Wat is het nu???quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:34 schreef tong80 het volgende:
De overvallers werden
niet door de politie achtervolgd.
De politie zag hen kort daarna
rijden en zette de achtervolging in,
maar ze konden ontkomen.
De politie zal wel achter het busje aan gefietst zijn en kort daarna zal het busje aan het oog van de agenten zijn ontsnapt zodra het busje de bocht om ging, toen hebben ze de spectaculaire achtervolging maar gestaakt, ook vanwegen de veiligheid in de buurt enzo..quote:
Eerst wel en toen niet meer begrijp ik eruit, dat tweede is de overvallers ontgaan gok ik.quote:
Sjongejonge, die overvallen zijn gewoon ontkomen aan de politie en hebben later alsnog een ongeluk gehad.quote:
Ze moesten onderweg een bejaard vrouwtje bekeuren die geen ID bij zich had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sjongejonge, die overvallen zijn gewoon ontkomen aan de politie en hebben later alsnog een ongeluk gehad.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:48 schreef Tism het volgende:
[..]
De politie zal wel achter het busje aan gefietst zijn en kort daarna zal het busje aan het oog van de agenten zijn ontsnapt zodra het busje de bocht om ging, toen hebben ze de spectaculaire achtervolging maar gestaakt, ook vanwegen de veiligheid in de buurt enzo..Zoites zal het wel zijn, denk ik..
Of een jongetje van 13 zonder licht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:10 schreef ouderejongere het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze moesten onderweg een bejaard vrouwtje bekeuren die geen ID bij zich had.
Geld halen, om de economie in Engeland wat op te vijzelen? Alle beetjes helpenquote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
wat moeten engelse criminelen hier?
Als God dan toch iets voor de mensheid had willen doen had hij andere prioriteiten kunnen stellen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Fockker het volgende:
Ik dacht gisteravond toen ik dat hoorde "Goh, nu straft God toch gelijk"
Eerst had ik er geen vertrouwen meer in dat God ooit zou ingrijpen bij iets.
Maar dit is toch wel het ultieme bewijs.
Dank U.
http://www.agp-internet.c(...)0000998b1223609.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |