver.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef Stali het volgende:
Ach Spekje heeft alle posts weggehaald en nu ben ik ineens de gebeten hond.
Terwijl ik het gebash gemeld heb ten tijde dat Paddy aanwezig was en net deed alsof ze het niet zag.
Okay, het is me helemaal duidelijk wat hier de norm is. Iemand verrot schelden op afkomst mag en offtopic geouwehoer over kaalgeschoren kutjes dat is gewoon ook allemaal OT en ga er in vredesnaam niet tegenin laat staan er melding van maken want dan ben je aan het baggeren.
Oke, helder..
Wat is de norm, vraag ik me nog steeds af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:04 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
Ik was degene die deze gebagger weg heeft gehaald. Het hoorde niet in het topic thuis. Net als het gezever over of iemand een dronkaard is...of eens niet zoveel moet drinken en dat meerdere keren etc. En ja, daar ging ZHI op in, en ja net zo niet zo lief tegen jou. Maar is dus net zo goed weg.. Het topic ging toch echt over "Moeder verkracht voor ogen zoontje"
En je weet heel goed dat je hier moet zijn met klachten over moderatie, en dus niet eerst in het topic zelf
Hebben wij je toch meerdere keren in dit topic gezegdquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is de norm, vraag ik me nog steeds af.
Mag ik nu mensen at random gaan uitschelden en beledigen en dan ga jij vervolgens die mensen aanvallen omdat ze in alle beleefdheid op mijn gescheld gaan reageren?
quote:[quote]Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike?
Wil je er daarom alsnog naar kijken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Hebben wij je toch meerdere keren in dit topic gezegd
Dat halen we gewoon weg als we het zien. Meldt het gewoon. Uiteraard loop ik wel altijd eerst de posts na of de user in kwestie niet is uitgelokt door op het randje te zuigen.Ik mod dan beide kanten. Het is dus gewoon per geval bekijken hoe en wat.
neequote:Op zaterdag 7 november 2009 07:40 schreef yyentle het volgende:
Deventer Moordzaak # 22 Snoert Maurice mensen de mond?
[..]
Is dit normaal?
x2quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:59 schreef Sjaakz het volgende:
Sorry hoor, maar om Stali aan te spreken over wat er gisteren is gebeurd vind ik behoorlijk ongepast. zoalshetis ging in meerdere topics tegen meerdere mensen zo tekeer, zoals hij wel vaker plotseling door kan draaien. Ik denk dat we hem hier allemaal wel goed genoeg kennen om te weten dat hij soms gewoon van die buien heeft.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:59 schreef Sjaakz het volgende:
Sorry hoor, maar om Stali aan te spreken over wat er gisteren is gebeurd vind ik behoorlijk ongepast. zoalshetis ging in meerdere topics tegen meerdere mensen zo tekeer, zoals hij wel vaker plotseling door kan draaien. Ik denk dat we hem hier allemaal wel goed genoeg kennen om te weten dat hij soms gewoon van die buien heeft.
Sorry? Terugscrollen? In dit topic postte ZHI als eerste (en volgens mij nergens gescheld) En heb het nu wel over dat topic dezequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef moussie het volgende:
Mwah, de opmerking waarover het ging, oorspronkelijk, kon in eerste instantie ook uitgelegd worden als bijtend sarcasme toz van de voorgaande comments, pas door de opmerkingen van dezelfde user verderop werd duidelijk dat die het wel degelijk serieus bedoelde .. paddy heeft alleen niet terug gescrolld naar de eerdere opmerking neem ik aan.
zoalshetis ging zich ermee bemoeien op een moment dat die betreffende reactie al weg was, en de manier waarop dat ging was idd alles behalve vriendelijk .. daar komt dan bij dat Stali blijkbaar niet door had dat die reactie inmiddels al weg was ..
neemt niet weg dat zoalshetis ronduit onbeschoft was, als je zoiets in de kroeg tegen komt noem het iemand met een kwade dronk
En dat was een reactie op de verwijderde post. Zie er geen gescheld in, of je moet een mening die hij anders is dan die van sommigen al zien als schelden. Heb het dus wel over dit topic. Wat voor discussie je verder in ndere topics met ZHI hebt is in deze moderatie totaal niet van toepassing. We hebben het over deze moderatie en het suggestieve posten over mijn modereren. In het topic, terwijl ze de weg donders goed weetquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zaakje stink wel. laten we eerlijk zijn.
Wat voor mij dus in eerste instantie al een reden was om weg te halen.quote:Ik blijf er eerlijk bij dat iemand die zoiets post gewoon niet goed bij zijn hoofd is.
Maar Paddy heeft een post na deze gemod, dus blijkbaar vind zij dit volkomen normaal.
Er gaan nu twee dingen door elkaar lopen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:11 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Sorry? Terugscrollen? In dit topic postte ZHI als eerste (en volgens mij nergens gescheld) En heb het nu wel over dat topic deze
[..]
En dat was een reactie op de verwijderde post.
Waarop Stali reageerde met
[..]
Wat voor mij dus in eerste instantie al een reden was om weg te halen.
Daarna reageerde ZHI met zoiets als, denk je echt dat Paddy zo is?
En heb de weggegooide post al opnieuw aangevraagd bij remlof.zodat ik de rest ook even kan lezen.
Vervolgens deed stali overkomen alsof hij dronken was in het topic etc, maar toen had ik al besloten om de boel weg te halen, want het was gewoon persoonlijk gebagger in dat topic. Ik haalde dus de posts van ZHI net zo goed weg, dus zou wat moeten zeggen. Maar nee hoor. Drama alom om baggerposts die verwijderd zijn.
Echt te idioot voor woorden om er dan een drama van te maken omdat het toevallig stali is
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat paddy zo denkt? ik denk het niet. misschien ben jij in je kuifje getast met een niet wenselijke opmerking.
je klinkt alsof je geschoren schaamheuvel pijn doet door de haartjes die weer omhoog komen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
scheer je pussy dan eens een keer goed, met lauwwarm water.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike?
En dit buiten het gescheld in het feedback topic zelf. Of zie je hier ook geen gescheld in en was iedereen overal gewoon zoalshetis aan het provoceren?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een hautain gelul. omdat je niet gestudeerd hebt voor rechter moet je het altijd eens zijn met de linkse lafbekken die de rechterlijke macht inhoudt? BULLSHIT!
VIEZE KRAAKKUT.
Tussen wie en wie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef remlof het volgende:
Ik heb het bekeken en er is zinloos over en weer gebitch geheel terecht verwijderd. Niks aan de hand dus verder.
Jouw post staat onder de mijne waar ik het over meer dan alleen dat topic heb. Ik zag het dus als o.a. een reactie daarop. Maar in dat geval blijft de vraag dus gewoon staan voor Paddy.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb het alleen over Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje - ik weet niet wat jij er nog allemaal bijhaald.
WTF!quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
En alle andere mensen die verrot werden gescholden?
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
Is weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:51 schreef Meh7 het volgende:
Heel verhaal van Paddy, maar ondertussen staat deze reactie nog steeds:
[..]
Pardon? Een beetje rustiger mag wel hoor. En al die beschuldigingen aan mijn adres mag je gewoon lekker voor je houden. Ik maak je namelijk nergens verwijten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef paddy het volgende:
[..]
WTF!
Ten eerste haal je hier iets aan wat totaal geen betrekking heeft op het weghalen van bagger van dat topic? Te4n tweede haal je posts aan die verwijderd zijn.
ten derde vergeet je (al dan niet bewust) het gebagger en geëmmer van stali hier neer te zetten.
Ten vierde, wanneer je dat gebagger van stali wel begrijpen, en vervolgens die laatste link plaatsen terwijl hij werd geprovoceerd door een andere user?
Foute en selectieve voorbeelden.
Ik begin een beetje misselijk te worden van de selectiviteit van de gedachtegang hier. Denken jullie nu echt dat ik daar in trap?
Had van jou deze selectiviteit als laatste verwacht. ZHI wordt gewoon gemod en genote wanneer ik dingen zie die niet kunnen. En ja, helaas voor jullie. Dit doe ik ook wanneer de user Stali of Danny heet.
Ik heb een topic gemod, en sta nog steeds faliekant achter die moderatie. Wanneer ik selectief had gemod? Had ik een bepaalde post laten staan van ZHI. Niet gedaan en ZHI krijgt er net zo hard edits voor.
Om dan hier posts van users aan te halen uit een topic waar ik niet geweest ben, en dan laten overkomen alsof ik die bewust heb laten staan? Ronduit vreemd
De reacties van ZHI uit het bewuste topic is net zo uitgebreid aan de orde geweest als die van Stali (denk zelfs nog een graadje meer). En we hadden het qua moderatie over dit topic. Niet over elke reactie van ZHI of stali. Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontjequote:De reacties van Stali hierop en de hierop volgende discussie tussen zoalshetis en Stali zijn al uitgebreid aan de orde geweest lijkt me. Ik zou niet weten waarom ik daar elke keer als ik iets post weer aandacht aan aan zou moeten schenken.
Ik zei toch heel duidelijk (dacht ik):quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef paddy het volgende:
Wanneer ZHI over de scheef gaat, kan je dat apart melden. Zoals je het nu postte liet je het overkomen alsof de posts in dat (het bewuste topic waar ik terecht modereerde) topic staan en ik ze bewust liet staan.
Waarna ik (vooral) met voorbeelden uit andere topics kwam. Dus hoe ik dan "liet overkomen alsof" het om dat ene topic zou gaan snap ik niet, maar goed.quote:Er gaan nu twee dingen door elkaar lopen...
Eén die reactie waar Stali het oorspronkelijk over had, die jij inderdaad weg had gehaald, maar waarvan zij dacht dat ie er nog stond, omdat je hem wel in haar quote had laten staan en de daarop volgende reacties.
Twee: het gedrag van zoalshetis gisteren, waarover werd geklaagd, wat onder andere in dat topic naar voren kwam, maar lang niet alleen daar dus:
Je kan je naam beter veranderen in Nilfisk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zei toch heel duidelijk (dacht ik):
[..]
Waarna ik (vooral) met voorbeelden uit andere topics kwam. Dus hoe ik dan "liet overkomen alsof" het om dat ene topic zou gaan snap ik niet, maar goed.
yup, je had namelijk een net iets latere post van diezelfde user wel verwijdert .. om 15.00 uurquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:11 schreef paddy het volgende:
Sorry? Terugscrollen?
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat paddy zo denkt? ik denk het niet. misschien ben jij in je kuifje getast met een niet wenselijke opmerking.
je klinkt alsof je geschoren schaamheuvel pijn doet door de haartjes die weer omhoog komen. quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
scheer je pussy dan eens een keer goed, met lauwwarm water.quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike? quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een hautain gelul. omdat je niet gestudeerd hebt voor rechter moet je het altijd eens zijn met de linkse lafbekken die de rechterlijke macht inhoudt? BULLSHIT!
VIEZE KRAAKKUT.
Ah, nu draai je de boel alweer om en noemt me zelfs een stalkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef paddy het volgende:
Ow, stali? Je vergeet de bagger van jezelf te quoten.
Deze quotes zijn oud nieuws, en al lang weggehaald, dus je zal de reacties van ZHI wel opslaan?
Zaten waarachtig nog quotes van andere topics bij, maar met stalken kom je ver. Net als met selectief quoten, want in twee gevallen was het nl zo dat de de quotes die hij quote weer niet gemeld werden (waar precies hetzelfde in stond) Ja, men kan ook elitair schelden of trollen.
Heb je vast niet gelezen uiteraard![]()
Ja, het meeste was allang weg. Daar ging de discussie juist om. had ik niet mogen doen. Uiteraard wel reacties moeten laten staan alsquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef sp3c het volgende:
maar zijn die quotes nu verwijderd of niet?
quote:Ik zie dat Paddy gemod heeft in dit topic en die scullfuckingquiz gewoon is blijven staan.
Dat vind ik heel erg gek.
En de rest van je post, joh echt, hang eens wat minder aan de fles.
etc etc waren natuurlijk ontopic, omdat stali ze postte.quote:Ga naar bed, ordinaire dronkenlap.
De quote die voor mij bedoeld was is meteen weggehaald. Bedankt nog.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef sp3c het volgende:
maar zijn die quotes nu verwijderd of niet?
Die quotes van mij die jij aanhaalt waren in reactie op Zahi nadat hij over vaginale kwesties was begonnen en mij aan het bashen was.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, het meeste was allang weg. Daar ging de discussie juist om. had ik niet mogen doen. Uiteraard wel reacties moeten laten staan als
[..]
[..]
etc etc waren natuurlijk ontopic, omdat stali ze postte.
Dat ik haar daarop aansprak en dus de bagger verwijderde? Oeh, daarmee heb ik zo'n beetje een doodzonde gepleegd, want de weledele stali deelt de mening en ZHI is een botte boer die een hele andere mening heeft (en ja soms ook tever gaat en gewoon gemod wordt). Ik had dus alleen de posts van ZHI moeten modereren en had alleen ZHI moeten aanspreken op de bagger. Haar offtopic gebagger in dat topic was uiteraard elitair gebagger en moest blijven staan, want was alleen al ontopic omdat het tegen ZHI gericht was, en tegen de moderatie. Uiteraard allemaal volledig ontopic.
M.A.W. Zij mag wel denigreren, maar ze mag niet gedenigreerd worden. Laat ik nu gewoon het lef hebben gehad om beide kanten weg te halen omdat het persoonlijk geneuzel was en moderatie vragen niet in topics horen!!![]()
Nee,
Ik ga feesten. Veel plezier allemaal![]()
Morgen is er weer een dag.
Kom op. Het gaat om de bagger die ik in het topic verwijderd heb en jij zegt dat je nergens schuldig aan bent, terwijl de feiten tegen spreken en zelfs een FA er naar gekeken heeft en het met me eens is. Vervolgens over laten komen alsof ik jou niet op je gebagger in dat topic...ja, nog maar een keer.....IN DAT BEWUSTE TOPIC...had mogen aanspreken, omdat sommige users vinden dat ik alleen ZHI had mogen aanspreken omdat hij wel net zo offtopic bezig was, maar jij met je net zo denigrerende opmerking blijkbaar niet volgens sommige users.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:31 schreef Stali het volgende:
Overigens valt me het persoonlijk venijn van Paddy aan mijn adres nu echt wel op. Begrijpen doe ik dat niet omdat ik Paddy niet ken en ook nooit in aanraking met haar ben geweest. Dus waar dat allemaal vandaan komt is me een raadsel.
Het gaat hier in deze hele kwestie ook helemaal niet over mij.
postte omdat je zo bezorgd was.quote:Ga naar bed, ordinaire dronkenlap.
De edit was omquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Dus snapte al niet waarom 20 minuten na edit pas melden en dan linken naar een quote. (want de post was al 20 minuten weg) wanneer je gewoon had gevraagd of de quote ook nog weg zou mogen omdat het origineel ook weg was gehaald? Dat ik die door een andere user gequote post vergeten was weg te halen terwijl ik het origineel wel allang weggehaald had. En ook al in feedback gemeld had dat ik hem al genote had, maar weggeroepen werd thuis (jawel was spoed) en dus even niet meteen kon handelen en het later vergat maar dus wel genote had. Zal je het bewijs nog even hier neer zetten dat het is gegaan zoals ik eerder meldde in het vorige feedbacktopic De bewuste note viond plaats omquote:[ Bericht 52% gewijzigd door paddy op 06-11-2009 23:19 ]
Helaas heb ik het niet meteen weggehaald, want had ik al die drama kunnen voorkomen, want je postte je vraagtekens over mijn selectieve moderatie namelijk omquote:06-11-2009 14:56
Had ik zowel jouw als ZHI persoonlijke gebitch posts niet hoeven lezen. net als de sneer over moderatie in een topic zelf. Geef me die sneer maar in feedback de volgende keer. In topics haal ik het net zo goed weg de volgende keer.quote:vrijdag 6 november 2009 @ 21:45
als je de post van 14.17 ook had aangepast, even naar boven scrollen, 3 posts eerder, tja ..quote:Op zondag 8 november 2009 00:19 schreef paddy het volgende:
bla
quote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige weg van de moslim, hè? Moord!
Heul niet. Gia's post is generaliserend, uitermate onbeschoft, abject, belachelijk, racistisch, discriminatoir en ook een beetje communistisch. Eén ban, please. Alvast bedankt, objectieve rechtvaardige prachtige goede super-moderators.quote:
Ban aanvragen levert een ban op, tenminste dat geld voor rechtse users, je zal wel weer door de maas glippen (lees; glibberen).quote:Op zondag 8 november 2009 17:49 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Heul niet. Gia's post is generaliserend, uitermate onbeschoft, abject, belachelijk, racistisch, discriminatoir en ook een beetje communistisch. Eén ban, please. Alvast bedankt, objectieve rechtvaardige prachtige goede super-moderators.
Ik was allang met een veger mijn stoepje aan het schoonvegen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ban aanvragen levert een ban op.
Volgens mij is het aanbod nogal divers de laatste tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie meer en meer POL-opdoemen in NWS,
Qua stats zie ik alleen maar dat [POL] aan het inkakken is. Vroeger werden daar de messen geslepen.... nu (schijnbaar) hier.quote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het aanbod nogal divers de laatste tijd.![]()
Het kan dan voorkomen dat een potentieel POL topic hier terecht komt omdat het
ook nieuwswaarde heeft.
So what?
Heeft vooral met het Centrale Wilders topic daar te maken denk ik. Nu lopen er hier gemiddeld 2 per dag. Plus twee over D66, wat op hetzelfde neerkomt natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua stats zie ik alleen maar dat [POL] aan het inkakken is. Vroeger werden daar de messen geslepen.... nu (schijnbaar) hier.
Of laatst genoemde een valide reden is om het in [NWS] te plaatsen is food for thought......Zonder verkiezingen in verschiet wellicht....ofschoon het theorema-pur-sang [POL] is.
Klopt in POL mag je niet discusseren over PVV/WIlders, begrijp niet dat ze zich nog POL durven noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heeft vooral met het Centrale Wilders topic daar te maken denk ik. Nu lopen er hier gemiddeld 2 per dag. Plus twee over D66, wat op hetzelfde neerkomt natuurlijk.
Hier ook , met een intifada aan W-topics.quote:Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef qonmann het volgende:
Dat centrale topic slaat alles dood daar.
Het leeft in de samenleving dus eigenlijk valt elk nieuwtje omtrent dat onderwerp wel in [NWS] wat mij betreft. Er zitten inderdaad wel eens topics tussen waar ik van denk, wat heeft Wilders hier nu weer mee uit te staan? maar dat hoort er maar bij denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier ook , met een intifada aan W-topics.
Doet het recht aan de [NWS] situatie.... imo niet echt (maar dat is slechts mijn bezopen mening).
Intifada lijkt me nogal overdreven.quote:Op zondag 8 november 2009 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier ook , met een intifada aan W-topics.
Doet het recht aan de [NWS] situatie.... imo niet echt (maar dat is slechts mijn bezopen mening).
Wellicht ben ik wel het enigste leeskonijn die deze vorm van topics wil lezen..quote:Op zondag 8 november 2009 19:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
All in all is het alsnog veel interessanter dan het zoveelste campingverhaal van Pielo de Hamster die verdwaald is geraakt in Goeree Overvlakkee.
Och het gaat ook vaker om de discussie waarde en niet zozeer om de waarde van het bericht. Zeg nou zelf, ook al gaat een topic over Mevrouw de Witt uit Bommelerwaard dan wordt het alsnog verbasterd naar Wilders de helft van de tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wellicht ben ik wel het enigste leeskonijn die deze vorm van topics wil lezen..
Bij Wilders denk ik al snel..... mwah 13 in een dozijn (= 0 nieuwe inzichten) en skip.
Kwamen mensen maar net zo goed op voor PVV-stemmers, als die weer eens voor nazi worden uitgemaaktquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef Stali het volgende:
Overigens gaat het me hier niet eens alleen om mijn aanvaring met Zahi, ik ben niet de enige die het is opgevallen dat hij verschillende mensen en zelfs hele bevolkingsgroepen ongestoord kan beledigen en uitschelden.
Dat is heel normaal en daar moet je maar niks over zeggen.
Even een paar voorbeelden:
[..]
Had jij maar net zoveel begrip voor moslims als voor PVV-stemmersquote:Op maandag 9 november 2009 09:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kwamen mensen maar net zo goed op voor PVV-stemmers, als die weer eens voor nazi worden uitgemaakt
Wil je daadwerkelijk beweren dat ik minder begrip heb voor moslims als voor PVV-stemmers? Zeg dan aub niets zegquote:Op maandag 9 november 2009 10:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Had jij maar net zoveel begrip voor moslims als voor PVV-stemmers
Waarom plaats je die opmerking dan toch steeds in elk FB-topic?quote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef Dragorius het volgende:
Maar goed, hier is NWS-feedback niet voor.
Omdat het me blijft opvallen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Waarom plaats je die opmerking dan toch steeds in elk FB-topic?
Ja, je bewijst FOK! echt weer een dienst door discussies die je zelf eigenlijk niet wil voeren alvast de nek om te draaien met je standaard alle arabieren moeten dood riedeltje...quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Alsof die topics ooit op iets anders uitlopen dan de zoveelste "westerse propaganda" jankhuilies die er "serieus" willen praten over een utopische wereld.
Meh.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boeien, ik lach ook als ik Israëlische kinderen "groetjes uit Israël" zie schrijven op bommen voor hun buurland, recht in hun gezicht.
In your faaaaace.. in your faaaaace..
quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Och het zijn maar kinderen die een lief berichtje schrijven, wat is daar nou dood en verderf aan. Mijn tekeningen van toen ik 6 was is ook niemand aan dood gegaan hoor. Ze wensen gewoon de Arabieren een vrolijke dag verder, vind ik best lief eigenlijk.
Enz. enz. enz.quote:Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]
Och kijk deze dan ook, een bom die in de Gaza strook een huiskamer zal gaan decoreren, met een lieftallige boodschap "From Israël, and daniele".
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef sp3c het volgende:
die shit gaat nergens over, ik zou het naar ONZ verplaatsen maar die wil ik er eigenlijk ook niet mee opzadelen
M'n beste, de helft van de topics gaat nergens over. Verwacht je hier alleen maar diepgaande gesprekken om de filosofie van het hoe en waarom te doorgronden?quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn mening nog niet gegeven
die shit gaat nergens over, ik zou het naar ONZ verplaatsen maar die wil ik er eigenlijk ook niet mee opzadelen
In POL mag je niet discusseren over PVV/Wilders dus dat gaat niet ..quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?
"PVV is net als NSB" #2
Een kick naar POL zou in deze op z'n plaats zijn, zeker met zo'n TT
Juist wel, daar hebben ze een centrale topic voor de Wilders discussie.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
In POL mag je niet discusseren over PVV/Wilders dus dat gaat niet ..
Ja dat zeg ik, zeer effectief.quote:Op maandag 9 november 2009 19:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Juist wel, daar hebben ze een centrale topic voor de Wilders discussie.
Inderdaad, iedereen die serieus de discussie aan wil gaan, kan daar terecht. Zo'n topic zouden we ook in NWS moeten hebben.quote:
ik zie 0 posts van jou in in dat topic..quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die serieus de discussie aan wil gaan, kan daar terecht. Zo'n topic zouden we ook in NWS moeten hebben.
omdat die nog enigszins ontopic lijkt te gaan itt dat andere baggertopicquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?
"PVV is net als NSB" #2
Een kick naar POL zou in deze op z'n plaats zijn, zeker met zo'n TT
Of dit topic, Wilders, een zuivere anti-democraat
Gaan we voortaan voor elke volkszanger of persoon die meent BN'er te zijn en
iets over GW kwijt wil wel een topic openen![]()
alles heeft zijn grensquote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
M'n beste, de helft van de topics gaat nergens over. Verwacht je hier alleen maar diepgaande gesprekken om de filosofie van het hoe en waarom te doorgronden?
Dat blijkt..quote:
Niet, we organiseerden een IDF gaza houseparty.quote:
Oh wat jammer nou toch.quote:
Herman van Veen met de dood bedreigd #3quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar daar hoeft geen deel 3 van te komen nee
Gezellige jongens die PVV' ers.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Herman van Veen met de dood bedreigd #3
It goes on and on and on and....................![]()
Nee, want dit gaat wezenlijk over iets anders, ik had ook dat nummer weg kunnen laten.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
De strekking is totaal anders. Niet zijn uitlating is nu "nieuws", maar de bedreigingen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dacht even dat het weer een bash topic zou worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De strekking is totaal anders. Niet zijn uitlating is nu "nieuws", maar de bedreigingen.
Nummer haal ik weg inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 23:56 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, want dit gaat wezenlijk over iets anders, ik had ook dat nummer weg kunnen laten.
Dit ervaar ik ook.quote:Op maandag 9 november 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
Ik verlaat regelmatig topics die me in principe wel interesseren maar die worden gekeeld door gebral en gebrul dat vaak niet eens meer direct over het onderwerp gaat. Die topics worden op scherp gesteld en zijn daarom niet interessant en toegankelijk meer.
Ik ook ja. Het is vooral jammer als er eerst vanuit meerdere visies normaal van gedachten wordt gewisseld en het dan toch nog spaak loopt doordat er een schreeuwlelijk op komt dagen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit ervaar ik ook.
Weinig ruimte om 'normaal' met iemand in discussie te treden. Of om normaal over een bepaald nieuwfeit van gedachten te wisselen. Ik vind het wel jammer.
Het ligt er maar aan wie wie als schreeuwlelijk ziet....quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook ja. Het is vooral jammer als er eerst vanuit meerdere visies normaal van gedachten wordt gewisseld en het dan toch nog spaak loopt doordat er een schreeuwlelijk op komt dagen.
Hear hear.. je kan ook elke discussie doodmaken met "de nuance".quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wie wie als schreeuwlelijk ziet....
Dat topic is na Frutsel's reactie doodgebloed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:36 schreef Disana het volgende:
Het woedende volk (Wir haben es nicht gewusst)
Hier baal ik echt een beetje van. Is er voor de verandering eens een keer een non-bash actuele discussie in een topic over een beladen onderwerp, wordt het verplaatst naar een plek waarnaar de meesten niet zullen volgen.
En Frutsel heeft zijn post zojuist veranderd, er stond dat TS' voorkeur al duidelijk was uit zijn andere posts.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:40 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Dat topic is na Frutsel's reactie doodgebloed.
Het is een opinie, geen NWS. en de meeste volgers hebben gepost en zullen dus blijven volgen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:36 schreef Disana het volgende:
Het woedende volk (Wir haben es nicht gewusst)
Hier baal ik echt een beetje van. Is er voor de verandering eens een keer een non-bash actuele discussie in een topic over een beladen onderwerp, wordt het verplaatst naar een plek waarnaar de meesten niet zullen volgen.
Klopt, de voorliefde werd me al snel duidelijk, maar leek me toch niet bevordelijk voor het topic om het te posten. Erg fijn dat jij dat nu nog ff verteld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En Frutsel heeft zijn post zojuist veranderd, er stond dat TS' voorkeur al duidelijk was uit zijn andere posts.
Heel jammer dit. Was er een keer een normale discussie tussen heel verschillende kanten, wordt hij gekeeld. Terug naar de bral- en bashtopics dan maar weer.
De reacties geven het een politieke wending en het is gewoon een politieke column.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Meh7 het volgende:
Wat heeft dat stuk met politiek te maken behalve dat de PVV een politieke beweging is? Het hoort in Nieuws en Achtergronden, aangezien het gaat over een tendens in de samenleving en niet zozeer de politieke kant van de PVV.
WT speelt zelf voortdurend op de persoon, dan kan je ook eens iets terug verwachten. Ik houd me daar helemaal buiten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is een opinie, geen NWS. en de meeste volgers hebben gepost en zullen dus blijven volgen ?
Waarom meld je trouwens niet dat WT een haatzaaiende nerd wordt genoemd? Dat is nog in het begin, maar daar zegt niemand wat over. Non-bash was het toch?
[..]
Klopt, de voorliefde werd me al snel duidelijk, maar leek me toch niet bevordelijk voor het topic om het te posten. Erg fijn dat jij dat nu nog ff verteld.![]()
[..]
De reacties geven het een politieke wending en het is gewoon een politieke column.
Uiteraard vind jij dat een prachtig topic!
Slotje mag ook hoor? of C&H / F&L
Klopt W_T had het aan zichzelf te danken met zijn trieste opmerkingen over treinen richting Polen. En in een ander topic had ie het over untermenschen. Dat soort trieste users mogen best eens aangepakt worden ipv in bescherming te worden genomen door de mods.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
WT speelt zelf voortdurend op de persoon, dan kan je ook eens iets terug verwachten. Ik houd me daar helemaal buiten.
Er zit dus ook geen slot opquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was vooral de moeite waard omdat het eens zonder gebrul en gebash liep.
Waarom dan niet in dat topic? als we voor alle achtergrondliggende opinies een topic openen..quote:In het kader van de actualiteit is het juist geen politieke column. Het is de achtergrond bij bijvoorbeeld het nieuws dat Herman van Veen zich heeft uitgesproken. Het is veel meer een maatschappelijke discussie.
Dat snap ik ook wel, maar dit was best actueel omdat het een ontwikkeling weergeeft die hier duidelijk ook wordt gevoeld: er komen tegengeluiden en daarop weer reacties. En aangezien er hier geen centraal Wilders topic is, kunnen die geluiden dus eigenlijk nergens terecht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zit dus ook geen slot op
[..]
Waarom dan niet in dat topic? als we voor alle achtergrondliggende opinies een topic openen..![]()
En de topics PVV vs NSB, Wilders, en Herman van Veen liepen ook gewoon in NWS, daar hebben we al die dingen ook al gezien en gehoord. Maar nee, zodra d'r maar IETS gebeurd met een anti wilders/pvv topic (daar gaat het immers om?) zijn enkelen er al de kippen bij. Rechtse pvv mod
Laat staan als we aan enkele marokkanentopics komen! Oeh! Wat denken we wel niet, linkse kutmods!
Natuurlijk zei ik dat, nadat ik al helemaal verrot werd gescholden zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:27 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Klopt W_T had het aan zichzelf te danken met zijn trieste opmerkingen over treinen richting Polen. En in een ander topic had ie het over untermenschen. Dat soort trieste users mogen best eens aangepakt worden ipv in bescherming te worden genomen door de mods.
Tong80 zit je wel dwars he, elke dag weer.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Amerikaanse sluipschutter geëxecuteerd. Nieuwsdump, zonder aanzet tot discussie etc etc
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:59 schreef tong80 het volgende:
Amerikaanse sluipschutter geëxecuteerd
Zo beter ?
Sluipschutter VS geëxecuteerdquote:Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef paddy het volgende:
[..]
teletekst is niet welkom omdat morgen er een andere pagina voor staat, maar zal blijven uitkijken naar een link vanuit de NOS (komt vaak later wel).
Lief, maar het moet altijd de originele Bron van de C/P zijn. Of tong vind het goed dat ik de C/P van de FP neem?quote:
Je gaat je gang maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Lief, maar het moet altijd de originele Bron van de C/P zijn. Of tong vind het goed dat ik de C/P van de FP neem?
Tong is zo iemand die op een feestje komt.quote:
Neemt de frietpan mee van zichzelf?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tong is zo iemand die op een feestje komt.
Komt binnen... neemt de frietpan mee (en vertrekt in 15 min). En het feestje is (alweer) een domper.
Maar iedereen kent em.
Jwartier? Is die frietpan dan wel aangeweest?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tong is zo iemand die op een feestje komt.
Komt binnen... neemt de frietpan mee (en vertrekt in 15 min). En het feestje is (alweer) een domper.
Maar iedereen kent em.
Thx!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:25 schreef Disana het volgende:
'Groen' leven is religie, beslist rechter
Brits hof ziet groen gedachtengoed als religie
en twee spatiesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
10 letters, 1 cijfer en 3 leestekens.
http://elfletterig.nl/index.php/pjroggeband/quote:
Sp3krandjesquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef Frutsel het volgende:
sp3c is ook een geobsedeerde.... klunstenaar(das ook 11-letterig! )
via de PB ( personal message ) PMquote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef sp3c het volgende:
via de wat?
ah!!quote:
ok ga ik doen maar kan deze gestoorde user loopt overal mij te beledigen en mij persoonlijk aan te vallen. Hier op de FB en in de topics.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah!!
zeg dat dan gewoon
moet je een FA voor aanspreken denk ik
Maar gaat het nou om belediging of om bedreiging?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ok ga ik doen maar kan deze gestoorde user loopt overal mij te beledigen en mij persoonlijk aan te vallen. Hier op de FB en in de topics.
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
die vind ik nog niet zo boeiend
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.
Kan alleen maar positief zijnquote:Het woord 'tabloid' ontstond in 1884, toen een Londense firma het liet registreren als merknaam van een medicinaal tabletje
een roddelkrantjequote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.
Bij Pietverdriet niet, die is altijd negatief naar mij toe. vandaarquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
[..]
Kan alleen maar positief zijn
ik wil hier toch nog even op terugkomen. mijn excuses voor mijn onhoffelijkheid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Wees jij maar heel trots op het feit dat jij alles kunt zeggen, mensen goedkoop en plat kunt uitschelden en beledigen en toch die eeuwige bescherming geniet. Sta er vooral ook echt nooit bij stil waarom dit zo is..
ja met zulken reakties vraag je er ook om hoor ..echt leuk vond ik het en het was geen m pesten maar echt grappig was het .quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef Disana het volgende:
Ik word er ook een beetje flauw van, in verschillende topics is het Meki'tje pesten.
Hoofddoek sluit Spaanse advocate uit van proces
Dat kan best maar het is een beetje lam om met z'n allen op een poster te duiken, elke keer weer. Negeer hem gewoon als je vindt dat hij onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:53 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ja met zulken reakties vraag je er ook om hoor ..echt leuk vond ik het en het was geen m pesten maar echt grappig was het .ik kan er nog om in een deuk liggen
quote:Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Is een merge aangevraagdquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Disana het volgende:
RDW doet PVV in de ban
PVV: Kamervragen over verbod PVV in kentekens
Zie ik dubbel en is er grote overlap?
Tong opent alleen maar topics met nieuwsdumps. Er wordt er nooit een gesloten, dus je uitleg rammelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Is een merge aangevraagd
@ L_V Soms passen we een bericht aan. Het is idd leuker met een OP met een mening die een aanzet tot een discussie kan zijn , maar per bericht bekijken we dus of we het laten staan
Een mod heeft nu besloten het gewoon te laten staan, en de OP aan te passen.
Bedankt voor het melden allebei
hij werd bedreigd via de Personal Bash?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Personal Bash zou goed passen.
Deze week één gesloten. De mod die deze heeft laten staan heeft ook wel eens een topic van tong gesloten. Dus je bewering dat er nooit één gesloten werd rammelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tong opent alleen maar topics met nieuwsdumps. Er wordt er nooit een gesloten, dus je uitleg rammelt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tong opent alleen maar topics met nieuwsdumps. Er wordt er nooit een gesloten, dus je uitleg rammelt.
Is relatief denken nou echt zo moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij werd bedreigd via de Personal Bash?
volgens mij past dat niet goed hoor
hij kreeg een Personal Bash via een bedreiging kan wel maar daar had hij het niet over
hij werd bedreigd via de PB ... maar dat is dus PM
ik zou dat als een hele eer opvatten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
je kunt het niet zien maar ik lach je een beetje uit
Niet te geloven!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Is relatief denken nou echt zo moeilijk voor je?
O...wacht...dat is waar ook...je doet iets met defensie
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen. ok een stupid poging:quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
nee hoor, ik lach om mijn eigen grappen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen. ok een stupid poging:
- mijn beste vriend is overleden aan kanker.
- oh ja joh!
- ja, hij werd neergestoken door een kankerturk.
Hij lacht bij de zoveelste Nederlandse dode in Afghanistan waar hij weer z'n landverraderschap kan vieren met een biertje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet te geloven!
Lach jij wel eens? En dan bedoel ik niet zo'n zure
want mijn grappen zijn zoveel beter dan die van de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen.
eerste keer dat ik hem hoorde moest ik lachen meen ik me te herinneren maar dat is een hele tijd geledenquote:ok een stupid poging:
- mijn beste vriend is overleden aan kanker.
- oh ja joh!
- ja, hij werd neergestoken door een kankerturk.
Aaaaah, vertel er eens een, pleeeeease?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
want mijn grappen zijn zoveel beter dan die van de rest van de wereld?
dank u![]()
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij lacht bij de zoveelste Nederlandse dode in Afghanistan waar hij weer z'n landverraderschap kan vieren met een biertje.
neequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Aaaaah, vertel er eens een, pleeeeease?
Alweer aan de drank schat, ik quoteerde Paddy die het had over Vijfhonderd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????
mafkees ...
Hij bedoelde jou niet denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????
mafkees ...
quote:
Waarom moet nu weer iemand aan de drank zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alweer aan de drank schat, ik quoteerde Paddy die het had over Vijfhonderd.
Sp3c drinkt vaak rond deze tijdstippen in het weekend..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom moet nu weer iemand aan de drank zijn?
Zie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt wel logischer ja
en ja we zijn alweer aan de drank ja
Ik (en mijn onfeilbare ego) ben je zeer dankbaar.quote:
Interpunctie, hoofdletters, nuchterheid.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:49 schreef sp3c het volgende:
juist wel
als we iets zien wat niet kan dan modden we het weg maar posts die wel kunnen laten we gewoon staan!
je hebt gelijk. ik had nog zelfs even gekeken of er geen ander topic was, my bad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef moussie het volgende:
dubbel
wilders wil boodschap benadrukken.
Geert Wilders bezoekt Turkije
Nope, jij was eerst.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik had nog zelfs even gekeken of er geen ander topic was, my bad.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef paddy het volgende:
Kom net online en ga er ook weer vandoor. Laatst geopende topic gesloten.
Je doet het zelf ook ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Canadeze jongen dag lang met 3 beren op ijsschots. Nieuwsdump, zonder aanzet tot discussie etc etc
Hint: Tong-smiley in de OP.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook ...
In Utrecht is autochtoon de veelpleger
Not all animals are equal, blijkbaar
Spuit elf!quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
Nederlandse extreministen steken moskee in brand
Brandstichting moskee Zoetermeer
Tweede was eerder.
Wie anders zijn daar toe in staat ?quote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef qonmann het volgende:
Nederlandse extreministen steken moskee in brand
Tendentieuze topictitel , er is voor zover ik weet niet bekend wie de daders zijn.
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie anders zijn daar toe in staat ?
Hebben de smurfen het gedaan.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.
Dit was een correcte titel geweest: Brandstichting moskee Zoetermeer.
Stond ook in jouw bron,.
En het andere, veel eerdere, topic wat hierover geopend is, heet ook zo.quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.
Dit was een correcte titel geweest: Brandstichting moskee Zoetermeer.
Stond ook in jouw bron,.
Dan gaat ie sowieso dicht, dat probleem ook weer opgelostquote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het andere, veel eerdere, topic wat hierover geopend is, heet ook zo.
Ik quote dit nog even.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
Na Parijs nu Marseille in oproer.
Deze opmerking reikt naar goedkeuring massamoorden in Algerije.
Dank je. Ga het topic even langslopen.quote:
Ik zit te zoeken maar ik zie het niet?quote:Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kunnen de rechtpraters van massamoord en oorlogsmisdaden op alles wat Arabisch lult weer even tot de orde worden geroepen?
Dan kan ik ook weer normaal posten.
De verwijzing naar DeGaulle.quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar ik zie het niet?
Topic? Echt hoor, ik zoek en zoekquote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De verwijzing naar DeGaulle.
Ah, voetbalhooligans die tot vuige buitenlanders worden gepromoveerd. Onze jongens doen dit nóóit.quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Na Parijs nu Marseille in oproer.
Nee, want het is in Frankrijk, kruitje roer me niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, voetbalhooligans die tot vuige buitenlanders worden gepromoveerd. Onze jongens doen dit nóóit.
Als een mod/admin/bejaarde mijn commentaar, daar en toen gemaakt, als beledigend ervaart of er andersoortig aanstoot aan nam/neemt mag deze post wat mij betreft per direct verwijderd worden. Alsmede mij dan aub te verschonen van de mij onaangekondigd toebedeelde "note" hier ondubbelzinnig betrekking op hebbende.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bejaarden moeten terug jong worden...terug waar ze vandaan komen...hun moeder in.![]()
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen. Tip: wees voorzichtig in NWS met wat je zegt een ban is je zo aangesmeerd.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als een mod/admin/bejaarde mijn commentaar, daar en toen gemaakt, als beledigend ervaart of er andersoortig aanstoot aan nam/neemt mag deze post wat mij betreft per direct verwijderd worden. Alsmede mij dan aub te verschonen van de mij onaangekondigd toebedeelde "note" hier ondubbelzinnig betrekking op hebbende.
Hartelijk dank voor uw medewerking.
dat valt toch wel mee? ik ben het levende bewijs in een topic dat je speciaal voor mij maakte.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen. Tip: wees voorzichtig in NWS met wat je zegt een ban is je zo aangesmeerd..
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets van doen met het kwetsen van bejaarden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen.
Toevallig heb ik die opmerking van jou bij lezen meegekregen en die was duidelijk gewoon grappig bedoeld. Ik ga me er ook niet mee bemoeien verder maar kijk maar een klein beetje uit in NWS.quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets te maken met het kwetsen van bejaarden.
Hoe dan ook, ik heb het aangekaart. Ik ga me hier niet verdedigen heb wel wat beters te doen.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die opmerking van jou bij lezen meegekregen en die was duidelijk gewoon grappig bedoeld. Ik ga me er ook niet mee bemoeien verder maar kijk maar een klein beetje uit in NWS..
Ach vaak is het een samenvoeging van het woord mier (gelieve meervoud) en neuken hier in NWS.quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets van doen met het kwetsen van bejaarden.
Hoe dan ook, ik heb het aangekaart. Ik ga me hier niet verdedigen heb wel wat beters te doen.
Nee dat is dat dinsdagmorgen is neergestoken!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Sachertorte het volgende:
Schokkend! Na Timmer ook Wüst niet meer op gouden missie!
Graag weer open en terug naar NWS. NWS kent een volkomen ander publiek dan SHO, en in NWS valt een serieuze discussie te verwachten. Tevens is dit gewoon nieuws, een van onze grootste kanshebbers op een Olympische medaille is lesbisch. Toch wel het nieuws van de dag!
Gaat dit over een woord Azijnzeikers?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
@Paddy
Ik vind het jammer dat je zwichtte voor de azijnzeikerts onder ons, als mensen zich daar al over kunnen opwinden moeten ze eens nodig naar zichzelf kijken in plaats van naar degenen die die gedichten plaatsten. Mag bestuurskritiek in de vorm van humor hier ook al niet meer?
Jammer.
Nee, het gaat over gedichten, moet je nagaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Gaat dit over een woord Azijnzeikers?
Wartaal?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat is dat dinsdagmorgen is neergestoken!
Ik begrijp dat ie niet meer open gaat! Schande, dat dat kan in dit land! Mijn topic is sowieso veel beter, deugdelijke OP, mooie foto.quote:Jammer maar helaasch
[..]
Whiskey whiskey Whiskey, ben je alweer in Feedback?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, het gaat over gedichten, moet je nagaan.
Dinsdagmiddag in been gestoken!quote:
Ga maar, probeer het bij Ome Static, misschien wil hij jouw mooie OP overnemen in het SHO topic?quote:[..]
Ik begrijp dat ie niet meer open gaat! Schande, dat dat kan in dit land! Mijn topic is sowieso veel beter, deugdelijke OP, mooie foto.
Ik ga in hoger beroep, als er geen herziening van het oordeel volgt.
Bestuurskritiek is welkom, ik vond de gedichtjes net over de top en werden steeds minder leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
@Paddy
Ik vind het jammer dat je zwichtte voor de azijnzeikerts onder ons, als mensen zich daar al over kunnen opwinden moeten ze eens nodig naar zichzelf kijken in plaats van naar degenen die die gedichten plaatsten. Mag bestuurskritiek in de vorm van humor hier ook al niet meer?
Jammer.
Onze Frutsel is blijkbaar Whiskey al zat, met Whiskey hou toch eens je bekquote:Op woensdag 18 november 2009 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whiskey whiskey Whiskey, ben je alweer in Feedback?
Elke dag een Whiskey op fok, maakt de modjes op NWS zo gek
Nu weer gedichtjes, straks weer azijnzeikers of Whiskey hou eens je bek
Want nu beginnen we weer... wat een enorme pisvlek![]()
![]()
![]()
[..]
In de decembermaand doen we ook alleen FB in dichtvormquote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ach joh, laat die gedichtjes toch lekker gaan
Krijg er een kerstgevoel van
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onze Frutsel is blijkbaar Whiskey al zat, met Whiskey hou toch eens je bek
Maar waarom? Waarom gedraagt Frutsel zich toch zo gek
Whisky zit in feedback, dat klopt, redelijk vaak
Maar dat heeft een reden, met moderatie is het vaak niet helemaal aan de haak
Een onschuldig grapje, zij het over de PvdA, sint of piet of de allochtoon
Is vaak al reden, voor NWS mods te moderen, o zo vroom.
Och nee Frutsel, mijn beste vrind
Het kan me weinig deren, wat menig politiek correcte van mijn mening vindt
als Whiskey nu nog in Feedback kwam om het modereren, dan konden wij mods daar nog eens wat van leren!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onze Frutsel is blijkbaar Whiskey al zat, met Whiskey hou toch eens je bek
Maar waarom? Waarom gedraagt Frutsel zich toch zo gek
Whisky zit in feedback, dat klopt, redelijk vaak
Maar dat heeft een reden, met moderatie is het vaak niet helemaal aan de haak
Een onschuldig grapje, zij het over de PvdA, sint of piet of de allochtoon
Is vaak al reden, voor NWS mods te moderen, o zo vroom.
Och nee Frutsel, mijn beste vrind
Het kan me weinig deren, wat menig politiek correcte van mijn mening vindt
Echt wel! Ik wist heus wel dat je kwam klagen in feedback dus hier mijn gedicht aan jouquote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zou je het een heel jaar volhouden met mij dan?
Zo, en nu ga ik eten en wat anders doenquote:Beste W_T
Wanneer ik zou moeten modereren naar wat ik vind?
Zou menig user verdwijnen in de zak van Sint.
Een grapje is leuk, dat is waar,
maar hier liep het topic bagger gevaar.
Een enkel topic verbaggeren is je de laatste dagen gelukt,
maar in dit geval heb je de vruchten van mijn moderatie geplukt.
Je moet het zien als een rotte plek op het fruit.
Voor je het weet zaait het zich over de fruitmand uit. (heb het nu over die post in dat topic)
Nu heb ik het niet over jou als user, want een tegengeluid is altijd welkom.
Maar dit tegengeluid verbaggerde het topic en was werkelijk krom.
Wanneer jij denkt dat de user van dit soort humor leert?
Doe je toch echt wel iets verkeerd.
Kom op, niet zo nors het hoort erbij
qua posten ben je gewoon vrij.
Je humor sloeg dus even de plank mis.
Jammer, maar het is zoals het is.
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik merk het al weer, een hoog anti Whiskey sentiment
Helaas, want eigenlijk had ik toch werkelijk een klacht dat moment
Het geeft al niet, ik heb m'n antwoord al ontvangen
Nu is het tijd, om mijn kritiek maar door terugtrekking te vervangen
Toch bedankt voor de reacties in rijm
Ik stel het wel degelijk op prijs, al die moeite voor mij is wel fijn
Alleen onze Koos die deed weer niet mee
Maar dat geeft niet, die linkse socialist is met niks tevree.
En toch zal ik hier nog tijden blijven op dit forum te brallen
Maar heb geen angst, ik hou van u allen.
Poëzie van de bovenste plank mattie!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan gedaan maar alsnog willen ze ons haten
Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een echte rapquote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey w-t:quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt wel! Ik wist heus wel dat je kwam klagen in feedback dus hier mijn gedicht aan jou
[..]
Zo, en nu ga ik eten en wat anders doen
En sp3c vertrouwt mijn oordeel
dit doet mij echt heel veel (pinkt een traan weg)
de lol is eraf, je hebt het verpestquote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten
We hebben niks gedaan, we hebben andere waarden en geld en alsnog willen ze ons haten
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten
Tijd dat socialisme en overtrokken ethiek veranderd, het heeft namelijk niet mogen baten
Tijd voor wat kapitalistische rap.
Je uitgangspunt was me wel duidelijk hoor, het waren je eigen woorden waarin je zei dat ik weer nodeloos zat te klieren in Feedback.quote:als Whiskey nu nog in Feedback kwam om het modereren, dan konden wij mods daar nog eens wat van leren!
maar nee daar gaat Whiskey in de fout want zo zijn we echt helemaal niet getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |